۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸

جریان انحرافی ودولت دست برگردن یکدیگر

نماینده مردم ارومیه دیگر هدف این جریان را اختلاف در بین اصولگرایان دانست تا بتوانند راهی از پیش ببرند،قاضی پور اصولگرایان را دعوت به اتحاد بیش تر از پیش می کنند تا در سایه ولایت فقیه بتوانیم بار دیگر از این امتحان سربلند بیرون بیاییم و تا همچون فتنه دست ای جریان هم برای همگان رو شود.
کد خبر : ۹۹۱۷۲
به گزارش صراط،بر کسی پوشیده نیست که جریان انحرافی می کوشد یکی از بازیگران عمده انتخابات سال آینده باشد. هرروز که می گذرد اخبار و تحلیل های جدیدی از تحرکات این جریان و اتاق فکر آن در «ساختمان ونک» به گوش می رسد. 




جریان انحرافی و دولت دست بر گردن یکدیگر دارند

احمد خورشیدی دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدی نژاد از منتقدان سرسخت جریان انحرافی و رواج برخی بداخلاقی از سوی آن ها است.

وی این جریان را در واقع مجموعه ای در دل دولت می داند که به لحاظ ارتباط های که با رئیس دولت دهم دارد ،از بسیاری رانت ها و کمک های مالی برای انتخابات در  پیش رو استفاده می کند.



احمد خورشیدی

وی یکی  مصداق نزدیکی این دولت و جریان انحرافی را شعارهای مشترک این طیف و دولت را برمی شمارد.پدر داماد احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار شفاف می گوید:ما شاهد انتخاب نام مهرورزی برای همایش های گروه انحراف بودیم که  همین نام را بارها در صحبت ها و طرح های دولتی دیده ایم.از سوی دیگر شعار" زنده باد بهار" که از سوی جریان انحرافی انتخاب شده است ، شعاری است  که ما عینا از دهان رئیس جمهور شنیدیم ،اگرچه بعدها رئیس جمهور درپوش هایی بر روی آن گذاشتند،اما این ها اتفاقات ساده ای نیست که بشود به راحتی از کنار آنها گذشت.

خورشیدی تعامل دولت و جریان انحرافی را تعاملی دوسویه می خواند ،به گفته وی جریان انحرافی از ابتدا نقشه انتخابات را در سر می پرورانده و از همان روزهای نخست با دست اندازی بر گردن دولت به دنبال تامین هدف های این جریان در انتخابات بوده است که البته این اهداف چیزی جدا از اهداف دولت نبوده و نیست.

جریان انحرافی گرگی در لباس میش است/آنها برای انتخابات راه به جایی نخواهند برد

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در خانه ملت نیز انتقاد های سختی را به جریان انحرافی وارد می کند.وی  می گوید:ایران یک کشور اسلامی و ولایت مدار است و اگر برخی خیال الگو برداری از برخی کشورهای کمونیست را در سر می پرورانند بدانند سخت در اشتباه هستد.

وی نقشه های جریان انحرافی را هر چند با هزینه های گزافی همراه بوده نقش بر آب می داند و می گوید:همان طور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدیم،جریان انحرافی با آن همه هیاهوی و هجمه های واهی نتوانست راهی از پیش ببرد و شکست خورد.


نادر قاضی پور

وی جریان انحرافی را گرگی  در لباس میش می خواند و می افزاید:جریان انحرافی پا به بیراهه ای گذاشته است که پیش از این جریان فتنه از آن عبور کرده است.قاضی پور ادامه می دهد:فتنه دستش برای همه رو شده است و اما جریان احراف با بر تن کردن لباس میش سعی در گمراه کردن مردم دارد؛ولی بداند مردم ما هوشیار تر از آن هستند که فریب بخورند و همچون گذشته نیز بر طبل رسوایی این گروه خواهند کوبید.

نماینده مردم ارومیه دیگر هدف این جریان را اختلاف در بین اصولگرایان دانست تا بتوانند راهی از پیش ببرند،قاضی پور اصولگرایان را دعوت به اتحاد بیش تر از پیش می کنند تا در سایه ولایت فقیه بتوانیم بار دیگر از این امتحان سربلند بیرون بیاییم و تا همچون فتنه دست ای جریان هم برای همگان رو شود.

وی از رانت هایی که به این جریان از سوی دولتی ها داده است انقاد کرد و گفت انتظار ما از قوه قضاییه پی گیری و برخورد سخت با این افراد است و تا هیچ کس جرات دست اندازی در بیت و المال و حق مردم را نداشته باشد و به ونبال آن شعار حمایت از مستضعفین را سر بدهد.
منبع: شفاف