۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
پیرامون وجه تسمیه عبارت «جذب حداکثری و دفع حداقلی» ...

جذب حداکثری، نه به هر قیمت!

آیا شایسته است که بخواهیم با نشان دادن چهره هایی متبرج، مد روز و ظاهراً مدرن، انقلابمان را فراگیر جلوه دهیم؟! عظمت و بزرگی و شأن انقلاب اسلامی بیش از آن است که بخواهد چنین افرادی را حامی و هوادار خود نشان دهد و از ایشان استمداد بطلبد.
کد خبر : ۹۶۷۷۹
"صراط" - «جذب حداکثری و دفع حداقلی» از جمله عبارات رایجی است که دائماً در حال تکرار و بازگو شدن است. در  این میان اما تآویل و تفاسیر متعددی از این عبارت استنباط می شود.
تشخیص کم و کیف پایبندی به جذب حداکثری و دفع حداقلی آنجائیست که بدانیم جذب و دفع همواره بر محور اصول و عقاید مشترک  شکل خواهد گرفت.
حال اگر بخواهیم انواع و اقسام آرا و افکار اعم از موافق، ممتنع، مخالف و حتی معاند و التقاطی را بنام جذب حداکثری، گردهم آوریم، طریقی ناصواب را برگزیده ایم!
این شیوه مواجهه در تمامی حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و...، مصداق پیدا خواهد کرد.
جذب حداکثری زمانی راهگشا خواهد بود که افراد مجذوب، دست کم بر روی اصول کلی اتفاق نظر داشته باشند و هنجارها و بدیهیات را مراعات کنند.
بنابراین جذب، اتحاد و اتفاق نظر با افرادی که با اصول را زیر پا می گذراند و هیچ سنخیت و قرابت عقیدتی با هنجارهای مورد پذیرش اکثریت ندارد، غیر قابل قبول خواهد بود.

در این بین کم نیستند اشخاصی که به بهانه جذب حداکثری، باب ورود انحرافات و بدعت های فراوانی را در مسیر اصیل انقلاب اسلامی فراهم می آورند!
افرادی که روزی بعنوان دافع حداکثر و جاذب حداقل، انجام وظیفه می کردند، اینک نقش ریش سفید و مصلحت اندیش را عهده دار شده اند و ندای وحدت سر می دهند.
هنوز مواضع محافظه کارانه و مشی سکوت برخی از آقایان در غائله فتنه 88 از یاد و خاطره ملت پاک نشده است. این در حالیست که اخیراً بعضی از آن برخی ها(!) از آن سوی دیوار افتاده اند و تنها عذرخواهی، اظهار ندامت و پشیمانی بازی خوردگان فتنه را کافی ندانسته و ضمانت موثقی نمی  دانند!
از این رو باید دقت داشت که در برخوردها نه شدید العمل بود و نه استراتژی تساهل، تسامح و مماشات را پیشه نمود، بلکه می باید در عین حساسیت و پایبندی به اصول انقلابی و اسلامی، رحمت و سعه صدر را سرلوحه قرار داد.
از سوی دیگر نیز باید از افراط و تفریط در عمل به جذب حداکثری و دفع حداقلی دوری جست و بهترین راهکار که همان حد واسط و اعتدال باشد را برگزید.

خلأ این نوع برخوردها در عرصه فرهنگی و اجتماعی به شدت احساس می شود.
بعنوان مثال سازمان عریض و طویلی همچون صداوسیما که وظیفه خطیر فرهنگسازی را نیز بر گردن دارد، طی راهپیمایی میلیونی مردم در 22 بهمن سال جاری، اقدام به تهیه گزارش از برخی تیپ ها و چهره های بخصوص نموده بود که این خود جای تأسف دارد!
در یکی از این گزارش ها که از یکی از بخش های خبری شبکه اول سیما پخش می شد، دخترانی جوان با آرایش های زننده نشان داده می شد که از حفظ نظام و انقلاب سخن می گفتند!



ممکن است گزارشگر این گزارش با تمسک به عبارت «جذب حداکثری و دفع حداقلی» در جهت توجیه آن برآید؛ اما نکته ای که از نظر این گزارشگر پنهان مانده آنست که، به چه قیمت می باید جاذب حداکثر بود؟!
آیا شایسته است که بخواهیم با نشان دادن چهره هایی متبرج، مد روز و ظاهراً مدرن، انقلابمان را فراگیر جلوه دهیم؟!
عظمت و بزرگی و شأن انقلاب اسلامی بیش از آن است که بخواهد چنین افرادی را حامی و هوادار خود نشان دهد و از ایشان استمداد بطلبد.



جالب آنکه طی سالهای اخیر رسانه ملی آنقدر بر نشان دادن اینگونه افراد اصرار داشته که گویی شرکت کردن در راهپیمایی با ظاهری نامناسب و ناهنجار، نوعی امتیاز محسوب می شود!

