۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۵

احمدی‌نژاد باید از تاریخ‌ درس‌ عبرت‌ بیاموزد

عسگراولادی در ادامه با تشکر از صدا و سیما به دلیل پخش درگیری صحنه امام با بنی صدر که شب گذشته از صدا وسیما به طور زنده پخش شد، گفت: این صحنه‌ها بسیار واقعی و برای مسئولان ما به خصوص قوه مجریه بسیار عبرت انگیز بود.
کد خبر : ۹۹۱۰۰
به گزارش صراط،حبیب لله عسگراولادی در جمع نخبگان و برگزیدگان علمی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) گفت: من در خانه مردم سوره مریم را قرائت کردم، چراکه خداوند در این سوره می‌فرماید که مسئولین باید پناه برند به پروردگار مردم و فرمانبرداری کنند از رب مردم و پناه برند از شر وسواس که در سینه‌های مردم در برخی مواقع وسوسه‌ای را ایجاد می‌کند.

وی در ادامه با تشکر از صدا و سیما به دلیل پخش درگیری صحنه امام با بنی صدر که شب گذشته از صدا وسیما به طور زنده پخش شد، گفت: این صحنه‌ها بسیار واقعی و برای مسئولان ما به خصوص قوه مجریه بسیار عبرت انگیز بود.
وی در ادامه با بیان این مطلب که من در خود مجلس اول حضور داشتم و این صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده کرده بودم، گفت: این صحنه‌ها صحنه‌های واقعی بود که از صدا و سیما پخش شد. لاریجانی در زمان مسوولیت خود در صدا و سیما این نهاد را به عنوان دانشگاه اسلامی به همگان معرفی کرد و دیشب نیز مجریان روشنفکر با توجه به شرایط زمان حاضر توانست صحنه‌های عبرت انگیز را در این راستا برای مردم پخش کنند.
وی افزود: صدا و سیما توانست رنج‌هایی که امام در آن زمان می‌کشیدند امروز و با توجه به شرایط کنونی به درستی منعکس کنند و نشان دادند که ولی امر مسلمین می‌بایست پدرانه مراقب اوضاع باشد و از افراط و تفریط‌هایی که در کشور ایجاد می‌شود جلوگیری کند.

منبع: ایلنا