۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
مقایسه جالب پیامهای تسلیت احمدی نژاد در دو ماه گذشته

از حاج آقا مجتبی تا شهید چاوز!

رییس جمهور طی دو ماه گذشته تاکنون چند پیام تسلیت صادر کرده است که اولین آنها در تاریخ 13 دی ماه به مناسبت ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی و آخرین مورد امروز به مناسبت درگذشت هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا صادر شد که مروری بر این پیامهای تسلیت خالی از لطف نیست.
کد خبر : ۹۹۳۸۱
"صراط" - رییس جمهور طی دو ماه گذشته تاکنون چند پیام تسلیت صادر کرده است که اولین آنها در تاریخ 13 دی ماه به مناسبت ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی و آخرین مورد امروز به مناسبت درگذشت هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا صادر شد که مروری بر این پیامهای تسلیت خالی از لطف نیست.
1.پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی؛13 دی:
در این پیام محمود احمدی نژاد ضمن توصیف حاج آقا مجتبی تهرانی به عنوان عالم و عارف وارسته و رباني ایشان را از علماي شجاع و انقلابي و مبارزين نهضت اسلامي دانست که از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي همواره در تمامي صحنه هاي حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته و درگذشت ایشان را ثلمه‌اي جبران‌ناپذير و ضايعه‌اي بزرگ خواند.

احمدی نژاد در ادامه پیام کوتاه خود ارتحال حاج آقا مجتبی تهرانی كه عمر با بركت خويش را در مسير مجاهده و تهذيب نفس سپري نموده و ساليان متمادي حوزه هاي علميه و طلاب علوم ديني از وجود ايشان بهره‌مند بودند را به پيشگاه امام عصر (عج) و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي، حوزه‌هاي علميه، تمامي ارادتمندان و عموم ملت شريف ايران تسليت گفت و از خداوند متعال طلب کرد كه روح پرفتوح ايشان با امام حسين(ع) و شهداي دشت كربلا محشور شود.

2.پیام تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر حبیبی؛ 12 بهمن:
دومین پیام تسلیت احمدی نژاد بدنبال درگذشت دکتر حسن حبیبی صارد شد و احمدی نژاد که او برادر گرامي و بزرگوار، اديب و دانشمند توانا و از چهره‌هاي ماندگار كشور توصیف کرد درگذشت حبیبی را موجب تأثر و تألم خود دانست.
وی در ادامه این پیام افزود:ايشان انديشمندي مومن و متواضع بودند كه با اخلاقي نيكو و پسنديده پيوسته در عالي‌ترين مناصب علمي، سياسي و فرهنگي از هيچ تلاشي براي اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران فروگذار ننموده و منشأ خدمات ارزنده‌ و ماندگاري گرديدند. اينك در طليعه ايام‌ا... دهه فجر نداي ملكوتي «ارجعي اِلي ربَّك» را لبيك گفته و به سوي معبود خويش شتافتند و انشاءا... در جمع شهداء و امام شهداء آرام خواهند گرفت.

در پایان این پیام احمدی نژاد ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و جامعه دانشمندان و مسئولان كشور و خصوصا خانواده محترم ايشان و ملت شريف ايران اسلامي براي آن مرحوم مراتب عالي رضا و رضوان الهي و براي ساير بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت کرد.

3.پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار حسن شاطری؛27 بهمن:
در این پیام تسلیت رییس جمهور ضمن توصیف سردار شاطری به عنوان سرباز فداكار و گمنام حضرت ولي عصر(عج) و يار سرداران شهيد احمد كاظمي و محمد بروجردي نوشت:تروريسم بين‌المللي با تباني و توطئه استكبار جهاني و صهيونيسم جنايتكار به واسطه وحشت فزاينده از شكوفايي بيش از پيش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر دست پليد ترور را از آستين عوامل مزدور خود بيرون آورد و سردار حسن شاطري كه نماينده دولت جمهوري اسلامي ايران و رييس ستاد بازسازي مناطق آسيب‌ديده لبنان در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستي بود را به شهادت رساند. بي‌شك چنين حركت‌هاي مذبوحانه، ناخواسته مهر تأييدي بر گسترش و تعميق ارزش‌هاي متعالي انقلاب اسلامي در بين ملت‌هاي آزاديخواه جهان و بويژه ملت‌هاي منطقه بوده و خدمات ارزشمند آن مجاهد شهيد را در حافظه تاريخي ملت مبارز لبنان ماندگار خواهد نمود.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه شهادت سردار شاطری به مبارزان راه نفي سلطه و برپايي نظام مبتني بر عدل و مهرورزي، روحي تازه بخشيده است تصریح کرد که همرزمان وفادار شهید در ادامه راه غرورآفرين وي و تحقق اهداف متعالي‌اش مصمم‌تر خواهند شد.
وی در پایان اينجانب ضمن عرض تسلیت سردار شاطری به محضر حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، عموم مردم قدرشناس ايران، همزمان مؤمن و دلاور و بويژه پدر، مادر، همسر و فرزندان عزيز وآرزوي علو درجات براي آن شهید، سلامت، صبر و اجر تمامي بازماندگان را از پيشگاه خداوند بزرگ مسألت کرد.