این درست که ممکن است در پس ظاهر غیرموجه این افراد، باطنی پاک و معتقد به ارزشهای انقلاب نهفته باشد، اما اینکه بخواهیم در میان انبوه جمعیت بانوان محجبه و مومن، تنها بدنبال نشان دادن این عده قلیل باشیم، یقیناً به خطا رفته ایم.
نظرات بینندگان
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۶۵
۵
نميدونم چي بگم خدا از دلها بهتر خبر داره!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبر انقلاب در جریان سفر خود به خراسان شمالی: «خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید! و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.»
فکر میکنم دیگه تکلیف مشخص شد!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دارید میگید برداشت بقیه از جذب حداکثری و دفع حداقلی اشتباس! ولی با اعتماد به نفس قوی میگید برداشت ما درسته!!
کلا هر وقت حرفای رهبری به مزاقتون خوش نمیاد خودتونو میکشید یه تفسیر عجیب غریب ارائه بدید بگید نه منظورشون این بوده!!
حضرتی
|
Iran (Islamic Republic of)
احساس می کنم در اینجا برای خیلی از دوستان سو تفاهم پیش اومده باشه
اتفاقا صراط بحث خیلی خوبی رو مطرح کرده
اصلا بحث سر بی حجابی و با حجابی و تیغ و ریش نیست!
بلکه مساله این هست که این نحوه پوشش در راهپیمایی های مختلف داره باب میشه و نوعی امتیاز بحساب می آد!
والا اگه دقت کرده باشید در جایی از مطلب گفته شده که : «این درست که ممکن است در پس ظاهر غیرموجه این افراد، باطنی پاک و معتقد به ارزشهای انقلاب نهفته باشد...»
این موید این هست که نباید موجب ریزش چنین افراد علاقمندی بشیم بلکه باید سعی بشه که ظاهر این افراد رو هم مثل باطنشون کنیم
صورت ظاهر خبر می دهد از سر درون
با تشکر
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم یا آقای حضرتی نویسنده کل مطلب داره اینا رو میکوبه هرچی از دهنش در میاد داره میگه بعد اخرش گفته **ممکن است** در پس ظاهر غیرموجه این افراد باطنی پاک و معتقد به ارزشهای انقلاب باشد!!! جالبه واقعا!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۹
۱۶
سلام صراط
بابا حالا كه الحمدلله همه آمدند و پيروز شديم با اين همه جمعيت
ديگه اين جور حرفا زياد مناسب نيست
اين حرفا فقط جامعه رو دچار چالش مي كنه
بجاي اين حرفا بايد مسئولين يك جا جمع بشن و راهكار و فرهنگسازي كنن
ولي الان كه همه ميدونن جامعه ما اين شكلي شدن اين حرفا خوب نيست
چون همه اومدن
پس بهانه دست مردم و اين جامعه نديد
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۴۲
۷
با این مقاله ای که صراط نوشته پس باید حامیان انقلاب رو چادری و دارای ریش معرفی کنیم و اونایی که مانتویی هستن و موهاشونو رنگ میکنن و میدن بالا حق دفاع از نظام رو ندارن!
اگه بهتون بگم متحجر ناراحت میشید!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۳۸
اینا همشون ---- و گرنه کسی که با این تیپ میاد بیرون هیچ اعتقادی به هم اسلام هم نداره تا چه برسه به نظام
امید 17ساله
|
United States of America
همشون چی؟
تو از دل من ، از دل اون خبر داری؟؟ نداری پس هیچی نگو لطفا!!
معز
|
United States of America
يعني من و شما خيلي خوبيم كه به راحتي به بقيه تهمت ميزنيم .طبق قوانين شرعي اسلام ما حق تهمت به هيچ كس را نداريم .
شمايي كه اسمت مسلمانه برو و سيره نبوي و اهل بيت را دوباره مطالعه بفرما.
هادی
|
United States of America
همین ها وقتی پای اسلام ,ایران وسط بیاد تا آخرش هستند .نگاه به ظاهرش نکن.ای ظاهر بین
احسان
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۷
۴
اتفاقا خیلی هم خوبه کی گفته انقلاب فقط مال یه قشر خاصه؟ چرا با این دسته بندیا انقلاب رو محدود و مصادره کنیم؟ انقلاب مال همهء مردمه چه مسلمون چه غیر مسلمون چه با حجاب چه بی حجاب چی بسیجی چه ضد بسیجی ووو
لطفا با تحلیلهای آبکی دور و بر انقلاب رو خالی نکنیم و اونو مصادره به مطلوب نکنیم، انقلاب مال همهء ایرانیاست همونجور که در زمان حدوثش هم همه با هر گرایش و دین و پوشش حضور داشتن، لطفا یه نگاهی به عکسها و فیلمهای منتشر نشده از ایام انقلاب بکنین تا همهء اقشار و طیفها و گرایشها رو ببینین و یادمون باشه ایران با همهء تفاوتها و گوناگونیهاشه که زیباست و بیگانگان رو در تحلیل سردرگم کرده.
