۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

نقدی:حوادث قم خارج ازکسوت بسیجی بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا گفت: نظر ما درباره برقراری رابطه با آمریکا، همان نظر امام راحل است.
کد خبر : ۹۶۹۱۷
به گزارش صراط، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نخستین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌با توجه به فرموده امام راحل درباره با برقراری رابطه با آمریکا باید گفت که ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نخواهیم کرد، تا وقتی که آدم شود و آدم شدن آمریکا به این معنی است که از چپاول‌گری‌ها دست بردارد، از خلیج فارس بیرون رود و از منطقه فلسطین و دیگر کشورها خارج شود.

وی با بیان اینکه "حضور بی‌نظیر مردم در 22 بهمن نشان داد که آنها حرفشان همان حرف آقا، شهدا و امام راحل است"، افزود: امیدوارم آمریکا که در این 34 سال گذشته از مقاومت ملت ایران درس نگرفته است، از حضور مردم در 22 بهمن‌ماه عبرت بگیرد و در رفتار و عملکرد خود را اصلاح کند. تا وقتی که ولایت فقیه هست، هیچ مشکلی نداریم. ان‌شاءالله که مسئولان از گفته‌های ایشان درس بگیرند و همه با هم صمیمی باشیم، چراکه ما شاگرد یک مکتبیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به شهادت سردار شاطری اشاره کرد و گفت: او برای خدمتگزاری به لبنان سفر کرده بود و به دنبال آن بود که زیرساخت‌های عمرانی کشور لبنان را بازسازی کند؛ همان ویرانه‌هایی که توسط سلاح‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داده بود. این وظیفه ماست که به همه مردم دنیا خدمت کنیم چراکه بنی‌آدم اعضای یکدیگرند.

نقدی با بیان اینکه "شهید شاطری این شایستگی را داشت که به مردم لبنان خدمت کند و به شهادت برسد"، اظهار کرد: دشمن کاری ندارد که یک نیرو، امدادگر، خدمتگزار یا رزمنده باشد. آنها وقتی دانشمندان علمی و هسته‌یی ما را شهید می‌کنند، معلوم است که برایشان تفاوتی ندارد که یک رزمنده را بکشند یا یک خدمتگزار را.

در پایان با اشاره به حوادث 22 بهمن در قم و اهانت به رییس مجلس خاطرنشان کرد: کشور ما حدود 20 میلیون بسیجی دارد، یعنی از هر سه نفر یک نفر در کشور ما بسیجی است و به اصطلاح بخش عظیمی از جوانان ما و مردمان بسیجی هستند. در این بین هر کار خوب و بدی را می‌توان به آنها روا داشت. در این باره نیز باید بگویم هیچوقت یک بسیجی واقعی از این کارها نمی‌کند و آقا نیز فرموده‌اند که یکی از ویژگی‌های بسیج، انضباط است. اگر هم کاری صورت گرفته، خارج از کسوت بسیجی بوده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نقدی حوادث صراط