۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
اولین ضربه انتخاباتی به حدادعادل

قالی باف ائتلاف را به اختلاف کشاند

خروج قالی باف از جمع 1+2 در شرایطی صورت گرفته است که آگاهان سیاسی از همان بدو اعلام این ائتلاف، نگاهی تردیدآمیز به آن داشته و به برخی از حاضران در این جمع هشدار داده بودند که بی جهت اعتبار خود را خرج این حرکت ابتر نکنند
کد خبر : ۹۷۴۶۸
"صراط" - خبر کوتاه بود و قابل پیش بینی: قالی باف اعلام کرد قطعا در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شود. او معتقد است 1+2 یک مذاکره است نه ائتلاف؛ همچنین از ساماندهی بی نظیر ستادهایش در استان های کشور گزارشی ارایه نموده است.

آنچه که در بالا آمد خبری است که از دیدار انتخاباتی قالی باف با حدود 50 نماینده مجلس به بیرون درز کرده و گمانه زنی ها پیرامون شکنندگی ائتلاف 1+2 را بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می شد به واقعیت مبدل نمود.

خروج قالی باف از جمع 1+2 در شرایطی صورت گرفته است که آگاهان سیاسی از همان بدو اعلام این ائتلاف، نگاهی تردیدآمیز به آن داشته و به برخی از حاضران در این جمع هشدار داده بودند که بی جهت اعتبار خود را خرج این حرکت ابتر نکنند.

به نظر می رسد بیشترین ضرر را در این میانه غلامعلی حدادعادل متحمل شد. حداد، که در انتخابات مجلس نهم همزمان در 2 لیست جبهه های قدرتمند پایداری و متحد حضور داشت و با رای قابل توجهی برای بار دیگر نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را عهده دار شد، در جریان رقابت با لاریجانی برای تصدی کرسی ریاست پارلمان موفق به جلب آرای اکثریت نمایندگان نشد و این درحالی بود که نمایندگان منتسب به جبهه پایداری به طور کامل به حمایت ار او اقدام کردند.

تعارضات جبهه پایداری با قالی باف نیز بر کسی پوشیده نیست و اصولا یکی از علل انتشار لیست جداگانه از سوی این مجموعه، حضور قالی باف در جبهه متحد بود. اما با اعلام عجولانه حداد مبنی بر ائتلاف با قالی باف و ولایتی، پایداری چی ها به شدت نسبت به وی موضع انتقادی و مخالف گرفتند و در درحالی که بنا بود او نیز در لیست قابل بررسی کاندیداهای ریاست جمهوری این جبهه مورد ارزیابی قرار گیرد، به یکباره به کناری گذارده شد.

اینک اما شهردار تهران در پی تحقق رویاهای 8 ساله ی خود می باشد و برای رسیدن به صندلی آرزوهایش، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد. حتی اگر طی روزهای آینده شنیدید که قالی باف با افراد دیگری هم به ائتلاف می نشیند، تعجب نکنید و البته از ما نشنیده بگیرید که همه ی ائتلاف ها تنها در صورتی به قوت خود باقی خواهد ماند که نفر نهایی اعلامی، شخص باقر قالی باف باشد.

تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قریب به 3 ماه زمان باقیست و البته در تمامی این روزهای پیش رو، اتفاقات عجیب و غریب دیگری هم به وقوع خواهد پیوست؛ لطفا از هم اکنون به خود تلقین کنید که در برابر هیچیک از اتفاقات و ائتلاف ها و اختلاف های احتمالی، شگفت زده نشوید.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۸
۷۱
اقای حداد در کل کشور 3درصد رای دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با حرف شما موافق نیستم
ولی حداد به درد ریاست جمهوری نمیخوره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
البته 3 صدم درصد بهتره!
02
|
Iran (Islamic Republic of)
تاريخ سياسي ايران نشون ميده كه افرادي كه مغرورانه و به شيوه ي رضا خاني وارد انتخابات مي شوند هم براي خودشان و هم براي ملت دردسر درست مي كنند.
از روز اول معلوم بود كه قاليباف زير ائتلاف ميزند در واقع ائتلاف تا زماني مورد توافق قاليباف بود كه از سه نفر حتما اجماع بر قاليباف باشه اما حالا كه نيست پس قاليباف زد زيرش ايشان 9 سال براي رسدن به قدرت كمين كرده! مردم خادم مي خوان نه يك مشت متوهم رو كه مي تونن جرقه ي موج جديد فتنه يا به قولي "فرافتنه" رو راه بندازن
اصلا دليل پيروزي احمدي نژاد در دو دوره ي پيش اعتقادش به نوكر بودن بود! او كه باور داشت رئيس ملت نوكر است آن شد حالا اين آقا چي ميشه؟
02
|
Iran (Islamic Republic of)
رقابت اصلي بين قاليباف و مشايي خواهد مسلما برخي از خواص براي فرار از دست آقاي مشايي به طرف قاليباف خواهند رفت و اين آغاز انحطاط برخي از خواص خواهد بود چرا كه از چاله ي احمدي نژاد و مشايي به چاه قاليباف خواند افتاد
اين روزها هم وظيفه ي رسانه هاي حامي قايباف اين است كه آنقدر عليه مشايي احمدي نژاد تبليغ كنند كه حتي خدمات اين افراد هم زير سؤال ببرند تا از نظر روحي رواني مردم مجبور شوند به قاليباف راي دهند
خوشبختانه رئيس جمهور علي رغم ضعف هايي كه در ساختار دولت وجود دارد به دليل پاكي اقتصادي مي تواند با تمام توان به مجرمين اقتصادي بتازد.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
02! اونی که واسه قدرت کمین کرده با اینکه 8 سال اخیر قدرت دستشون بود ولی هیچ کار درست ودرمون نکردن! منحرفون و سرسته شون هست! خود این اقا در یه سخنرانی واسه مزندرانی ها! گفته بوده به این راحتی قدرت رو دست قالیباف نمیده! اخه حرص وطمع تا کجا! در ضمن مردم خادم 3000000000000 تومانی! نمیخوان! مردم وزیر میلیاردی نمیخوان!هاله نور نمیخوان!رمالی نمیخوان! نوکر متوهم و مغرور!نمیخوان! تو نمیخواد از طرف مردم حرف بزنی که توسط همین مردم سیلی می خورین!شیرفهم شدی؟!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمات دولت؟! جوک نگو! گشتم نبود!نگرد نیست! منظورت از خدمات! دلار 5000 تومنی! سکه یک میلیون و 300 و اجیل کیلو 60 هزار تومن و گوشت 100 هزار تومن و پراید! 22 میلیون تومن! تعطیلی ... کارخانجات وواردات پورشه زین اسب و بیل و..هست؟! واریز نشدن ... به صندوق ذخیره ارزی! و گماردن مسئول فاجعه کهریزک به ریاست سازمان تامین!هست؟! نمیدونستم!رانت رازی! واختلاس افسانه ای و اصولا وجود فردی مثل مه افرید! و پرونده اختلاس بیمه فاطمی!جزو پاکی های!!!! اقتصادی هستن!
یک دانشجوی عال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی . دولت توی این 8 سال هیچ کاری نکرده ؟
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام:
جناب دختر شیرازی:

در اینکه جناب احمدی نژادی با بعضی حرکاتش دل همه ولایتمداران واقعی را خون کرده شکی نیست و اساسا علت همه ضربه هایی را که خوردیم و خورده ! از غرور بی جا همین بی توجهی هاست و گرنه کارنامه کلی 8 ساله ، از عملکرد تیم اقتصادی در مجموع بد نبوده (بحث قیمت دلار و ارز که بحثی است که همیشه وجود داشته و تحت تاثیر فاکتور هایی است که حداقل 50 درصد ان خارج از حوزه ایران تاثیر می گذارد - بحث اقای 3میلیارد هم که که مشابه ان در دولتهای پیش هم بوده- بحث رمال را هم که چند سال پیش رهبر عزیزمون در سخنرانی نماز جمعه به شدت به این کلمه انتقاد کردند)

- این به معنای دفاع از او نیست -چون الان به تنها چیزی که فکر می کنم این است وتنها دعای من درباره او این است که خدایا به حرمت عهد دیرین هم که شده کاری کن که تو این چند ماه باقیمانده ،ته مانده ابرویش،البته اگر چیزی هم برای خودش باقی گذاشته باشد و..........!!!دل ما را خون نکن و دشمنان قسم خورده سال 84 را که له له می زدند برای دیدن چنین روزهایی دلسرد و ناامید بگردان وما را دشمن شاد نکن حتی اگر فلانی خودش بخواهد چنین کاری کند !!!فاعتبرو یا اولی الابصار

