۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت چاوز

احمدی نژاد یک نفر از یاران امام زمان(عج) را مشخص کرد! + تصاویر

رئیس جمهوری اسلامی ایران، در پیام تسلیتی درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا را تسلیت گفت.
کد خبر : ۹۹۳۳۲

به گزارش صراط،رییس جمهوری اسلامی ایران، در پیامی درگذشت هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت محمود احمدی‌نژاد به کفیل ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

دوست گرامی جناب آقای نیکولاس مادورو

کفیل محترم ریاست جمهوری ونزوئلا

روح بلند مردمی بزرگ از تبار عدالت طلبان و آزادی‌خواهان به آسمان پر کشید و جهان را در سوگ فرو برد. ونزوئلا فرزندی برومند و شجاع و جهان، رهبری خردمند و انقلابی را از دست داد.

در نهایت تأثر این حادثه غم‌انگیز را به همه ملت‌ها و ملت بزرگ ونزوئلا و خانواده محترم ایشان و جنابعالی تسلیت عرض می‌نمایم.

هوگو چاوز نامی آشنا برای همه ملت‌هاست. نام او یادآور زلال پاکی و مهربانی، شجاعت، پایمردی، عشق به مردم و فداکاری و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم به ویژه محرومین و زخم خوردگان از استعمار و استکبار است.

او انسانی عمیقاً موحد و مؤمن و پایبند به ارزش‌های انسانی و آسمانی و باورمند به راه انبیاء الهی و حاکمیت جهانی عدالت و عشق به رهبری صالحان بود.

او همزمان که با رشادت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران می‌ایستاد و فشار سنگین تبلیغاتی و اقتصادی و تهمت‌ها و حتی کودتاها را در هم می‌شکست، قامت بلندش در برابر کودکی خردسال فرو می‌افتاد و با دست‌های مهربانش او را نوازش و سرود آزادی و سرافرازی را در گوش او زمزمه و زلال عشق را در اندیشه و جان او جاری می‌کرد.

هوگو چاوز نماد و میراث دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابیون در تاریخ پرافتخار و البته غم بار آمریکای لاتین و تجلی روح آزادگی مردم مظلوم این دیار و همه ملت های تحت ستم و پرچم برافراشته مبارزات ضد استعماری و عدالت طلبانه و طلایه دار دوستی بین ملت ها است.

او نقطه اتکاء روحی و پشتیبان همه انقلابیون و آزادی خواهان منطقه و جهان بود.

او حقیقتا جلوه روشنی از یک ونزوئلایی پرشور و آرمانی و دوست داشتنی است و مردم بزرگ ونزوئلا با آگاهی و هوشمندی بارها و بارها او را به مسند ریاست جمهوری رساندند و در فراز و نشیب و سختی ها یاریش کردند و او نیز همه فرصت‌ها و قدرت را برای خدمت به مردم و سربلندی کشورش و آزادی ملت ها به کار گرفت.

او سرانجام در پی یک بیماری مشکوک همه وجود و جان خود را نیز در این راه پرافتخار تقدیم کرد.

او در حقیقت شهید راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداری از ارزش های انسانی و انقلابی است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صمیمی و مهربان مردم، در بین ما نیست اما اطمینان دارم که روح آسمانی و اندیشه پاک او هر روز و در افقی بالاتر در دل و جان تک تک مردم آمریکای لاتین و ونزوئلا و همه ملت های عالم و با درخششی بیشتر طلوع می کند و راه عزت و سربلندی را فرا روی همگان قرار خواهد داد.

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادی زنده است. او زنده است تا ایمان و پاکی و انسانیت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و برای استقرار استقلال و مهربانی و عدالت تلاش می کنند.

تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.

یک بار دیگر این ضایعه سنگین را تسلیت گفته و از خداوند منان برای جنابعالی و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو می‌کنم.

دوست و برادر شما احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

                         نهم مارس 2013      1391.16.12









چاوز












آخرین اخبار و تصاویر سیاسی را در سرویس سیاسی  صراط بخوانید.



نظرات بینندگان
جاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰۱
۸۰
رئیس جمهور چی میگه؟
عکسای منکراتی چاوز رو مگه ندیده ؟
که میگه یکی از یارای امام زمان چاوزه؟؟؟؟؟
به کجا چنین شتابان؟؟؟؟!!!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اینکه من میگم انجمن یهودی صفت حجتیه انحرافی وجود داره یه سری بگن توهم انحراف !!! خداوکیلی خجالت آوره و ضایع هست برای اسلام و مسلمونی مردم ایران زمین تفکرات انجمن یهودی صفت
محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند امثال هوگو چاوز را با حجتهایی که بر ایشان تمام کرده است خواهد سنجید
لذا از ایشان نمی توان انتظار رعایت مو به موی احکام اسلام را داشت
خدایش بیامرزد
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه چاوز ضد امریکایی بود در ان شکی نیست.ولی موحد .مصلح. نائب مسیح تا یاران امام زمان بالا بردن چاوز خود کج فهمی وتوهین به حضرت مسیح وامام زمان نیست؟! به هر حال خداوند احمدی نژاد را با دوستش چاوز محشور بگرداند؟!!
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل باز اظهار نظر کردی تو ؟
اینجوری که شما میگید یاران امام زمان فقط از ایران انتخاب میشن دیگه نه ؟
شما چکار دارید و از کجا میدونید کی چجور آدمی بوده ؟ نعوذ بالله مگه خدا هستید که اینجوری در مورد آدما قضاوت میکنید

درضمن ممل منتظر جوابت اونجایی که بحث کردیم هستم جوابتو دادم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا وقتی چاوز شهردار منطقه 258 جهان در حکومت امام زمان شد میفهمید کی راست گفته بود!
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
.... امام زمان مد نظر ایشون امام زمان ع بقیه الله فرزند امام حسن عسکری ع و از سلاله پاک رسول الله ص ..!! مد ن.... اولش د داره آخرش ل !! یعنی د ......ل
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر دجال

دجال وقتی ظهور میکنه ادعای امام زمانی میکنه
لعنت بر دجال و لعنت بر دجالیان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
به عقيده ي مردم شناسان بزرگ يكي از ابلهانه ترين كارها مقايسه ي فرهنگي مردم كشورهاي مختلف با هم است و ابلهانه ترين كار، نقد فرهنگي يك فرهنگ از داخل فرهنگ ديگر است. ديدن اين عكسها كاري كرد تا من بار ديگر به مردم شناسان ايمان بياورم و از عملكرد ابلهانه ي صراط نيوز سرخورده و ملول بشوم.
دوستان عزيز جامعه ي امروز جهاني در انتظار تحولات دگرگون كننده اي است كه هر انساني با هر فرهنگي چه خوب و چه بد مي تواند در آن نقش موثر ايفا كند. در جامعه ي امروز نبايد به اين فكر كرد كه مردم جز با مسلمان شدن لايق حضور در محضر يار نمي شوند بلكه مسلمان بودن يا غير مسلمان بود مهم نيست اين مهم است كه به قدر فرهنگ خود هر فرد داراي تفكر الهي باشد و همين كه در مسير حقيقت باشد كافيست چه بسيارند كساني كه به كيش ديگري بودند و مسلمان هم نبودند اما عملكرد آزادي خواهانه ي آن ها در جهان تحولاتي شگرف پديد آورد و چاوز يكي از بزرگان اين عرصه بود كه ملت ايران به اين فرد بسيار از آنچه فكر بپذيرد مديون است. كسي كه دشمن استكبار جهاني باشد قطعا در مسير حق است. و در تمام طول تاريخ از اين دست افراد كم نبوده اند. كساني كه حتي مفسد بودند اما در يك چشم به هم زدن بازگشتند ديگر چاوز كه جاي خود دارد و صرف داشتن فرهنگ متفاوت و كارهايي مثل همخواني بايك خواننده ي زن و... يا يك ديدار كاملا ديپلماتيك با قذافي دليل بر عدم صالح بودن او نيست اگر ديدار با قذافي دليل بر ناصالح بودن است خودتان هم مي دانيد برخي از كساني كه هم اكنون در بالا ترين مناصب ايران هستند وقتي رييس جمهور بودند به ديدار ديپلماتيك با قذافي رفتند و عكسشان هم موجود است اما نعوذبالله اين دليل ناصالح بودن است؟بلكه ايشان از هر صالحي صالح تر هستند.
چاوز به شهادت رسيد و اين شهادت گواراي وجودش و اجري بود كه براي جهاد در مبارزه با استكبار گرفت چاوز به يقين بزرگ سردار سپاه عيسويان مبارز با ظلم و استكبار است. انسان ها را در فرهنگ خودشان بايد مطالعه كرد و صرف تخريب چاوز براي خاطر تخريب احمدي نژاد كار ناشايستي است.
حال سؤال اينجاست كه چاوز خود خواسته يا ناخواسته منتظر واقعي بوده است يا نه؟شخص منتظر عامل عدل و گریزان از ستم و تباهی است. پس چاوز نيز چنين بود و بر سر آرمان خود به شهادت رسيد و كسي كه براي ظهور انسان كامل و حقيقت مطلق و نابودي اسكتبار جهاد كند حتي اگر از دنيا برود در هنگام به ثمر نشستن حكومت صالحان زنده خواهد شد تا ثمره ي جهاد و تلاش خود در عصر زيستنش راببيند. امام رضا فرمودند هر كس به زيارت من بيايد به هر تعداد كه مرا زيارت كرد در ديار باقي چندين برابر آن ديدار به ديدارش خواهم رفت. خوشا به حال چاوز كه گوي سبقت را از ما مسلمانان برد و هم اكنون به ديدار مولاي دو جهان امام رضا (ع) شتافت چرا كه چاوز نيز يك بار از زائران مشهد مقدس بود
زنده باد انسان كامل
زنده باد صالحان
زنده باد مستكبر ستيزان
زنده باد چاوز
زنده باد بهار
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع محمدزاده :

کافر کیست :


در تحریر الوسیله امام خمینی (ره)
این افراد کافر و نجس معرفی شده اند:
1) منکر خدا (کسی که خدا را انکار می کند)
2) منکر توحید (کسی که برای خدا شریک قرار دهد)
3)منکر پیامبری حضرت محمد-صل علیه و آله- (کسی که نبوت پیامبر اکرم-ص- را انکار کند)
4)منکر ضروری دین (ضروری دین یعنی چیزی که مسلمانان جزء دین اسلام می دانند، مانند نماز و روزه) در صورتی که بداند آن چیز ضروری دین است و انکار آن به انکار رسالت یا تکذیب پیامبر-ص- یا نقص دین باز گردد.
5)کسی که به همه ائمه اطهار-علیهما سلام- یا یکی از آنها دشنام دهد یا با آنها دشمنی ورزد.
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمدزاده : ما نمیدونستیم یکی از 313 یار امام زمان ونزوئلایی هستش البته وقتی امثال شما مسلمان هستید بایدم امام زمان شما سراغ ونزوئلایی ها بره امام زمان واقعی که ما میشناسیم یارانش از مسلمانان واقعی هستن نه هوگو چاوز .....
فخری
|
Iran (Islamic Republic of)
با این اوصاف باید هر جمعه منتظر چاوز هم باشیم؟!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع محمدزاده :
کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است.
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا سرنوشت ملت ایران در این 8سال دست چه کسی وکسانی بوده است؟!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع محمدزاده :

کافران کتابی (امثال چاوز) یهود و نصارا و مجوس‌اند. اگر اینان اسلام نیاورند، باید جزیه بپردازند. بدین سان، می‏توانند در بلاد اسلامی با مسلمانان زیست کنن !!!
یعنی اینکه در زمان ظهور اسلام ، دین خدا فقط یک دین است و اونم فقط اسلامه و کسانی که ایمان نیارن جزء کفار محسوب میشن اونوقت میشه بگی کافر کتابی چطور با امام زمان ع ظهور میکنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر شما همه ي ياران اما زمان مسلمان هستند؟ با اين حرف عدالت الهي زير سوال مي رود! مسلما تعدادي يهودي و مسيحي و آزاده در بين ياران و حلقه هاي ديگر ياران امام زمان وجود دارند. شك نكنيد
در ضمن اين آقاي محمد (م...) با اين نظريات شما من مطمئنم شما از هركي بد بگيد آدم خوبيه چرا كه شما يك .. ........ هستيد كه امثال شما به اسم دفاع از اسلام اشك امام زمان رو در ميارن. اسلام دين انسان و انسانيته! .... تو فكر مي كني نمي دونيم تو دستت با اونور آبي ها توي يه كاسست تا ما مردم ايران رو به جون هم بندازي؟ دوستان از تخريب احمدي نژاد قبل از هركس كي خوشحال ميشه؟ خب معلوم صهيونيست هاي كثيف لجن و آمريكايي هاي بي پدر.
آقاي محمد م.. ت....... نيستي چرا كه تمام حرفات خلاف سيره ي امام خامنه اي هست و امثال تو تاحالا در مقابل كسي كه با معلوماته قرار نگرفتيد كه اينجوري ا..... دهان به گزافه گويي باز كرديد. چرا رفتار توهين رو در بين مردم جا ميندازيد و به سادگي كاري مي كنيد كه مردم هم به خودشون و هم به سردمداران خودشون توهين كنند و تهمت بزنند. شما مي دوني از نظر حقوقي تهمت زدن حد دارد؟ شما ادعا مي كني .... يهودي صفته و حجتيه مي دوني اگر نتوني اثبات كني كه نمي توني و اينكه تمام حرف هاي مفتت صدتا يه غاز بايد در ملا عام حد بخوري؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه به تو چه !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وای چاوز جون!
جمعه ها نیای توی خوابم!
ازت میترسم!
وای مامانی!
مجید دلبندم
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد که مرد ... .... ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مقایسه کنید با توصیفاتی که محمود برای مشا داشت.چقدر صفت داد به او....
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
وای نورا خدا نکشت !! مردم از خنده ......
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- ناشناس هر چقدر تو و اون گندهات از این مهملاتی که توی کامنت اول بافتی ، ببافین دیر نیست زمانی که از .....
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر دجال

دجال وقتی ظهور میکنه ادعای امام زمانی میکنه
لعنت بر دجال و لعنت بر دجالیان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هوگو چاوز سال ۸۸ در حرم امام رضا(ع) گفته بود: ما باید زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح را فراهم کنیم.

