۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

تمجيد مارکا از گل شجاعي

سايت اسپانيايي زبان مارکا با تمجيد از هافبک ايراني اوساسونا در به ثمر رساندن گل اول تيمش مقابل لوانته نوشت: مسعود درست به موقع ظاهر شد.
کد خبر : ۹۸۱۸۲
سايت اسپانيايي زبان مارکا با اشاره به گلي که مسعود شجاعي شب گذشته براي اوساسونا به ثمر رساند، با تيتر «مسعود درست به موقع ظاهر شد» به تمجيد از اين بازيکن ايراني پرداخت.

شجاعي که به دليل مصدوميت مدت زيادي از ترکيب تيمش دور بود و در اين فصل بسيار کم به ميدان آمد، شب گذشته توانست با حضور در دقيقه 80 در دقيقه 88 اولين گل تيمش را مقابل لوانته به ثمر برساند تا در نهايت اوساسونا با نتيجه 2 بر صفر به برتري برسد.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مارکا در اين باره نوشته است: مسعود از مدت‌ها پيش به عضويت باشگاه اوساسونا درآمده؛ اما فوتبال و زندگي چندان عادلانه با او رفتار نکردند. هافبک ايراني در اين فصل بسيار کم در ترکيب تيم به ميدان رفت؛ اما شب گذشته مقابل لوانته ستايشي را که شايسته آن بود، دريافت کرد.

وي که در اين فصل تنها 70 دقيقه به ميدان رفته از دقيقه 80 در ديدار اوساسونا و لوانته وارد زمين شد، اما همين 10 دقيقه براي پيروزي تيمش کافي بود. شوت از راه دور شجاعي باعث شد گل اول اوساسونا به ثمر برسد تا بازيکن ايراني پاداش وفاداري‌اش را به عنوان يک بازيکن و يک انسان دريافت کند.
منبع: فارس