۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱

ضاربان لاریجانی چه کسانی بودند؟

قائم‌مقام حزب مؤتلفه استان قم گفت: افرادی که سعی در بر هم زدن سخنرانی لاریجانی داشتند اصلاً در مراسم راهپیمایی شرکت نکرده و از همان ابتدا با پلاکاردها و شعارهای خاص در جلوی جایگاه حضور داشتند.
کد خبر : ۹۶۱۶۶

به گزارش صراط، محمدحسن ذاکری قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی در استان قم با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهارداشت: مردم قم طبق روال همیشگی‌شان حضور پررنگ و به موقع خود را به اثبات رساندند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به قطع شدن سخنرانی علی لاریجانی در این مراسم تصریح‌کرد: متأسفانه جریانی در حال حاضر در کشور منافع خود را در استمرار نزاع‌ها و رواج بداخلاقی در کشور می‌داند و چشم طمع به خاستگاه انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه اتفاقی که امروز در حرم‌ حضرت معصومه(س) و در ابتدای سخنرانی رئیس مجلس رخ داد، دل مردم، علماء و دلسوزان نظام و رهبری را به درد آورد، گفت: این افراد که سعی در بر هم زدن سخنرانی لاریجانی داشتند در مراسم راهپیمایی اصلاً شرکت نکرده و از همان ابتدا با پلاکاردها و شعارهای خاص از ابتدای صبح در مقابل جایگاه حضور داشتند، در پشت سر این اقدامات، جریان انحرافی قرار دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه باید از جریان انحرافی به عنوان نفاق جدید یاد کرد، اظهارداشت: وحدت بین مسئولان که خواسته مقام معظم رهبری است مورد پسند جریان انحرافی نیست و می‌خواهد به آن خدشه وارد کند.

وی تاکید کرد: این افراد اصلاً معلوم نیست ساکن قم باشند، امیدواریم دستگاه‌های امنیتی به شدت با این مسئله برخورد کنند چراکه شناسایی این افراد کار سختی نیست و درخواست ما برخورد قاطع با آنها است.

ذاکری همچنین به در دست داشتن پلاکاردهای انتخاباتی این افراد همچون زنده‌باد بهار اشاره کرد و افزود: در پشت سر این اقدامات عقبه جریان انحرافی قرار دارد.

وی بر همین اساس به پول‌هایی که این جریان به برخی از مؤسسات می‌دهد، اشاره و اضافه کرد: جریان انحرافی در حال حاضر به رسانه‌های بسیاری از لحاظ مالی کمک می‌کند.

منبع: فارس