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دانشجوی فعال! نکرده! اگه هم کرده با همه ندانم کاری های اخیرش همه رو خنثی کرده! شما که اهل ریاضی و حساب کتاب هستی!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد علی! بنده البته سرکار خانم هستم! نه جناب! البته زیاد مهم نیست! از باب تذکر گفتم!
کارشناس سیاست
|
Iran (Islamic Republic of)
مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود. ایشان در سال 84 نتیجه پایبندی به ائتلاف را چشیده و قربانی پیمان شکنی شده. اگر بخواهد باز این تجربه را تکرار کند اصلا بدرد سیاست نمی خودره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
این دختر شیرازی که من بعید می دونم خانم باشه بدجور توهم زده کجا گوشت 100 هزار تومن شده بود نهایتا 30 تومن دلار هم 3900 پراید هم در بدترین حالت 19 تومن اگه می خوای حرف کسی رو نقد کنی چرا دروغ میگی؟!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مهدی! من خانم هستم! و خدا اون روز رو نیاره که بخوام غیر این! باشم! حرف حساب رو فقط اقایون میزنن؟! یا این میزان منطق و استدلال از یک خانم بعیده؟! چرا مثلا فکر کردی من اقا هستم؟! واقعا براتون متاسفم! خیلی چیپ هستی!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدی! معلومه کی توهم زده! توهم رو اونایی زدن که داعیه مدیریت جهانی دارن! در صورتی که با عملکرد 8 ساله شون نشون دادن از اداره 75 میلیون ناتوانن! متوهم پاکترین دولت تاریخ هستن! وخدمات بی سابقه این دولت! که باعث شده کلا طبقه متوسط از جامعه محو بشه! توهم هاله نور و ادعای ارتباط با امام زمان (عج)! پناه میبرم به خدا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته 3% هم زياد گفتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا
از کجا فهمیدی
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان
وقت خودتون رو برای جواب دادن به "دختر شیرازی" تلف نکنین

من کامنتهاشو خوندم
باید بگم که فقط و فقط سه درصد حرفهاش منطقیه
باقیش برمیگرده به یه سری توهمات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای مردم

دکتر ولایتی
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه که نظام انتخابات رياست جمهوري ما راي مستقيم است و مثل ترکيه با راي نمايندگان مجلس نيست ، مي گيد چرا ؟
اين خبر فوق هم دليلش که افتاب امد دليل آفتاب : اون 50 نماينده خيلي با محترم و خيلي باشعور و خيلي با بصيرت و خيلي با با با ، چطور ... !؟
اگر انتخاب رييس جمهور دست اينگونه از افراد بيافتد که بخواهند مثل قاليبافي را انتخاب کنند با منتظر جمهوري رضاخاني باشيم واقعا براي بعضي ها متاسفم از احمدي ... خوششان نمي ْيد مي روند عجولانه به سمت دشمن منافع خودشون ، البته من منکر کارهاي عمراني در شهرداري نيستم ولي نيت انجام اين کارها براي کسب قدرت است ملت اين را مي فهمند .
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
خداييش همشون بهتر از لاريجاني هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما رو قبول ندارم ولی اینم میگم که حداد به درد ریاست جمهوری نمیخوره
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
البته دختر شیرازی آخر نگفت این قیمتها که اعلام کرده مال کدوم کشوره ....
ژانوارزان
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر قالیباف عزیز داره به در و دیوار میزنه تنهایی و رضا خانی بیاد جلو و آثارش هم در تبلیغات شهرداری در تیزرهای تبلیغاتی مشخص است .(ما تونل نیایش را ساختیم یکی از آن تبلیغات است) ولی اداره کشور با ساختن تونل در تهران خیلی فرق میکنه . تجربه ریاست جمهوری بعد از شهرداری در ایران جواب نداد هر چند که اون بنده خدا صد برابر دکتر قالیباف همت کرد.فعلا که همه دارن همه چیزشون رو به رخ هم دیگه میکشن رزای رسیدن به قدرت نه برای خدمت به مردم.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
داریوش! اونی که توهم زده شما وهمفکراتون هستین! توهم مدیریت جهانی وادعای ارتباط با امام زمان وپاکترین دولت تاریخ! درضمن همین که کامنتهام رو مطالعه کردی نشون میدن اونقدر ارزش داشتن که وقتت رو هدر بدی واسشون!!! من اینجا اونقدر معروفم که با نام کاربریم نظرقلابی میذارن! هه هه درضمن اونی که باید جل وپلاسش رو جمع کنه جماعت منحرف حجتیه ای هست! راستی واسه توهمت داروی فلوفنازین 4 mg بخور! یه بیمار نباید واسه یه دکتر اینقدر زبون درازی کنه! کاری نکن که بهت شوک الکتریکی ضدتوهم (ECT) بزنم!بهتره تودیگه اینجا پیدات نشه که بخواهی اینطوری ضایع بشی!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا جواد!اون کشور ایران هست!در خاورمیانه!از شمال به دریای خزر از جنوب به خلیج فارس از غرب به عراق و ترکیه و از شرق به افغانستان و پاکستان!حالا فهمیدی کجاست؟! کومور یا گینه بیسائو یا ورکیناپاسو که نیست!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوالژان! احمدی 100 برابر! قالیباف خدمت کرد؟!اینو خودتون به تنهایی فهمیدین؟! واقعا این همه هوش سرشار کار دستت نده یه وقت!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا این دختر شیرازی یا بقول خودش سرکار خانم است یا وانمود کرده خانمه در هر صورت خانمه ولی من غصه بابا نه نه شو می خورم که از دستش چی می کشند البته اگر دوشیزه خانم باشند
و اگر شوهر نکرده که کسی نمیگیردش ولی اگر شوهر کرد خدا بیاموزه شوهرش را
آقای سرکار خانم دوشیزه دختر شیرازی اصفهانی امریکایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط واسط خیر شو
درخواست ازدواج با دختر خانم شیرازی
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر!لازم نیست صراط واسطه خیر بشه! اینجا سایت خبری و بحث سیاسی هست!نه سایت همسریابی وبحث ازدواج! لطفا دیگه از این خواسته ها نداشته یاشید!خوبیت نداره و باعث شرمندگی میشه!یعنی شما با چندتا کامنت من رو شناختین؟! و پیشنهاد ازدواج میدین؟! بیش از حد خوش بینانه هست و یه جورایی خیال پردازانه! ازدواج چیزی فراتز از کامنت سیاسی در یک سایت خبری هست!توصیه میکنم همسر اینده تون رو با دقت و شناخت کافی انتخاب کنید.موفق باشید.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی من گفتم همت کرد و همت باخدمت خیلی فرق میکنه .
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی محترم
انصاف انصاف انصاف
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
ما از قاليباف ولايت مدار تر وكارآمد تر و عاقل تر نداريم تهمت و توهم و تخريب هم اثري روي نظر جوانان انقلابي اين مرز و بوم نخواهد داشت
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ژانوارژان
حيف از نظرات مدبرانه شما كه خيلي وقته بچه هاي سايتو ازش محروم كردين
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۵۹
اقاقان سیاست مداران گروههای سیاسی مشغول به معرفی کاندیدای ریاست جمهوری به هوش باشند.ملت ایران دست بردارازامامت وولایت نخواهدبودوخودرا پیروولایت فقیه میداند.پس بدانید این بار ملت غیورایران جهت تودهنی زدن به دشمنان داخلی (گروه انحرافی که عامل فتنه هستند)وخارجی درانتخابات شرکت میکندوباشرکت درانتخابات خواهند گفت ما قیوم نمی خواهیم که گروههای سیاسی روزی اوتلاف وروز دیگرخروج از ائتلاف کنند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از جانب خودت حرف بزن نه ملت!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اوتلاف!!! رو نمیدونم از کدوم صندوقچه دراوردی؟! واصولا به چه زبانی هست؟! ساحل عاجی هست؟!!
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
و نورا نماینده ملت می شود
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۶۹
۵۱
واقعا آقاي حداد عادل در تهران راي آورد ؟
من باور نمي كنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی یک میلیون و صد هزار نفری که به ایشون در انتخابات مجلس تهران رای دادند از نظر شما مردم نیستند؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم باور نمیکنم!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! این 1 میلیون وخورده در برابر 15-16 میلیون یا شاید هم بیشتر! جمعیت تهران عددی نیستن! چیزی به نام امار پاس کردی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این حرفا چیه خوب تابلوه توی تهران هرکی تو هر لیستی باشه رای میاره اصلا این چیزیه که روش بحث بشه این لیسته که رای میاره نه شخص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر شما آمار پاس کردی بدون تهران جمعیت ثابتش به هیچ وجه این عدد نیست در ثانی اگر شما سواد داشته باشید باید بدانید افراد بالا 18 سال میتونند رای بدهند نه همه تهرانی ها شاید شما فکر کردید خردسالان هم میتونند رای بدهند
در ضمن شما جواب ندادید آیا یک میلیون و صده هزار نفر مردم هستند یا خیر؟
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! همین که جزو خس وخاشاک نباشن ok هست؟!
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره فامیل ... دیگه توجه می نمویی !!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
منم باور نمی کنم توهم حتی می گفتید سعید مر... شاید باور می کردم ولی حداد هرگز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم این جناب دختر شیرازی از انتخابات هیچی نمی دانه
از امار هم هیچ اطلاعی نداره برات متاسفم جمعیت تهران را اشتباه گفتی در ثانی مگر فکر کردی همه مردم یک سال دو سال و.. در انتخابات شرکت می کنند ای کیو کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که سنشان قانون باشد
برود قانون انتخابات را بخوان
زشت آبروی دخترا را نبر
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
به اصطلاح دختر اصفهانی! اولا من جناب نیستم!سرکار خانم هستم! معلومه خودت جناب هستی! که حتی اسم کاربریتو ازمن تقلید کردی! جدا؟!چشم بسته غیب گفتی!شما هم برو کتاب مدیریت نگرش جان ماکسول رو بخون! شما ابروی پسرها! البته از نوع ناشی واماتورش! رو نبر!هه هه
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۵۰
هر آدم لایقی کاندید میخواد بشه ، بشه فقط از طیف یهودی صفت حجتیه ای جلبکی نباشه !! چون این کار به مثابه اسلام و کشور را تعطیل کردن و به دست تلاویو سپردن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر بودیم شما دستور بدی کلنگ
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان بالاخره به کی رای میدی که 4 سال بعد خودت از دیوارهای شهر اسمشو پاک کنی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای مردم