15 شهریور سال 88 که هوگوچاوز به ایران سفر کرده بود، به همراه احمدی‌نژاد عازم حرم امام رضا(ع) شد و در جریان نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود که در تالار آئینه حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، در بخشی از سخنانش مطالبی درباره ظهور حضرت مسیح و امام زمان(عج) بیان کرد که اکنون پس از درگذشت رئیس‌جمهور ونزوئلا شاید بازخوانی سخنان آن شب، خالی از لطف نباشد.
چاوز در نشست خبری مشترک با احمدی‌نژاد با اشاره به حضور خود در حرم امام رضا (ع) گفت: واقعاً مردم ایران و مردم مشهد توجه بسیار زیادی به خدا دارند و میلیون‌ها زائر بر اساس ایمان قلبی خود به زیارت امام رضا (ع)‌ می‌آیند.

وی افزود: مقبره‌ای که امروز به همراه آقای احمدی‌نژاد افتخار زیارت آن را داشتم مکانی بسیار مقدس است که من به عنوان یک مسیحی این تقدس را به خوبی دریافت کردم.

چاوز با بیان اینکه احساس قلبی خود را نثار امام رضا (ع) می‌کنم تصریح کرد: می‌دانم که احساس مثبتی در همین راستا بود؛ مسیح دوباره زنده خواهد شد و روزی به همراه حضرت مهدی (عج) قدرت را در دست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌ما باید تلاش کنیم که آنها ظهور کنند و دنیایی مملو از عدالت داشته باشیم.
http://noorportal.net/News/ShowNews.aspx?ID=80798
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م....) اینقدر چرت گفتی حنات پیش هیچکس رنگ نداره بهتره سکوت اختیار کنی وگرنه بیشتر ضایع میشی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی از نظرات را که میخونی فقط میشه به این مسلمونی امون تاسف بخوریم
طرف میگه یار امام زمان مگه میشه ونزویلایی باشه
نه یارای امام زمان فقط عرب و عجم هستند شماها اسلام رو به قهقهرا میبرید واقعا متعجب میشم از این افاضات
نکته بعد اینکه شماها که اینطوری به چاوز میتازید و نامسلمون میدونید و گذشته اشو به رخ روحش میکشونید مطمین هستید که ایشون توبه نکرده بود در اوخر عمرش
اینطوری بود رو امامانمون بهتون یاد دادن یا پیامبرانمون؟؟؟
لطفا پاسخ بدین
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
چجوری با چه زبونی بگیم ممل ..........لطفا !!!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
(يوم تبلي السرائر).واي به روزي كه پرده هافروافتد........كي چه مي داندشايداوازبسياري ازكساني كه گردن افراشته وادعاي ايمان مي نمايندوغيرازخودشان همه راكافرمي دانند،نزدخداعزيزترباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایها الناس انسان کامل مورد نظر ا.... ، ... ، صراط لطف کن منتشر کن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
یک چیزی می نویسم که منتشر کنید شما صراطی ها تاج سر ماهستید ای خاک بر سرما همین نوع نگرش سطحی شما به مسائل نشان دهنده خروج از یک دوران به دوران دیگر هستیم تاریخ صدر اسلام در حال تکرار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمسی جون، احتیاجی نیست چاوز بیاد تو خوابت، تو همون آینه رو بگیری تو دستت، زَهرِه تَرَک میشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وحی آمد سوی موسی از خدا............ بنده‌ی ما را ز ما کردی جدا
تو برای وصل کردن آمدی............ یا برای فصل کردن آمدی
تا توانی پا منه اندر فراق............ ابغض الاشیاء عندی الطلاق
هر کسی را سیرتی بنهاده‌ام............ هر کسی را اصطلاحی داده‌ام
در حق او مدح و در حق تو ذم............ در حق او شهد و در حق تو سم
ما بری از پاک و ناپاکی همه............ از گرانجانی و چالاکی همه
من نکردم امر تا سودی کنم............ بلک تا بر بندگان جودی کنم
هندوان را اصطلاح هند مدح............ سندیان را اصطلاح سند مدح
ما زبان را ننگریم و قال را............ ما روان را بنگریم و حال را
ناظر قلبیم اگر خاشع بود ............ گرچه گفت لفظ ناخاضع رود
آتشی از عشق در جان بر فروز............ سر بسر فکر و عبارت را بسوز
موسیا آداب‌دانان دیگرند............ سوخته جان و روانان دیگرند
ملت عشق از همه دینها جداست............ عاشقان را ملت و مذهب خداست

صراط عزیز، مسخره کردن پیام تسلیت رییس جمهور برای درگذشت هوگو چاوز ، کسی که به عنوان یک چهره استکبار ستیز و ضدامپریالیستی در تمام دنیا شناخته میشد و میشه و بزرگترین همپیمان ما در آمریکای لاتین، کار بسیار زشت و بچگانه ای هست. شما چندتا عکس از چاوز گذاشتی، بعد میخوای ثابت کنی که آدم بدی بوده. شما انتظار داشتی چاوز رو در حال سینه زنی یا نماز خوندن یا در کنار زنهای محجبه ببینی. چاوز مسیحی بوده و مسیحی ها در اینجا بیحجابن و دست دادن و یا روبوسی با یک زن یه چیز معمولیه، و بالعکس روبوسی یا بغل کردن مرد با مرد، یک چیز غیرمتعارف و ناخوشاینده. این خیلی زشته با چندتا عکس به دیگران انگ کافر بودن بزنی. همین آقای چاوز خاری بود در چشم صهیونیستها و کاخ سفید. مردم به اندازه ای که بهشون موقعیت داده شده و شرایط زمانی و مکانیشون ازشون انتظار میره. همین آقای چاوز میتونست نوکر آمریکا بشه و توی پول و ثروت غلطت بزنه. همینکه تحت تاثیر صحبتهای دکتر احمدی نژاد رابطه دیپلماتیکش رو با رژیم صهیونیستی قطع کرد و در سفارتخونشون رو در ونزوئلا بست،و بعد از اونها در سخنرانیهاش به عنوان آدمکش، بچه کش و اشغالگر یاد میکرد، این خودش خیلی کار بزرگیه. توی همین تحریمها چقدر به ایران مستقیم و غیر مستقیم کمک کرد. آدم نباید اینقدر نمکنشناس باشه. آراء آقای چاوز در هر دوره آرای محرومین و قشر کم در آمد کشورش بود. چقدر در طول صدارتش برای محرومین خونه ساخت، بیمارستان ساخت، بهشون امکانات داد. من واقعاً نمیفهمم، شما طرف مظلومین هستید یا طرف صهیونیست ها و استکبار جهانی.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد !! کلی برات جواب نوشتم !! همه طرفداران احمدی نژاد بدونین و بفهمین که یاران امام زمان همگی از شیعیان خالص هستن نه کافر ! نه دارای تفکرات انجمن یهودی صفت ! کسی که مسلمون از دنیا بره از دیدگاه دین اسلام نه از دیدگاه من ! کافر هست !! بفهمین اینو لااقل برین مطالعه کنین شاید فهمیدین
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر خوارج و منافقان زمانه لعنت خدا بر دجالان زمان که نور ولایت رو میبینن و تبعیت نمیکنن و دنبال کارا و رفتارای فرمالیته و اجق وجق هستن !! خدایا خودشون و هوادارای متحجرشونو به رابین هود و اسحاق شامیر و شارون ! ملحق بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
................تو سرت صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس های منکراتی چاوز پیش کش. بهتره عکس های یادگاری شهید چاوز با صدام رو سرچ کنید.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م...)برو خاله بازیتو بکن با ن.و.ر.ا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه هفت صفرم نیستی
برو یه کم راجع به این مرد مطالعه کن اون کمونیست بوده میفهمی چی میگی
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران به تو ربطی نداره که من چه بازی بکنم یا نکنم ضمن اینکه واسه بازیام راه حل عقلی و شرعی اسلامی دارم نه ضوابط بابی مسلک حجتیه ای !!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م.....)هر غلطی دلت میخواد بکن غوره نشده میخوای مویز بشی.بشین سرجات کمتر حرف بزن هی مثل جاهلا حجتیه حجتیه میکنی
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۸۰
۲۹
خدایا رحم کن به اسلام و مسلمونی ما !! خدایا کمک کن به مردم و جوونا تا اعتقاداتشونو با هجمه ها و انحرافات فکری موجود حفظ کنن
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
انشااله كه همين طوره . . .
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- جانت فدای ....... ! هر چقدر تو و گندهات از این مهملات ببافین دیر نیست زمانی که به تاریخ بپیوندین
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م.من یکی از کسانی هستم که همیشه با نظرت در مورد انحراف ای نجماعت مخالف بودم وشما را اسیر در توهم میدیدم.اما با این پیام....به وضوح انحراف اینها مشخصه.ودیگر تردیدی نیست.ومن نمیدونم تو این کشور هیچکس جلوی اینها را نمیگیره .آخه صبر تا کی ؟به بهانه اینکه آرمش کشور حفظ بشه؟با این حال از شما پوزش میخوام.l
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خدارو شکر
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۳
۳۳
ولي چاوز كه هميشه همنشين .... بود مگه مشه با حضرت عيسي و امام زمان دوباره ظهور كنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بسیار متاسفم برای صراط که دوسه ساله خیال میکند مخاطبانش عده ای بیسواد هستند که هرچه جوسازی کند، در اینان تأثیر میذاره"

هرچی نباشه، چاوز احتمال یار امام زمانی اش بیشتر است تا امثال، ش.... !!!

شما که به خیال خودتون مومن هستید و چاوز رو بی دین مینامید"

کی به شما اجازه داده، جای خدا هم تصمیم گیری کنید؟؟؟؟؟؟

اگر به شما باشه، 313 یار امام زمان رو از توی دفتر ... انتخاب میکنید:

5 نفر پیشنهادی ولایتمداران برای یاران امام زمانی بودن:

1-ح...
2-ف...
3-ل...
4-س..
5-ذ...
___________________________
خجالت بکشید دیگه"
هیچ شرم وحیایی هم ندارید"

مشروب بخور ولی خودتو جای خدا نذار"

با رقاصه ها برقص، ولی به اسم خدا و پیغمبر، بر مردم ظلم نکن"

زندگی خودتون رو اگه دربیارن، از کجا معلوم کثیف تر از اینی که هستید نباشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه به شما باشه که همه رو میخواید مسلمون کنید و هرکی شیعه نباشه، جاش توی جهنمه"

لعنت به همتون که دارید امثال من و خیلیای دیگه رو از دین زده میکنید"

این دینی که شما مروج اون هستید، به شما اجازه همچین چیزی رو داده؟؟؟

دلتون خوشه که یه... مثل این ممل چند اسمه، میاد خودشو ... !؟؟؟؟؟!

درود بر احمدی دلاور، که شده خار در چشم شماها و سپاه و آنانی که فکرمیکنند مردم نیاز به قیم دارند"

درود بر احمدی دلاور که عدالتش همچون عدالت مولا علی است و برادر نمیشناسد"

بمیرید از دستش،از این عصبانیت تون بمیرید"
تا عمر دارم،احمدی دلاور رو میپرستم"

و ......... احمدی دلاور رو هم نمیگیرم که امثال .........سرمقاله نویس ولایتمدار!!! زنده هستند یا نه"
_________________________________
بدبخت ها هنوز توی موی زنان ماندید و همه چیز رو از دید بیخردانه خودتون مینگرید"

اسلام رو خلاصه کردید در مسائل جنسی و محرم نامحرم و اینان"
همیناست که اینقدر بدبختیم دیگه"

فلان دختر توی پارک دامنش دوسانت کوچیکتره، فریاد وااسلامتون ....... دونتون رو پاره میکنه"

ولی اگه یه ولایتمدار !!! رشوه بخواد،فساد کنه، حق مظلوم رو بخوره"جیک تون درنمیاد"

گل بگیرید در این عدالت ویرانه را"
خاک بر سرتون کنن"با این عقاید مزخرف تون"
_______________________________
علی...:

آیا تو خودت آنچه هستی می نمایی؟؟؟؟؟

تقوا......تقوا.......تقوا

منتشر هم نکنی اصلا مهم نیست، همین که خودت بخونی کافیه!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چقدر تو و اون گندهات از این مهملاتی که توی کامنت اول بافتی ، ببافین دیر نیست زمانی که از .....
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين بي...
من به احمدي راي دادم ولي خداوكيلي اين طرفداريهاي مغرضانه وبي منطق تو باعث شده هروقت اسمش رو ميبينم حالم ....
حاضري پارو اعتقادات نداشتت بذاري چون اون ميگه :ماست سياهه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین احمدی پرست
دین جدید مبارک
لطفا شما از این پس راجع به ولایت دین منطق وراجی نکن
.. را ببند قبل از آنکه دهانت را ..
)*_*(
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش امین
ما هم به احمدی دلاور رای دادیم.ولی شما دیگه ته جوگیری هستی!!!
اگه برادر نمیشناسه چرا به پدرزن پسرش مدال افتخار میده؟؟چرا تو نامه ی اداری از مشایی تقدیر میکنه؟؟؟؟؟
پسرم احمدی نژاد رو با حضرت علی مقایسه میکنی؟خجالت داره واقعا
شما چشمتو باز کن!بشورشون!یه جوردیگه ببین
احمدی دلاور میتونه تعیین کنه ما نمیتونیم؟D:
متاسفم واست
8سال پیش....
کیفیت 1نان بربری در شهرستان:خوب___قیمت:250ریال
امسال
کیفیت 1نان بربری در شهرستان:خوب___قیمت:3500ریال
خوب نظرت چیه آقای احمدی دلاور**آقای پاک
آقای درست
..
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۴
۴۱
برو معارف دینیت رو زیاد کن اقای صراط
این فقط 313 یار اصلی امام زمان نیستند که بر می گردند . بسیاری از مومنان و مجاهدان و سربازان امام هم به همراه 313 نفر باز می گردند
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف مفت نزن ، اگه کسی هم برگرده امثال شهید باکری و خرازی هستن که سر تا پای وجودشون ذوب در ولایت بود نه م ..... و ا ...... و چاوز !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به این شعور و تأسف از برخی کم شعوری ها
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
دعوا نکنین یکیش هم منم که برمی گردم.
اخراجی دولت دهم
|
Iran (Islamic Republic of)
خب شد گفتی ! فکر میکردم با مرحوم چاوز و دوستان میشن 313 تا !
از طرف من به رییس جمهورت بگو جمهورش اضافیه چون خیلی وقته دیگه رییس جمهور مانیس .
برو عکسای این مرحوم مغفورتونو با اوباما که لب در لب هم هستن و پیوند عمیق عشقی میبندن نگاه کن ! بعد سلام منو به ....... .بگو بهش باش تا صبح دولتت بدمد !!!! ولله شرم داره این همه عالم به رحمت خدا رفتن ، این آقا قلمش بیشتر از 2خط نکشید حالا برایه آدم معمولی که تا حدی به درد مردم خودش خورده و مورد احترامه ، مناجات نامه نوشته !!!
وا حسرتاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما یکیشون هم احمدی نژاده
جک نگو بابا
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۳۲
ما تا حالا از علمای بزرگ اسلام اعم از حضرت آیت الله بهجت و ... که سرتا پای وجودشون غرق در معنویت و نور ولایت بود چنین ادعاهای بزرگی در زمینه ظهور و امام زمان نشنیده بودیم ، حالا اینکه بعضیا که بدیهی ترین اصول اخلاقی و اسلامی و عرفی رو براحتی زیر سوال میبرن چنین ادعاهایی رو مطرح میکنن و اعتقادات ملت رو به سخره میگیرن آدم دچار شوک میشه بخدا
ببین چی شده و کیا اومدن واسه امام زمان ع یار میتراشن و استراتژی میدن و زمستون و بهار تعیین میکنن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات قهرم اما یه مثبت بهت میدم!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
می بخشمت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله مصباح(حفظ الله ) فرموده بود که افکار جریان انحرافی با محمد علی باب مطابقت دارد . ...
سید ازقم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۱
۲۷
آقای احمدی نزاد تو را به خدا دیگه از این حرفها نزن! هر کسی که با آمریکا مخالف باشه که نمی تونه یار امام عصربشه! بزرگان ما هم به این راحتی نمی تونند چنین ادعایی داشته باشن!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها 100 سال دیگه خواهید فهمید چه خبره !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ایا نشنیدیدین امام فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است
آیا عناد با شیطان بزرگ یکی از ویژگیهای بارز یاران امام زمان نیست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان شاید شاید عناد با آمریکا یکی از ویژگیهای دوستداران امام زمان باشد ولی دیگه یکی از 313 نفر یاران امام زمان نخواهد بود.
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا رييس جمهور كره شمالي هم بايد جمعه پيداش بشه...مگه نه اينكه با آمريكا دشمنه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد آقا
شنیدم مولای مظلوم متقیان امیر انس و جان چه روزها وشبهایی در گوش چاه ناله سر میدادند از نفهمی نفهمی نفهمی
بلا تشبیه ما که گرد راهشان هم نیستیم اما وقتی نظرات امثال شما را می بینمیم تازه به قدر ذره ای از درد دل مولایمان باخبر می شویم
امان از وقتی به گوش و چشم و دل مهر زده شود
صم بکم عمی فهم لا یعقلون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای سیامک گل گفتید
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم.شاید منظور رئیس جمهور چاوز نیست بلکه خود امام زمان(عج) باشه.میگه باز خواهد گشت(امام زمان هم ابتدا به دنیا اومد و تو سن 5 سالگی به غیبت رفت که انشالله دوباره برگرده).انسان کامل نیز منظور امام زمانه و نسل پاکان هم منظور ائمه هستند.به هر حال امام زمان که ظهور کنه به کمک همین انسان ها صلح رو بر قرار میکنه نه به تنهایی.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد ، رفتار ، کردار ، منش و ... انجمنی ها !! رو مرور کن از ممه رو لولو برد و بزن آب یخ و 11 روز خانه نشینی در برابر حکم ولایت و .... بعد ببین چه صنمی میون اینا با اهل بیت و امام زمان ع میتونه وجود داشته باشه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گمنام جان برو کمی مطالعه دراحوال بزرگان دین کن
تا از گمنامی دربیای به فض خدا
ظهور نزدیکه و با این اوضاع از قافله بدجور عقب می مونی
خط کش ما ولایت فقیه است تمام
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۲۴
خداوکیلی خیلی ضایع و خز بود ! کلی انبساط خاطر گردیدیم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۲۸
يا چاوز و يا چاوز يا چاوز.
الهم اغفرلي ذونبا چاوزا و المحمودا و المشايا.
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
وای خدا مردم از خنده خدا بکشت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
................................!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ضمیر ی برای خودت به کار می ره درستش اینه اللهم الغفر ذنوبهم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۰
۲۳
خاک بر سرتون کنن با این بی سلیقگی و بی شعوری تون. با این تیتر زدنتون. با این عکس گذاشتنتون.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
..... با این کامنتت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامد جان سطح صراط شده نورا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۱۲
مهدی درست میگه
صراط بی بصیرت
دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۷
۱۸
سلام
احمدی‌نژاد مرد خدا
حمایت همه‌جانبه از احمدی نژاد همین است
مگر فراموش کردید که چند ماه قبل از انتخابات 88 تلوزیون چگونه تبلیغ میکرد به نفع احمدی نژاد
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت میگی فقط چرت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۰
۱۸
برو معارف دینیت رو زیاد کن اقای صراط
این فقط 313 یار اصلی امام زمان نیستند که بر می گردند . بسیاری از مومنان و مجاهدان و سربازان امام هم به همراه 313 نفر باز می گردند
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ابتدا 3 بار کله تو بکوب به دیوار یا بده یکی کله تو بکوبه به دیوار بعد برو خصوصیات مومن رو بخون خصوصیات مجاهد رو بخون توی همین گوگل هم میتونی پیدا کنی ! بعد ببین چاوز در کدوم تعریف مومن اومده ؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو میدونی مومن کیه بیسواد انجمنی ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مومن فقط شماهایید باشه بابا
دست از سر این مرد بزرگ بردارید
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد بزرگ كسيه كه از فرمان ولي فقيه زمانش سر پيچي كنه !!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟
چرا اين مرد بزرگ با وجود نصايح رهبر انقلاب مشايي رو عزل نكرد !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
صددرصد هم م............ .
كسي كه در مجلس ..........ه مومنه ؟؟؟ وكسي كه ازش حمايت ميكنه مومنه ؟؟؟
11 روز خانه نشيني و لج بازي با آقا
اين بشر بزرگه ؟؟؟
امامان ما گفتن هيچ كس حق نداره زمان ظهور مشخص كنه هر كس زمان تعيين كنه كذاب و دروغگوست حالا چه برسه به شما كه دارين ياران رو مشخص ميكنيد انحرافيون .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
من منظورم به مرد بزرگ چاوز بود احمدی نژاد نبود این یک
کی احمدی نژاد بخاطر لجبازی با آقا خونه نشینی کرد چند یار آقا فرمودند از این رحفاها نزنید القای حاکمیت دوگانه کار دشمنان است
آیا متن نامه آقا را برای عزل مشایی نخواندید
دیدید آقا چه فرمودند آقا فرمودند چون باعث سرخوردگی دوستداران میشود ایشان را عزل کنید بار معنایی را تا چه حد پایین آوردند
آقا میدیدند امروزی را که امثال شما چه ها که نمیکنند با این رییس جمهور مردمی
مشایی هم سریعا استعفا کردند آیا این را هم ندیدید که مشایی در برابر امر مطاع رهبری لحظه ایی مکث نکردند
متاسفانه مغز شما پر شده از اراجیف و تهمتهای سایتهای وزینی چون ...
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
همينه ديگه محمد حرف آقا به احمدي ن‍‍‍ژاد بد گرفتي .
اولا به احمدي ن‍ژاد نفرمودن كه موجب سرخوردگي دوستدارانتون ميشه بلكه نوشتن براي آينده شما مناسب نيست كه ايشون از نزديكان يا مشاوران يا هر سمت ديگه در دولت شما داشته باشند . اين نقل به مضمون كه اين يه تيكه رو صددرصد يادمه . . .
محمد تو دقيقا حرف آقا رو برعكس گرفتي . . .
اون آينده اي كه آقا ميگفت الان داره اتفاق ميفته ....د الان داره با دين و اعتقاداتش چيكار ميكنه ؟؟؟؟؟
ميدوني از چه كسي داره حمايت ميكنه ؟؟؟
ميدوني مشاورش كيه ؟؟؟؟شخصيت . . . . رو تو واكاوي كردي ؟؟؟؟؟
حتما قضيه كشور تركيه رو خبر داري !!!
ميدوني تو اين دولت چندتا سمت داره ؟؟؟؟
برات نام ميبرم
دولت اول احمدي نژاد
رييس مركز مطالعات جهاني شدن .جانشين رييس جمهور در شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور . عضو شوراي نظارت بر صدا و سيما . عضو شوراي فرهنگي دولت . نماينده رييس جمهور در سازمان نظارت بر صدا و سيما . عضو كوميسيون هاي فرهنگي و اقتصادي دولت . رياست كميته عالي در مورد طرح خط لوله گاز ايران پاكستان هند .
در دولت دوم (دوره دوم رياست جمهوري ) خودت بشمار
رييس دفتر رييس جمهور .سرپرست نهاد رياست جمهري كه الان بقاييه اونم تو تيمشه . نماينده ويژه رييس جمهور جهت تصميم گيري در مورد نحوه ي اجراي اختيارات هيات وزيران در امور نفت . رياست شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي . دبير كميسيون فرهنگي دولت . رياست گروه مشاوران جوان رياست جمهوري . مسئوليت انتصاب مدير عامل صندوق مهر امام رضا (ع) . مسئوليت كنترل و نظارت مركز امور حقوقي بين المللي رياست جمهوري . نماينده تام الاختيار رييس جمهور در ستاد مركزي راهيان نور . رييس كار گروه زيارت و فرهنگ رضوي . عضويت در شوراي فرهنگي دولت با حكم رييس جمهور . رييس كميته عالي در مورد طرح خط لوله گاز ايران پاكستان هند . نماينده رييس جمهور در شوراي نظارت بر صدا و سيما . جانشين رييس جمهور در شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور . رييس مركز مطالعات جهاني شدن . عضو كميسيون اقتصادي دولت . نظارت بر كار سخنگو هاي دولت و اطلاع رساني هاي دولت و . . .
من فكر نميكنم خود معاون اولش انقدر اختيار داشته باشه . احتمال ميدم خودش انقدر اختيار نداره چون همشو سپرده به م . . .
اينا يعني چي ؟؟؟؟
از كسي كه اين همه سمت تو دولت داره ميشه انتظار داشت كه اسلام گرا نباشه و امام زماني باشه ؟؟؟؟؟
به علت سانسور هاي ناعادلانه صراط خيلي چيزارو نميتونم بنويسم . انقدر كه نوشتم سانسور نكنه خودش خيليه .
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن محمد از عكس العمل هاي . . . در مقابل فرمايشات آقا چيزي جز سكوت نديديم .
كجاش مطاع بوده ؟؟؟؟
تو صحبتاش در مورد اسراييل شنيدي ؟؟؟
گفته بود مردم اسراييل دوست ما هستن . . .
اينا تكنو ترات هستن كه رنگ و لعاب مذهبي دارن . (محض اطلاع تكنو ترات يعني فن سالار يعني خيلي پروفسور يعني كسايي كه كار علمي رو ميبينن ) به عبارتي حجتيه اي هستن كه مثلا قراره جهان رو آماده ظهور كنن . . .
اينا همش انحرافه اين كارا مردمو از رسيدن به آرمان هاي اصيلشون عقب ميندازه .
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد :
تاریخ اظهارات رو داشته باشین !!!
شنبه دوم دی ماه ۱۳۹۱، احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه اول سیما :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين تصور بوجود بيايد كه شركت در انتخابات فايده ندارد؟
رهبر انقلاب : از امروز تا انتخابات ،هرکسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلاف استفاده کند ...
حضرت آقا فرمودن جنجال سازی نکنید آرامش را حفظ کنید اما احمدی نژاد در روز 22 بهمن چکار کرد در سخنرانی ؟ خوارج کفن پوش در قم چکار کردن و ........؟
اینجاست که باید صد بار پشت سر هم باید گفت لعنت بر انجمن یهودی صفت حجتیه نوین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر دین ندارید ازاده باشید.
انشاالله که این کلام رو شنیده باشید.
حال که چاوز مسیحی بود و منتظر امام غایب.
خدا رو شکر خدارا بینهایت شکر که امورات جهان به دست خدای قاهر و علی و بی همتاست که درباره مردم از روی ظاهر قضاوت نمیفرمایند. اگه به دست شما بود که چه ها میکردید.اقایون صراط از خدا بترسید . وهب و حر یک ان کربلایی شدند.
اقا امیرالمومنین فرمودند اگر کسی شب زنا کرد ولی صبح خواست نماز بخواند پشت سرش نماز بخوان شاید توبه کرده باشد.
اقا مهدی شما هرچی هم بفرمایید ولی کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد.خودت رو اذیت نکن ولی مثل الان که کلامت رو گفتی همیشه حرف حق رو بگو. دمت گرم
والعاقبه للمتقین
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م...) من که مطمئنم تو یکی با اون همه تهمتی مه میزنیجات تو جهنم با همون دوستداران خودت هم محشور بشی ایشا.. حالم از تفکرت به هم می خوره خدا مردم ایران را از شر شما ها نجات بده که هر چی بدبختی از امثال شما می کشیم. مطمئن باش چاوز خیلی شرف داشت به تو و امثال تو به ظاهر مسلمان اون مسلمونیت هم تو سرت بخوره مسلمون بودنت به درد ... می خوره.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
متشكرم نسيم .لذت بردم ازكامنتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد آقا البته در مقیاس اندازه خیلی بزرگ نیست اما در مقیاس حرف مفت زدن از اون هم که گفتی بزرگتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نسیم جان کمی معرفت حالتو بهتر می کنه
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ! با عنایت به اینکه از کامنت نسیم خوشت اومد ، در ش.. و ش... خودت تامل عمیقی داشته باش !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۲۰
--------حسابی الانه بگه بیاریدش قم خاکش کنید هههههههههههه
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه خاک خدا هم تفاوتی داره؟
مگه تو قم خاک شدن ارزش میاره؟
یک ناشناس دیگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۹
از کرامات شیخ ما این است: چاوز را دید و گفت از یاران امام زمان (عج) است.
مهم این نیست که چاوز چه کسی است. مهم این است که جناب رئیس جمهور به خود اجازه معرفی یاران امام زمان (عج) را میدهد.
واقعا که ------------ محبوب زده به سیم آخر. خدا زودتر سرو ته شو هم بیاره. آمین.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
این از نشانه های انحراف است انحراف و انحراف و انحراف !!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۴
استغفرالله ، توبه.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۱۵
صراط چرا چرت و پرت میگی؟ برین خودتون رو درمان کنید
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱۲
فعلا خبرا دست شماست و ما مخاطبین حیرانییییییم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۱۸
امام زمان خودش را گفته نه امام زمان ع ما را ناراحت نباشید.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت دجاله ؟ !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از متشابهات افکار جریان انحرافی با تفکرات محمد علی باب
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
این محمد (م .....)
چقدر بیکاره هی نظر میده
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه آرش
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي...
ايول آرش
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
آرش جان اگه به ساعت كامنت گذاري بعضيهادقت شود خيلي چيزهامشخص مي شود.......
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- شما ناراحت بیکار بودن من هستین یا از کامنتام میسوزین ؟
2- شما فکر کنین من پولدار بیکارم ! که فقط 10 تا نوکر خانگی دارم و دوس دارم اوقات بیکاریم رو بزنم توی پوز بعضیا
3- یکی منتظر باش
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی.....................................
ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
بله انسان کامل متصاعدکننده هاله نور اطراف م...اقاقطعااقاا...ه.پس صبرتان بادبراین مصیبت جریان انحرافی.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ياالله شيخ محمدبيكارالدوله.اخوي چراقاط ميزني؟انشاله خداهزاربرابربهت بده.ماكه بخيل نيستيم.من منتظرافاضات جناب مستطاب عالي هستم.اماتراجان هركي دوست داري انشاننويس.مختصرومفيد.من حوصله انشاخواندن ندارم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
گلمرادجان شماچي افاضه فرمودين كه مشمول سانسورصراط شدين؟احتمالاًبدوبيراه .نه؟
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ! فهم و شعور از نعمات خداوندی است کاش از آن بهره داشتی
محمد
|
France
|
۱۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۱
اینطوری اسلام بهتون تقوا یاد داده اینطوری اسلام گفته با دیگران رفتار کنید
شماها حتی از سلفی ها و القاعده هم اعتقاداتتون بدتر پاش بیفته از اونا بدترید
ناشناس
|
France
.. دهن مبارک رو تو یه خبر دیگه هم این درخواست را از شما داشتم
عباس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۳
اظهار تاسف هم برات حیفه صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۱۲
خداوند ایشان را با هم محشور فرماید
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
احســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنت !!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲۰
عکس چاوز با صدام و اوباما و اسراییلیها رو هم میزاشتین
محمد
|
United States of America
ملاک حال افراده
دکتر احمدی نزاد موفق شد ایشون رو به مرحله ایی برسونه که بگه: حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند
شماها چطور مسلمانی هستید؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
محمد اولا ملاک حال فعلی افراد است به نقل از امام خمینی رحمت الله علیه در این جا بیمور داستفاده شده است
دوما مبارک باشه که رفیقتون تونسته از یه مرد که برای کشور خودش فرد مفیدی بوده!!!!!!! یه همچین کلام نقضی رو شکار کنه
خوب فایده این پیش بینی که خودمون خیلی قشنگتراش رو تو روایاتمون داریم واسه مردم ما چیه
گیرم که یه همچین چیزی هم گفته باشه
از اون قهرمان تر شهدای جنگمون نیستن
از اون قهرمان تر امام فقیدمون نیست
رهبر فرزانمون نیست
بابا این مرد اگر دوست خوبی برای کشور ما بوده خوب بوده
معنیش اینه که هرکی دوست ماست یار امام زمانه
عجب قیمتی پیدا کردیم ما خبر نداشتیم
شدیم محک یار امام زمان سنجی
بیدار شو رفیق دینت رو ارزون به دنیای بعضیها نفروش
روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۵
حالا احمدی نژاد رو بیخیال اما شما دیگه روی هر چی خبر جهت داره کم کردین با این نوع خبر دادن و عکس گذاشتن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۸
خجالت بکش ا.....
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۲۵
یادش بخیر یه بار بنده خدا خاتمی در مصاحبه با کریستین امان پور گفت ابراهام لینکلن شهید راه ازادی است ( کسی که تبعیض نژادی بین سیاه پوستان و بومیان آمریکا و سفید پوستان را رسما" ملغی کرد) کیهان جمهوری اسلامی رسالت و .... دمار خاتمی را سیاه کردند بلایی سر اون آوردند که یادش بماند حالا یکی اون سر دنیا کلی طبق فرهنگ خودش حال و حول کرده کلی مشروب و ... میل نموده شده یار امام زمان !!!!!!!!!!
حتما" امام زمان محمود ..... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو را به خدا پای سربازان اسرائیل را دیگه در اینجا باز نکن همون سران فتنه سبز اموی را میگم سید مهدی جان
زينب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۸
....صحبتهاش امام زمان عج است. بس كنيد. تمامش كنيد. متشكريم از اينكه تا حدودي زمينه ظهور ايشان را با نشانه هاي آخرالزمان مثل گراني، دزدي، هرج و مرج، ترديد در دين ....
وجود نازنين امام عصر (عج) از اسرار خداست. ظهور و ياران ايشان بر كسي مشخص نيست.
جعفر شریعتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲۱
میگم این دکتر ماهم کارایی میکنه واا .. اینهمه آیت الله (یار امام زمان عج) تو این چند ماهه به رحمت خدا رفتند(آقامجتبی تهرانی . آیت الله خوشوقت ....) ایشون دو خط اینجوری ابراز بذل نکرد حالا چاوز اوووووونسر دنیا اونم ایییییینجوری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها مسلمونیتون ایراد داره و اونچه توی ذهنتون کردن مسلمونی به آزاد مرد بودنه نه چهار رکعت نماز اضافه بر نمازهای یومیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد بالا برات کامنت گذاشتم
و برای بار سوم ازت درخواست میکنم
.. ب. سواد من یک طلبه هستم با اندکی سواد و کمی پای درس استادان اخلاق نشستن تجربه خوبیه امتحانش کن
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
نوش جان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۱
1.خدایش رحمت کناد!
2.اونموقع که بردش توی حرم امام رضا (ع)چرا جیک نزدین!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند اون د.....ت را .
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نورادوست دارم تبعيدت كنم ونزوئلا.بذارپات خوب شه يه سربروتحقيقات ميداني.
راستي خانم دكترنيستن.انشاله مشكلي نداشته باشن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ونزوئلای بی چاوز ؟آن انسان کامل آن زلال روحانی آن یار قشنگ مو بلند قرمزپوش آن یار حضرت مسیح
دیگه چه فایده داره!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان خواهرم چاوزياهركس ديگه اي آفريده ي خداهستندوماحق نداريم بندگان خدارامسخره كنيم وازمرگشان خوشحال باشيم.يادت باشه خودمان سراسرضعف وعيبيم واين خداي ستارالعيوبه كه پرده اي عصمت مارونگهداشته...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.اولا من خواهر هیچکس نیستم!
2.من از مرگش خوشحال نیستم هرچند دیکتاتور بود!
3.من که گفتم خدایش رحمت کناد!
4.منظور تمسخرچاوز نیست منظور اون پیام عجیب و غریب بود که نباید صادر میشد!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی کمی............. !
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی چاوز اومد مشهد چقدر یک عده مسخره بازی در آوردند. یه عده اعتراض کردند که چرا تو این مسیحی اوردی تو حرم اینها نجسند!!! ببین تفکر برخی چه طوریه؟ من نمی دونم اینها چه طوری با این رفتار می خواهند اسلام منتشر کنند؟ همین کارها را کردند که خیلی از مسلمون ها هم از دین زده کرده اند. یک مسیحی برای یاری امام حسین میره در حالی که مسلمون ها نرفتند. شماها که این تفکرات دارید ابن ملجم های این دوره هستید. چقدر حقیرید که فکر می کنید یاران امام زمان وحضرت مسیح فقط مسلمانان هستند. لابد یارانشون فقط شماها هستید شما که غر خودتون قبول ندارید
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نورااين كامنت جنابعاليه چه مفهومي غيرازتمسخرميتونه داشته باشه؟
(وای چاوز جون!
جمعه ها نیای توی خوابم!
ازت میترسم!
وای مامانی! ).ضمناًمطمئن باش هركسي لياقت خواهري رونميتونه داشته باشه.فكرميكردم شمادارين.ياعلي..
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
گل مرادجان زحمت نكش ميدونم كي هستي وبانام جعلي كامنت ميذاري.اون (في قلوبهم مرض)شماهاهستيدخيال بدنكن
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱۸
رفیقمون با یه رییس جمهور خوب بود اونم رفت ولی اینجور که فرمودند بر میگرده !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲۰
یکی نیست ...!!!؟؟؟
کار با "نصیحت "خالی پیش نمیره ها!
از ما گفتن بود!!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه همین الان که گیر دادید با نصیحت درست نمیشه فردا بخواد یه دخالت اجرایی داشته باشه میگید آه ببینید شده دیکتاتوری!!!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراجان پيشنهادعملي ارائه فرمائيد.اسيضاح خوبه؟
دراين آشفته بازاري كه هركس سازخودشوميزنه وحتي به مرده هم رحم نميكنن سكوت عين ثوابه.
ضمناًعده اي ازدوستان مغزشان راايزوگام كرده اندتاكلمه اي حرف حق توش نره.نرودميخ آهنين درسنگ.....
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی به ................و چیز بدی نیست
کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۵
متاسفم که صراط همیشه تحلیل بچه های دوم راهنمایی ارایه میده البته امیدوارم به دوم راهنمایی ها برنخوره!
خب مسلم که عیسی مسیح هم باز میگرده... دیگه به مقدسات مسیحی ها که نمیشه توهین کرد... شما نص قرآن رو هم نعوذ بلله زیر سوال می برید!
وقتی قرار باشه مسیح هم باز گرده چه ربطی داره که چاوز یار امام زمان باشه؟
یعنی واقعا خجالت آوره این همه کینه و غرض ورزی.. کاش عقد اخوت ببندید ببینیم شاید دست از این غرض ورزی ها برداشتی.( میدونم که نظر بنده رو منتشر نمی کنید.)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز چاوز کمونیست هست!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اون بنابر فرض محال کمونیست بود امثال شماها یهودی هستید که دایره مسلمونی رو فقط به خودتون محدود میدونید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۹
صراط............. بابات ، ..... بلکه ری.... تو ن.... که شما اینجوری اومدید بیرون...... همتون ح.....د چون جیره خور س....د...... خوشم میاد خوب دارید در افشانی می کنید. خوب................
علی
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۴
از قول امام صادق (علیه‌السلام) آمده است:

«إذا خرج القائم خرج من هذا الأمر من کان یری أنــّه من أهله، و دخل فیه شبه عبدة الشّمس و القمر.» [الغیبة للنعمانیّ: ۳۱۷ / ۱]

«زمانی که قائم قیام کند، کسانی که گمان می‌شود از خاندان او هستند، از صف آن حضرت خارج می‌شوند و کسانی که به خورشید و ماه پرست می‌مانند، به صف او در می‌آیند.»
حمید
|
United States of America
علی آقا تشخیص مصداق این افراد که در روایت است با کیست علمای بزرگ اسلام مانند آیت الله بروجردی ها،آیت الله بهجت ها و...چنین کاری نکردند آنوقت رییس جمهور که در مقام اجرایی کشور است چنین کاری را می کند؟لطفا روایات اسلامی را همچون رییس جمهور تفسیر به رای نکنید.تعیین زمان وکیفیت ومصادیق ظهور فقط در اختیار ذات اقدس الهی است ومختص آن حضرت.انحراف یعنی همین که برخی خود را واجد صلاحیت در اظهار نظر تام وکامل در امر ظهور می دانند.لطفا با مطالعه اظهار نظر فرمایید.
يكي
|
United States of America
حميدجان اين حديث آنقدرواضح است كه هيچ تفسيروتاويلي لازم نداره.درضمن كسي نگفته فلاني مصداق اين حديثه.منظورازحديث شريف اينه كه خيلي ازمدعيان دين وايمان درعصرظهورازجرگه دينداران خارج خواهندشدوعده اي كافرباديدن نورحق وحقيقت به صف مسلمانان خواهندپيوست.
مراد
|
United States of America
یکی ................... !
يكي
|
United States of America
گلمرادبالابرره اينجاديگه چي گفتي؟معلومه ديگه
احمد
|
United States of America
این حدیث ظاهراً مرتبط با رجعت نیست و در مورد شرایط و وقایع زمان ظهور است. انصاف از ملزومات دینداری است و با آسمان ریسمان کردن و به خاطر علاقه به رییس جمهور نباید به ورطه اشتباه افتاد! رجعت کنندگان در زمان حیات از درجات عالی معنوی برخوردار بودند و اگر شما به این مقام در مورد آقای چاوز معتقدید و تردید ندارید که ایشان بر میگردند واضح بفرمایید.
سید حامد
|
United States of America
|
۱۱:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۴
انشا الله امام زمان با تمام انسانهای شریف بازخواهند گشت وتمام ظالمان جهان و شما ها که دست در دست ظالمان دارید به ذلت ابدی خواهید پیوست
چاوز در قلب ماست
عزیز
|
United States of America
نکنه از ... چاوزی که اینجور داغدار شدی
محمد (م .....)
|
United States of America
سیدحامد هر چقدر تو و اون گندهات از این مهملاتی که توی کامنت اول بافتی ، ببافین دیر نیست زمانی که از .....
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۶
سلام
صراط چه بلایی به سرت اومده؟!!!
چاوز هر چی که بوده ، بالاخره نماینده مردم مستضعف بوده و مقابل آمریکا قد علم کرده بود ، بعد تو اومدی عکسش رو با قزافی و ... میزنی ؟
بهتره به سری به صحبت های آقا و امام بندازی اینقدر گیر به کارای احمدی نژاد ندی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من از ونزوئلا خبر موثق دارم که با اینکه یک کشور نفت خیز بوده ولی چاوز مملکتش رو به بدبختی کشونده و خیلی از مردمش رو به فقر و فلاکت رسونده با برنامه های صدمن یه غازش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا فقط آدمکشی آمریکا در پاکستان و افغانستان و عراق و اخیر در سوریه را میپسنده و صد من یه غاز نمیدونه براش متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
من نمي دونم اگه يه رئيسي......... چي ميشه مثلا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۹
مرد حسابی
برادر کمونیستمون خیلی شانس بیاره با لنین و استالین محشور بشه!!!!
mohammad
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۵
به راستی که چاوز یک فرد انتقلابی و در خدمت مردم بود و به راستی که چه خدمت صادقانه ای و بزرگترین عبادت نزد خدا خدمت به محرومان است
اما در خصوص نظر برخی عزیزان که چاوز منکراتی بوده و .... باید بگم چاوز یک فرد مسیحی بوده و در مسیحیت حرام هایش با حرام های اسلام متفاوت است و او را با دین مسیحیت می سنجند هر چند که بهترین دین ها نزد خدا اسلام است
پس شما بزرگواران برای خود فتوا و جای خداوند منان حکم صادر نکنید و در این صورت از ان سوی بام پرت شده اید
چاوز را خدایش رحمت کند
علی
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۳
از قول امام صادق (علیه‌السلام) آمده است:

«إذا خرج القائم خرج من هذا الأمر من کان یری أنــّه من أهله، و دخل فیه شبه عبدة الشّمس و القمر.» [الغیبة للنعمانیّ: ۳۱۷ / ۱]

«زمانی که قائم قیام کند، کسانی که گمان می‌شود از خاندان او هستند، از صف آن حضرت خارج می‌شوند و کسانی که به خورشید و ماه پرست می‌مانند، به صف او در می‌آیند.»
عبد خدا
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲۲
بیچاره مردم ایران که پولشون تو حلقوم کفاری ریخته می شه که حتی منکر خدا هم هستند آنوقت بعد از مرکشون می شن یاران امام زمان عج . واقعا چرا باید از مقدسات و دین این همه استفاده ابزاری یا سوء استفاده بشه . کجایند صاحبان دین و شریعت و تشیع ؟
سیدعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲۶
چاوز به قذافی پیوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به اميد نابودي همه ديكتاتورهاي عالم
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۹
زرررررررششششششککککککککک
(زرشک)
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۲۲
از رئيس جمهور عزيزمان تقاضاي عاجزانه داريم ليست كامل 313 يار امام عصر (عج) و ليست نهايي رجعت كنندگان پس از ظهور را به ما ارائه كنند تا ما اينهمه در فقر علمي و معرفتي نمونيم .
آقاي رئيس جمهور اگه ليست تو جيبتونه لطفا بگيد .
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
راد عزیز اگرمتن حکم اخیر مشایی راخوب مطالعه کنی متوجه میشوی که انسان کامل ازنظررییس جمهور چه کسی است .مدتهاست ظهورکرده مدیریت یک سازمان جهانی رابرعهده داردمکتب ایرانی ومنشور کوروش نسخه حیات بخش اوبرای جهان ومردم اسراییل ازدوستان و313نفریاران اوقبلا معرف حضور هستند(.................وبقیه........).نایب او اقام.....وازدم شمشیرگذشتگان(............).وازکرامات طی الارض بدون هواپیمابه اقصی نقاط جهان........البته برای رفع فقرمعرفتی هشت ساله جریان انحرافی هشتادسال وقت لازم است.والسلام
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۵
تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد
یه بار دیگه قشنگ اینو بخون اعتقادادتم صفر مثل خبرهای...چاپ نکن خوب
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان این ره که تو میروی به قول رسانه هفت به اپکانیصطان است!
محمد (م ........)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- هر چقدر تو و اون گندهات از این مهملاتی که توی کامنت اول بافتی ، ببافین دیر نیست زمانی که به تاریخ بپیوندین
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
عين كامنت علي آقارابااجازش درج ميكنم.گرگان جان نرودميخ آهنين درسنگ.بعضيهاكله شان راايزوگام كرده اندتاحرف حق توش نره.ازخواندن اظهارنظربعضي بي سوادهاكه اظهارفضل مي كنندتهوع ميگيرم.
(از قول امام صادق (علیه‌السلام) آمده است:

«إذا خرج القائم خرج من هذا الأمر من کان یری أنــّه من أهله، و دخل فیه شبه عبدة الشّمس و القمر.» [الغیبة للنعمانیّ: ۳۱۷ / ۱]

«زمانی که قائم قیام کند، کسانی که گمان می‌شود از خاندان او هستند، از صف آن حضرت خارج می‌شوند و کسانی که به خورشید و ماه پرست می‌مانند، به صف او در می‌آیند.» )
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ................................................ !
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ویژگی یاران امام زمان از دیدگاه حضرت امام صادق(ع) :
من سرّه ان یکون من اصحاب القائم فلینتظر و لیعمل بالورع و محاسن الاخلاق؛ هر کس خوشحال می‌شود و دوست دارد که درشمارِ یاران حضرت مهدی(عج) باشد، باید سه ویژگی داشته باشد: منتظر بودن، با ورع بودن، اخلاق کریمانه و بزرگوارانه داشتن».

ویژگی نخست: منتظر بودن
انتظار کشیدن ـ که از وظایف یاران امام مهدی(عج) است ـ یک حالت و عمل قلبی و درونی‌ است که آثار و برکت‌های فراوان بیرونی هم دارد. انسان منتظر، دائماً به در نگاه می‌کند. پیوسته در درون و باطن به عالم بالا نگاه می‌کند که آقایش چه زمانی تشریف می‌آورد.

ویژگی دوم: با ورع بودن
دومین ویژگی یاران امام زمان(عج) تهذیب نفس و خودسازی است. در اسلام، یک منطقة ممنوعه داریم و یک منطقة قُرق. منطقة ممنوعه، گناه است و منطقة قرق شده، مکروهات و شبهات.
دوری از گناه، تقوا و دوری از مکروهات و شبهات، ورع نام دارد. اگر کسی بگوید: می‌روم و در مرز سرزمین گناه می‌ایستم و گناه نمی‌کنم بداند که شیطان می‌آید و آرام به گناه هلش می‌دهد!
برای حفظ خودمان، باید یک سری مستحبّات را انجام دهیم. مستحبّات، بازوی واجبات است و باید یک سری مکروهات را هم ترک کنیم. دوری از مکروهات، به دوری از حرام و گناه کمک می‌کند.
پس امام صادق(ع) می‌فرماید: «هر کس می‌خواهد از یاران مهدی(عج) باشد، علاوه بر ترک گناه، باید از شبهات هم دوری کند؛ یعنی مواظب باشد که هر چیزی که در آن شبهة عقلی وعرفی است (نه شبهة برخاسته از وسوسه!) مرتکب نشود.

ویژگی سوم: داشتن محاسن اخلاق

ویژگی سوم یاران امام زمان(عج) داشتن اخلاق کریمانه است.
این صفاتی که فطرت، به خوبی آنها شهادت می‌دهد و امامان معصوم(ع) از آنها مدح و تمجید کرده‌اند، باید در وجود یار و یاور مهدی(عج) باشد. مانند سه صفتی که در این روایت شریف آمده است.
امام صادق(ع) می‌فرمایند: «سرور خلق‌های نیک وخوب، سه خصلت است؛ اهل انصاف بودن، مواسات با برادران دینی و همواره به یاد خدا بودن.» پس اوّلین سیّد و سرور اعمال، انصاف است. انسان باید در همه چیز اهل انصاف باشد؛ در داوری میان دیگران، در گفتار، در معامله، در روبه‌رو شدن با مردم، در نگاه و در هر جایی که بشر در آنجا به رعایت انصاف نیاز دارد.
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی................... !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
گلمرادبرات متاسفم .حتي يك كلمه قابل انتشارننوشتي
مرید
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ان سان نیست !
دختر بندري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲۱
اگه گفتيد نون در صد سال ديگه چند ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۲۰
اینکه چاوز خوب بوده یا بد به خودش مربوطه.....ولی اینکه ازش بت بسازیم یه چیز دیگه است......آقای رییس جمهور چاوز در بین مردمش محبوب بود شما هم بهتره فکری به حال خودت کنی با این محبوبیت از دست رفته!!!
نر گس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
..... چرا؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۶
ای کاش فقط یک کم .... تصمیم می گرفت نه احساس
باور کنید الان گلستان بود مملکت
بی نام
|
Germany
|
۱۳:۴۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۵
رفیقان می روند نوبت به نوبت خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند و ما را از شر منحرفان و معاندان محفوظ بدارد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱
برخی بزرگان می فرمایند: در روز قیامت و به هنگام حسابرسی کی بینید افرادی در صف امام قرار دارند که در دنیا به آنها به دیده شک و دودلی نگاه می کردیم و فکر می کردیم این چون یهودیست یا مسحی است پس حتما کافر بوده و هرگز دوستی ائمه را نداشته است و ما که خود را شیعه می دانیم و ... حتما در روز حساب در صف آنان خواهیم بود لیک می بینیم که نه تنها در آن صف نیست و در صف دشمنانشان بلکه افرادی که در دنیا دشمن می پنداشتیم در آن صف قرار گرفته اند. آقای صراط نیوز تند نرو کمی آهسته تر. اگر می خواهی احوی نژاد را بکوبی و به ایشان اشکال بتراشی بسیار راحتتر و مشخص تر می توانی لیکن با اقدام به گذاردن چند عکس نمی توانی مطلبی را ثابت کنی. تو چه کاره ای که چنین حکمی صادر می کنی. قاضی هستی، فقیه هستی، انسان کتمل و عارف هستی، علم شهود داری- قطعا هیچکدامشان نیستی. اگر ... نباشی حداکثر فردی عامی مانند همه مردم هستی. پس قضاوت را به اهلش بسپار و چنین "احمدی نژاد یک نفر از یاران امام زمان(عج) را مشخص کرد!" حکم نکن. روز حساب نزدیک است. اگر باور داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۷
صراط منظورت ازعکس در آغوش گرفتن چاوز با قذافی و احمدی نژاد چیه؟؟
.................................................................؟؟
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۲
بعد از مناظره عد ه اي از بزرگان گفتند ما بهترين سياست خارجي رو داريم . همه اينها را موسوي گفت و نشنيديد .
كاش خاتمي بيايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ جان عمرا مردم به سران فتنه سبز اموی و سربازان اسرائیل برای براندازی و مردمان خدا جوی!!!! هتاک به امام حسین دیگه فرصت جولان بدهند
سدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۶
من موندم اگه... اگه کلشو بزاره زمین .. چی میگه در بارش احتمالا میگه .........
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۱۲
چاوز در قلب ماست
دیوید اسیونسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۲
احمدی نژاد ... تا ذهن من و یک عده دیگر را به هم بریزه اینقدره برای این ...در حالت نقد تبلیغ نکیند شما هم چشمانتان را باز کنید تا جور دیگر به اسلام ضربه نزنید
واعظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۵
خوش بحال ونزوئلا که دیکتار نفتی اش
از میانشان رفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۹
چاوز یک ... قلابی تمام عیار بوددددددددددددالان که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۲
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۸
البته بعضي از عكس هاي ايشان در اينترنت وجود دارد كه در اين سايت نمي توان نشان داد.
علی ازقم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۵
به شماچه ربطی دارد؟مگر شما مسوول هدایت احمدی نژاد هستید اظهارنظر هرکس به خودش مربوطه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر نظر شخصی باشه نباید از کوپن ریاست جمهوری خرجش کنه
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
پس امام زمانم برا شما شدش خبر نداشتیم.من دیدم چاوزم هاله نو داشتا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۴
گردانندگان صراط قطعا به خاطر بی ادبی ها باید محاکمه بشود این وقت ها همه محاکم کور می شوند چون احمدی نژاد بنا داشته لانه زنبور را خراب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
..... نزن
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۶
با توجه به فرمايشات ائمه معصوم تعيين كردن زمان ظهور يك دروغ و كذبه .
حالا چه برسه به ايشون كه بخان يار امام زمان رو مشخص كنن !!!!!!!!!
ايشون چيكاره ان ؟؟؟؟؟؟؟
اين هم از انحرافات حلقه .................... !!!!!!!!!
زنده باد سيدعلي
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت میشه بگید در جایی هم اشاره شده که نباید یاران حضرت اسمی ازشون برده بشه
بخدا من مطمینم دو روز دیگه میگن چرا اسم امام زمان رو میبردید هنوز که نیومدن بزارید تشریف بیارن بعد قشنگ همون موقع منکرش میشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو واقعا چه جور بسیجی هستی و حرف از سید علی رهبرمان میزنی
مگر این جمله رهبری نبوده که رسانه ها منتشر کردن
فارس اینو بازخوانی کرد وبلافاصله حذف کرد چرا؟
امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.
اگر این دروغ بوده چرا دروغ پخش کردین اون موق
اگر نبوده حرف حسابتون چیه
این رسانه دست آقای ... نیست
در قبال عکسها
ای کاش تاریخ عکسها گذاشته میشد
ببینیم مربوط به چه سالی است
احمدی نژاد دو ساله از نگاه شما شده بنی صدر
شاید چاوز هم در چند سال شده باشد یک آدم بزرگ
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
من كه تو عمرم نشنيدم بگن فلاني يار امام زمانه . يار امام زمانو خوده حصرت مشخص ميكنن هر كسي نميدونه عزيز من . در ضمن چرا از من اسم 313 نفر رو سوال ميكني ؟؟؟؟
اقاي م . . . و ا . . . ليست كرفتن آماده كردن همه ي 313 نفر مشخص شده ان برو از اونا سوال كن . . .
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خواهر/برادر عزيز
اينجا بحث من سر چاوز نيست . چاوز مرد خوبي بوده در سطح آمريكاي لاتين مردي عدالت طلب و آزادي خواه و به فكر محرومان و مظلومان در اين شكي نيست .
بحث من اينه كه چرا آدم بايد هر كسي رو كه در نظرش آدم بسيار خوبي و ايماني ميشناسه رو يار امام زمان خطاب كنه ؟؟؟؟؟
اگه از نظر تو بود همه بايد يار امام زمان ميشدن كه آقاي ا . . . !!!
در ضمن تو كامنت بالا من حرفي از آقا نزدم . . .
من رهبرم رو هميشه حمايت ميكنم . . .
در مورد فرمايشات آقا كه نوشتي بايد بگم كه نفس سخنان آقا كاملا صحيح و درسته دو رييس جمهور عدالت خواه با هم متحد بشن جهان آماده ظهور ميشه . ولي من يه سوال دارم به نظر شما آقا فرمودن كه هر كي عدالتخواه بود (چاوز) ميشه يار امام زمان (عج)!!!!!!؟؟؟؟؟؟
بله آقاي ا. . . تو اين 4 سال دوم كارهاي ارزشمند دولت نهم رو فداي سياسي بازي ها و شخصيت گرايي هاي دولت دهم كرد . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۴
اینگونه بزرگ منشی خود را ثابت می کنید ؟
او دشمن دشمن درجه یک ما بود
پیام را به کشور انها دادوبقیه مسائل سیاسی هست
ای گل بگیرند در سایت تورا صراطشیطان
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۴
اینگونه بزرگ منشی خود را ثابت می کنید ؟
او دشمن دشمن درجه یک ما بود
پیام را به کشور انها دادوبقیه مسائل سیاسی هست
ای گل بگیرند در سایت تورا صراطصراطشیطان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صد در صد منطقی گفتی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۵
کار درستی نکردی صراط...
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۴
سرکار خانم نورا من آماده مناظره با شمام
الان نترسی باز بگی وای گرگان جون!
جمعه ها نیای توی خوابم!
ازت میترسم!
وای مامانی!
میگم رو سیستمت نرم افزار کنترل کودک نصب کردن ها...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اوکی!
بچرخ تا بچرخیم!!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
سید سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۶
ایشون فوت کرده و دستش از دنیا کوتاهه
صراط جان این عکس هارو بردار
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول به درك وشعورت سيد.
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
اينو صددرصد قبول دارم احسنت به درك و فهمت سيد . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۳
سگ اصحاب كهف مقامش از بعضي از ماها بالاتره ، چه برسه به ......
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲۰
از فردا سلسله مباحث درسهای اخلاق وعرفان حضرت شهید چاوز هم به همراه کتابهای چاپ شده در قطع مختلف برای استفاده علاقه مندان حزب انحراف بیرون خواهد آمد.
ثانیه آخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۳
وای چه خبره اینجا!!!!!! بس کنید دیگه....
من مدتهاست که هر روز اینجا سر می زنم و بی سر و صدا می رم ولی این دفعه دیگه نتونستم بی نظر برم ...آخه صراط الآن داری کیف می کنی جنجال آفریدی و آمار بازدیدت بالا می ره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۵
هوگو چاوز هر چه بود از شما بهتر بود اگه بخواهند از بین شما و اون کسی را برای یاری امام زمان انتخاب کنند شک نکنید که او را انتخاب میکنند چون شما مثلا مسلمانید و راحت تهمت میزنید ولی او انسانی آزاده بود که با رفتنش بسیاری از مردمان دنیا سوگوار شدند.
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
.. شو.
سید مصطفی فهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۸
برخیز! یک پیام وزین دست و پا کنیم
تا خویش را میان دل خلق جا کنیم

از بین واژه های پر از آب و تاب خود
باید یکی دو واژه ی سنگین سوا کنیم

آری! "شهید" واژه ی خوبی ست ، آفرین!
او را شهید راه عَدالت صدا کنیم

او افتخار مملک دوست بوده است
پس می سزد عزای عمومی بپا کنیم!

