۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲
سنجری :

اثبات اطاعت ازرهبری مسولان درعمل

مام جمعه درمیان تحقق فرمایشات رهبری را خواسته مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان به جای حرف زدن باید اطاعت از رهبری را در عمل ثابت کنند.
کد خبر : ۹۷۰۹۷
به گزارش صراط،حجت الاسلام علی اکبر سنجری  اظهارداشت: مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر این مسائل را پیش بینی کرده بودند و مسئولان در تمام رده ها باید دقت داشته باشند از ولایت برای کارهایشان مایه نگذارند.

وی ادامه داد: مسئولین مواظب باشند با رفتار و اعمالشان برچسب خائن بودن را به خود لقب ندهند به این دلیل که قوه تشخیص مردن بالا است و خیلی زود خائن را از غیر خائن تشخیص می دهند.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان هوای نفس را کنار بگذارند و حب جا و قدرت را رها کنند مسائل کشور به روال طبیعی پیگیری خواهد شد.

امام جمعه شهرستان درمیان عدم توجه به فرمایشات رهبری را سرمنشاء بداخلاقی های یکشنبه سیاه مجلس عنوان کرد و گفت: این بداخلاقی ها مربوط به چند وقت اخیر نیست، یک غده چرکی بود که باز شد، موارد و مسائلی بود که در چند سال اخیر مسئولان نتوانسته بودند آنها را بین خود حل کنند و این رفتارها  از اخلاق و قانون به دور است.

وی ادامه داد: اگر این بداخلاقی ها ادامه داشته باشد آن را می توان عدم فهم موقعیت سیاسی مسئولان دانست.

حجت الاسلام سنجری تحقق فرمایشات رهبری را خواسته مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان باید بدانند با صرف نامه و بله قربان گفتن کاری از پیش برده نمی شود و باید با رفتار خودشان اطاعت از رهبری را ثابت کنند.

وی ادامه داد: مردم دنبال رفتار عملی هستند و اگر مسئولان به نصیحت مشفقانه و خیرخواهانه مقام معظم رهبری گوش ندهند در آینده با نصیحت عملی رهبری و مردم مواجه خواهند شد.

امام جمعه شهرستان درمیان در مورد مذاکره با آمریکا گفت: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و این شاخه ای از جنگ نرم است که دشمنان از آن برای بد بین کردن مردم  به نظام  استفاده کرده اند.

وی افزود: باید ببینیم وضعیت کشورهایی که با آمریکا دوست هستند چگونه می باشد، باید ببینیم در افغانستان، پاکستان،عربستان و بحرین آیا مشکلات اقتصادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری پیش شرط هایی را برای مذاکره با آمریکا بیان کردند، آیا آمریکا به این پیش شرط ها عمل می کند؟

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه رهبری فرماندهی کل قوا را بر عهده دارند، افزود: نباید توقع داشته باشیم برای مسائل خیلی پیش پا افتاده رهبری وارد عمل شوند.

منبع: مهر
برچسب ها: مسولان ولایت صراط