دکتر عزیز و دوست داشتنی
ومورد اعتماد رهبر

علی اکبر ولایتی
طرفداران ولایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما عاشق دکتر هستیم


دکتر ولایتی
دکتر ولایتی

دکتر ولایتی
دکتر ولایتی
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی بجز دار و دسته دروغگوی دلباخته تلاویو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۵۳
۲۲
از اول هم معلوم بود قالیباف در ائتلاف شرکت می کند تا دو نفر دیگر بنفعش کنار بکشند
قالیباف هرگز اخلاق را مد نظر ندارد و در ذهنش کنار کشیدن امر محالی اس و رای هم نمی اورد
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اره!راست میگی! اخلاق رو متجسسان زندگی مردم! همون هایی که صدا وتصویر رو مخفیانه ضبط میکنن دارن! همون هایی که عکس زن وناموس ملت رو در tv! رونمایی میکنن!دارن! همون هایی که میگن: اب رو بریز.. اون .. رو لولو برد! قطعنامه دونتون پاره بشه! وزیر میکنم تو لوله! هلو... اینا اخلاق مدارن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يه جوري از عكس و ناموس حرف مي زني كه هيچكي ندونه فكر مي كنه رئيس جمهور عكس خلاف عفت زن مردم رو نشون داده!
بابا يه كپي از مدرك تحصيلي رو نشون داده! با يه عكس سه در چهار با چادر كه اصلا مثل يه نقطه هم نبود!
اين يعني تهمت
واي بر تهمت زنندگان
واي
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! مغلطه نکن! در مثال مناقشه وارد نیست! در ضمن تهمت رو اون کسانی زدن که به افراد ابرودار شناخته شده مملکت بدون اثبات اتهماتشان هر افترا و توهینی که بود روا داشتن! اگه بیل زنی اول باغچه خودت رو سروسامان بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جریان انحرافی
نه جریان نوکسیه گان
فقط دولت مصلحین
دختر اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آره آنهایی اخلاق رعایت کردند که دروغ بزرگ تقلب را فریاد زدند و با رای مردم مخالفت کردن و با جمهوریت نظام مخالفت کردند هی چیز چیز کردند بلندگوی اسرائیل بودند
و در تهران با جمعیتش ( طبق آمار آمارخوانده ها 18 میلیون نفر) حدود 2 میلیون رای داشت
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی! یه کم ابتکار وخلاقیت هم چیز خوبیه! به خدا! از دیگران کپ نزن داداش!
دوست
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۳۲
۶۳
كشور نياز به شخصيتي متعادل دارد و اونم فقط قاليباف هستش
دخترشیرازی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احسنت!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منظورت سرلشکر رضایی بود؟ اشتباه نوشتی قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۲۵
صراط حدادی هستی اینطوری دق کردی همونطور که حداد آرزوی این صندلی رو داره چه اشکالی داره آقای قالیباف هم دوست داشته باشه. در ضمن توهین به افراد نکن اگر پیرو ولایت هستید اسم قالیباف رو درست بنویسید اسم اون یادآور قشر زحمت کشی است که اصلا باعث تحقیر نیست .
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۴۲
۹
هیشکدوم از اعضای ائتلاف در انتخابات شانس پیروزی نداشت حالا هم که قالیباف جدا شده!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ولایتی با رای قاطع

رییس جمهور میشود

رای ما:
دکتر ولایتی
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجیدخان!شما که تا چندوقت پیش طرفدار رضایی بودی؟! چی شد یهو ولایتی شدی؟! ای بابا! یه کم وفاداری و ومعرفت داشته باش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۳
انتقاد از شما احساسی میشه که منتشر نمی کنید
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۵
صراط یه کم خدا رو هم توی خبر گذاشتن در نظر بگیر
آخه تو با چند نفر به جز دکتر قالیباف عقد اخوت بستی چرا دروغ میگی
مرگ بر منافق دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۲۲
قالیباف دچار اعتماد به نفس کاذب شده و فکر میکنه در تمام ایران مثل تهران و مشهد رای داره
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم دچار چرندگویی کاذب شدی! بهت بگم که در شیراز هم مثل اون دو شهر رای داره! تا اینجاش روی هم یه 17-18 میلیونی اورده! به کوری چشم حسودان!
حاج حسنی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی شما علم غیب داری کجا این رای رو شمارش کردی دقیقا مثل جناب شهردار در توهم بسر می بری
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ایشون چون تشکیلاتی کار میکنه و با برنامه جلو میره و نمیخواد هیئتی وارد عمل بشه همه واسش شاخ شونه میکشن.بابا بقرآن این مملکت نیاز به یه مدیر جهادی با رویکرد اسلامی و فرهنگی داره نه یک نفر با رویکرد خرافاتی حجتیه ای.
بابا بقرآن این بنده خدا برنامه داره و نیاز مملکته
02
|
Iran (Islamic Republic of)
من يه سوال از دست اندركاران سايت محترم صراط نيوز دارم
شما كه جزو شروط تاييد نظر، نداشتن ناسزا و تهمت و ... رو مطرح كرده ايد آيا نظر هاي خانمي كه با اسم مستعار "دختر شيرازي " نظر مي گذارد را نديده ايد كه چنان با بغض و بد دهني صحبت مي كند گويي كه به صورت سازماندهي شده 24 ساعت پاي دائمي مجادلات سايت شماست و براي هر مطلب چندين نظر مي گذارد و بحث را از فضاي انتقادي آرام به فضاي جنجالي مي كشاند؟
لطفا در تاييد نظر هاتان تجديد نظر كنيد
براي مثال در نظري كه در پاسخ اين نظر گذاشته است بد دهني و كج رفتاري را مي بينيد.
البته اين براي اهل تفكر درس هاي عبرت بسياري دارد و اينكه اين خانم كه حامي قاليباف هستند رفتارهايشان دقيقا مانند طرفداران موسوي88 مي ماند. و اينجاست كه من از "فرافتنه" استفاده مي كنم.
یه شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچکدام از بستگان من به قالیباف رای نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب
خود من هم نظر منفی نسبت به وی ندارم
فقط مواضع دو پهلو در مورد سال 88
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
02! خیلی جالبه که یه طرفدار منحرفون بیاد از فرا فتنه صحبت کنه! شما اول انحراف موجود را حل کن! بعد به فکر فتنه جدید باش! چرا سفسطه میکنی اخوی؟! انتظار داشتی چه طور صحبت کنم واستون؟! بحث گل وبلبل و شعر و رخ یار و اب رکن ابادو لطافت طبیعت و شمع وپروانه! که نیست! بحث سیاسی هست! یعنی منطق خشک وسرد! حتی تا حدی ازاردهنده! اگه دنبال اونطور مباحث هستی به عنوان یه شیرازی بهتون چند تا توصیه واسه تلطیف روحتون! دارم:
اهنگ الهه ناز رو در پخش بذار یا سمفونی شماره 9 بتهوون! یا اهنگ های موتزارت یا باخ بعدش یه دیوان حافظ هم بردارید و روی یه صندلی گهواره ای! جلوی شومینه لذت ببرید از این همه ظرافت و زیبایی! و لطفا بی خیال اومدن به سایت هایی از این نوع و کلا هر نوع بحث سیاسی بشید! روحیه لطیف شما با سیاست خشن سازگاری نداره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کل آرای قالی بافتون به شرح زیر هست.
تهران 3 میلیون
خراسان 3 میلیون
الباقی استانها 1 میلیون
در کل 7 میلیون.
تمام شد و رفت.
برید از یکی حمایت کنید که رای بیاره نه 7 میلیون رای بیاره.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
میبینم که دوستان اکثرا علم غیب پیدا کردنو آمار میدن . البته جناب قالیباف مرد خوبیست و کاندیداهای احتمالی هم همینطور . ولی باید سعی کرد بین خوب و خوب تر ، خوبتر رو انتخاب کرد ، اون هم از معیارهایی که رهبری اعلام می کنند و سوابق قبلی وی میشه تشخیص داد . پس خودتون رو نکشید . سه ماهه دیگه معلوم میشه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دختر شیرازی
اگر قالیباف رای نیاور خوب مشخص دیگه تقلب شده
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترشیرازی زنده به عشق قالی باف!!!
هههه
حاتم زاده مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۴۵
قالیباف بی شک پیروز انتخابات آینده است و برای ایشان، حداد و غیر حداد و امثالهم فرقی نمی کند / هر کس با مرد عمل ائتلاف کند بر اعتبار خودش افزوده است.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
حاتم زاده مقدم زدی به هدف.
یک جلد کتابو در یک جملت خلاصه کردی.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۲۲
کار خوبی کرده کنار کشیده!
ائتلاف زاغارتی بود!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ائتلاف درپیتی! بود.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض پوزش این کلمه زاغارتی تو فرهنگ لغت نبود ، اگه میشه به زبان فارسی ترجمه کنید . متشکرم
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
زاغارتی یعنی چی ؟؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی ائتلافی بود بس زاغارت!!!
قاه قاه قاه!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۴۹
۱۷
آقای قالیباف تو انتخابات ریاست جمهوری رای نمیاره.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما پیشگو هستی یا کف بین یا رمال برادر؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کف بین شمایی کهتو کامنتهای قبلی پیش گویی رای 17 یا 18 میلیونی کردی
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! پیش بینی نبود! یه حدس بود!
حصیرباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۸
یه سوال:
کی می دونه قالیباف بعد از انتخابات سال 84 کجا رفت؟ علت رفتنش چی بود؟ اگه جواب این سوال رو پیدا کنین خیلی مسایل روشن می شه
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
رفت مدرک خلبانی شو از فرانسه گرفت! و کاری توی این 8 سال کرد که دهان یاوه گویانی مثل تو رو ببنده !افتاد؟!حالا روشن شدی؟!
حصیرباف
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خوب! من فقط یه سوال ازت پرسیدم، چرا اینجوری عصبانی میشی؟ اگر واقعا برای خلبانی رفته، خوب بره دنبال همون کاری که توش موفق هم بوده. بذاره ریاست جمهوری رو آدمای موفق تو این زمینه پا جلو بذارن. این که عصبانیت نداره گلم
حاج حسنی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون قهر کرده بود داشتند می رفتند فرانسه اونجا زندگی کنند نه اینکه مدرک خلبانی بگیرند ایشون ناجا هم که بود پروازهای خارجیشون ترک نمی شد. ضمنا دختر خانم شیرازی برو لااقل رزومه این جناب شهردار خلبان دکتر رو ببین بعد بیا کورکورانه دفاع کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين خانم دختر شيرازي مثل اينكه تنها هوادار قاليبافه
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب حاج حسنی! منظور من هم این بود که ایشون واسه گذراندن دوره های تکمیلی خلبانی فرانسه رفت! نه اینکه مدرک صفر پایلوت !
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا یه کم قهر کرده بود رفت فرانسه.
بعد نازشو کشیدن گفتن بیا شهردار شو.
گفتن برای شهردار شدنبرنامه داری؟
گفت ندارم ولی 5 تا 6 ماه به من فرصت بدین برنامه میارم.
رفت آورد شد شهردار.
برنامه اش هم الان معلومه چی بوده.
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي قاليباف طرفدار زياد داره در انتخابات معلوم ميشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۲۰
خود ما در یکی از شهرستان ها و شهر تهران یک اماری گرفتیم و آقای قالیباف در حداقل مقبولیت قرار دارد و رای بسیار اندکی دارد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آمارتون توی حلقم!!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
از حق نگذریم قالیباف برای انتخابات شانسش کم هم نیس!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
احیانا امارت از نوع مرکز امار ایران نیست؟! که نرخ تورم و بیکاری رو در پایین ترین سطح! در طی 30 سال می دونه؟!! هه هه..
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
احیانا شما با مرکز آمار دولت دهم در ارتباط نیستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی امثال قالیباف ها نیروهای زیردست سرلشکر محسن رضایی بودند پس بهتره از رضایی طرفداری کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معذرت می خوام شماخانم شیرازی احیانا مجرد نیستین ؟ اگه خانمی که ایمیلت رو بده یا اگه آقایی که دوست دارم با خواهر یک چنین انسان فرهیخته ای ازدواج کنم؟ متشکرم
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که نوشته دختر شیرازی اونموقه آقاس؟!!!!
IQ!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! نظر لطف شماست! اما من واقعا خانم هستم! همونطور که در بالا هم توضیح دادم! نمیدونم چرا در جنسیت من شک کردین؟! یعنی واقعا حرفای من از یه دختر اینقدر بعیده؟! والبته اینجا سایت خبری کامنت گذاری هست نه همسریابی! مجرد هستم اما فعلا خیال ازدواج ندارم! موفق باشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خالی باف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۲۱
بابا کمی هم انصاف بد نیست. چشاتون رو باز کنید ببینید قالیباف توی مدیریت چه ها که نکرده. توی کلانشهری مثل تهران که تراکم جمعیت اینجوری داره بیداد میکنه کارای عمرانی کرده. زیبا سازی کرده. تهران یه سرو شکلی گرفت. دیگه چی میخواین از یه آدم؟؟حداد جز اینکه SMS رو کرده پیامک و به کروات میگه دراز آویز زینتی چکار کرده؟ ریاست مجلسم برازندش نیست. چی می گید براخودتون؟؟؟
حاج حسنی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ها کرده این قالیباف ؟؟؟؟ دوستان که اطلاع ندارند قضاوت کنند ، با پول ساخت پل دو طبقه اتوبان صدر امکان ساخت 100 کیلومتر مترو وجود داشته چرا بجای ساخت 100 کیلومتر مترو ، ایشون ساخت پل رو انجام دادند؟؟؟؟ چون دیگه مترو به لحاظ تبلیغات براشون تاثیر نداره و......... عجب مدیریتی!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مصالح مملکتی چیزی فراتر از پارک و اوتوبانه احمی نژاد هم خیلی از این کارها رو کرده بود و بلد بود آخه شهردار رو چه به رییس جمهوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب پس توی همون شهرداری بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ولایتی
دکتر ولایتی

