۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رضایی: گرانی‏ ها قابل کنترل است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گرانی‏های اخیر قابل کنترل است، گفت: در زمینه اقتصاد، مدیریت‏ها باید تقویت شود.
کد خبر : ۹۸۶۴۰

به گزارش صراط، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان اظهار داشت: امروز اگر همه تلاش خود را به کار گیریم، در نهایت می‏توانیم اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را درباره ملت و نظام اسلامی ایران خنثی و نقش بر آب کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برنامه‏ های دشمنان با ادامه راه شهیدان تحقق پیدا نم ی‏کند.

رضایی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‏خواهد تا شیرینی انقلاب اسلامی در کام ملت ایران بماند، گفت: مسئولیت کارگزاران نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار سنگین است.

وی تصریح کرد: همه باید با اتحاد برابر مشکلات بایستند و دست در دست هم دهند و با تکیه بر ارزش‏های والای اسلام و انقلاب، دسیسه‏های دشمن را خنثی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسعه ارزش‏های اولیه انقلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ محبت به یکدیگر را از نیازهای اساسی جامعه امروز ایرانی دانست.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر، همه باید به فکر کار جمعی برای عمران و آبادانی کشورمان باشند و تنها به فکر خود نباشیم تا بتوانیم در شرایط سخت فعلی، گرانی‏ها و فشارهای اقتصادی را کنترل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه توطئه دشمنان در برهه کنونی در بخش‏های اقتصادی علیه کشورمان شدت گرفته است، این امر را نافی مدیریت صحیح بر امور ندانست و گفت: با مدیریت صحیح و درایت مسئولان، می‏ توان گرانی‏ های اخیر را کنترل کرد.

منبع: فارس