۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱

افشاگری یکی از اعضای جدا شده از فریبکاری انجمن پادشاهی ایران+تصویر

اخیرا رزیتا منطقی (منیرون) که در سال ۲۰۰۷ میلادی از دایره هواداران انجمن پادشاهی ایران در لندن خارج شده دست به افشاگری علیه انجمن پادشاهی ایران زده است، وی علیه انجمن پادشاهی و شخص جمشید شارمهد دست به قلم شده و مطالبی در فضای مجازی علیه منتشر کرده است.
کد خبر : ۹۷۶۵۸
اخیرا رزیتا منطقی (منیرون) که در سال ۲۰۰۷ میلادی از دایره هواداران انجمن پادشاهی ایران در لندن خارج شده دست به افشاگری علیه انجمن پادشاهی ایران زده است، وی علیه انجمن پادشاهی و شخص جمشید شارمهد دست به قلم شده و مطالبی در فضای مجازی علیه منتشر کرده است.
 
به گزارش صراط، افشاگری رزیتا منطقی در حالی است که جمشید شارمهد به شدت علیه وی دست به کار شده و او نیز در فضای مجازی مطالبی علیه وی منتشر کرده است؛ در این خصوص جمشید شارمهد به جای توضیح واقعیت ماجرا دست به فرافکنی زده و مخاطب را درگیر اختلاف مابین گروه های سیاسی اپوزسیون می کند.
 
 
افشاگری رزیتا منطقی در خصوص دو نفر از شورشیان فتنه 88 می باشد که پس از برگزاری دادگاه در آن سال به اعدام محکوم شدند، وی «محمدرضا علی زمانی» و «آرش رحمانی پور» را فریب خورده جریان انجمن پادشاهی می خواند و برای آنها ابراز تاسف می کند. رزیتا منطقی انجمن پادشاهی ایران را به اتهام فریب اشخاص و اینکه این انجمن با دادن وعده های دروغ افراد را فریب می دهد محکوم می کند.
 
جمشید شارمهد که از پاسخگویی به اظهارات رزیتا منطقی بازمانده از برچسب «نفوذی نظام جمهوری اسلامی ایران» استفاده می نماید و این چنین در سایت «انجمن پادشاهی ایران» می نویسد: «رزیتا منطقی (منیرون) که معمولا با کلاهگیس بلوند ظاهر می شود خود را سخنگوی «انجمن پادشاهی ایران» معرفی می کند، وی کوچکترین ارتباطی با انجمن پادشاهی ایران ندارد. متن این بیانیه غیر از دو سه جمله اول و آخر آن، از سوی این فرد مفلوک نوشته نشده است. رزیتا منطقی (منیرون) در نزدیکی و همکاری با عوامل نزدیک به رژیم [نظام ج.ا.] سابقه طولانی دارد اما به دلیل بی آبرویی و ناتوانی تنها گاه و بیگاه نسبت به فراخور دشمنان ایران مطرح میشود. این بیانیه منعکس کننده سیاستهای آشکار رژیم در مقابل مبارزین برانداز و ضد اسلامی است.
 
نکته مهم در این مقاله، اظهارات جمشید شارمهد در خصوص عناصر مذکور یعنی «محمدرضا علی زمانی» می باشد؛ سابقه عضویت علی زمانی در سازمان تروریستی انجمن پادشاهی ایران که به زبان حمشید شارمهد بیان می شود به خوبی موید توان دستگاه اطلاعاتی کشور در شناسایی عوامل ضدامنیتی بوده و از سویی قضاوت درست دستگاه قضایی را در حکم صادره نشان می دهد.
 
 جمشید شارمهد در خصوص سابقه مبارزاتی علی زمانی اظهار می دارد: «محمد رضا علی زمانیبههیچوجهمانندرزیتا منطقی،احمد باطبی،امیدنادان (امید دانا)،علیرضا نوری زاده ،اکبر گنجی،سردارمدحی،علیرضامیب دی ودر پی زندگی اقتصادی بهتر کشور را ترک نکرد .  وی در سالهای ریاست جمهوری خاتمی «کانون جوانان سیمرغ » را در ایران تشکیل داد که در همآن سالهای نخست پس از تشکیل این کانون، بیش از پنج هزار عضو به خود جذب کرد . وی در مبارزات دانشجویی ۱۸ تیر دارای مسئولیت های سازمانی بود و در همآن آغاز فعالیت های علنی و فرهنگی خود با استاد فرود فولادوند در تماس بود و پس از آغاز دوره احمدی نژاد وی رهبری یکی از انجمن های پادشاهی در ایران را به نام «انجمن سیمرغ آریایی» به عهده داشت که در نقاط مختلف ایران از جمله در «اسلامشهر» فعالیت وسیع داشت.
 
جمشید شارمهد: «در پایان نیز به هواداران شاهزاده رضا پهلوی، هشدار میدهم که از این عنصر مشکوک که در مدت آوارگی خود پس از اخراج جز لجن پراکنی و همکاری با عوامل نزدیک به رژیم [نظام ج.ا.ا] کار دیگری نداشته است و اکنون خود را شیفته شاهزاده [ربع پهلوی] معرفی می کند دوری بجویند و خاطرجمع باشید که هیچ کدام از رسانه ها قویتر از «صدای آمریکا»، «بی بی سی» و «رادیو فردا» نخواهد بود که همه آنها با یک تذکر اعتراضی مدیران «رادیو تندر» خفه شدند!»
منبع: ماهستیم
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۴
صراط من میترسم !!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
قیافش عین پس فرداست!