۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

از رويانيان به‌عنوان اسطوره ياد خواهدشد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رويانيان براي پرسپوليس کارهاي بزرگي انجام داده که تا پيش از اين کسي چنين کارهايي نکرده.
کد خبر : ۹۶۸۰۸
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ يحيي گل‌محمدي در حاشيه کنفرانس مطبوعاتي در جمع خبرنگاران گفت: عوامل زيادي در عملکرد اخير پرسپوليس دخيل است، انگيزه بالاي بازيکنان و حمايت‌هاي همه‌جانبه رويانيان از تيم و کادر فني و همچنين حضور دلگرم‌کننده هواداران شرايط را طوري رقم زده که به هيچ وجه احساس تنهايي نکرديم. حمايت هواداران باعث شد تا امروز به حمايت نسبي دست يابيم.

وي در مورد جلسه‌اي که با محمد رويانيان برگزار کرده، اظهار داشت: جلسه خوبي را با آقاي رويانيان داشتيم و ايشان حمايت همه‌جانبه‌اي را از من کردند. از من خواستند که ليست مازاد و بازيکناني که براي فصل بعد را بايد جذب شوند را بدهم که اعلام کردم براي اين کار زود است. دو هفته ديگر ليست بازيکناني را که مي‌خواهيم را به باشگاه اعلام مي‌کنم و در 2 هفته پاياني ليست بازيکنان مازاد را به باشگاه مي‌دهم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود کريم باقري از مسئله‌اي ناراحت شده است، عنوان کرد: کريم متعلق به پرسپوليس است و همه جوره کمک‌هايش را به تيم کرده است؛ چه در دوراني که بازي مي‌کرد و چه حالا که فوتبالش پايان يافته کنار تيم است و از تيم حمايت مي‌کند، هيچ مشکلي وجود ندارد.

گل‌محمدي در مورد حضور بگوويچ در تيم‌هاي پايه پرسپوليس عنوان کرد: بگوويچ سابقه خوبي در بخش پايه دارد. باشگاه برنامه سيستماتيک دارد و براي بخش پاياني اهميت زيادي قائل است به همين خاطر قرار شده در تجربيات بگوويچ در اين بخش استفاده کند.

سرمربي پرسپوليس در مورد صحبت‌هاي رمضاني مبني بر اينکه بگوويچ مشکلي مالياتي ندارد، بلکه او با مهدوي‌کيا و کريمي دچار اختلاف شده است، گفت: تيم پاس آنقدر مشکل دارد که بهتر است ايشان انرژي‌اش را براي تيم خودش بگذارد. مشکل بگوويچ و بازيکنان صحت ندارد بگوويچ تنها مشکل مالي و مالياتي شده و بهتر است مطالبات او پرداخت شود.

گل‌محمدي در مورد اينکه محمد رويانيان اعلام کرده پرسپوليسي‌ها لُنگي هستند، خاطرنشان کرد: سردار تمام وجودش را براي پرسپوليس و رنگ قرمز گذاشته و کارهاي بزرگي در پرسپوليس انجام داده است. او اين مسئله را در جمع خصوصي و دوستانه مطرح کرده و نبايد اين موضوع را اينقدر بزرگ مي‌شد. رويانيان کارهاي بزرگي براي پرسپوليس انجام داده که تا به حال هيچ کسي چنين کارهايي نکرده بود و او در آينده به عنوان يک اسطوره نامش مطرح خواهد شد.
منبع: فارس