۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

تراکتور بدون هوادار معني ندارد

مهاجم ريز نقش تيم تراکتورسازي تبريز گفت: اين هقته ها صدرنشيني به لج بازي تبديل شده است، هر وقت امتياز از دست مي دهيم، حريف هم همين طور و وقتي که مي بريم ساير رقبا هم مي برند، ولي بايد همه بدانند ما تراکتوريم و لج باز تر از همه هستيم.
کد خبر : ۹۶۹۰۴
محمد ابراهيمي افزود: تمام ذهنمان به بازي هاي پيش رو معطوف است و کاري به استقلال نداريم، کم کم صدر جدول را هم از استقلال مي گيريم و قهرمان مي شويم.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مهاجم تکنيکي تراکتورسازي تبريز در خصوص بازي هفته قبل مقابل ملوان خاطرنشان کرد: زمين کيفيت لازم را نداشت و بچه ها هم کمي خسته به نظر مي رسيدند، باتوجه به اين مشکلات باز هم بد کار نکرديم در کل خيلي خوشحالم که سه امتياز بازي نصيب ما شد.

ابراهيمي درباره دراز کشيدن توني در کنار زمين گفت: توني مي خواست کيفيت چمن ورزشگاه يادگار امام را بررسي کند به همين دليل کنار زمين دراز کشيده بود.

وي تأکيد کرد: توني، مربي خوش اخلاق، مهربان و بسيار با تعصب است، هيچ کدام از بازيکنان حتي کساني که نيمکت نشين هستند با وي مشکل ندارند.

اين بازيکن خوش اخلاق درباره بازي روز يکشنبه با گهر دورود اظهار کرد: با به کار آمدن مايلي کهن، گهر به تيم يک دست و خوبي تبديل شده است، ولي ما هم به شدت دنبال سه امتياز بازي هستيم؛ به اميد خدا تماشاگران فهيم و با فرهنگ لرستان بازي خوب و تماشاگر پسندي را خواهند ديد.

وي سخنان خود را چنين ادامه داد: نمي دانم به چه طريقي مي خواهيم خود را به اين شهر برسانيم، از خدا مي خواهم اگر اين سفرمان يک هفته هم طول کشيد در نهايت سالم به اين شهر برسيم.

ابراهيمي در باره بازي روز 8 اسفند با الجزيره امارات بيان کرد: کادرفني اين تيم را آناليز کرده است ولي هنوز زود است در باره اين بازي صحبت کنيم همه فکر و ذکرمان بازي با گهر است.

مهاجم تراکتورسازي درباره وضعيت مالي باشگاه افزود: همه تيم ها مشکل مالي دارند ولي وضعيت ما افتضاح است، همه بچه ها فقط به عشق هواداران بازي مي کنند.

ابراهيمي در پايان سخنانش خطاب به هواداران گفت: مردم چندين سال است که آماده بازي آسيايي هستند، خودشان همه چيز را ميدانند و نياز به يادآوري نيست، از آنها مي خواهم مثل هميشه ما را حمايت کنند، چون تراکتور بدون هوادار معني ندارد.
منبع: ایسنا