دکتر ولایتی
دکتر ولایتی
پیام
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۲۱
میدونم که نظرمو انتشار نمیدین...

ولی باید بدونید خواه یا ناخواه، رای مردم به کاندیدای دکتر احمدی نژاد می باشد..

ایشون ممکن است از نظر اقتصادی ، دولتی قوی نداشتند که اون هم به سیاست های کلی نظام و تحریم ها و اینکه نباید با آمریکا رابطه داشته باشیم برمیگرده تا حدی...

ولی ایشون و تیمشون از نظر مافیای اقتصادی و فساد اقتصادی پاک می باشند...

برخلاف باقی گزینه ها و همین باعث ضربه خوردنشون میشه...

بنظرم رئیس جمهور بعدی مشایی می شه
علی عبادی
|
United States of America
اینارو واقعاً باور داری؟!!
دیدن این طرز نگاه ها باعث میشه اعتماد به نفسم بره بالا
دخترشیرازی
|
United States of America
صراط! نظر من رو در جواب به ایشون بذار لطفاً!
همراه
|
United States of America
خب عزيزم دولت بايد تيم اقتصادي قوي داشته باشه ديگه
الان اولويت مردم مسائل اقتصاديست
چند معاون وزير در همين اختلاس اخير جزئ متهمين هستند كه اونها هم وابسته به دولت محسوب ميشوند
شما موضوع خيابان فاطمي رو كه يكي ازنمايندگان مطرح كرد بزارين كنار اين موضوع كه رئيس دولت اجازه تحقيقات از اطراف خودشو نميده كه معلوم بشه چقدر پاكند
هرگز مشايي انتخاب نميشه شك نكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۳۳
۴۴
درود بر قالیباف همه بهش رای میدیم تا چشم دشمناش کور بشه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون از رای منفی خوانندگان به نظرت معلومه
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط رضایی فرماندهء قالیباف هااا
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس و دختر شیرازی عزیز
هنوز نه به دار نه به بار کو حالا تا انتخابات چرا کاسه داغتر از آش میشین شماها ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۱۷
آقای صراط من نمدونم چرا به خاطر چیه که به این آقا توهین میکنی میگی قالی + باف و هزار تهمت دیگه... هدفت چیه؟؟؟ مگه مسلمون نیستی شما ؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱۶
این شکل ائتلاف کردن یعنی تقلب و قالیبافم مسلمونه نمیپذیره این کارها رو برای هر جور به قدرت رسیدن!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۴
ایا ابادانی بقیمت عدم رعایت عدل و انصاف و هزینه های بیهوده از جیب مردم که باید تحمل اینهمه فشار اقتصادی و عواقب ان باشند هنر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا هزینه های بیهوده بوده؟ مسلما در تهران نیستی تا ببینی بیهوده بوده یا خیر.
تحمل فشارهای اقتصادی تقصیر شهرداری است؟ یا عدم مدیریت دوستان که مسوول امور اجرایی هستند؟ طرحهای آقای رییس جمهور رو ده سال دیگه میبینیم چقدر زیربنایی بوده و آقای شهردار رو...
انصافا قالیباف مدیر جهادگریه و با پرستیژه و از همه مهمتر لمپن نیست...
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱۸
در شرایط که کشور ما در تحریم شدید بین المللی قرار گرفته متاسفانه جریان انحرافی منتسب به دولت به خاطر انتقام از اهالی تهران بابت انتخابات گذشته تحریم مضاعف تری به مردم تهران تحمیل نموده اند و هر روز رسانه های دولتی در راستای سیاه نمایی خدمات شهردار و شورای شهر قلم فرسایی می کنند.
این در حالی است که به گواه اخبار بین المللی و داخلی و گزارشات نهادهای نظارتی مانند سازمان حسابرس و سازمان بازرسی و موسسات حسابرسی مستقل و همکار شورای شهر وضعیت سلامت کاری و مالی و کیفیت انجام پروژه های دوره قالیباف در تاریخ بلدیه تهران بیسابقه بوده ( شاهد این ادعا فرمایشان استاد خسرو معتضد تاریخ نگار معاصر و مشهور - اخبار جراید و رسانه های بین المللی و جوایز متعدد بین المللی شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل عمومی و احداث زیربناهای لازمه و ...) می باشد.
چرا قالیباف و همکارانش توانستند این قدر موفق ظاهر شوند ؟
به نظر حقیر استفاده از تخصص و تعهد و به کار گیری تمام ظرفیت های نیروهای دلسوز نظام از همه جریانات سیاسی منجر به این هم افزایی و موفقیت شده و این صداقت کاری و سلامت کاری بدون ریاکاری های مشابه برخی از دولتمردان !!!!!! منجر شده علیرغم عدم سفرهای تبلیغاتی محبت و علاقه ایشان در دل اهالی سراسر کشور رخنه نموده و این مطلوبیت مورد توجه همه نحله های سیاسی کشور در راستای جذب ایشان در ائتلاف خود گردد.
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۵
بابا ول کنید این حرفا رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۹
هنوز هم میگویم قالیباف ... زمان است همانگونه که حاج منصور ارضی گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اشتباه منفی زدم
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۳
قالیباف به هر حال به نفعش هست که از حداد جدا بدشه چوه به هر حال چهره محبوب تری نسبت به حداد عادل هستش
اما رقابت اصلی بین قالیباف و مشایی هست که صد در صد قالیباف پیروز است چون شخصیتی اجرائی دارد نه سخنور
م ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۹
آخه قالیباف داشت آقای حداد را بازی میداد به نظر بنده آقای حداد فردی سالم وآقای قالیباف موقعیتش معلوم است مگر در انتخابات گذشته چقدر برای تبلیغات خوش هزینه کرده و از کجا آورد و الان هم تبلیعاتش در شهرستانها شروع شد و در شهر ما یک نفرهفته گذشتهیک نفر سردار سپاه مسئول تبلیغات استان مازندران است برای ایشان سخنرانی داشت
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي حداد آدم سالمي هستند ولي ايشون يك شخصيت فرهنگي هستند ايشون نمي تونه توي اين موقعيت حساس كشور رو اداره كنه چون كار اجرايي نكرده
قاليباف قدرت مديريت شو در نيرو انتظامي و شهرداري اثبات كرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۸
فقط زاکانی
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
قبولش دارم
اگه کاندیدا بشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
من فکر نمی کنم که با سرکار اومدن اشخاص مختلف مشکل ایران حل بشه . زیرا مشکلات این کشور رو فراتر از این می بینم . آقایان متوجه بشن که مشکل کشور ایران سیستم اداره کشور است و تا سیستم درست نشه سر کار اومدن اشخاص چیزی رو درست نمی کنه ( در سیستم بد اشخاص خوب هم آدم بده می شن ولی یک سیستم خوب می تونه حتی اشخاص رو هم اصلاح کنه )
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا منطقی گفتین.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
اگر آقایان راه حلی برای بحران اقتصادی ارایه میکردند عجیب بود مثل تاسیس بانک کشورهای مستقل برای حل تحریم یا آزمون توانمندی و رای گیری و نظر سنجی برای انتخاب بهترین نماینده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۱
خبر از اساس دروغ است و شركت صراط در پروژه تخريب قاليباف مورد سئوال است!
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۵
از اول هم یک بچه میدونست این اتلاف اخر عاقبتی ندارد حیف برای اقا دکتر حداد عادل که وارد این بازی بچگانه شود پیروزی مال جبهه حق است اینو همیشه گفته اند چه اینها نیاد یا بیاند پیروز مال حق است حقی که توسط مردم شناخته میشوند و این حق دکتر سعید جلیلی هست
سیدمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۷
سلام :: یقین بدانید که اقای قالیباف رای نخواهند آورد و رئیس جمهور نخواهند شد !!! آقای مشائی اگر بیاید همه باید لباسها را آویز کنند بروند !! ایران فقط تهران نیست ! که اقای قالیباف رای بیاورد !! بهتر است قالیباف در همین شهرداری بماند که شردار خوبی است ام نه رئیس جمهور خوب !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۸
فعلا معلومه آقای قالیباف فقط 2 نوع مخالف دارد.
1- مشائی و حامیان مشائی (منحرفین)
2-سایت صراط
صراط جان صریح و قاطع نظرت را مشخص کن.
آیا پشت چهره شما مشائی هست؟
احمد آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲
بهتر است نورا خانم و دختر شیرازی ادب را رعایت کنند و به دیگران توهین نکنند.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای احمدابادی! من که واقعا سعی کردم در عین صراحت به قول شما توهین خدای نکرده نکنم! ممنون میشم اگه مصداق توهین هام رو بیارید! در ضمن جناب باهرکس باید مثل خودش و در حد خودش صحبت کرد! البته قبول دارین که در مباحث سیاسی مهمترین چیز داشتن ظرفیت و سعه صدر هست! واگه کسی خیلی نازک نارنجی هست بهتره کلا بی خیال اینطور مباحث بشه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه!؟
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه دیگه . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
نه اين خوبه ، نه ايشون ...... به هر ..... تاشون
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
بچه طرقبه ! قبلی ریاست جمهوری به تنت گشاده...
نه مشایی ،نه بچه طرقبه،نه حداد ،نه رضایی....اگه گفتید کی؟؟
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد ایراندوووووست؟!هه هه
سرخسی
|
United States of America
|
۰۶:۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱۱
