۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳

نظر رضایی درباره کاندیداتوری هاشمی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی را در انتخابات پیش رو بعید دانست و خبر داد که خود به صورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد.
کد خبر : ۹۷۱۷۲
به گزارش صراط،محسن رضایی در حاشیه بزرگداشت سردار شهید حسن شاطری که امروز سه شنبه در تهران برگزار شد ، در جمع خبرنگاران در خصوص حضور احتمال کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 92 گفت: من بعید می دانم ایشان کاندیدا شود.

وی درخصوص کاندیداتوری خود نیز گفت: به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و طی روزهای آینده کاندیداتوری خود را اعلام می کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص شخصیت شهید شاطری گفت: شهادت شهید شاطری در سرزمین لبنان درحالی که در خدمت رسانی به مردم و صحنه سازندگی و بازسازی لبنان که توسط بمب های اسرائیلی تخریب شده بود، نشان می دهد ملت ایران در بخش صلح و آبادانی و ترمیم خرابی های بعد از جنگ در حال فعالیت هستند.

رضایی ادامه داد: دشمنان ملت ایران در تخریب و نابودی سرزمین و اقتصاد لبنان فعال هستند و ما انتظار داشتیم اسرائیلی ها با نیروهایی که ازایران برای کمک های انسان دوستانه و کمک به بازسازی لبنان مراجعه می کنند چنین برخوردی انجام دهند.

وی گفت: از کسانی که تلاششان این است که سرزمین لبنان را خراب کنند، انتظاری جز این نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص فعالیت منافقین و دیدارشان با مسئولان آمریکایی و احتمال تلاش برای ناامن کردن انتخابات گفت: هماهنگی دولت و مجلس و قوه قضاییه مهمترین خط مشی است و می تواند آرامش را در  جریان انتخابات برقرار کند و همچنین کمک کند عده ای که مخالف آزادی و دموکراسی درایران هستند و اهداف پلیدی در ایران دارند موفق نشوند.
منبع: مهر