۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴
معاون سیما خبر داد:

وضعیت فیلم وسریال درنوروز

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال "پژمان" از پخش و بازپخش بیش از 14 ساعت سریال نوروزی در شبکه‌های سیما خبر داد.
کد خبر : ۹۹۰۳۸
به گزارش صراط،علی دارابی که به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان، علی عسگری معاون توسعه و فناوری رسانه و مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه‌ از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی" پژمان" بازدید می‌کرد با اعلام این خبر افزود: بینندگان سیما از ساعت 10 تا 24 هر روز می‌توانند، فیلم‌ها و سریال‌های نوروزی را در شبکه‌های مختلف سیما به تماشا بنشینند. امیدوارم مجموعه‌های کمدی نوروز 92 باید علاوه بر لبخند و شادمانی، برای مخاطبان سیما آموزنده نیز باشند.

وی با اشاره به موضوع داستان مجموعه تلویزیونی "پژمان" که به زندگی یک بازیکن سابق تیم ملی فوتبال می‌پردازد، بر ضرورت توجه به الگوسازی شایسته از قهرمان ورزشی و نکوهش تجمل‌گرایی افراطی برخی از ورزشکاران در این سریال تاکید کرد.

در ادامه کارگردان و نویسندگان  مجموعه "پژمان" گزارشی از روند ضبط این سریال تلویزیونی ارائه کردند؛ مجموعه طنز "پژمان" به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی در شبکه سه سیما تولید می‌شود.

پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی ایران بازیگر نقش اصلی این سریال است و در نقش خودش یعنی به عنوان ستاره سابق پرسپولیس بازی خواهد کرد.

سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی و اردشیر کاظمی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی اسامی پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی نویسندگان فیلمنامه، محمود رضایی کارگردان تلویزیونی، رضا کریمی مدیر تولید، علیرضا نوروزیان صدابردار، حسن اصلانی مدیر تصویربرداری، ایمان امیدواری طراح گریم، شهرام کیور تدوین و بهرنگ دزفولی به عنوان عکاس به چشم می‌خورد.

منبع: مهر