۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸

پیشنهاد پاریس سن ژرمن به رونی!

به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد باید برای مقابله با پیشنهاد های پاریس سن ژرمن خود را آماده کند.
کد خبر : ۹۸۵۲۵
پیشنهاد اغوا کننده پاریس سن ژرمن برای رونی!

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ به نقل از Times، مالکان ثروتمند باشگاه پاریس سن ژرمن در صدد هستند تا با ارائه پیشنهادی اغوا کننده ستاره بیست و هفت ساله تیم منچستریونایتد را به خدمت بگیرند. رونی در دهه گذشته نقش بسیار زیادی در موفقیت های شاگردان فرگوسن داشته است.

فرگوسن مسلما با جدایی رونی مخالف خواهد بود و شایعات خروج این بازیکن هم او را عذاب خواهد داد. فرگوسن امیدوار است که با توجه به باقی ماندن دو سال از قرار داد مهاجمش، مانع از انتقال او به لیگ فرانسه شود.

از طرفی مالکین باشگاه یونایتد هم با توجه به اینکه رونی در زمان اتمام قرار داد فعلی خود نزدیک به سی سال سن خواهد داشت، بی میل نیستند تا با یک معامله بزرگ و سود اور این بازیکن را به پاریس منتقل کنند.

پاریس سن ژرمن هم می خواهد با اضافه کردن یک مهاجم خلاق، گلزن و با تجربه در کنار ابراهیموویچ، یک زوج مناسب را برای فصل آینده راهی مسابقات کند و به اهداف خود در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شود.

گزارشات حاکی از آن است که پیشنهاد پاریس سن ژرمن ۴۰ میلیون پوند خواهد بود و آنها این مبلغ را برای فسخ کردن قرار داد ۲ ساله رونی کافی می دانند.

رونی هم اکنون پر درآمد ترین بازیکن شیاطین سرخ محسوب می شود و آنها حتی حاضر هستند برای جلب رضایت این بازیکن دستمزد وی را افزایش داده تا حداقل تا سن سی سالگی او را در اولدترافورد حفظ کنند.

رونی تنها یکی از ستاره های لیست خرید پاریس سن ژرمن است و چنانچه به این تیم بپیوندد، در کنار دیگر ستاره های این تیم همچون، ابراهیموویچ، لاوتزی، تیاگو سیلوا، لوکاس مورا و هم تیمی سابق خود در تیم ملی انگلستان یعنی دیوید بکام بازی خواهد کرد.


منبع : طرفداری