با تشکر
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۸
۳
مردم مشگل ندارن
این بعضی از مسئولین سهم خواه از انقلاب است که مشگل آفرینی میکنن و انقلاب رو ارثیه ی خودشون میبینن.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
و کسانی که از سخنرانی ملی استفاده ی انتخاباتی و تبلیغتی میکنن!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
مید جان:
اونایی که فرمایش میکنی که خیلی پر رو تشریق دارن.
چاکر شما صمد آقا
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۳
۵
بالاخره اینا مردم ما هستن و اعتقادات خودشون رو دارن و این که نویسنده میگه به چه قیمتی یعنی کشور رو سند بزنیم به نامش راحت میشه
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شما!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینایی که می گی شاید یک درصد افراد در راهپیمایی را هم تشکیل نمی دادند چرا باید بیش از آن که واقعا این تیپ مشارکت داشتند صداوسیما بزرگنمایی کنه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۶
صراط فقط فقط برو سخنان رهبری رو در باره با بد حجابی در خراسان شمالی رو گوش کن اگر مرد هستی و آزاده هستی برو گوش کن و بیا بگو چی گفت اونجا
حالا بماند در بقیعه مراسمات در بیت رهبری هم حرفهای زیادی زدند
لطفا سانسور هم نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۳
بخودت نگیر
منظورشن اینه که تو همه صنف طرفدار انقلاب پیدا میشه
همشون که نباید ریشو باشن
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۶
صراط جون این تفسیر تو از این جمله است و نمیتونی اینو به کسی بقبولونی که این انقلاب فقط ماله بچه حزب اللهی هاست و لا غیر.اگه همین کسایی که تو عکس نشون دادید نیان راهپیمایی و لبیک نگن به امر آقا که جمعیت راهپیمایی از سر یادگار تا آزادی هم پر نمیکنه.
این جمله تفسیر و تاویلی نداره.
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
پلاك عزيز
آيا تا به حال به معني حزب اللهي توجه كرده اي يا نه.
كسي كه در زير ولايت خدا زندگي ميكنه و زير ولايت شيطان نيست ،به چه نامي ميتوان او را ناميد???? تمام مسلمانان و آزاده هاي دنيا حزب خدا هستند
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۳
افراط و تفريط از نشانه هاي عقب ماندگي و بسته بودن فكر است .من خودم چادري ،خانواده ام مذهبي ،اما لزومي نميبينم در اين روزه به اين مهمي كه همه با هم همدليم از تفاوتها گله كنم .اگر فرزندان اين كشور اينطوري شدنند نتيجه بي اهميتي امثال ماست.راهش فقط و فقط فرهنگسازي ديني است و لا غير. و به فرمايش رهبر انقلاب حال كه دشمنان بر ما سخت ميگيرند ما بايد بيشتر با هم رفاقت كنيم.
امیر حسین گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۳
بعد از راهپیمایی خبر گزاری --- در عکسهای ار راهپیمایی مردم از این گونه عکس ها چاپ کرد که نشان دهد از تنام اقشار آمده اند و این گونه رفتار و کردار انگار در کشور روال شده گویا ما می خواهیم به راحتی و با کم ترین صرف وقت و کارمان را انجام دهیم حالا به حرقیمتی باشد که لازم است قدری نخبگان رسانه ای توجه داشته باشند شاید نشر اینگونه موارد تاثیر خیلی بدی در جامعه داشته باشد وافرادی از اینگونه تیپها الگو برداری کنند ویا افرادی قصد شکستن حرمتها و حریمها را داشته باشند مثل مراسم اختتامیه جشنواره فجر و... خلاصه شما دوستان می بایست کارتان را با صرف هنر و خلاقیت حرفه ای انجام دهید تا نه سیخ بسوزد نه کباب
نوید ر
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۵
این بیچاره ها تو اعتصاب دیده میشن،فحش میخورن
تو راهپیمایی شرکت میکنن، بازم فحش میدین بهشون
آدم سایت شما رو میخونه بحران هویت پیدا میکنه
امید 17ساله
|
United States of America
بحران هویت رو خیلی خوب اومدی نوید!!!
ناشناس
|
United States of America
کجا بیچاره اند؟! خب مثل یک مسلمان لباس بپوشند و رفتار بکنند. این هم چارشون.
یبسیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۷
۴
خبرگزاری --- که بیشتر گندشو درآورده
برید عکس های 22 یهمنو ببینید
خیلی واضح دخترو پسر تو بفل همدیگه هستند
وای بر ما که رسانه های ارزشیمون اینا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۷
۵
« جالب آنکه طی سالهای اخیر رسانه ملی آنقدر بر نشان دادن اینگونه افراد اصرار داشته که گویی شرکت کردن در راهپیمایی با ظاهری نامناسب و ناهنجار، نوعی امتیاز محسوب می شود! »
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱۰
عظمت و بزرگی و شأن انقلاب اسلامی بیش از آن است که بخواهد چنین افرادی را حامی و هوادار خود نشان دهد و از ایشان استمداد بطلبد؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه حضرت آقا تو فرمایشاتشون توی بجنورد راجع به اون دختر بد حجاب یه چیز میگن ----
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب پلاك البته كه انقلاب بزرگه اونقدر بزرگ كه من و تو حقير از درك اين اقيلانوس وامانده ايم و حكايتممان همان مورچه ايست كه بر سنگي ايستاده و در خيالش اين است كه بر بام دنيا ايستاده .
خطر افرادي چون شما براي انقلاب بيشتر از بقيه است.
وقتي تو نميتواني امر ساده ي رهبري را انجام دهي.
هيهات به ما اگر بخواهيم با اين فكر دنيا را فتح كنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدحجابی هم حدی داره . این ها از بدحجابی گذروندند !!!
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب معز متاسفانه صحبت های بنده سانسور شد و صد البته فرموده حضرت آقا انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود.لذا برادر یا خواهر گرامی تمام افرادی را که در عکس میبینی برخواسته از این انقلابند و این انقلاب را این افراد و تمام ملت 2/98 ای تعلق دارد و نه فقط کسی که قدری ریش به صورت دارد.
جنابعالی مطالبات مقام معظم رهبری را تا چه اندازه دنبال کردید؟
اصلی ترین چالش نظام در شرایط فعلی چیست؟
آیا به غیر از وحدت و برادری حضرت آقا چیزی میفرمایند؟
--------

حالا یه نگاه به خودت بنداز ببین خطر تو واسه انقلاب بیشتره یا من؟
بارها توی همین کامنت ها گفتم حاضرم هرجا بیام و بیوگرافی خانوادگیم رو بدم تا ببینی کیم و چکاره ام و پدرم چه کاره است....
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب پلاك صد البته كه حفظ وحدت از اساسي ترين اركان انقلاب است و به گفته ايشان امروز كه دشمن واحد در روبه رويمان است بايد كه دوستيهايمان را قويتر كنيم.
و اما در مورد نظر، اينكه سخنان شما سانسور شده بنده علم غيب نداشته ام و پاسخ متني را كه ديده ام نوشتم .
وبعد اينكه بايد بگويم منظور اين جمله شما را (بارها توی همین کامنت ها گفتم حاضرم هرجا بیام و بیوگرافی خانوادگیم رو بدم تا ببینی کیم و چکاره ام و پدرم چه کاره است..)نفهميدم ؟؟؟
و من الله
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی واضحه؛اگه یه نگاه به کامنتت تو همین نظر بندازی بنده جواب حرف مغرضانه جنابعالی رو دادم که فرمایش کردی:خطر افرادي چون شما براي انقلاب بيشتر از بقيه است.
وقتي تو نميتواني امر ساده ي رهبري را انجام دهي.
هيهات به ما اگر بخواهيم با اين فكر دنيا را فتح كنيم.
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
شما از چي دلخوري برادر يا خواهر عزيز من.
من كه گفتم كامنتم جواب حرف سانسور شده شما بود چرا آتيشت ايقدر تنده ؟از قديم گفتن تب تند زود به عرق ميشينه.
و بعد اينكه ما منتظر بيوگرافيتون هستيم تا شايد بدونيم شما از چي ناراحت شدين؟
همين....
ali rezai
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۴
صراط عزیز واقعیت جامعه چیزی است که نیاز به کار های طاقت فرسایی است . در نتیجه بیان و تیتر هایی به این عنوان ها به صلاح نیست .زیرا دوباره در فعالیت نهاد صدا وسیما تشکیک ایجاد می کند. وخود شاید یک نوع دامن زدن باشد. و اینکه شما را با عقیده های متفاوت و بی تدبیر جلوه می کند .لطفا تدابیر خود را با بصیرت بیشتری نشان دهید. تشکر
فريد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳
با سلام ضمن احترام به نظر شما اما بدا نيم كه روز ٢٢بهمن روز جشن ملي است و در اين مراسم همه حضور دارند لذا دگم انديشي نشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۳
نشون دادن این افراد جدیدا باعث تایید انقلاب شده یعنی این که مردم همین اقرادن و آدمهای جادری و ریشو جزو مردم نیستند لابد ما از کره مریخ اومدیم 9 دی هم اینا بودن
معز
|
Germany
ناشناس عزيز
چه 22 بهمن و چه 9دي.امام حسين و انقلاب مال شخصي كسي نيست كه بتوان آنرا براي گروه خاصي مصادره كرد.