انصافا قالیباف مرد عمل و معتدل و به دور از جنجال و خرافه است. گرای رهبر هم که فرمود رئیس جمهور باید توان اجرایی داشته باشد به ایشان متصف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۵
خیلی دوست دارم آقای حداد رئیس جمهور شود تا ببینم آیا همان طور که مجلس را از رأس امور به پایین ترین مراتب نزول داد می تواند کشور را هم نابود کند. ایشان اگر یک ذره عرق وطن دوستی داشته باشند و از سر لطف احساس مسئولیت نکنند اولا کاندید نمیشوند و ثانیا اگر هم بشوند حتی خودشان هم به خودشان رأی نمی دهند. جمله قصار حضرت امام را در مورد اداره نانوایی به یاد آورید. هشت سال حکومت یکپارچه (!!!!!)اصولگرایان (کدام اصول؟) نشان داد که آن بزرگمرد از چه بصیرتی برخوردار بود. هر چند اصولگرایان محترم کاری کرده اند که کلمه بصیرت معادل نادانی شده است. اما بنده این کلمه را در مورد حضرت امام به معنای واقعی اش به کار برده ام.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
با شما هم عقیده ام!
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
ايشون با وجود همه جانبه جبهه پايداري در مجلس هم نتونستند رييس بشن چه برسه به رئيس جمهور
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه شما و (دختر شیرازی )شماها که اصلاح طلب تشریف داری چی کار کردی واسه مملکت ؟؟؟؟؟
موسوی میخاست ایرانو اصلاح کنه با این وضع شورش در گیری تو 88
اصلاحات باید طبق اصول باشه
قابل توجه شما و دختر شیرازی
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي بسيجي
من به اصلاح طلبان راي ندادم و نميدم گزينه من اصول گراي واقعي هست
متعهد و تخصص با هم اصلاح طلبان اگر تعهد نداشتند ولي تخصص داشتند
گروه فعلي كه نه تخصص دارند نه تعهد البته من اين آقايون رو اصولگرا نمي دونم (شرط اول اصول گرايي تبعيت از رهبري است)
هر چند خود آقايون هم خود را فرا جناحي مي دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۵
۵
ای قالیباف چرا اختلاف را به ائتلاف کشاندی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۱
اگه سيد محمد خاتمي كانديد بشه ديگه 100 تا قاليباف هم حريفش نميشه..حداد و ديگران كه ديگه جاي خود دارند.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
100%
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
این که اظهر من الشمس هست!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۶
همون بهترکه خارج شدچون قالیباف اصولا اصولگرا نیست بلکه یک فرصت طلب است گاهی ژست ادم باتقوا به خودش میگیرداوبه هرقیمتی حاضراست رای بیاورد واین روش ازتفکر اصولگرایی به دور است چطورشما تابحال متوجه این مهم نشدید ازمطالب سایتهای وابسته به ایشان از قبیل ... و ... واظهارنظر گاه وبیگاهش کاملا پیداست
حصیرباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲
ممنون از اینکه به سوال اولم جواب دادین. اما یه سوال دیگه، اگه جواب این هم روشن بشه، یه قدم دیگه به نتیجه گیری نزدیک میشیم. کی میدونه تو انتخابات مجلس، کاندیداهای اختصاصی قالیباف کیا بودن؟ چقدر رای آوردن؟ اگه جواب این سوال رو پیدا کنیم، میزان رای قالیباف تو تهران هم مشخص میشه
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۹
دیدم خیلی ازخجالت هم در میا یین مجبور شدم لب به سخن بگشایم_جناب قالیباف در این 8سال حکومت بر تهران نشون داد نه انحرافی هست ونه از اخوان فتنه هرمدرکی که داره لیاقت خودشو خوب برای کار وخدمت نشون داد اینکه بعد از به قدرت رسیدن چی جریا نی را به راه میندازه الله اعلم ولی در کل جنم کاررا دارد وازتوانایی مدیریتی بالای نسبت به بقیه رقبا برخوردارهست ضمنا من در این بحثهای موجود حق رومیدم به دخترشیرازی خوب ازخجالت جریان انحرافی درآمده
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم منتقد!لطف دارین! البته در این زمینه به پای شما نمی رسیم جناب!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۵
قالیباف نباید قدرت بگیره چون بیشتر ادعا داره تا عمل ، ضمن اینکه قالیباف خطرش از بعضی از آقایون بیشتره.
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا خطرش از کیا بیشتره صمداقا؟! میشه نام ببرید!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی محترمه:
خطرش از احمدی ، مشائی ، عبدالله نوری ، حسن روحانی ، حداد ، لاریجانی ، رضائی ، عارف و .....
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه قدر خوب با هم دل میدیدد قلوه میگیرید
این جا رو با فیس بوک اشتباه نگرفتین احیانا ؟؟؟
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسیجی! برلت متاسفم که یه سوال وجواب ساده رو به این چشم نگاه میکنید! شما احیانا دانشگاه بودین؟!از استاد زن یا همکلاسی دخترتون نشده تاحالا سوال کنید؟! همین دیدگاه های بسته و عقب مونده وطالبانی هست که باعث وضعیت موجود کشورمون شده!درضمن خدانکنه کسی دلش یا ذهنش مریض باشه! وگرنه هرچیزی رو به دید شما میبینه! متاسفم اگه واقعا بسیجی هستین!شما اسم بسیج رودارین خراب میکنید!بسیجی واقعی این چیزا واسش حله! و روشنفکر واهل مطالعه هست نه کوته فکر وبسته! در ضمن سوال کردن اشکال نداره!ندانستن مشکل موجود هست!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی ناراحت:
چقدر عقده داری که کج فکریت حتی نتونسته جلوی جعل عنوانت رو بگیره ، از ناراحتیت و سیاه اندیشیت همان بس که توهمت به دوتا شخصیت میزنی.
جهت اطلاعت دختر شیرازی محترمه خواهر و خوب بنده ست.
بسیجی ناراحت لطفا اینجا جای عقده بازی و کوتاه فکری نیست!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۹
قالیباف هرگز به گندم ری نمیرسه ، شرط میبندم مرحله اول حداکثر 5 میلیون رای داره و شاید با گزینه دولت بره برای مرحله دوم ...
زنده باد بهار
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا صادق نیستین!
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
كنايه ات واقعا بي ادبانه بود هر چند از حاميان اين دولت بيش از اين انتظار نيست
صبر كن مي بيني شب دراز است و قلندر بيدار
ببين كي بيشتر راي داره به اميد تمام شدن اين 8 سال سياه
84
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۶
مطمئنم آقای حداد بیش از 3 میلیون رای نمی یاره/ اینقدر سنپ قالیباف رو به سینه نزنید. اونم بیاد میشه یکی بدتر چه بسا 100 پله بدتر از احمدی نژاد
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۶
خنده دار ترین جک سال اینه که قالیباف بتونه رای بیاره کسی که حامی فتنه گرا بوده چطور میتونه رای مردم انقلابی بیاره راستی ایشون با ... چه رسانه ها برای خودش درست کرده مرد روزهای سخت ایران مردی از تبار مردم مردی با اراده محکم کسی نیست جز سعید جلیلی رئیس جمهور محبوب یازدهم ایران سوم تیر ادامه دارد
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
حداد عادل بعد از انتخابات 88 ایشون هم دید که به نفعشه سیاست دوگانه داشتن.
چنین شخصی مورد اطمینان نیست چون فرهنگ و بصیرت سیاسی نداره.
(چاپ کن صراط لطفا)
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۵
اگه زمین بره اسمان اسمان بیاد زمین حق فقط پیروز هست و حق ما هستیم و ناحق جای در انقلاب ما ندارد و جاش هم در سرزمین اسلامی ما نیست ما مثل بعضی از اقایون بخاطر پست مقام اخرت خودمان به خاطر چند روز دنیا نمیفروشیم در جبهه پایداری افراد از پذیرفتن پست مقام فراری هستند
سوم تیر ادامه دارد
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی توهم زدی! نمیدونید که حق مداران واقعی مهر سکوت بر دهانشان دوختند؟! مرگ بر هر جبهه طرفدار منحرفان! والبته 3 تیر و 2 خرداد و... مهم نیستن! مهم راه حق و حقیقت هست نه یک مشت اسم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزنم به تخته عجب اعتماد به نفسي داري !
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترين لطف دولت اينكه بي خيال خدمت به مردم بشن
بسه هر چي تو اين 8 سال خدمت كردين
توهم يكي از اعضاي جبهه پايداري 80 درصد راي انتخابات مال ماست
حتما حتما حتما
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان:
از این که قبول داری جناب جلیلی عزیز رو قابل احترامی و آفرین.
اما از این که حق رو جبهه ی پایداری میدونی برات متأسفم داداش.
از شما بعیده که حق رو در جناح بازی بدونی.
جناح بازی یعنی منفعت طلبی و دور از عدالت.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی محترمه:
آفرین به فرمایشی که کردی ، واقعا حق مطلب رو ادا کردی.
جناح های سیاسی یعنی کشک.
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
اين دختر شيرازيه !!!!!!!! اندكي مشكوك ميزنه؟يه دختر واينقدر صاحب نظريه پردازي؟!!!
انشاءاله كه زودتر سروساماني بگيرند و سرش به زندگيش مشغول بشه . چون بيكاري زيادآخرش كاردستش ميده
