۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۱

جلسه سه ساعته رويانيان و گل محمدي

نشست 3 ساعته محمد رويانيان و يحيي گل محمدي برگزار شد.
کد خبر : ۹۶۳۰۶
محمد رويانيان درباره اين جلسه سه ساعته گفت: جلسه حدودا سه ساعته‌اي با يحيي گل‌محمدي داشتيم و درباره وضعيت تيم موضوعات مهمي را بررسي کرديم. در اين نشست مطالب مهمي به بحث و بررسي همه جانبه گذاشته شد و سرمربي تيم وضعيت کلي تيم و بازيکنان را گزارش کرد و من نيز عدم رضايت خود از جايگاه تيم در جدول رده‌بندي ليگ را اعلام داشتم. در اين ارتباط آقاي گل‌محمدي توضيحاتي داشتند که انصافا قابل توجه بود و ما به اين توضيحات منطقي و واقع‌بينانه صددرصد توجه خواهيم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره موضوعات مطرح‌شده در اين نشست گفت: به يحيي گل‌محمدي ماموريت داديم تا پايان سال گزارش کاملي از عملکرد بازيکنان را تا پايان فصل فصل ارائه کند تا در تصميم گيري‌ها مدنظر داشته باشيم و همچنين ليست بازيکنان براي فصل آينده را نيز چند هفته قبل از پايان ليگ به باشگاه بدهد تا اقدامات لازم انجام شود.

رويانيان به نکته مهم ديگري اشاره کرد وگفت: در ارتباط با پرداخت قرارداد فصل جاري بازيکنان اعم از داخلي و خارجي اعلام کرديم که از اين پس تنها با نظرهاي سرمربي تيم اين پرداخت‌ها به بازيکنان انجام خواهد شد و همچنين پاداش و جرايم نيز بر اساس نظر سرمربي اعلام مي‌شود.

رويانيان در ادامه گفت:‌ اعضاي محترم کميته فني باشگاه نقطه نظرات خود را بعد از بررسي همه جانبه به مديرعامل باشگاه اعلام خواهند کرد و از طريق باشگاه به سرمربي تيم منتقل خواهد شد.

رويانيان در ادامه گفت و گو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: براي ما ليگ و جام حذفي مهم است و نمي‌خواهيم اين تفکر در تيم وجود داشته باشد که همه تمرکز و توان براي مسابقات جام حذفي گذاشته شود و در مسابقات ليگ شاهد کاهش انگيزه‌ها باشيم. پرسپوليس بايد در هر دو بخش با تمام قوا به ميدان برود و به ويژه در مسابقات ليگ براي جبران مافات بدون توقف حريفان را مغلوب کرده و به جمع تيم‌هاي برتر برسد. هدف‌گذاري ما در ادامه مسابقات کسب عنوان قهرماني در جام حذفي و کسب سهميه آسيايي از طريق ليگ خواهد بود.

رويانيان در ادامه افزود: جا دارد بر حسب وظيفه از حمايت‌هاي هواداران در فصل جاري تقدير و تشکر کنم چرا که آنها به رغم نتايج تيم هرگز پا پس نکشيده و تيم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند. هواداران پرسپوليس در چنين شرايطي کاري کردند که پرسپوليس همچنان پرتماشاگرترين بازي‌ها را برگزار کند. مجموعه مديريتي باشگاه، کادر فني و بازيکنان بايد قدردان حمايت هواداران باشند و با تمام وجود در مسابقات ليگ و جام حذفي به ميدان رفته و دل هواداران را به دست بياورند. ما خود را خدمتگزار و خادم اين هواداران مي‌دانيم و شرمنده آنها هستيم و تلاش مي‌کنيم تا در پايان فصل جاري نتايجي حاصل شود که رضايتمندي و شادي هواداران را در بر داشته باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان از اعزام پنج بازيکن زير 21 سال پرسپوليس طي يک ماه آينده به منظور حضور در يک دوره آموزشي به آکادمي ترافيک برزيل خبر داد که اين بازيکنان توسط سرمربي بزرگسالان و جمع‌بندي مسئولان تيم هاي پايه انتخاب خواهند شد. همچنين قرار است پنج مربي تيم‌هاي پايه پرسپوليس ظرف 48 ساعت آينده توسط اميد علي پورحسن معاونت ورزشي باشگاه و حميد استيلي رييس آکادمي پرسپوليس، جهت اعزام به برزيل به حضور در کلاس‌هاي پيشرفته مربيگري انتخاب شوند.
منبع: ایسنا