سفسطه چيزيست كه نادان از آن بهره ميبرد.
انشالله كه شما از اين افراد نيستيد.
مردی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۷
درود بر جوونهای با عشق صراط که حرف دل منو همیشه میزنند
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۶
۵
درود
------
داشت ولی خیلی چیزها نداشت
انقلاب و وطن مال همه هست نه مال بعضیا
به ظاهر مردم چیکاردارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود ، اشتباه منفی زدم
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۴
به نظر شما جذب حداکثری به هر قیمتی باشه قبوله حتئ اگر مخالف دین شریعت باشه این با کدوم منطق سازگار دارد پس ما برای چی انقلاب کردیم برای چی شهید دادیم برای چی الان داریم با استکبار ظلم در جهان مبارزه میکنیم بخاطر شریعت پیامبر بخاطر ادمه دادن راه هسین بخاطر امام غایبمان اگر جذب به هر قیمت بود که امام در اول انقلاب با مارکسیست منافقین و ملی گرا پای دوستی میریخت نه عزیزم اینقدر ساده نباشی ما به امثال این اقایون و خانمها که اسلام قبول ندارن نمیخواین حالا به هر قیمتی
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب حامي
شما كي هستي كه به خودت اجازه ميدي مردم مسلمان و غيور اين مملكت رو با ماركسيست و منافق مقايسه ميكني اصلا چه حقي داري كه اين كارو بكني؟؟؟ايست جناب محترم حامي كه جلوتر از ولايت حركت ميكني لطفا پشت سر رهبر و ملت قرار بگير. نكنه يادت رفته كه منافقا حجابشون رو رعايت ميكنن.
يه سر هم به فيلمهاي انقلاب بزن ببين همه با هم انقلاب كردن نه يه قشر خاص.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
حقا که منحرفی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حامی ! طبق نظر شما که باید همه این تیپ افراد رو با گلوله زد؟
بهشت خدا مال شماها البته اگر برعکس نشه
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاامیر این جوانهانه منافق هستند نه مارکسیست کما اینکه در برخی اداره جات آقایون را با ظاهر اسلامی می بینیدکه خیلی بدتر از اینها هستند. ما نبایستی در مورد نیت دیگران از پیش قضاوت کنیم و صرف ظاهرشان خودمان را بالاتر بدانیم که این طبق فرمایش بزرگان عین عجب و خودبینی است. چه بسا آنها عاقبت به خیر شدند و ما نشدیم خدا را چه دیدی!
ساعد
|
United States of America
|
۲۲:۴۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱
تحلیلگران صراط !
تحلیل این تصاویر ساده است. این تیپ افراد که جوان هم هستند در مدارس و جامعه کشور با قوانین اسلامی بزرگ شده اند به هر صورت اینها با پای خود و خود خواسته به راهپیمایی آمده اند که این پیام را هم میتواند به همراه داشته باشد که در سال های آینده کم کم این تیپ افراد تعداد شان به مراتب بیشتر خواهد شد.اینها فرزندان همین کشور هستند که چه بخواهید انها را نشان ندهید ولی وجود خواهند داشت. این تیپ افراد هر بدی که داشته باشند اما ریاکار نیستند
واقعيت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۶
۲
چندتاشون كه حجابشون خيلي عاليه مثلا اوني كه كلاه سفيد گذاشته هر چي باشه حجابشون از سينماي ايران بهتره
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
قابل توجه حضرتی ها و صراطیها بد گمان که همیشه خودرا ناجی انقلاب و نظام می دانند .این آمدن طیف ها و اشخاص با سیماهای مختلف باب نیست بلکه حسن اطمینان است از اینکه طیفی که خود را همیشه از مناسبت ها به لحاظ نوع پوشش ظاهر دور نگه میداشت و حاضر نمی شدند انهم به دلیل اینکه احساس میکردند با حضور در چنین مناسبتهایی مورد مواخذه تعدادی از حاضرین قرار میگیرند و یا حضورشان پوشش تلویزیونی نخواهد شد و بعد بر عکس تصوراتشان را ملاحظه کردند انگیزه ای شد برای خیل دیگری از کسانی که هنوز اینرا باور نداشتند .اگه تفکرات حاجی گرینفی کنار گذاشته شود همه برای حضور در صحنه احساس تکلیف میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۷
۴
جرات داری منتشر کن رسانه ی تکفیری:
کی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

به گزارش قانون، یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواحه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیرمن و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .


آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.

منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین ناشناس منم میخواستم همینو بزارم!
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
soni
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر رهبر عزیز ما
بنده رو سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۵
۲
فهم هم خوب چیزیه چقدر جالب که هرجوری که دوست داریم فرمایشات آقا رو تفسیر میکنیم داری میگی ایشون فرموده به ظاهرش نگاه نکن اما...