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اره مجی جان! یه دختر واینقدر صاحب نظریه پردازی عجیبه؟! مطمئن باش هرکسی مطالعه داشته باشه صاحب نظر هم میشه و ربطی به جنسیت نداره!در ولایت شما! دختر یا زن نظرده! وجود نداره؟! دیدگاهتو وسیع کن! واسه کسی که رتبه کنکورش 2 رقمی بوده! این نظریات مثل زنگ تفریح هستن! در ضمن دقیقا نمیدونم منظورت از سروسامان چیه؟! ولی اگه تحصیلات وشغل و زندگی سالم هست که شکر خدا همش رو دارم! به لطف خداوند و سرسوزن هوش خودم! بیکار نیستم! تا شما منظورتون از بیکاری چی باشه! من الان توی تعطیلاتم هستم! رزیدنت داخلی ام و دارم دوران مرخصی ام رو که طلبکار بودم میگذرونم! به نظر شما اشکالی داره؟! میشه بگین کجاش مشکوکه؟! در ضمن شما نمی خواد نگران باشی! من کارم درمان مردم هست! تا این حد حواسم به خودم هست! شما بهتره مراقب خودت باشی که دچار پارانویید نشی! از توهم توطئه دوری کن! چون درمانش نسبتا مشکل هست!
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمرا اگر تو رتبه 5 رقمی کنکورم داشته باشی ... معلومه بیکاری چون روزی 50 تا کامنت تو اخبار مختلف صراط داری ... اونم تو ساعتای مختلف ... تو خداییش زندگی نداری آبجی ؟؟؟ شایدم یکی از اعضای هیات تحریریه صراطی!!! تو هم از توهم خود بزرگ بینی دوری کن ، تمام ابراز وجود تو اینه که بتونی کامنت بنویسی ، اگر در فضای حقیقی جایی برای هرگونه ابراز وجود داشتی ، تمام فریادهاتو تو صراط نمیزدی ...
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سرشناس! مهم اون چیزی نیست که شما دوست دارین!مهم اون چیزی هست که وجود داره! من دلیلی نمی بینم که بخوام دروغ بگم یا الکی سرکار بذارم! اگه کامنت های بقیه دوستان روبخونید می بینید که خیلی از دوستان ابراز لطف کردن وحق رو به من دادن! از اعضای تحریریه صراط هم نیستم!گرچه کار خبرنگاری و خبررسانی رو دوست داشتم ودارم اما به نظرم به واقع یکی از سخت ترین وحساس ترین مشاغل هست نیاز به دانش وظرفیت و هوش هیجانی!بالایی داره! اتفاقا من در محیط بیرون به علت خوب موقعیت شغلی وتحصیلی و طبقه اجتماعی و تمکن مالی که البته همه رو از لطف خدا میدونم کاملا واسه ابراز عقایدم ازاد وراحتم و مشکلی در این خصوص ندارم! اما بی عدالتی ها و فقر فرهنگی که به خصوص در مراکز وبیمارستان های دولتی که کارم اونجاست میبینم و به علت شغلم یعنی طبابت که با همه نوع قشر جامعه سروکار دارم با تمام وجود لمس میکنم ودوست دارم اونا رو در محیط مجازی هم انعکاس بدم! دوست عزیز! من همینطور که در بالا گفتم فعلا OFF هستم! یعنی در مرخصی! چند وقت دیگه من رو در صراط دیگه نمی بینید! اینجا سایت خبری و کامنت گذاری هست به نظر شما اشکالی داره از اون برای تنویر افکار و روشن شدن اذهان استفاده کرد؟!من البته تعبیر فریاد شمارو نمی پسندم! نمیدونم شاید هم این خاصه ما تیزهوشان هست!که در ان واحد از هر موضوعی تفاسیر مختلفی میکنیم واونو به زبان می یاریم!من روزی 50!کامنت به قول شما در صراط ندارم! در خیلی از پست های اجتماعی مربوط به ازدواج و ورزش و اقتصاد نظر من رو نمی بینید! و نظرات کاربران معروف دیگه سایت ازمن خیلی بیشتره اگه دقت کنید!چون کلا به حیطه سیاست علاقه دارم! در ضمن این حوصله شما هم عجیبه که بدون غرض! اومدین مثلا کامنتهای من رو شمردین!اینجا معلوم میشه که کی بیکار هست! این حساسیت ودقت شما روی تعداد نظرات من عجیبه! البته به خودم می بالم که اینطور باعث جلب توجه مثبت و تلنگر شدم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجي بانظرت موافقم.شيرازي واينهمه كامنت گذاري؟باز اگر اصفهان يا همداني بود شايد
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر جان حالا چقد از خودت تعریف میکنی مگه رتبه دو رقمی آوردن سخته ؟
فکر کردی کار شاقی انجام دادی عزیزم!!!!!!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا شیرازی کی تشریف میبری بیمارستان به بیمارات برسی ؟؟؟؟؟؟؟
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی!من نگفتم کار خاصی کردم! مجی دچار شک وتردید شده بود من خواستم موضوع روشن بشه!همین! شما مفتش محل هستی یا بازجو؟! که از من سوال وجواب میکنید؟! شما که میگفتین این چیزا دل وقلوه گیری!!! هست؟! عالم بی عمل نباش!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط! اون جواب من به ناشناس درباره اصفهانی وهمدانی بذار لطفا!ممنون!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجی و بسیجی و سرشناس و ناشناس:
چرا گیر دادید به عقده و منفی بافی های خودتون ، مگه شماها شخصیت ، هویت ، مرام ، سواد و ادب ندارید!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! یه اصفهانی و این همه مصرف باتری لپ تاپ و دادن پول برق؟! یک همدانی و این همه تایپ به زبان فارسی؟! در نتیجه مشخص میشه که واقعا شیرازی ام!ارره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۳
کار آمد ترین بین این 3 نفر کیست ؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
مدیرترین و اجرایی ترینشون قالیبافه ولی حداد قوم و خویش آقاست و ولایتی هم مشاور ارشد آقاست.
ولی آقا گفت به مدیر اجرایی رای بدید که نظرش رو قالیباف هست.ولی نمیدونم والا.احتمالا به قالیباف رای بدم.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۸
۳
قالیباف=شخصیت مجهول؟؟؟
یه حرف های بدی از سال 88 اش یادم میاد اما خودش الان می گه که اول از همه محکوم کرده، نمی دونم
این روزهای آخر هم که به نظرم یه جور خودشو می خواد ولایی نشون بده اما قلبا اینجوریا نیست...
حالا نمی دونم این قلبی که تماما ولایی نیست، نتیجه اش خیانت می شه یا کار برای مردم و نجات اقتصاد
از صراط هم خواهش می کنم که بیشتر در مورد قالیباف اطلاعات بده تا جواب این سوالات رو من و دیگران تا قبل از انتخابات بگیریم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
صراط عزیز!
تقوا، تقوا، تقوا
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۳۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۷
فقط حاج محسن (فرمانده اوگچی) رو عشقست... یوووو... اگر چهار سال پیش مردم عقل میکردند به حاج محسن رای میدادند (همانطور که من بهش رای دادم) الان این وضع اقتصادی مملکت نبود... حااااااااااااج محسن
سرخسی
|
United States of America
|
۰۲:۱۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۶
از نظراب سرکار خانم دختر شیرازی بر می آید که ایشان از تحصیلات و منطق بالایی برخوردارند. از دوستان خواهش می کنم یک سری هم به شهرستان بزنندچرا که بیشترین درصد شرکت کنندها شهرستانی هستند و بیشتر این کامنت گذارها در روز رای گیری خوابند.خودتون را زیاد زحمت ندید قالیباف-- گوی سبقت را ربوده الان تو شهرها رقابت شدید برای ایجاد ستاد انتخاباتی برای ایشان هست. و مردم توصیه رهبری مبنی بر داشتن توان اجرایی را در ایشان می بینند.
دخترشیرازی
|
United States of America
سرخسی محترم این نظر لطف شماست جناب.ممنونم! البته من شیرازی هستم اما ساکن تهران هستیم! اما امار این شهر تاحدزیادی در دستم هست! و میدونم قالیباف طرفدار زیاد داره! از واقع گرایی و مستدل بودن شما بسیار مشعوف شدم .
ناشناس
|
United States of America
اي ناقلا مخ زني داري ميكني؟
فارض
|
United States of America
|
۰۳:۴۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
خواهر خوبم دخترخانم شيرازى
خوشبختانه اطلاعات شما درزمينه سياسى واجتماعى درحد قابل قبوليست.اما در مورد قاليباف:من مطمئنم كه انتخاب اول شما نيست وبراى فرد آگاهى چون شما نبايد هم باشد.چرا؟چون تجربه شده كه نظاميها عملاً سياستمداران موفقى نيستند هرچند قدرت مديريتى بالائى دارند درعين حال ريسك پذير هم هستند.درميان ديگر كانديدها هم وضع همين گونه است.باتوجه بشرائط خطير ملى واوضاع آشفته بين المللى اين كشور برئيس جمهورى نياز دارد كه علاوه بر داشتن
صلاحيتهاى عمومى واجد ويژگيهاى زيرهم باشد:١-مقبوليت ملى و بين المللى٢- فرهيختگى علمى و صاحب نظر بودن٣- معتقد به برنامه محورى-كارجمعى وتخصصى٤-سابقه مديريت اجرائى دست كم درحد وزارت كشور
دخترشیرازی
|
United States of America
برادر محترم جناب فارض بسیار خوشوقت شدم که مورد تایید ان جناب قرار گرفتم.شما لطف دارین. بله نظر شما متین ومنطقی هست. و می توان روی ان بحث و تبادل نظر کرد. نصایحتون مفید بودن وتذکرتون به جا وسودمند. با ارزوی انتخاب عاقلانه و منطقی.
بسیجی
|
United States of America
قابل توجه دختر شیرازی محترم
دوستی های اینترنتی کار به جایی نمیبره خواهر محترمه
ناشناس
|
United States of America
آفا فارض و آقاي سرخشي فعلا در ليست سفيد دخترشيرازي قرارگرفتند
درسوداي چنين بخت بلندي؟!!!!!!!
دخترشیرازی
|
United States of America
صراط لطفا جواب من رو به بسیجی بذار.
صمد آقا
|
United States of America
فارض جان:
یه نکته هم بنده اضافه کنم و اون اینکه: چهره ی پر حاشیه ای هم نداشته باشه و کلا در کارنامه ی زندگیش ساده زیستی موج بزنه.
هموطن
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۶
اخبار کذب مطرح نکن.
دکتر قالیباف در طی 7 سالی که در شهرداری تهران خدمت رسانی کرده برای ریاست جمهوری نبوده و فقط خدمتگزار مردم بوده است .
حدادعادل اگر صلاحیت داشت که رئیس مجلس می شد، ایشان ( حداد عادل ) کمتر از 3 درصد رأی در کل کشور دارد چرا بیهوده انرژی خود را مصرف می کنید.
مجید اردبیلی
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
این حرکت قالیباف به نفع ولایتی تمام میشه

