۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶

طوفان سرخ ، تبریز را فرا گرفت +عکس

با وجود بیش از دو ساعت از اتمام بازی ترافیک سنگین در راه‌های خروجی ورزشگاه و اتوبان شهید کسایی ادامه دارد.
کد خبر : ۹۸۳۱۹

به گزارش صراط،با وجود بیش از دو ساعت از اتمام بازی تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات که به پیروزی سه بر یک میزبان انجامید، ترافیک سنگینی در ‌راه‌های خروجی ورزشگاه و اتوبان شهید کسایی گزارش شده است.

همین ترافیک در مبادی ورودی شهر از سمت اتوبان کسایی ‌نیز به چشم می‌خورد که شامل مارالان، طالقانی، ائل گلی و امامیه است.

تیم اتوبوس الجزیره امارات نیز که عازم هتل پارس تبریز بود ‌در اتوبان کسایی و در این ترافیک از حرکت بازمانده است.



جشن شادی در چندی نقطه شهر

خیابان‌های شهر تبریز که چند ساعت به بازی خلوت شده بود بعد از اتمام بازی یک دفعه با ترافیک سنگین مواجه شد.

پیروزی تراکتور‌سازی جشن شادی مردم این شهر را به دنبال داشت. با برد تراکتور‌سازی بر الجزیره امارات که پیروزی این تیم در نخستین تجربه آسیایی بود‌، دوستداران و هواداران تیم تراکتور‌سازی به شادی پرداخته و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

چهار راه آبرسان، خیابان امام، میدان ساعت، خیابان جمهوری اسلامی، جاده ائل گلی، میدان شهید فهمیده، میدان ستارخان، خیام، گلشهر و نصف راه برخی از نقاط شهر تبریز  بود که در آن جشن شادی پیروزی تراکتور‌سازی برگزار شده است. 

مردم به همراه تماشاگرانی که از ورزشگاه خارج شده‌اند با سر دادن شعار آذربایجان دیارمز تراختور افتخارمز به جشمن و پایکوبی پرداختند.

پیام‌های تبریک نمایندگان مجلس

محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، برد تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم الجزیره امارات را تبریک گفت.

محمدحسین فرهنگی به دنبال برد سه بر یک تیم تراکتورسازی مقابل الجزیره با ارسال پیامی آورده است: مدیران ارجمند، مربیان فهیم و بازیکنان غیور تیم تراکتورسازی موفقیت شما را در نخستین گام جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا که باعث خوشحالی ملت ایران شد، تبریک می‌گویم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این پیام که رونوشت آن به ایرنا نمابر شد، اظهار امیدواری کرده است: در مراحل بعدی نیز با پیروزی های خود این شادی‌ها را کامل‌تر سازید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل الجزیره را تبریک گفت.

رضا رحمانی در پیامی‌ اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه تراکتور برای مردم آذربایجان غرور آفرین بود.

وی افزود: بازی امروز تیم تراکتورسازی نشان داد که این تیم ظرفیت حضور در عرصه های بین المللی را داشته و می تواند به خوبی از نام ایران در تورنمنت‌های جهانی دفاع کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اضافه کرد: حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه و حمایت قاطعانه آنها از تیم محبوبشان روحی تازه به لیگ برتر دمیده بود و این بار نیز این شور و شوق به رقابت های آسیایی تزریق شده است.

رحمانی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی، ادامه داد: مسئولان استانی و کشوری باید ظرفیت فوتبالی، اجتماعی و فرهنگی تراکتورسازی را دریافته و از همه امکانات برای حمایت از این تیم استفاده کنند.

وی عنوان کرد: حضور تیم فوتبال تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نام این تیم و تبریز را به خوبی در عرصه‌های جهانی مطرح کرده است و باید بتوانیم از این فرصت برای جذب سرمایه به کشور و معرفی فرهنگ و تمدن خود به جهانیان استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون کمک های مختلفی از ارگان های دولتی و غیر دولتی برای این تیم جذب شده که این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی نیز کمک خوبی برای این تیم انجام می شود

 محمداسماعیل سعیدی دیگر نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و سردار  علی اکبر پورجمشیدیان  فرمانده سپاه عاشورا نیز در پیام‌های جداگانه‌ای این پیروزی بزرگ و شیرین را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفته و برای بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی ایران آرزوی موفقیت و بهروزی کرده اند.

تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین دیدار خود در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با حمایت 85 هزار تماشاگر فهیم تبریزی با پیروزی بر تیم الجزیره امارات گام اول را محکم برداشت.

در این دیدار که عصر روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، تراکتورسازی با حساب سه بر یک حریف خود را شکست داد تا به سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد.

منبع: فارس