۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷

انتقاد تند پله از نيمار

اسطوره فوتبال برزيل به انتقاد از نيمار پرداخت و او را به بازي نمايشي و تکروي متهم کرد. پله همچنين به نيمار توصيه کرد که در صورت جدايي از فوتبال برزيل به بارسلونا برود.
کد خبر : ۹۷۵۱۹
پله که پيش از اين در هر مناسبتي به ستايش از نيمار مي‌پرداخت و او را بهتر از ليونل مسي مي‌دانست به يکباره تغيير جهت داد و به انتقاد از ستاره جوان سانتوس برزيل پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مرواريد سياه فوتبال برزيل در گفت‌وگو با روزنامه "دي سائو پائولو" اينگونه لب به سخن گشود: نيمار نمايشي بازي مي‌کند. او بايد بداند که براي چه تيمي بازي مي‌کند. بايد هر چه زوتر شيوه بازيش را تغيير دهد. پسرم ادينيو عضو کميته فني سانتوس که در جذب نيمار سهم بسزايي داشت از بازي او به خشم آمده است. نيمار بازيکن خوبي است اما کم تجربه است. مطمئنا اگر در شرايط کنوني به فوتبال اروپا برود راه به جايي نخواهد برد. فوتبال در اروپا با آمريکاي لاتين تفاوت زياد دارد. نيمار هنوز آماده بازي در اروپا نيست. بر اين باورم که نبايد تا پايان قراردادش با سانتوس يعني سال 2014 اين تيم را ترک کند. در صورت جدايي نيمار از فوتبال باشگاهي در برزيل، بارسلونا بهترين گزينه براي او خواهد بود.

او افزود: در تيم ملي برزيل همه نگاه‌ها به نيمار است و همه انتظار دارند که او يک تنه بار تيم را حمل کند، اين در حالي است که او اصلا نمي‌تواند چنين کاري را انجام دهد. نيمار هنوز جوان است و به تجربه نياز دارد. او هنوز در فوتبال اروپا به ميدان نرفته است. در سانتوس همه او را بهترين بازيکن مي‌دانند. اين در حالي است که او مدام در انظار عمومي است و اين هرگز براي يک بازيکن فوتبال خوب نيست. نيمار بايد تمرکز بيشتر داشته باشد و فقط به فوتبال فکر کند. عملکرد نيمار در اين چند وقت اخير پايين آمده است. او در بازي برابر انگليس حرفي براي گفتن نداشت. نيمار در سانتوس به زدن ضربات آزاد عادت کرده و هر جا ضربه به نفع تيم او گرفته مي‌شود پشت آن مي‌رود. او بايد بيشتر در کارهاي تيمي شرکت کند و به بازي نمايشي و فردي روي نياورد.

در اين چند سال اخير همواره خبرهايي درباره پيوستن نيمار به بارسلونا به گوش رسيده اما هنوز اين انتقال صورت نگرفته است. البته چند روز پيش يکي از مسئولان بارسلونا که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که سران سانتوس و بارسلونا براي انتقال نيمار به توافق رسيده‌اند و اين مهاجم جوان فصل آينده را در نوکمپ توپ خواهد زد.

منبع: ایسنا