۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳

چمن ورزشگاه انزلي بلند بود

سرپرست تيم فولاد خوزستان گفت: چمن ورزشگاه انزلي بلند بود و اين موضوع کار را براي ما سخت کرد.
کد خبر : ۹۶۹۷۸
حسين ابن‌قاسم درمورد شرايط فولاد گفت: خدا را شکر وضعيت تيم بسيار خوب است. روز گذشته تمرين ريکاوري داشتيم و بازيکناني که مقابل ملوان به ميدان رفته بودند استراحت کردند. امروز کارمان را به طور جدي براي بازي بعدي شروع مي‌کنيم و به لطف خدا مي‌خواهيم هر سه امتياز را به دست بياوريم.
 
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ وي در مورد تساوي 2 بر 2 مقابل ملوان اظهار داشت‌: آقاي فرکي سه تعويض انجام داد که بسيار مثمر ثمر بود. ايوب کلانتري اوت بلندي انداخت، جونيور شوت زد و پس از برخورد به دست ملوان که مي‌توانست پنالتي باشد در برگشت سروش رفيعي با يک ضربه برگردان گل تساوي ما را به ثمر رساند.
 
سرپرست فولاد در مورد عملکرد جونيور بازيکن برزيلي تازه‌وارد اين تيم اظهار داشت: جونيور بازيکن خوبي است و از عملکرد او در اولين مسابقه‌اي که براي فولاد به ميدان رفت راضي هستيم. مسئله‌‌اي که در بازي مقابل ملوان وجود داشت وضعيت بد چمن ورزشگاه انزلي بود. چمن ورزشگاه بسيار بلند بود که نسبت به اين مسئله به مسئولان برگزاري مسابقه اعتراض کرديم اما آنها اعلام کردند شرايط براي دو تيم يکسان است، هرچند شرايط يکسان است اما امکان دارد ملواني ها در اين زمين تمرين کرده باشند و به چنين شرايطي عادت دارند. به هر حال اين مسئله براي تيمي مثل ما که فوتبال را روي زمين بازي مي‌کند سخت است.
 
ابن‌قاسم در مورد دعوت حسين فرکي از هواداران براي حمايت از تيم در ديدار مقابل پيکان گفت: خوشبختانه هواداران ما حضور بسيار خوبي در ورزشگاه دارند. در ديدار مقابل ذوب آهن هواداران زيادي آمده بودند که معمولا چنين جمعيتي را در ديدارهاي فولاد مقابل پرسپوليس و استقلال مي‌بينيم. تيم ما در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و براي اينکه در ادامه مسيرمان به موفقيت برسيم و حتي در ليگ برتر قهرمان شويم نياز به حمايت هواداران و کمک آنها داريم.
 
سرپرست فولاد در مورد ديدار مقابل پيکان در هفته بيست‌وهفتم يادآور شد: تمامي بازي‌ها در ليگ برتر داراي حساسيت است. ديدار مقابل تيم‌‌هاي پايين جدولي بسيار دشوار است چراکه ‌‌آنها قصد دارند از شرايط بد خود خارج شوند به همين خاطر با تمام توان در ميدان حضور پيدا مي‌کنند. تمام بازي‌ها را جدي مي‌گيريم و براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم.
منبع: فارس