۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰

پشت پرده سناریوی آل‌خلیفه علیه ایران

یک پایگاه عرب زبان با اشاره به سناریوی مضحک مطرح شده از سوی رئیس امنیت عمومی آل خلیفه مبنی بر کشف یک گروه مسلح مرتبط با ایران، دلیل طرح آن را توجیه ادامه سرکوب اعتراضات مردم بحرین قلمداد کرد.
کد خبر : ۹۷۴۰۳
به گزارش صراط، پایگاه نهرین با اشاره به ادعای طارق حسن الحسن رئیس امنیت عمومی آل خلیفه مبنی بر کشف یک گروه مسلح مرتبط با ایران! آورده است این ادعا از سوی رژیم با هدف توجیه ادامه اقدامات سرکوبگرانه اش علیه تظاهرات کنندگان مطرح شده است تا حمایت بیشتر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به دست آورد.

نهرین نت می نویسد: این ترفندی است که رژیم بحرین پس از انقلاب 14 فوریه 2011 در پیش گرفته است و همواره ایران را به دخالت در بحرین متهم می کرد، اما گزارش بسیونی خط بطلانی بر همه اتهامات دروغین رژیم بحرین کشید و به طور محکمی، دخالت نداشتن ایران را تایید کرد.

سناریوی جدید رژیم درباره گروه ادعایی جیش الامام، در واقع موفقیت مردم بحرین در بین المللی کردن قیام و شکستن سانسور رسانه ای و سیاسی علیه آنها را نشان می دهد.

نهرین نت می افزاید: سانسور رسانه ای و سیاسی علیه انقلاب مردم بحرین با همراهی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی که نظامیان خود را به بحرین اعزام کرده است و برخی کشورهای غربی مانند انگلیس و آمریکا، انجام می شود.

این پایگاه می نویسد: استقبال روسیه از مخالفان بحرینی موجبات نگرانی رژیم بحرین را به وجود آورده است، به ویژه اینکه هیئتی از مخالفان که اخیرا از روسیه دیدار کرد، مسئولان روس را در جریان اوضاع بحرین قرار دادند.
منبع: مهر