به فرموده حضرت آقا امام اومد که این دیوارها رو برداره ، فکر میکنید همه اونایی که برای انقلاب زحمت کشیدن پوشیه زدن بودن!
نشر این مطالب کم سوادی نویسنده رو نشون میده چرا که درسته چادر حجاب کامل و برتر محسوب میشه ولی اصل ولایت از این ها همه بالاتره چرا که وقتی حتی (بد حجاب ها) زیر چتر ولایت میان این سیئه پوشیده میشه مگر نفرمودند از واجب هم بالاتره
( لطفا برای فهم مطلب به عالم مراجعه بشه) چرا که مطلب فوق کارشناسی و تحقیق شده است
از مشکلات جامعه ما اینه که همه صاحب نظر هستن حتی اونایی که هیچگونه اطلاعاتی از موضوع ندارد
ما چه کردیم که اونهایی بدیشون تو ظاهره رو مثل دلشون صاف کنیم . اگر دوباره از خودمون بیانات آقا رو تفسیر نمیکنیم بد نیست دوباره فرمایش ایشون رو بخونیم...
سپهر حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۳
۴
سلام/خداقوت خدمت جهادگران فضای مجازی/
نقد بسیار منصفانه ای بود ، ای کاش اینهایی که با این تیپ و شکل در راهپیمایی شرکت می کنند و مورد اشاره در این مطلب هستند ، قدری به دستورات دین مبین اسلام و پیام شهیدان توجه بیشتری داشته باشند و وصیت نامه شهیدان را مطالعه کنند که در آن خطاب به زنان و دختران می نوشتند: و یادمان باشد آن روزها را که روی دیوارهای شهرمان تهران می نوشتیم : خواهرم حجابت -برادرم نگاهت/
این مطلب درست است که انقلاب اسلامی متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم در آن نقش دارند ، ولی نباید در نشان دادن تیپ هایی این گونه در رسانه ها و صدا و سیما دچار افراط شویم .
/یا علی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
خلایق هر چه لایق. وقتی 30 ساله دختری که یه مقدار موهاش پیداس یا حتی پسری که یه لباس رنگی یا آستین کوتاه پوشیده تو سانسور خبری کامل تلویزیون هست و اگرم نشونش بدن مثل یه قاتل شطرنجیش میکنن یا موقع همچین مراسمایی تازه آدم حساب میشه،انگار هیچ سهمی از ایران نداره، باید همین حرفا رو هم شنید.
وقتی اون چهره ای از مردم که داخل تلویزیون میبینی با چهره ای که کافیه تا سر کوچه بری ببینی 180 درجه فرق داره، قشنگ تناقض و دروغ رو تو تلویزیون حس میکنی! وقتی خبرای اصلی رو از سایت ها میشنوی و چند وقت بعد به طور ناقص و مبهم و سانسور شده از تلویزیون که آخرین رسانه خبرگیری مردم شده ( حداقل خبرای راست!) میبینی، باید بازم گفت: خلایق هر چه لایق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۳
۰
بس كنيد ديگه . از جاده اعتدال منحرف شديد . شروع كرديد به دري وري گفتن
سعید
|
United States of America
|
۱۰:۲۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
شما به جای پراختن به مشکلات اقتصادی افرادی مثل --- و غیرو بپردازید کشور مال همه و مال همه قشر است انتظار داشتی
با چادر و .... بیایند این توهین است همین
سيد محمد جواد بهشتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱
دوستان لطفا تند نريد
سخنان مقام معظم رهبري در اين رابطه :

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با روحانیون و طلاب استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر مسلح شدن به سلاح معرفت و استدلال در مواجهه با جوانان ، سماحت و مدارا را در این مواجهه ضروری دانستند .
