۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
کوچک زاده در تذکری آئین‌نامه‌ای

ای‌خبرنگاران!بدانیدباچه‌کسانی‌طرف‌هستید

نماینده لنگرود در مجلس نسبت به نحوه رفتار کوچک‌زاده در صحن علنی به شدت انتقاد کرد و گفت:‌ آقای کوچک‌زاده برای ژست گرفتن در افکار عمومی چنین افرادی دارد.
کد خبر : ۹۸۳۷۲
به گزارش صراط، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری با استناد به مواد 51 ، 52، 53 و 54 آئین نامه داخلی مجلس و در جریان بررسی پیشنهاد حذف محدودیت تصویربرداران و عکاسان برای تصویربرداری از جلسات علنی مجلس که مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود آن را مطرح کرده بود، اظهار داشت: این تبصره درباره میزان فعالیت عکاسان در جلسات علنی مجلس است که تعداد زیادی از نمایندگان از جمله آقایان مهرداد لاهوتی، قادری، احمدی، ثروتی، فولادگر و ... آنرا امضا کرده بودند؛ نکته عجیب اینجاست که آقای لاهوتی که امضاکننده این موضوع است، خودش درمخالفت صحبت می‌کند.

کوچک‌زاده ادامه داد: نام بنده اینجا نیست اما متهم این طرح هستم، ای خبرنگاران! بدانید با چه کسانی طرف هستید.

کوچک‌زاده تصریح کرد: بنده امضا نکردم ومتهم و آقای لاهوتی که امضا کرده درخواست حذف دارد، این چه فضایی است؟

ابوترابی فرد در پاسخ به کوچک‌زاده گفت:‌ آقای کوچک‌زاده!‌بنده شخصا پیشنهاد را ندیدم اما ممکن است همکاران پیشنهادی بدهند که بعدا نظرتان تغییر کند و خواستار حذف آن باشد و این کار اشکالی ندارد.

در ادامه این جلسه مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود نیز در تذکری خطاب به کوچک‌زاده گفت:‌ آقای کوچک‌زاده نام بنده را برد و بنده حق دارم طبق ماده آئین‌نامه 79 آئین‌نامه تذکر دهم.

وی افزود: نمایندگان وقتی طرحی را امضا می‌کنند، آن طرح بندهای مختلفی دارد و در کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

لاهوتی ادامه داد: در شأن آقای کوچک‌زاده نبود که چنین موضوعاتی را مطرح کند و برای ژست گرفتن در افکار عمومی، آقای کوچک‌زاده چنین رفتارهایی دارد و خواهش می‌کنم ایشان از این نوع رفتارهایشان دست بردارند.

  پس از سخنان لاهوتی، تعداد دیگری از نمایندگان از جمله ندیمی نیز خواستار بیان تذکر در پاسخ به سخنان کوچک‌زاده بودند که با میانجیگیری حداد عادل و برخی از وکلای ملت، از بیان تذکرشان منصرف شدند.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم