۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۰

عکس/چینی‌هابه لوگوی‌ خودورهم رحم‌ نکردند

یکی از مهارت‌های اصلی خودروسازان چین،‌ الگوبرداری و به عبارتی تقلیدکاری است. گاهی این کپی‌کاری‌ها به قدری حیرت‌انگیز هستند که بیننده باور نمی‌کند.
کد خبر : ۹۸۹۳۴
به گزارش صراط، یکی از مهارت‌های اصلی خودروسازان چین،‌ الگوبرداری و به عبارتی تقلیدکاری است. گاهی این کپی‌کاری‌ها به قدری حیرت‌انگیز هستند که بیننده باور نمی‌کند. 

صرف سال‌ها تحقیق و میلیون‌ها دلار هزینه از سوی خودروسازان بزرگ منجر به طراحی خودرویی می‌شود که در بازارهای جهانی موفق می‌شود.

در همین ایام خودروسازان چین با روش مهندسی معکوس این طراحی‌ها را کپی می‌کنند و با افتخار برای بازار بومی خود به فروش می‌رسانند. البته باید در نظر داشت که کپی‌کاری نیز برای خود نیازمند توانایی‌هایی است.










منبع: بازار خبر
برچسب ها: لوگو بنتلی چین صراط