به گزارش صراط ، ایشان در این زمینه به حجاب برخی حاضرین در مراسم استقبال اشاره کرده و فرمودند : «خودتان را مجهز كنيد ، مسلح به سلاح معرفت و استدلال ، بعد به اين كانونهاى فرهنگى - هنرى برويد و پذيراى جوانها باشيد . با روى خوش هم پذيرا باشيد ؛ با سماحت ، با مدارا . سپس فرمودند : «و سنّة من نبيّه» ، كه ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس» ؛ مدارا كنيد . ممكن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد ؛ داشته باشد . بعضى از همينهائى كه در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز ، هم بقيه‌ى آقايان - الان در اين تريبون از آنها تعريف كرديد ، خانمهائى بودند كه در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد ميريزد . حالا چه كار كنيم؟ ردش كنيم ؟ مصلحت است ؟ حق است ؟ نه ، دل ، متعلق به اين جبهه است ؛ جان ، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمانهاست . او يك نقصى دارد . مگر من نقص ندارم ؟ نقص او ظاهر است ، نقصهاى اين حقير باطن است ؛ نمى‌بينند . «گفتا شيخا هر آنچه گوئى هستم / آيا تو چنان كه مينمائى هستى؟» . ما هم يك نقص داريم ، او هم يك نقص دارد . با اين نگاه و با اين روحيه برخورد كنيد . البته انسان نهى از منكر هم ميكند ؛ نهى از منكر با زبان خوش ، نه با ايجاد نفرت . بنابراين با قشر دانشجو ارتباط پيدا كنيد. »

منبع : رجانیوز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
متاسفانه الان اینجوری شده . شما یه عکس دستتون بگیرید یا چفیه ای بر گردن باشه و یا به ظاهر شعائر ولایی بدهید بعد هر کاری دلتون خواست بکنید هر جور خواستید بیرون بیائید . واقعا اینجوری هستش که آدم می فهمه اقا چقدر تنهاس و چقدر از ایشان هزینه می شود و چقدر کارهای بدی داره صورت می گیره که به اسم ایشان تمام می شه در حالیکه حضرت ایشان به صراحت با اینگونه اعمال مخالفند اما کجاست گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟
ارزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۶
با این مقاله مخالفم
همه ملت ما 70 میلیون انقلابی
این و فراموش نکنید 70 میلیون انقلابی داریم
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۵
به نظر من اين افراد با تطميع پول و كادو و هديه و اينطور چيزا به راهپيمايي مي آيند و بعبارتي ميارنشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش اگه با كادو ميومدن اونور ابيا پول بيشتر دارن
نتيجتا كادوهاي بهتري ميدادن كه ملت نيان
ولي مردم ميان
من كه خودم يكي از برگزار كنندگان بودم كفم بريد كه اينهمه ادم اومده بود
همه جوري هم اومده بودن
اين يعني اين انقلاب مال همه هست
چه بي حجاب چه كم حجاب چه با حجاب
يعني همه شهيد و امام و اقا رو درك كردن
معز
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعيد
ما كه هيچي نگرفتيم و رفتيم.
اما اگه فكر ميكني پول ميدن يه بار بيا ببين چه خبره؟؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
بنده رو سیاه خیلی خوب گفتی دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱
صراط ظاهرا با مطلب دنبال شكاف در جامعه و دفع حداكثري هستي!!!!
sevda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۳
۰
نباید باهاشون باتندی رفتار کرد همین که اومدن ارزش داشت ولی باید جور دیگه باهاشون رفتار کنن......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۴
۲
اونام جزیی از انقلابن.فراموش نکنیم بزرگ شده ی انقلابن....ظاهرشون ربطی به دلبستگشون به انقلاب و رهبری نداره.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
حفظ نظام از اوجب واجبات است.
خردمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
صراط واقعا متحجری با طالبان نسبت نداری؟ اسلام هرچه تاکنون ضربه خورده از امثال افکار بسته خشک شما بوده است فقط ظواهر انسانها برایتان مهم است....متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
متاسفانه با بی درایتی برخی مسئولان راهپیمایی 22 بهمن که یک راهپیمایی رسمی و سیاسی بوده در این سالها تبدیل شده به کارناوال شادی! از یک طرف عموها و خاله های تلویزیون! از یک طرف هم مدل هایی که برای انداختن عکس یادگاری و مصاحبه و دیده شدن اومدن !
یه نگاهی به تصاویر 22 بهمن های سالهای گذشته که از این خبرا نبود بندازید تا فرق راهپیمایی با صلابت رو با کارناوال شادی متوجه بشید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
خیلی بیشعوری صراط!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی مودبی ناشناس!
دلشکسته
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
این سناریوی جدید دشمنه که متاسفانه خبرنگاران کم سواد و خوش خیال و گردانندگان این برنامه ها متوجه نیستند یا عمدی در کار است.
فهمیدن این موضوع خیلی ساده است استحاله فرهنگی انقلابیون. وقتی اسلام ترکیه ای در کانالهای پر مخاطب سیما ترویج میشه یعنی همین .یعنی منزووی کردن صاحبان اصلی انقلاب و میدان آوردن چهره های دشمن پسند .
وای یر ما و سیما ----
دخترشیرازی
|
-
دلت رو با چسب رازی! درست کن!
افسر جوان جنگ نرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
بابا چرا واقعیت ها رو قبول نمیکنید حدود 70 درصد از جامعه ما رو تشکیل میدن چرا همه رو نفی میکنید زشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما درسته اما به شرطی که فقط منحصر به روزهای راهپیمایی و یا رای گیری برای انتخابات نباشه.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
تا همین دیروز که همینا رو تو وب لاگتون گذاشته بودید و صورتاشون شطرنجی نبود... بابا شما دیگه کی هستید! خودتون هم از خودتون انتقاد می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
حرف کامل رو اون بنده رو سیاه زده .
