۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
شورای رقابت:

خودروسازان هیچ اطلاعاتی ارایه نکرده‌اند

شورای رقابت اعلام کرد: خودروسازان هیچ اطلاعاتی در مورد 5 مدل انواع خودرو ارایه نکرده‌اند و هنوز هیچ فرد یا افرادی توسط وزارت صنعت و زیر مجموعه مربوطه به این شورا معرفی نشده است.
کد خبر : ۹۸۷۶۹

به گزارش صراط،به نقل از روابط عمومی مرکز ملی رقابت، پیرو درج اخباری مبنی بر ارایه مستندات خودروسازان در مورد 5 مدل انواع خودرو به شورا و مرکز ملی رقابت در خبرگزاری های مختلف مورخ 12 اسفند 91 به اطلاع می‌رساند، این شورا تا کنون هیچ گونه اطلاعات و مستنداتی را رسماً از سوی خودرو سازان ومراجع ذی ربط  دریافت نکرده است.

از سوی دیگر خاطرنشان می‌شود، هنوز هیچ فرد یا افرادی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و زیر مجموعه های مربوطه در این خصوص به این شورا معرفی نشده است.

این در حالی است که پیش از این بر اساس آخرین جلسه شورای رقابت مصوب شده است که به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد دستورالعمل قیمت خودرو در بازار مقرر شده خودروسازان کشور ظرف 7 روز آینده  اطلاعات، ادله و توضیحات خود را در خصوص بهای مناسب برای محصولات خویش اعلام نمایند، تا متعاقباً شورا دستورالعمل تعیین بهای خودرو را با استناد بند 5  ماده  58  قانون اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی مورد  بررسی قرار دهد.

منبع: فارس