۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸

رفع مشکلات مردم با همدلی سران قوا

تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که سران قوا ضمن توجه به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، زمینه ایجاد روح برادری و همدلی در راستای حل مشکلات مردم را فراهم آورند.
کد خبر : ۹۶۰۶۳

به گزارش صراط،در بیانیه تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس آمده است: دهه مبارک فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم و طاغوت زمان و نیز خلق حماسه‌ای ماندگار و ایجاد بیداری اسلامی و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری معمار آن، یعنی خمینی کبیر(ره) در تاریخ ثبت شد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ادامه یافت.

این بیانیه می‌افزاید: حرکتی که این مردم الهی با رهبری پیر جماران خمینی کبیر (ره) با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (س) سامان داد تا فرازنای ابدیت عطرافشانی می‌کند و امروز با هدایت پیامبرگونه خلف صالح امام (ره) رهبر بصیر و فرزانه مقام معظم رهبری با طراوت و پویا برای نیل به آرمان‌های خود گام بر می‌دارد.

در این بیانیه تصریح شده است: این همه افتخار، ‌در سایه پیروی از رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پدید آمده است و هرگونه ایجاد اختلاف در صفوف به‌هم پیوسته مردم و نیز اتهام زنی و کشمکش‌های سیاسی و جناحی در میان مسئولان، دشمن را در پیگیری اهداف خود امیدوار می‌کند.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: لازم است مسئولان و سران قوا ضمن توجه به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، زمینه ایجاد روح برادری و همدلی در راستای حل مشکلات مردم و تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم آورند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از بیانیه خود اضافه کرده است: اکنون که در آستانه یوم‌الله 22 بهمن و آغاز دهه‌ چهارم از حیات پربرکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، «دهه‌ پیشرفت و عدالت» قرار گرفته‌ایم، از تمام آحاد جامعه اسلامی دعوت به عمل می‌آورد تا یک‌بار دیگر با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

منبع: فارس