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
قابل توجه برخی از دوستان محترم :
پیامبر گرامی اسلام می فرمایند :
پست ترین مردم کسی است که به مردم توهین کند .
پس لطفا به این و آبجی ها و داداش های گلمون توهین نکنید و در موردشون اینقدر ناعادلانه قضاوت نکنید . شاید همین ها قلب هاشون از من و شما صاف تر باشه و به قول سعدی *صورت زیبای ظاهر هیچ نیست /ای برادر سیرت زیبا بیار* و الحق که این آبجی و داداش ها ثابت کردند سیرت زیبایی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
حالم از این کارشون به هم میخوره تکلیفشون با خودشون هم معلوم نیس بالاخره طرفدار اینایید یا ....
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۳
برادران ارزشی!!!!!(البته به ظاهر)واقعا حکایت شما شده داستان حرف مالک اشتر که به یه عده خواص زد و گفت:
ای وای بر ما اگر جلوتر از اماممان قدم برداریم
هیهات هیهات هیهات.
برادران صراطی:
مکتب عشق علی ابن عباس و خواجه ربیع نمی خواد!
کجایند میثم ها؟کجایند عمارها؟

اول سوزن به خودتون بزنید بعد به لحاف دوز
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
انقلاب ما هیچ نیازی به این بی بند و بارها نداره
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
تا حدی حق با صراط هس اما فقط تا حدی
اینکه نباید بزرگنمایی بشه درسته اما واقعا این عده هم جژئ مدمن.بعضیا واقعا خودشونم قبول دارن بی حجابی یا بدتر از اون بدحجابی مضره.تمام دستورات دینم قبول دارن منتهی فقط قبول دارن متاسفنه ایمان ندارن.اینکه صداو سیما اینارو نشون میده اشکالی نداره.چرا مثبت نگاه نمی کنید .حداقل معنیش اینه که در حواب رسانه های اونوری که فکر می کنن قشر انقلابی و طرفدار نظام با هرچی بدحجابه مثه دشمن خونی برخورد میکنه یه تو دهنی محسوب میشه.جالا میان راهپیمایی پله پله.همه کگه نمیشه ریش بزارن و چادر رو پیشونی باشن.اما در جواب اقایی که گفته بودن این واقعیت اجتماعه و قیافه های شطرنجی،نمی دونم اهل کجایید شاید توی تهران درصد افراد بدحجاب غلبه داشته باشن اما توی شهرای دیگه واقعا قشر مذهبی و طرفدار حجاب نمود بیشتری دارن.
سرخسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
متاسفانه یک اشکال اساسی که ما داریم این است که در مورد هر مساله ای نظر می دهیم چه در مورد آن علم داشته باشیم یا نداشته باشیم. دکتر , مهندس. کارشناس مذهبی. آب ح.ض هم می کشیم .در صورتی که بنا به فرمایش قرآن لا تقف ما لیس لک به العلم. در این کشور قانون است این کار ها هم متولی دارد نظام هم اسلامی
دختر شیرازی7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
رهبر انقلاب در جریان سفر خود به خراسان شمالی: «خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید! و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.»
فکر میکنم دیگه تکلیف مشخص شد
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
کدوم کار صدا و سیما درست بوده که این یکیش باشه؟!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
سخنرانی رهبری در میان حضور پرشور مردم خراسان: در میان شما جوانانی هستن که در عرف جامعه به آن ها بدحجاب می گویند با آن ها چه کنیم خوب نگاهش کنی می بینی آمده است دارد اشک می ریزد او را ترد کنیم او را رها سازیم نه دل ازآن اینان است جان برای این جوانان است او یک نقص دارد نقص او ظاهری است مگر من نقص ندارم نقص من باطنی کسی آن را نمی بیند گفت شیخا من آنچه می نمایم هستم آیا تو آنچه می نمایی هستی باید با این نگاه با آنان رفتار کرد البته آدمی امر به معروف و نهی از منکر هم می کند البته نباید کدورت ایجاد شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
ارایش کردن اشکال ندارد مصاحبه با انها اشکال ندارد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
یا معنی اکثریت رو نمی‌دونید
یا از دستور رهبری تمرد می‌کنید و ان قلت می‌آورید
یا انقلاب و اسلام و نظام را به خودتان می‌بندید
معنی صراط می‌دونید چیه که روی خبرگزاریتون گذاشتید؟
صراط انحراف یا صراط مستقیم ؟
به شما چه ربطی داره که چه کسی طرفدار جمهوری اسلامی هست یا مسلمان هست ؟
شما خدای مردم هستید یا رهبر مردم ؟
خدا می‌دونه با بندگانش چطور رفتار کنه
رهبری هم بهتر می‌دانند که با مردم چطور رفتار کنند!
به شما این غلطای زیادی نیومده که در کار خدا و مقام معظم رهبری دخالت کنید و ان قلت بیاورید!