تقویم را ورق بزن و انتخاب کن
هر روز را که می طلبد جابجا کنیم

باید رویم یک تُکِ پا ! آن سوی جهان
اسناد دوست بودن خود برملا کنیم!

قطعا که با ملائکه محشور می شود
اصلا نیاز نیست برایش دعا کنیم!

او یار باوفای تمامی انبیاست
ای‌صالحان! سزد که بر او اقتدا کنیم!

او در رکاب حضرت موعود می رسد
در راه انتظار اگر پا به پا کنیم !

با یاد آن عزیز سفرکرده مجلسی
باید به پا کنیم ، که حقش ادا کنیم

ما مانده ایم و بار عَدالت به دوشمان!
برخیز! یک پیام وزین دست و پا کنیم
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا شخصيت ياران امام زمانو خراب نكن با اون شعرت . . .
از امام زمان خجالت بكش .
خدايا به داد حجت غريبت برس !!!
ثانیه آخر
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه حیف این استعداد نیست که اینجوری خرج بشه فکر کن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۳
ی ادبترین وفهاش ترین سایت یعنی صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۶
این کار صرا ط واقعا زشت بود چاوز ادم خوبی بود روحش شاد
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۳
همین اقا که شما ان را با این عکسها میخواهید بد نشون بدی این اقا نجات دهنده مردم خودش و امریکا لاتین از دست استکبار و ظلم بوده واین بالاترین کار میشود کرد حتئ از ظاهرگری بعضی از مسلمانها بهتربود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۹
۴
فکر می کنم صراط با آمریکا هم پیمان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهاش عین انهاست وجالب افتخارهم می کنه
تاسف برای سایت مغز فندقیها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳
.................... !!!!!!!!!!!!!
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲
چقدر شما صراطی ها دگم و متصلب هستید .هر کس را باید متناسب با باورها و ارزشهای خودش سنجید چاوز بر اساس باورهای مردم و اعتقادی خودش یک فرد آزاده و مبارز در مقابل استکبار بود این ارزش دارد آنهم در حیات خلوت استکبار
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۲
نفرات بعدي عبارت خواهند بود از: فيدل و پوتين و مورالس و كيم و.......!!!! پرچم شان هم با علامت داس و چكش!!!!! نعوذبالله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اگر بارک اوباما را اینگونه خطاب میکرد که قربون صدقه اش میرفتید در حالی که فجیع ترین جنایات ضد بشری توسط همین غربی های ضد بشر رخ میدهد
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۰
شک ندارم این امین زنده......بابت این سینه چاکیش واسه دلاور یه ح... میگیره......
آخه من دلم میخواد ببینم این دلاورتون تو کارنامه اش یه کار اشتباهم نداشته؟
عشق تو کورکورانه است امین جان!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
آیا حضرت مسیح ومهدی(ع) نمی آیند مگر اینکه آزادگی ومحبت وبرابری وبرادری را نهادینه کنند پس رجعت آزادیخواهان درجهان دور از تصور نیست مراقب باشید مثل قوم بنی اسرائیل دچار عجب برتر بودن وبنده خاص خدابودن ونظر کرده شده از خداوند و... نکنیم وما در شیعه بود ومسلمان بودن وموئمن بودن دچار عجب نشویم و.... صهیونیسم بیشترین ظلم وجنایت را در آمریکای لاتین کرد امروز پرچم اسلام وحزب الله در آنجا به احتزاز در آمده وانشاءالله مقدمات ظهور مهدی(ع) عزیز وحضرت مسیح (ع) را فراهم می نماید بلی هوگوچاوز شاید رجعت کند وخیلی از نماز شب خوان ها ودعای ندبه خوان ها هرگز خیلی از دوستان که به پیام احمدی نژاد انتقاد دارند بگویم اگر یک ونزوئلایی دل پاک به فکر فرو رود وبه دنبال حقیقت از این پیام شیعه شود آنموقع هست که کارکرد پیام محبت وبرادری مسلمان به یک انسان خواهد رسید هرچند اگر با برخی ماها آشنا شود در این اعتقاد دچار تشکیک خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۱
پایتخت ونزوالا نا امن ترین شهرجهان شناخته شده است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر نا امن است حتما کار شیطان بزرگ است که هر جا جنایتی رخ میدهد رد پای این خبیث دیده میشود.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
اگه امام زمان بخواهد از شما صراطی ها وچاوز یکی را انتخاب کند حتما چاوز است چون چاوز به درد مردم محروم کشورش رسید کرد از مظلومان جهان حمایت کرد مقابل زیاده خواهی امریکا ایستاد ولی شما چی فقط بلدید تهمت بزنید یا غیبت کنید یاطرف را مسخره کنیدشما مسلمانید ..
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۹
نمیدونم دوباره ...........ه و فکر میکنه نایب امام زمانه و داره برا امام زمان یارگیری میکنه!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۴
ما هوگو رافائل چاوز فاریاس هستیم.
چاوز در قلب ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
الحق که صراطی ها بی ...! هستید...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۰
آقای چاوز اگر برا مردمش خوب بوده دستش درد نکنه و خدا بیامرزدش اما چه ربطی به رجعت داره آخه بابا آقای احمدی نمژاد یا مطالعه نداره و خصایص رجعت کننده ها رزو نمیدونه یا .....
وای از دست هوای نفس ....
دین شده ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
فکر می کنم از نظر دین ما مشکل داشته باشه بعد از مرگ کسی بدی هاش رو بگیم اونم بدی از نظر دین ما هوگو چاوز که مسلمون نبوده که شما برمیدارین عکس های ایشان را می ذارین توی خبرتون. که نشون بدین از یارای امام زمان و حضرت مسیح نیست. کی می دونه شاید واقعا یکی از یارای ایشون باشه. چرا سخنان هوگو چاوز که توی تلویزیون دولتی ونزویلا درباره ی ظهور امام زمان و حضرت عیسی گفته رو نمی ذارین. فایل تصویری این سخنان که همراه بغض هوگو چاوز است توی فضای مجازی هست. خدا ما رو هم رحمت کنه . اینقدر دین رو خشک نبینید
این شعر از سعدی رو هم به شما تقدیم می کنم
گنهکار اندیشناک از خدای
به از پارسای عبادت نمای
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۳
لعنت براین جریان متوهم انحرافی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی زدم ببخشید
.....
|
United States of America
|
۲۲:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۷
اینا هم واسه خودشون دنیایی دارن الله وکیلی... بزارین خوش باشن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲
فکر می کنم از نظر دین ما مشکل داشته باشه بعد از مرگ کسی بدی هاش رو بگیم اونم بدی از نظر دین ما هوگو چاوز که مسلمون نبوده که شما برمیدارین عکس های ایشان را می ذارین توی خبرتون. که نشون بدین از یارای امام زمان و حضرت مسیح نیست. کی می دونه شاید واقعا یکی از یارای ایشون باشه. چرا سخنان هوگو چاوز که توی تلویزیون دولتی ونزویلا درباره ی ظهور امام زمان و حضرت عیسی گفته رو نمی ذارین. فایل تصویری این سخنان که همراه بغض هوگو چاوز است توی فضای مجازی هست. خدا ما رو هم رحمت کنه . اینقدر دین رو خشک نبینید
این شعر از سعدی رو هم به شما تقدیم می کنم
گنهکار اندیشناک از خدای
به از پارسای عبادت نمای
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۲
اصلا موضوع این نیست که چاوز ادم خوبی بوده یا نه که شما سرش دعوا می کنید مساله اینه که احمدی نزاد به چه حقی از خودش اظهار نظر می کنه
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
به همان حقي كه شمااظهارنظرفرمودين..
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی به تو ربطی نداره
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مراد(م)به شمااصلاربط نداره.وقتي دوتامهندس صحبت ميكنن كارگرنميادبگه بيلش كجه.زهراخانوم بزرگواري فرمودن برام جواب ننوشتن توبه چه حقي واردبحث شدي انجمن حجتيه اي؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی دوتا نمی شود !
بحرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸
همواره اسلام و مذهب شیعه از دو طائفه ضربه خورده است دشمنان دانا و دوستان نادان و قطعا دوست نادان به مراتب ضررش بیشتر است اصل رجعت در مذهب شیعه یک اصل اختلافی است و بخصوص در مورد کیفیت و کمیت آن اختلاف نظر جدی وجود دارد طبق آیه 99 و 100 سوره مومنون بازگشت اموات به این دنیا محال است و آیه 11 سوره غافراز آیات متشابه است که بعضی از علما مسئله رجعت را به ان استناد کرده اند و آنچه از روایات و اخبار ائمه اطهار علیهم السلام در این باره رسیده در کتب اعتقادی مورد بررسی و مداقه علمی قرار گرفته است ای کاش آقای احمدی نژاد در باره مسائلی که تخصص ندارد اظهار نظر نمی کرد که مضحکه عام و خاص قرار گیرد اگر یک آیت الله در مورد مهندسی ترابری شهری اظهار نظر کند به او نمیخندند؟؟ چرا دین باید همواره مورد سوء استفاده سیاستمداران قرار گیرد در مدت صدارت آقای احمدی نژاد چقدر دین اسلام و مذهب شیعه ملعبه و مضحکه قرار گرفت آیا مذهب شیعه از وهابیها بیشتر ضربه میخورد یا از ....؟؟؟ حوزه های علمیه شیعه باید مارادونا را ول کنند .... باشند آقای احمدی نژاد و اتباعش چرا ازخود نمپرسند که رهبر نظام که فقیه و اسلام شناس و مورد تایید قاطبه علمای شیعه است و از نظر حسب و نسب از بنی فاطمه و شریف است چرا هاله نور دور سرش نمی چرخد چرا چنین ادعاهایی ندارد چرا او هیچوقت چنین اظهاراتی ندارد مگر او اسوه نیست؟ امام راحل و سایر علمای شیعه چرا چنین نکرده اند؟؟؟ حالا آقای احمدی نژاد چاوز کمونیست را یکی از یاران امام مهدی سلام الله علیه برشمرده و قاعدتا خودش و آقای مشایی .... هستند و چاوز ...است بقیه اسامی هم احتمالا بعدا منتشر خواهد شد پناه برخدا
مرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۳
بیچاره ملت که از ابروی اونا مایه می گزارند از بی برادری و بی دوستی چه برادران را تجربه کردیم امثال عرفات قزافی چاویز اسد حکمتیار پوتین
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما جناب مرم

نظر حضرت آیت الله هاشمی نیز همین می باشد.

حضرت آیت الله هاشمی همواره تاکید دارند: نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی.

متاسفانه عده ای با "انحراف" به سمت شرق و یا به سمت غرب (آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای عربی) ، به نظام مقدس جمهوری اسلامی صدمه زده اند.