چون اصولگرایان از الان تکلیفشان مشخص شد که باید از ولایتی حمایت بکنن

رای ما :
ولایتی

ولایتی اصلح است و مورد اعتماد رهبری
مورد اعتماد تمامی نیروهای اصولگراها

توانمد و کار آمد و معتدل


من از امروز در خدمت دکتر ولایتی خواهم بود

رای عموم مردم

دکتر ولایتی
همراه
|
-
ولايتي ولايي هست ولي كافي نيست ايشون كار مديريتي نكرده
نورا
|
-
اوا اردبیلی!سرت خورده به جایی!/
تا دیروز که خفه مون کردی با رضایی رضایی گفتنات!؟
امروز ولایتی!
فردا لابد مشایی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۴
آقای قالیباف خیلی انسان موفق و مدیر قابلی هستند اما برای شهرداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
اینجا سایت خبریه یا چت روم؟؟
دختر شیرازی asl
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس!اینجا سایت خبری هست و نه چت روم! و asl منم دختری از دیار حافظ و خاک پاک کوروش کبیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم هستم پسر خوبی هستم 20 سال +چندسال دیگه هستم
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۵
دختر شیرازی یه شوهر و همدم خوب نمی خوای؟ آخه بدجوری شیفته عقایدت شدم
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
فكر كنم صراط بعضي مطالبو بايد فيلتر كنه اينجا ميتونيم نظرات سياسي خودمون رو بيان كنيم
فرقي هم بين جنسيت ها نيست
با هم بحث سياسي كنيم نه مجادله نه اين جور مطالب
همه ايراني هستيم با هم مهربان باشيم
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای سینا.البته از ابراز لطف شما ممنونم.فعلا همدم من درسهام هستن! و بعدش طرح و... و زندگی با ادم شلوغ و پردردسری مثل من! زیاد اسون نیست! و فرصتی واسه اینطور برنامه ها ندارم! شما معلومه ادم صادقی هستین. امیدوارم نیمه گمشده تون رو هرچه زودتر پیدا کنید و خوشبخت بشید. موفق و موید باشید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سینا دمتو بذار روی کولتو بزن به چاک وگرنه میام بدجور حالتو میگیرم!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب و تربیت نورا خانم هم که تعطیلو تعطیلو تعطیله
احسنت به تربیتت
صراط خجالت نکشیدی این کامنت سانسور نکردی
ما یه ذره تند میرفتیم اونم در دفاع از نظام همشو سانسور کردی حالا اینجا چی شد . صراط نمیخای آدم شی مرد حسابی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
احمدینژاد در جریان مرتضوی نشون داد که به راحتی به نیروهاش پشت نمیکنه
و تا آخرین نفس ازشون حمایت میکنه
اگر فکر میکنید با ورود مشایی به عرصه انتخابات او را رد صلاحیت میکنند بدانید که در اشباهید و ...
انتخابات ریاست جمهوری آینده عرصه رقابت مشایی و قالیباف است
قالیباف توجهی به حداد عادل نداره و حق هم داره. حداد کوچکتر از این حرفهاست
به نظر میرسه که قالیباف ناخواسته وارد یک ائتلاف شده و شاید هم از او خواسته شده که ائتلاف کند و بعد به نفع یک با بصیرت که جزئ ساکتین فتنه هم نبوده کنار رود
قالیباف به هیچ وجه حاضر نیست حتی به نفع ولایتی هم کنار بکشه
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرشما کاسبین فتنه چه کسانی بودن؟!
کلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
قالی باف با 30 میلیون رای رئیس جمهور میشود ....... درود بر قالی باف
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته قالیباف بهتر از قالی باف هست!
دختر شيرازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
اينقدر نجنگ، با آرامش استدلال كن. موفق باشيد.
دخترشیرازی واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
با نام کاربری من واسه خودم پیغام دادی! خیلی خوشحالی یه خدا!صراط!باز بدون ایمیلم کامنت قلابی به اسم من چاپ کردی؟!در ضمن کسی که خودتو به جای من جا زدی بدون که: موجیم!اسودگی ما عدم ماست! من که ارومم!شاید کمی هیجان زده شده باشم که اونم خاصه سنم هست! شما هم موفق باشید والبته به نام دیگران کامنت دروغین نذارین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه اين خانم شيرازي كه طرفدار قاليبافه براي اثبات موجوديت خودش از شعار مشايي استفاده كرد "موجيم كه آسودگي ما عدم ماست"....
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس!مثلا خیلی مچگیری کردی جون خودت؟! چه ربطی داره؟! این یه شعرمعروف هست! و به من ربطی نداره که مشایی1 بار ازش استفاده کرده!مثل شعار زنده باد بهار!که نیست تابلو مال دولتی هاست! اگه اینطوریه اصلاح طلبان هم ازحقوق مردم وتوسعه سیاسی و دموکراسی دم میزنن! دولتی ها هم اینا رو میگن! پس باید به یه چشم هردو را نگاه کرد؟!سطح فکرتو ببر بالا!!!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
حقه دختر شیرازی همین بود . . .
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
من به نمايندگي مردم شريف شيراز اعلام ميداريم اين دختر شيرازي!!!!شيرازي نبوده و نيست ونخواهد بود.ببخشيدباطريم تمام شد...

