۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۰

طرح‌ ممنوعیت‌ دوشغله هابه بن‌بست‌ رسید

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل توسط مدیران اعاده شده از سوی شورای نگهبان در جلسه امروز مطرح شد که علی‌رغم بحث فراوان رأی‌گیری در مورد هیچ‌یک از اصلاحات پیشنهادی انجام نشد.
کد خبر : ۹۸۳۱۲

به گزارش صراط، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل برای مدیران دولتی اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار خود داشتند که ماده یک پس از بحث فراوان در نهایت بی‌نتیجه باقی مانده و رأی‌گیری در مورد آن انجام نشد.

وی افزود:‌ در ادامه جلسه اعضای کمیسیون طرح یک فوریتی تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار خود داشتند که کلیات این طرح در کمیسیون به تصویب رسید و طرح برای بررسی دقیق‌تر و بهتر به کمیته ویژه فرستاده شد.

نماینده مردم شیروان در خانه ملت خاطرنشان کرد:‌ همچنین در جلسه امروز طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری در جلسه کمیسیون مطرح شد که کلیات این طرح نیز پس از بررسی به تصویب اعضای کمیسیون رسید و طرح برای بررسی دقیق‌تر به کارگروه فرستاده شد.

منبع: فارس