به امید دوری و تبعیت جستن مقامات کشور از دول شرقی و یا دول غربی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
وقتی آدم در همه موارد کارشناس باشه همین میشه دیگه!
گيج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۱
سلام
چى شده؟! چاوز ديگه كيه؟ قيمت چاوز هم رفت بالا ؟ بميرى تو اى تورم .
اينجا چه خبره ؟؟؟
دعوا سر چيه! صف چى هست اينجا باز دعوا ميكنيد باهم! صف گوشته؟ مرغ؟ نان؟
گيج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۲
سلام
چى شده؟! چاوز ديگه كيه؟ قيمت چاوز هم رفت بالا ؟ بميرى تو اى تورم .
اينجا چه خبره ؟؟؟
دعوا سر چيه! صف چى هست اينجا باز دعوا ميكنيد باهم! صف گوشته؟ مرغ؟ نان؟
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين!
چاوز فقط شيره جديد رئيسه كه سر ما مي ماله
اون موقع كه بهش راي مي داديم بايد.............
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
آسید مصطفی فهری شعرت قشنگ بود داداش
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
امام زمان.این اسم باید با وضو به زبان اورد.
دنيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۰
آخى...به ريس جمهور عزيز اين مصيبت وارده را تسليت ميگم برادرتان روحش به ملكوت اعلا پيوست سايه شما از سرمان كم نشود.
mamal
|
United States of America
|
۰۲:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۰
درست شبيه عزاداري شخصيتهاي سريال مشهور "پاورچين" براي «عمه كتي»
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲
صراط مدتی بود برای آرامش روحم سایت شما را باز نمی کردم امروز شیطان به سراغم آمد ولی خیلی غصه خوردم دیدم دعایم مستجاب نشده وشما هنوز در صراط باطل هستید امیدوارم هرچه زود تر فهمتان زیاد شود هرچند که نخواهد شد
غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
سباهی و کثافت به ته دیگ می مونه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۵
اینجا آمریکای لاتین است اینها همان انسانهایی هستند که هنوز بوی محبت ودستورات اسلامی را حس نکرده اند مردمان مظلوم آسیب دیده که از کم کاری ما مسلمانان رنج می برند آیا آنها انسان نیستند آیا اگر روزی این خانم ها مسلمان شوند وچادر بپوشند برای من و شما مسلمان شیعه درجه دو هستند یا درجه یک بترسید از آن روزی که انسان باور نمی کن از قائمی که سر بسیاری از آیت الله نما ها ونماز شبخوان ها را از بدنشان جداکند اسلام دین برادری ومحبت است اسلام آن دینی نیست که برخی با تصورات خود در خود پرورانده اند آن روزی را می بینم که شیعیان دچار عجب وغرور شده به سرنوشت قوم بنی اسرائیل ویهود دچار وگرفتار شوند امروز پرچم حزب الله وایران اسلامی در یکی از مظلوم ترین کشورهای آمریکای جنوبی به احتزاز در آمده است هنگام ظهور مهدی (ع)کسانی رجعت خواهند کرد که در باور خیلی از آیت الله ها هم نمی گنجد آیا آیت الله شریعت مداری مجتهد نبود منتظری قائم مقام رهبری نبود و.....سرنوشتشان چه شد؟پس بترسیم وبترسید از آن روزی که پرده ها کنار رود وهمه چیز هویدا شود همگی تا دیر نشده توبه کنید
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
اه چقد چرند میگی
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
راست مي گه بله وقتي آقا بياد خيلي از آيت الله ها جلوش مي ايستند
آفرين!اما عزيزم
سربازان مهدي اهل شراب و رقص كلاسيك وكفر نيستند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان عزیز واهل مطالعه لطفا بروید تاریخ جنوب لبنان 40 سال پیش را مطالعه کنید چه کسی باور می کرد نقطه ای در جنوب لبنان که فقیر ترین شیعیان وآسیب دیده ترین ها به دست با کفایت وتلاش های شهید چمران وامام موسی صدر روزی خار چشمان شیطان ها شوند بله سربازان مهدی اهل شراب و رقص كلاسيك وكفر نيستندولی مگر اسلام نیامد مگر انسان سازی کند روزی خواهد رسید که ونزوئلا از ما مسلمانان مسلمان تر خواهد واز ماشیعیان امام دوست تر مرا قب باشید دچا عجب برتر بودن وقوم برتر بودن نشوید
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که از حکم قرآن بالاتر و صریح تر که نداریم ویژگی های امام زمان و یارانش رو توش گفته اگر اون ویژگی ها در مورد چاوز صدق کنه که یارشه اگر هم نباشه که نیست دعوا که نداریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به دوست عزیزمحی الدین قرار نیست چاوز در رکاب مهدی(ع) باشد اولا به دلیل نوع اعتقادات مسیحیان ونزوئلا نسبت به ظهور مسیح این پیام کارکرد خارجی دارد ثانیا مگر ما درروایات نداریم که مسیح می آید با حواریون ودوستانش آنچیزی که درروایات وآیات قرآن دیده میشود چیز دیگری است همین موضوع باعث اختلافات دیدگاه ها وسلایق می شود
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۴
صراط بی شعور برو فیلم دعای چاوز برای ظهور امام زمان را در دیدار با محمود عباس زده است را ببین . اون هر چی بود از شما محکم تر بود در ایمانش به خدا
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
ياد ش.. افتادم كه مي گفت اين شال سبز رو حضرت عباس به كمرم بسته
بله براي فرج دعا كرده تا ...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۰
حتما توخواب به ......گفتن یکی از313نفریاران امام چاوزه ..........درضمن حتماآقای احمدی نژادرقص کلاسیک چاوز رو ندیده که این حرف روگفته
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
اول برو یه کمی سطح سوادت رو بالا ببر ، اون وقت بیا کامنت بذار.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
آرش تو....هیچ میدونی که چه خبره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
چه اظهارنظرهایی.اگر مراجعه کنید به آیات و روایات مربوط به رجعت. یعنی کسانی که هنگام ظهور امام زمان (عج) زنده می شوند قسمت اعظمی از پاسخ هایتان را در می یابید. ضمنا" این مسئله با آن 313 نفر یار امام زمان (عج) که همراه با ظهورش وی را یاری می کنند متفاوت است. به این مسئله توجه کنید.
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت!
بله هنگام ظهور كافرين محض هم ظهور زنده ميشوند حتما منظورتان اينه كه چاوز...........
نه فكر نكنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۶
سایت فحاش یعنی صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۲
آخه آدمهای مثلا عاقل. خیلی ها با قذافی عکس دارند. این دلیل میشه که آدم بدی باشند. خیلی کوته نگر هستید که با این چیزا میخواهید یه نفر را خراب کنید. حضرت آقا دام ظله هم با قذافی عکس دارد این دلیل شد؟ حواستون باشه که با این موج تخریب که را انداختید دارید مردم را به اختلاف میکشانید و این به فرموده حضرت آقا، خیانت است خیانت. منکر زیاده روی احمدی نژاد نیستم ولی این را میفهمم که عدالت خواهی یعنی چه و تخریب به هر بهانه ای یعنی چه. حواستون باشه به بهانه جلوگیری از انحراف به دین ضربه نزنید
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
اون خانوما هم حتما صيغه اي هاش هستند!
انكحت ومتعت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خداییش قذافی رو من خیلی دوس داشتم!
خیلی خاص بود!
مجتبي بيگلر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۷
به نام آب اسیر سرابمان کردند / چه شد که سر به دل انقلابمان کردند
عفاف فاطمیان را به سخره می گیرند / چه هجمه ها که به اصل حجابمان کردند
هوای شهر شهیدان ز کِیدشان ابری ست / ز فتنه خون به دل آفتابمان کردند
نه شرم از شهدا و نه شرم از رهبر / هماره بعد خمینی عذابمان کردند
به کوچه های ولایت شراره افروزان / به شعله های جسارت کبابمان کردند
از آن دعای فرج که در آن ولایت نیست! / به پیش حضرت آقا خرابمان کردند!
به نام مکتب ایرانی آمده، توهین / به انبیاء عظام و کتابمان کردند
....که شدی، حق کشی شود ساده / چه باطلند که ناحق حسابمان کردند

فرشتگان خدا چون غریبمان دیدند / چنان دعای سحر مستجابمان کردند
به تطمئنُ قلوب و الا به ذكرالله / رها زدرد و غم و اضطرابمان كردند
ز مشفقان زمان بي نيازمان كردند / اسير خاك رهِ بوترابمان كردند
كمي ز روضهِ زينب نشانمان دادند / براي حمل صبوري مجابمان كردند
به عشق بانوي سينه شكستهِ حيدر / براي سينه زدن انتخابمان كردند
از آستان حسيني ندايمان دادند / فقير و سائل و زائر خطابمان كردند
خوشا دمي كه ز غيبت درآيد و بينم / ز خونِ سرخِ گلومان خضابمان كردند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۷
آقای ا .. لطفا قداست اسلام ومسلمین رو زیر سوال نبرکجا شراب خوار یار امام زمان شد فهم ملت ما ویاران امام عصر اونقدری هست که سره از ناسره بشناسد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۴
کمکی که چاوز به امنیت ملی ایران کرد کمتر از حزب الله در لبنان نبوده است .
کاش شما هم یک هزارم شعور چاوز را داشتید
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم ! کسی منکر موضع مثبت و دوستی ش با ایران و دشمنیش با استکبار جهانی نیست منتها کدوم عالم دینی و کدوم اسلام و مسلمونی گفته این دوستی و نزدیکی با ایران دلیلی بر یاور امام زمان بودنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی منکر این خدمات جاوز نیست آنچه ناپسند است خرج کردن اعتقادات شیعه و اعلام رجعت ایشان بعنوان اصحاب امام زمان است که خدایش یک گاف بزرگ احمدی نژاد بود هر چند که از رو نخواهد رفت.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا رضا تو عنوان مطلب خوندی !!!!؟؟؟؟
بحث سر خوب بودن یا نبودن چاوز نیست بحث سره اظهارات ا . . . که زیاد روی کرده . . .
ا . . . با اون نامه اش چاوز انداخت تو هچل برو یقه اونو بگیر نه کاربرا رو !!!!
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۴
اصلا صالح بودن نبودن چه ربطی به این عکسا داره مگه هرکی با یه زن دست میده ادم بیه اینجور سنجش احمقانه است ولی در اینکه اقای رئیس جمهور ما هم .... میگن شکی نیست امیدوارم .... ولی کاش تو این هشت سال ی.... گرفته بود یه سودی به حال ملت داشت انقدر خجالت سبک حرف زدنش رو نمیکشیدند
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
من سایت صراط رو منحرف می دانم و یه سایت هوچی گر است .
اما در مورد امام زمان و 313 نفر
دوستان این 313 نفر کسانی هستند که در هنگام ظهور زنده هستند نه اینکه زنده می شوند و رجعت می کنند
رجعت برای بعد از ظهور است
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب اجتهادي كردي!
قادر جان فكر كنم محمود گفت با امام زمان مياد نه صراط!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۸
عکس چاوز با معمر قذافی خیلی قشنگ افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
این نگاه تعصبی به دین است ، در راه خدا باید تعصبات دینی ، ملی ، جغرافیایی ، قومی و غیره را کنار گذاشت همه در برابر خدا یکسانند و فرقی بین مسلمان و یهودی و مسیحی نیست که اگر باشد خدا ظلم نموده که فردی را در یک نقطه خاص جغرافیایی متولد کرده است ... دوران تعصب دینی گذشته است دوران آگاهی و شعور جمعی رسیده است
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
ما همين رو مي گيم آقاي... از دين مايه نگذار از صاحب الزمان مايه نگذار
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
چاوز مرد ایا فرقی بحال مردم ایران کده یانه بیائیدبجاد انکه همدیگر سرزنشکنید فکری بحال مردمبکنید که گرانی کمرشان راشکسته بیائید بجای انکه به پروپای همدیگر بپیچید فکری بحال پول ملی بکنید که روزبهروز ارزشخودرا ازدستمیدهد مسولین بجاد اینکه هم دیگر را مقصر اعلام کنند بیایند کلیه چاه های نفت وگاز کشورا پشتوانه پول ملی بکنند و کمتر... همدیگررا بگیرند داریوش
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲
هیچ ربطی نداره ... چاوز آدم خوبی بود و گرایشات اسلامی داشت ... انتظار داشتید تو نماز جمعه هم شرکت می کرد؟؟ فتنه انگیزی را تمام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۷
....... تو روح چاوز و امثالهم میدونی چرا؟
چون ...پولای نفتو دارن ... ما اینجا داریم در مورد اینکه چاوز کدوم .. بود سر و کله میزنیم
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط توهین بود.

چیزی برای گفتن نداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۸
يه حرف چرت ديگه از احمدي نژاد .
خواهش ميكنم اقاي رئيس جمهور اينهمه ايران وايراني وشيعه رو خراب نكن بيشتر از اين
پاییز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
نکبت به این .... بی سواد مان............. م.. شماها........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
آقایان اگر قرار باشه هرکس باآمریکا بد باشه جزء یاران امام زمان باشه پس باید بگید تمام کمونیست های عالم یار امام هستند خدا مارا ازشر شیاطین آخرالزمان حفظ کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
درسته دکتر زیاده روی کرده و چرند بافته، ولی شما در حدی نیستید که بخواهید چاوز رو زیر سوال ببرید. دور ور ندارید الکی . خود دکتر هم اگه به جای این حرف ها کمی از چاوز یاد می گرفت الان اوضاع اقتصاد مملکت این نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
انشاالله آقای احمدی نژاد و هوگوچاوز هم نشین هم در آخرت خواهند بود به امید آنروز
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۷
احمدی نژاد دیگه خیلی بی پروا داره حرف میزنه.انگار نه انگار نماینده ی یه ملته و داره از طرف اونا حرف میزنه.بابا یه کم ملاحظه و جوگیر نشدن خوبه والله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
غ... بی ... بصیرت بصیرت
اقلید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
خدا وکیلی مردم ایران سرافراز ترین مردم جهانند باهم بحث کنید نه توهین کنید با هم مبادله ی اطلاعات کنید هر ایرانی زیباست و هر حرفی هم که میزنیم باید زیبا باشد
از کجا معلوم شاید فردایی نباشد
خدایا همه ی مارا بیامرز آمین یا رب العالمین
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
چاوز براي مردم خودش خوب بود.با رفتار ديپلماتيك خودش هم مارو چاپيد هم ليبي و حتي آمريكارو از مملكتش دور نگه داشت.با همين رفتار ديپلماتيكش اومد مشهد و شد شهيد...براي هركي بد بود براي مردمش خوب نون در آورد از جيب ما..احتمالا بايد منتظر شهادت رييس جمهور بوليوي واكوادور هم باشيم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر سیامک نازنین!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
سیامک خان

من نمی دونم چرا هر کشوری که وضعش خوب میشه ، امثال جنابعالی فکر می کنید از پولهای ملت ایران بوده.

لطفا یه کم مطالعه کنید و از سطحی نگری دست بردارید.
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط از ما نبوده..ايشون ازخيلي جاها با دست پر برگشتن..بيخود نبود كه از قذافي هم دفاع ميكرد.درثاني..ايشون چي به مملكت ما اضافه كردن در قبال چيزايي كه بردن؟؟
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
از سال1999 تا بحال 110000نفر ايدزي در ونزئلا تخمين زده ميشن.5000000نفر به آب مناسب آشاميدني دسترسي ندارن.32درصدمردم از تاسيسات بهداشتي مناسب محروم هستن. درصد مرگ كودكان 45 در 1000.سومين توليد كننده اوپك وداراي معادن طلا و الماس.بزرگترين توليد كننده سيمان در منطقه..پس چرا مردمش اينقدر بدبختن كه از ما ميخوان بزنن ببرن اونجا؟؟
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سیامک

ظاهرا شما نمی دانید که هوگو چاوز مردم کشورش را از فقر مطلق نجات داده.

همانطور که آرش گفت: مطالعه کم کردی ، در نتیجه هر کی هر چی گفت باور می کنی.

توصیه من به شما همان توصیه آرش است، برو و در مورد ونزوئلا و هوگو چاوز تحقیق کن.

یه کم سوادت رو ببر بالا.

