۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴

حکومت حوزوی و حوزه حکومتی

مدیر کل امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از برگزاری کرسی آزاداندیشی «حکومت حوزوی و حوزه حکومتی» در روز بیستم اسفند در قم خبر داد.
کد خبر : ۹۷۷۳۵
به گزارش صراط،حجت‌الاسلام محمود مقدمی با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی آزاد اندیشی اظهار کرد: این کرسی‌ها با توجه به دغدغه طلاب و مشغولیت ذهنی آنها در قالب موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سومین کرسی آزاداندیشی با موضوع حکومت حوزوی و حوزه حکومتی خبر داد و افزود: طلاب و استادانی که علاقه‌مند به ایراد سخن در این کرسی آزاداندیشی هستند تا دهم اسفند فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.tahzib-howzeh.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل امور فرهنگی حوزه‌های علمیه یادآور شد: متون ارسالی این طلاب به شورایی برای بررسی ابلاغ می‌شود که از بین آنها 10 نفر برای سخنرانی 10 دقیقه‌ای انتخاب می‌شوند. 

وی با اشاره به اهداف کرسی‌های آزاداندیشی گفت: این کرسی‌ها با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود تا با ترویج سبک گفتمان افراد بتوانند آزادانه و با جرأت حرف‌های خود را بزنند.

مقدمی خاطرنشان کرد: تاکنون نشست‌هایی پیرامون رابطه شیعه و سنی و میزان مشارکت سیاسی طلاب به ویژه در دوران انتخابات پیش از این نشست برگزار شده است.

کرسی آزاداندیشی «حکومت حوزوی و حوزه حکومتی» با حضور استادان، طلاب و فضلا بیستم اسفند پس از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

منبع: فارس