اورژانس خبركنيد
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی! رفتارت مثل پسرهای تین ایجر هست!که کل دنیاشون اینه که استقلال برنده میشه یا پرسپولیس! یه کم مطالعه داشته باش!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجی! متاسفم که فردی مثل تو خودش رو به مردم روشنفکر و متعهد شیراز نسبت میده! عمرا شیرازی باشی!احتمالا مال یکی از شهرستان های فارس هستی! شاید هم مال دوقوزاباد یا امین اباد!هه هه من هم همین جا به نمایندگی واقعی از مردم شیراز اعلام میکنم مجی واقعا موجی! هست ویه مجنونی هست که از مرکز سلامی یا بیمارستان ابن سینای شیراز که مخصوص نگهداری از بیماران روانی وشیرین عقل هست فرار کرده!والان همه دنبالش هستن! اخه مجنون تورو چه به سایت اومدن وکامنت خز گذاشتن! برو داروهاتو بخور اینطوری قاطی نکنی!
حسن
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
به فرموده حضرت آقا باید وحدت را حقظ بکنیم در لیست جبهه پایداری هم که به 1+2 طرح شده آقای حداد هم جزو سه نفر است و در لیست جبهه متحد اصولگرایان هم آقای حداد وجود دارد با حفظ وحدت می توانیم در دور اول پیروز شویم
دخترشیرازی
|
Germany
تب کردی هذیان میگی!باور کن!
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
یک بنده خدایی حرف خوبی زد " هیچ وقت نمی تونی مردم رو از خودت راضی کنی" احمدی نژادم اگه تو این هشت سال هیچکار نکرده باشه حداقل انصاف بدید که ریاست کرده ! پس اینقدر واسش بد و بیراه نگید شاید اونیکه فکر می کنید بد است بهترین بنده پیش خدای خودش باشه . اگه یک کشور رو به شما بدن که ادارش کنید و از هر نفر یک حرف بشنوید و هر کس یک انتظار از شما داشته باشه چه حسی بهتون دست می ده ؟؟ آیا همه رو می تونید از خودتون راضی کنید؟؟ یک بار خدا رو شکر کنید که در مملکت اسلامی زندگی می کنید و کمتر از ممالک دیگه بهتون ظلم و ستم می شه . به فکر کسانی باشید که ارزوی زندگی مثل شما رو دارند.
شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند. پس هیچگاه ناشکری نکنید همیشه و در همه حال بگویید خدایا شکرت.!
خدایا به داده ات ، نداده ات ، گرفته ات شکر.!
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
دختر شیرازی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله؟! کاری داشتین؟!
saeid2
|
Iran (Islamic Republic of)
اجازه ميفرمائيد براي امرخيري خدمت برسيم.
سكوتت علامت رضايته
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی جواب این مسلمان نماهای مثلا ارزشی رو نده!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اجازه نمیدم! اینجا بحث سیاسی هست وسایت خبری! نه دفتر ازدواج وخانواده! اشتباه گرفتی!سکوت نیست! حیرت هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۸
قالیباف از ائتلاف خارج نشده
تخریب آدمها به قیمتی ؟!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
ایا این اقایان بفکر ملت هستند !!!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
من واقعا از عقاید دختر شیرازی خوشم اومد و مطلبمو صادقانه بیان کردم اما می بینم که نورا بدجوری حس حسادتش گل کرده!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فکر کن حسادت بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سينا جان مباركت باشه
به پاي هم پير شيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
صراط جان سلام
اینکه هر سایتی مخاطب ثابت دارد شکی در آن نیست
اینکه برخی از افراد که پول می گیرند یا آنور ابی هستند و نظراتی برای جوسازی قرار می دهند بازی شکی نیست
اینکه برخی افراد خارج از ادب می نویستند باز شکی نیست
اینکه در فضای مجازی با نام مجازی مطلب می نویسند شکی نیست
و اینکه در هر صورت باید پاسخ بیابند باز صحیح ولی در درج خبر شما باید برخی از کسانی که با پول و و با هدف ضد انقلاب می نویسند یا خارج از اد ب نذات می باشند را باید فیلتر کنید با شکی نیست
هر مخاطبی می فهمد که برخی از این نویسندگان ثابت شما از دوستداران انقلاب نیستند یا مزدورند یا ضدانقلاب
شما خود باید بدانی که کدام مطلب را درج نکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۶
قالیباف ریاکار است
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
1-کاملا مشخصه نورا واون شیرازی از خود صراطی ها هستن
2- صراط برای ارتقاء سطح بینندگان مجبوره نظرهای شما رو بگذاره
3- نظرهای شما کاملا مبتدیه
4- تو شاخ همه میخواهید بایستید
5-خیلی بیکارید
6- این ره که میروید به شکرستان است
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرته دیگه!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خان! بیماری توهم چیز بدیه! اشکالی نداره! بر مجنون حرجی نیست!خوش باش!هه هه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
حتمآ راه توهم و جنون رو حسابی طی کردی که احساس میکنی میتونی تشخیص بدی
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
زود فضاوت نکنید چون موضع و عقیده ی هیچ نماینده ای به طور واضح معلوم نیست . در ایام انتخابات آینده باید گوشمان به دهان آقا و رهبر عزیزمون باشه که خصوصیات نماینده اصلح رو اونم به روز و واضح مشخص میکنن . . .
صلاح کشور به دست رهبر عزیزه
سرخسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
داشتن توان اجرایی گرایی است که رهبر معظم برای انتخابات 92 داده مسلمان هم برای هر کاری که می کند درپیش خدا باید حجتی داشته باشد خصوصا رای دادن. نظر رهبری برای هر معتقد به ولایت فقیه باید حجت باشد.به نظرم آقای قالیباف مورد اعتماد آقا و از نفرات تاثیر گذار اصول گرا است. جایگاه ایشان در جبهه متحد اصول گرایان نشان دهنده ی این موضوع است. ایشان علاوه بر تقوا از دانش و سلامتی جسمی که از ضروریات یک مدیر هست بر خوردارند.البته به این نکته هم باید توجه کنیم که غیر از امام زمان (عج) که معصوم هستند افراد دیگر دارای ایراداتی هم هستند
علی
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
این هم اولین تله انتخاباتی قالیباف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
اصلا چطوره اين دختر شيرازيه كانديد رياست جمهوري بشه ؟
منكه به ايشان راي نخواهم داد؟
ببينم اينقدر از ديگران انتقاد ميكنه خودش آستانه تحملش چطوره؟
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
من فكر ميكنم كانديد بشه راي خوبي بياره ولي شرط اصليش متاهل شدنشه چون طبق قانون جديد نميتونه به تنهايي سفر خارجي بره.
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
نورا خانم شما در پاسخ به آقا سینا عجب موءدبانه سخن گفتی.
احمد آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
نورا خانم علیکم بالادب.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
با سلام:
با تحلیل شما در مورد ائتلاف عجولانه آقایان حداد عادل و ولایتی در ائتلاف 2+1 با آقای قالیباف موافق نیستم، این ائتلاف همه برنامه های آقای هاشمی رفسنجانی برای دولت به اصطلاح وحدت ملی را که آقای قالیباف گزینه مورد نظر آن بود را نقش بر آب کرد، مطب " ائتلاف 2+1 همه برنامه های آقای هاشمی را به باد داد" را در "آی شلوغ -دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز" را بخوانید.