"خدا نگهدار"
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
اين پرچم انگلستان چيه جلوي اسم من؟؟؟منكه همينجام.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
فخری خانم : وقتی شما و امثال شما منتظر داریوش سرنگی و ابی و هایده و مهستی و فلان سگ و شغال اونطرف آبی و جنبش سبزی ها باشید میخواید ما منتظر چاوز و امثال چاوز نباشیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چیپ!
knightherkol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
خداییش بی کار تر از ایرانی سراغ دارید؟
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
چاوز آدم خوبی بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند رحمتش کند
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۵
وفتي بزرگاني در حد آيت الله العظمي
هاله نور رو گفتن توهم رو به جان اين هبنقه انداختن(مردي مطلب رو بذار

)
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
آخه صراط جان مسئولان عالی رتبه خودمون هم که با قذافی عکس انداختند یک خورده دقت بیشتر در مطالب و تصاویر بکن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۵
شهاد هوچو ا به مه تسلیت عرض میکنم
به مناسبت شهید شدن این عالم ربانی
مجلسی در منزل ما در تهران برگزار می شود
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
تا ديروز دست دادن به زن نامحرم كلاس و فرهنگ بوده حالا مگه اقاي چاوز ((((مسلمانه))) كه نبايد به زن نامحرم دست بده
سیدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۸
سلام .علماء شیعه باید عکس العمل نشان بدن" یک دفعه بگه خودم امام زمان هستم خیال ملت ایران روراحت کنه اون که بااین حرفها دنبال .......خداشاهده اگرمیدونستم این ازآب درمیادروزانتخابات 88ازخونه جوم نمیخوردم تااینکه بهش رآی بدم . یاعلی
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول..كاش قلم پاتون ميشكست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
اونايي كه مي نويسيد زنده باد بهار !!! الان كه وضعيت اقتصادي خزانه !! ٨ سالم كه وقت بود ! دلار ٨٠٠ تومان تحويل گرفتيد تا الان كه ٣٦٠٠ داريد تحويل مي ديد !! نون ١٠٠ تومن تحويل گرفتيد ١٠٠٠ تومن تحويل مي ديد !! كدوم بهار ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۲
ن واقعا براي صراط متاسفم كه بدون دريافت هزينه براي غرب تبليغ ميكنه و حرمت شكني براي ائمه را در ايران نشر ميدهد واقعا بحث امام زمان طوري است كه به اينصورت بايد مرد هجمه قرار گيرد و شما هم مطالب را چاپ كني تا مورد مسخره مردم در جامعه قرار گيرد دست شما درد نكنه كه در مسير ما حركت ميكنيد.( از طرف سازمان سيا)
علی
|
United States of America
|
۱۰:۱۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
هیچ میدونید که مدارکی که حالا از نامه نگاری های البرت اینشتین با آیت الله بروجردی بدست اومده نشون می ده که احتمال قریب به یقین او هم توسط آیت الله بروجردی شیعه شده ولی تا آخر عمر تقیه کرده؟؟؟؟
الما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
خدا لعنتت کنه صراط.ابلهانی چون شما،اومدن چهر ه ی احمدی رو این طور خدشه دار کردن.خودش چند روز پیش گفت :ثابت میکنم از همه تون ولایی ترم.دست مریزاد.تو که خوب ادعای ولایتت میشه!!!وقتی حضرت اقا تو صحبتای چند روز پیششون میگن:(نقل به مضمون میکنم): حالا من این حرفهارو گفتم یه عده پا نشن بگن فلانی ضد انقلاب و ضد ولایت و...هست!!...حالا صراط کله داغ و بی بصیرت،خودت چرا حرف اقارو گوش نمیکنی؟!واسه چی هیزم میریزی تو اتیش؟!ای خاک بر سرتو و اینهمه ادعاهات.بی بصیرت که میگن شماهایین.درد و بلای چاوز بخوره تو سر خودت و هم کاسه ایهات.اصلا کجای نوشته گفته چاوز یار امام زمانه؟!اینجا به مسئله رجعت مردگان اشاره شده.باید از هر چیزی یه فتنه دربیاری بچسبونی جفتش؟!اگه به شما باشه ما باید با کل دنیا دشمن باشیم و دشمنی کنیم.دشمن ما مشخصه.اره به خدا امثال شماها ادمو از دین که هیچ،از امام زمانش هم زده میکنید.اگه امام زمان(ع)،که منجی همه یبشریته ،بخواد اینجوری در مورد غیر مسلمان ها موضع گیری کنه، ......جواب خدارو چی میخواید بدید شماها؟!بدبختای ...
اردی
|
-
|
۱۱:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۲
امیدواریم عاقبت احمدینژاد همچون .... به .... کشیده نشود...
مممم
|
Netherlands
|
۱۳:۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۵
برین قدر اونایی رو بدونین که چند سال قبل انگ بهشون زدین و بی دلیل خونه نشینشون کردین!
اینم از .... اصلحتون که هم ..... به کشور و حالا هم که داره تشیع رو به چالش میکشه.
(اگه جرات داری سانسور نکن و بزار حرف حق دیده بشه)
سيد فخر
|
Spain
|
۱۳:۲۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۴
باسلام به همه چقدر اظهارنظر متفاوت اخرت هركس درگروي اعمال خودش است اينكه ضد امپرياليست بوده براي اين بوده كه مدل سيوسياليسم كوبارادركشورش پياده ميكرده هيچ كس منكر تحولات اجتماعي واقتصادي چاوز درونزوئلا نميتواند باشدولي بااطمينان اعلام رجعت كردن قياس مع الفارق است وهيچ دليل ديني -عقلي -منطقي ندارد
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳
فکرشو بکنید چند وقت دیگه ونزوئلا میشه ونزوئلای مقدس بخاطر وجود بارگاه ملکوتی امامزاده هوگو چاوز (ع)
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
متن رو درست بخونید
مگه ما تو دعاها وبخصوص بعد از صلوات فرستادن بر حضرت محمد وآل محمد(ص)ودعای فرج نمیخونیم واحشرنا معهم .مگه تو دعای ندبه از خدا نمیخواهیم که روز فرج اگر از مردئگان بودیم مارا زنده کند وبه کمک آقا واز سربازان ایشان باشیم .پس این سخن دکتر کاری به 313 همراه امام زمان روحی فداه نداره.

او سرانجام در پي يك بيماري مشكوك همه وجود و جان خود را نيز در اين راه پرافتخار تقديم كرد.

او در حقيقت شهيد راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداري از ارزش هاي انساني و انقلابي است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صميمي و مهربان مردم، در بين ما نيست اما اطمينان دارم كه روح آسماني و انديشه پاك او هر روز و در افقي بالاتر در دل و جان تك تك مردم آمريكاي لاتين و ونزوئلا و همه ملت هاي عالم و با درخششي بيشتر طلوع مي كند و راه عزت و سربلندي را فرا روي همگان قرار خواهد داد.

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادي زنده است. او زنده است تا ايمان و پاكي و انسانيت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و براي استقرار استقلال و مهرباني و عدالت تلاش مي كنند.

ترديد ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسيح (ع) و تنها باقيمانده از نسل پاكان، انسان كامل، خواهد آمد و جامعه بشري را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهرباني و كمال ياري خواهد كرد.

يك بار ديگر اين ضايعه سنگين را تسليت گفته و از خداوند منان براي جنابعالي و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو مي‌كنم.



متاسفانه سایت صراط شده عرصه یقه ویقه کشی وهرکسی بازبان های مختلف در حال توهین به یکدیگر است فکر نمی کنم این عرصه تحمل وصبر ودینداری باشد صرف نظر از اینکه انسان اشتباهاتی دارد تا حدودی سایت صراط در این عرضه نا موفق عمل می کند ولی به حرحال اینه که هست
1- پیام احمدی نژاد کارکرد خارجی داشت ونه داخلی
2-توصیه می کنم این دوستان که کامنت گذاشتن وقت بگذارند وحداقل 2 ساعت مطالعه کنند وهمینطور بی دلیل سیاه وسفید نکنند مسائل مربوط به این حوزه واظهار نظر در این خصوص نیاز به اطلاعات دقیق وکارشناسی دارد
در آخر برای سایت فخیمه صراط بسیار متاسفم که تحلیل های بسیار سطحی عوامانه ای را منتشر وباعث تشویش اذهان عمومی می شود

درود بر احمدی دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۴
عجبا،یادتان باشد ولی برحق امام زمان کیست؟؟؟
درلشگر حسیسن همه کس بودند،اما قبل از واقعه ی عاشورا مشخص نبود چه کسانی میمانند پادررکاب حسین،حاج .... خودت که ازمرحله پرت شدی چطور ادعا میکنی که یکی یار امام زمانت خواهد بود....بپا که روز قیامت پاسخگوخواهی بود،تو همانی که مردم اول دولتت میگفتتند:صلی علی محمد روح روجایی آمد....
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
خداراشکرمیکنم که تونستم یکی ازیاران امام زمان راببینم!!!!
الما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
پر واضحه که صراط،یا اونقدر ساده لوحه که خودش نمیفهمه چکار میکنه و اب تو اسیاب دشمن میریزه .یا هم اونقدر اب زیرکاهه و دستش با بعضیا تو یه کاسه است که داره جو رو متشنج میکنه.همه چی مثل یه پازله.احمدی نژاد کسی بود که دنیا رو به هم ریخت.دل پری ازش دارن.خیلی زیرکانه دارن شخصیتشو لجن مال میکنند.اونهم با عملگیه احمقهایی مثل صراط.فکر میکنید اونها ااز این جو روانی که علیه دکتر ایجاد شده تو کشور خبر ندارن؟!!!مطمعنم لحظه به لحظه رصد میکنن همه چیو.اگه اشتباه نکنم امام راحل میگفتن هر وقت نفهمیدید راه درست چیه ببینید دشمن در مورد اون موضوع چه موضعی گرفته.ایا دشمن،برای احمدی نژاد به به و چه چه راه انداخته؟!!!فکر میکنید خراب کردن یک نفر،خیلی سخته؟!!!نخیر با همین کارهای احمقانه ای که صراط پر مدعا میکنه.حتی خیلی ساده تر از اون.همین تیتر جنجالی... همین عکسها....همین از کاه کوه ساختن ها...چقدر از امثال شما متنفرم.بدبختتر از شما کسانی ان که فکر میکنن خیلی بصیرت دارن!!دلشون خوشه دارن دشمن ولایت رو خراب میکنن.غافل از اینکه این چیزا فقط وحدت مردم رو خدشه دار میکنه و جو روانی رو متشنج.موز مارهایی مثل صراط هم،خوب از اب گل الود ماهی میگیرن.صراط کور و منحرف ،یکم چشماتو باز کنمطمعن باش اولین کسی که جلو امام زمان وایمیسه خودتو خواهی بود.
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
احمدی نژاد نصیحتهای رهبری را دوباره فراموش کردی؟حتما خودت هم یکی از 313 تن از یاران خاصی!...
رضا
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
دقت کنید در پیام احمدی نژاد نامی از امام زمان و حضرت مهدی برده نشده بلکه تعبیر به انسان کامل، تنها باقیمانده از نسل پاکان شده است.
معنی این سخن این است که امام زمان .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
مهدی جان سئوالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده ام وقت ظهورت

اگر که آمدی من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن تا دو بار جان بگیرم

بیایم در رکاب تو بمیرم


............... درود بر همه عدالت طلبان جهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
بسمه تعالی:
بنظربنده چاوز انسان آزاده طلب وعدالت جویی بودبه صراحت دشمنی خود رابا آمریکااعلام میکرد.به مردم مستضعف بسیار کمک کرد.اعتقاد ضدخدایی نداشت وظاهرامسیحی بودوحتی دریک مصاحبه درتلویزیون ونزوئلا علنا میگفت مهدی بیا وعلنا از فلسطین دفاع کرد (کلیپ این ویدیو روی اینترنت هست)و اعتقاد به حضرت مهدی داشت.ایشان مسلمان نبود ولی بسیاری از کارهایی که انجام داد از خیلی مسلمانان ظاهری بهتر بود.نمی خواهم هیچ پیش داروی بکنم ولی بهتراست اینقدر آسمان وریسمان را برای تخریب یک شخصیت بزرگ آمریکای لاتین بهم نبافید
سیما
|
Netherlands
|
۲۱:۲۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
صراط چرا نظرهای منو نمیذاری بعد مرگ سهراب
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بنام خدا و با سلام خدمت دوستان محترم

بنده حدود 20 سال در عرصه مهدویت وآخرالزمان تحقیق و تفحص می کنم ، و اگر حمل بر خودستایی نباشد ، تقریبا غالب احادیث و روایات مربوط به آخرالزمان و مهدویت را مطالعه کردم. تردیدی نداشته باشید که تمامی یاران حلقه اصلی امام زمان(عج) یعنی همان 313 نفر مسلمان،شیعه و از کشورهای گوناگون جهان بوده که البته اکثرا از ایران، عراق، عربستان ،یمن و سایر مناطق خاورمیانه و حتی اندکی از کشورهای غربی بوده که البته همانطوری که گفتم از شیعیان و مومنین حقیقی که معرفت بالایی به امامت و دین توحیدی اسلام دارند. سایر یاران امام در حلقه های بعدی هم از مسلمانان شیعه و یا کسانی که تازه مسلمان و شیعه شده باشند، و یا مسلمانانی که تازه شیعه شده باشند،خواهند بود. خداوند همه مارا از فتنه ها و انحرافات حفظ نموده و ازاصحاب آخرالزمانی آن حضرت قرار دهد.(الهی آمین)
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
یکی نیست بگه آقای احمدی نژاد شما بر چه اصولی چنین حرفایی رو میزنید؟؟؟؟؟
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
لابد خود احمدی نژاد هم ....!!
صادقون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
دین اسلام و تشیع را به مسخره گرفته است. توهین به باورهای پاک مردم از این اشکارتر ایا می شود؟! علمای نجف علمای قم مراجع عظام چرا سکوت کرده اید!؟ برسید به داد اسلام دین اسلام از دست رفت! اگر این کامنت رو نزاری خوده امام زمان (عج)بزنه تو کمر خودت وسایتت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
وقتی که آیت الله منتظری به رحمت خدا رفت رئیس جمهور همچین پیامی گرم ندادند در صورتی که این شخص یکی از ستونهای انقلاب بودند.
یه غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
ما که جزو 313 تن یاران امام زمان نیستیم و ادعایی هم نداریم که مسلمونیم و علاقه ای هم نداریم بریم تو بهشت و با بعضی حضرات دو باره رو در رو بشیم پس اونایی که بهشت رو منطقه قرق شده و شهادت رو مخصوص خودشون میدونن و میترسن که توی بهشت جاشون تنگ بشه حق دارن ناراحت بشن یعنی چی که چاوز و چاوزها برن تو بهشت ؟بهشت جای حضراته و کسی حق نداره بدون اجازه اونا پا توی بهشت بذاره--------البته با قرار گرفتن چاوز توی لیست یاران امام زمان یکی از حضرات باید از لیست خارج بشه که من فقط نگران اون بیچاره هستم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
بوی مسلمونی چاوز همون قدر بوی نویی و تازگی میداد که بوی مسلمونی شما بوی کهنگی و نا میداد برگردید جلوی آیینه بخودتون بیایید که یه وقت از خودتون رکب نخورید چون عقل شما با ترازوی چشمتان تصمیم میگیره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
نشالله خدا با هم محشورشون کنه