۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
در گل‌زدن تخصص دارم!

گفتگویی متفاوت با فتح‌الله‌زاده

بودجه دولت برای وزارت ورزش هنوز دست خود وزارتخانه هم نرسیده که بخواهند به ما بدهند.
کد خبر : ۹۸۷۲۹
صحبت از علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال است. خندان و بشاش در حالی که ساعت به یک بامداد نزدیک می‌شود با او در پایان یک مراسم گفت‌وگو کردیم. فتح‌الله‌زاده مدعی است استعفایی از سمتش در استقلال نداده اما دیروز خبرگزاری فارس فایل صوتی صحبت‌های او مبنی‌بر استعفا از استقلال را منتشر کرد تا شاهد چالشی جدید میان او و احتمالا رسانه‌ها باشیم.
  
 بودجه استقلال و پرسپولیس هم که در مجلس شورای اسلامی تدوین شده است. به‌نظر می‌رسد شما یکی از مخالفان این رقمی که عنوان شده، هستید.

من در جریان این موضوع بودم و می‌گویم اشتباه سهوی در این راه رخ داده و اگر کار کارشناسی شود می‌بینید جایگاه استقلال از اینی که برایش تعریف شده، بالاتر می‌رود که پایین‌تر نمی‌آید.

 هنوز هم از وزارت ورزش بابت تزریق نکردن بودجه به استقلال گله دارید؟

ببینید بودجه دولت برای وزارت ورزش هنوز دست خود وزارتخانه هم نرسیده که بخواهند به ما بدهند. وزارت ورزش خودش هم در این راه مشکل دارد اما گاهی می‌بینم در این چند روز بعضی‌ها در حال شیطنت هستند و می‌خواهند رابطه ما را با وزارت ورزش خراب کنند در حالی که باید بگویم هیچ مشکلی با آقای عباسی ندارم و ایشان همیشه یار و یاور ما در همه زمینه‌ها بوده و به‌زودی در یک مصاحبه مفصل همه این حاشیه‌سازی‌ها را اعلام می‌کنم.

قبل از اینکه آقای عباسی به وزارت ورزش بیاید در زمان آقای سعیدلو من با آقای احمدی‌نژاد جلسه داشتم و از ایشان خواستم دو ورزشگاه تهران را به استقلال و پرسپولیس بدهد و این جلسه هم که برگزار شد برای پیگیری همین موضوع بود. این را باز هم اعلام می‌کنم که تنها کسی که در وزارت ورزش سفت و سخت حامی من در استقلال است، همین آقای عباسی است!

 حالا که صحبت به اینجا کشیده شد بگویید که با رسیدن ورزشگاه شهید کشوری به استقلال تکلیف فدراسیون‌هایی که در این مجموعه هستند، چه می‌شود؟

 مثل همین الان که کار می‌کنند به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.
 درخصوص بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کنید؛ تساوی در قطر!
من از تیم خیلی راضی هستم و دیدید که هر کاری خواستیم با تیم الریان کردیم. چهار توپ به تیر دروازه زدیم و سه تا هم به تور. دو گل هم خودمان به خودمان زدیم (منظور فتح‌الله‌زاده گلی که عمران‌زاده به خودشان زد و پنالتی که همین بازیکن به حریف داد.) اما با این همه از تیم رضایت دارم. به نظرم یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر استقلال را در قطر مشاهده کردیم اما افسوس که برنده نشدیم. مقابل تیمی بازی کردیم که یک تیم چندملیتی بود و دو بازیکنش روی هم ۲۱ میلیون یورو قیمت داشتند.

 از حنیف عمران‌زاده چقدر رضایت دارید؟

 از او هم راضی هستم. گل‌های خوبی به ما زد! دستش درد نکند! البته در بازی از این شرایط پیش می‌آید و او هم نمی‌توانست کاری بکند. وقتی توپ در حال حرکت به سر یا پای کسی بخورد دیگر نمی‌شود کاری کرد.
 خیلی‌ها اعتقاد دارند الریان را باید ضعیف‌ترین تیم این گروه دانست. نظر شما در این باره چیست؟
 من فکر می‌کنم الریان یقه سایر تیم‌ها را در بازی‌های بعدی‌اش می‌گیرد. البته مقابل ما ذلیل شده بودند و این توانایی بازیکنان ما را نشان می‌دهد. در آینده خواهید دید این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 استقلال می‌تواند از این گروه صعود کند؟

بازیکنان استقلال تا اینجا زحمت کشیدند و از اینجا به ‌بعد هم زحمت خواهند کشید. بدون توجه به مشکلات، ادامه می‌دهیم و برای خشنودی هواداران استقلال هر کاری می‌کنیم.

 مشکلات‌تان همان مشکلات مالی است؟

الان کدام تیم مشکل مالی ندارد؟!
رویانیان گفته حاضر است اضافه پولی که شما مدعی هستید وزارت ورزش به پرسپولیس داده را به شما بدهد!
 ما اضافه خور نیستیم!
 حاج آقا! عکس‌های زیادی از شما در قطر در حال شیرجه زدن منتشر شد. داستان چه بود؟!
راستش عکس شیرجه‌ها را خودم که دیدم کیف کردم! شاید برای سال آینده برای خودم فکری کنم و به تیمی بپیوندم!

 این عکس‌ها فتوشاپ که نبود؟ بود؟!

نه حاجی فتوشاپ کجا بود؟! از این شیرجه‌ها فیلم گرفته شده و می‌دهم که این فیلم‌ها را پخش کنند! در ضمن من فقط یک شیرجه نزدم و ۱۰ شیرجه زدم!

 با این حساب رقیب جدی برای رحمتی خواهید بود!

 اتفاقا رحمتی به من می‌گفت مانده‌ام که چطور این‌گونه شیرجه زده‌اید؟ به بدن من نگاه می‌کرد ببیند کجای استخوانم شکسته!

 با این حساب شما سال آینده گلر می‌شوید و رویانیان هم در خط حمله! عجب تیمی می‌سازید با هم!

 اشتباه نکن! تخصص من در گل زدن است، آن هم گل‌های سه‌امتیازی!


منبع ؛ فرهیختگان