 4.پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله خوشوقت 2 اسفند:
درپیام تسلیت بعدی ،احمدی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم رباني، مرحوم حضرت آيت الله عزيزالله خوشوقت ایشان را از افضل مجتهدان و اعاظم شاگردان امام راحل و علامه طباطبايي(ره) خواند كه عطر دل‌انگيز ارواح قدسي آن بزرگواران از مجالس دلنشين و اثرگذار دروس اخلاق و معارف ايشان استشمام مي‌شد.
رییس جمهور در ادامه این پیام ایشان را از مصاديق علماء زمان شناس و مخالف هواي نفس و موحدان عاشق و دلباخته حق و حقيقت توصیف کرد و افزود:در پرتو اين ويژگي‌هاي ارزنده، همواره در كنار مردم و انقلاب حضور فعال داشته و منشأ خدمات ارزنده‌اي گرديدند. سرانجام نيز پس از عمري مجاهدت و ممارست در مسير احياي توحيد و معارف اسلامي در ساحت ملكوتي بيت‌الله الحرام دعوت محبوب خويش را لبيك گفته به لقاء جانان شتافتند.

در پایان نیز رییس جمهور درگذشت آیت الله خوشوقت را به پيشگاه مقدس و نوراني امام زمان(عج)، محضر مبارك مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، حوزه‌هاي علميه، امت مؤمن و خداجوي ايران اسلامي و بويژه بيت مكرم ايشان تسليت عرض کرد و علو درجات آن فقيد سعيد را از خداوند بزرگ مسئلت نمود.

5.پیام تسلیت به مناسبت درگذشت هوگو چاوز:

اما آخرین پیام تسلیت احمدی نژاد و متفاوت ترین آنها امروز به مناسبت درگذشت هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا صادر شد که البته استفاده از برخی عبارات توسط رییس جمهور در این پیام- که در پیامهای قبلی وی نیز بکار نرفته است- محل تامل است:

روح بلند مردي بزرگ از تبار عدالت طلبان و آزادي‌خواهان به آسمان پر كشيد و جهان را در سوگ فرو برد. ونزوئلا فرزندي برومند و شجاع و جهان، رهبري خردمند و انقلابي را از دست داد.

در نهايت تأثر اين حادثه غم‌انگيز را به همه ملت‌ها و ملت بزرگ ونزوئلا و خانواده محترم ايشان و جنابعالي تسليت عرض مي‌نمايم.

هوگو چاوز نامي آشنا براي همه ملت‌هاست. نام او يادآور زلال پاكي و مهرباني، شجاعت، پايمردي، عشق به مردم و فداكاري و تلاش بي‌وقفه براي خدمت به مردم به ويژه محرومين و زخم خوردگان از استعمار و استكبار است.

او انساني عميقاً موحد و مؤمن و پايبند به ارزش‌هاي انساني و آسماني و باورمند به راه انبياء الهي و حاكميت جهاني عدالت و عشق به رهبري صالحان بود.

او همزمان كه با رشادت تمام در برابر زياده‌خواهي‌هاي مستكبران مي‌ايستاد و فشار سنگين تبليغاتي و اقتصادي و تهمت‌ها و حتي كودتاها را در هم مي‌شكست، قامت بلندش در برابر كودكي خردسال فرو مي‌افتاد و با دست‌هاي مهربانش او را نوازش و سرود آزادي و سرافرازي را در گوش او زمزمه و زلال عشق را در انديشه و جان او جاري مي‌كرد.

هوگو چاوز نماد و ميراث دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابيون در تاريخ پرافتخار و البته غم بار آمريكاي لاتين و تجلي روح آزادگي مردم مظلوم اين ديار و همه ملت هاي تحت ستم و پرچم برافراشته مبارزان ضد استعماري و عدالت طلبانه و طلايه دار دوستي بين ملت ها است.

او نقطه اتكاء روحي و پشتيبان همه انقلابيون و آزادي خواهان منطقه و جهان بود.

او حقيقتا جلوه روشني از يك ونزوئلايي پرشور و آرماني و دوست داشتني است و مردم بزرگ ونزوئلا با آگاهي و هوشمندي بارها و بارها او را به مسند رياست جمهوري رساندند و در فراز و نشيب و سختي ها ياريش كردند و او نيز همه فرصت‌ها و قدرت را براي خدمت به مردم و سربلندي كشورش و آزادي ملت ها به كار گرفت.

او سرانجام در پي يك بيماري مشكوك همه وجود و جان خود را نيز در اين راه پرافتخار تقديم كرد.

او در حقيقت شهيد راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداري از ارزش هاي انساني و انقلابي است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صميمي و مهربان مردم، در بين ما نيست اما اطمينان دارم كه روح آسماني و انديشه پاك او هر روز و در افقي بالاتر در دل و جان تك تك مردم آمريكاي لاتين و ونزوئلا و همه ملت هاي عالم و با درخششي بيشتر طلوع مي كند و راه عزت و سربلندي را فرا روي همگان قرار خواهد داد.

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادي زنده است. او زنده است تا ايمان و پاكي و انسانيت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و براي استقرار استقلال و مهرباني و عدالت تلاش مي كنند.

ترديد ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسيح (ع) و تنها باقيمانده از نسل پاكان، انسان كامل، خواهد آمد و جامعه بشري را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهرباني و كمال ياري خواهد كرد.

يك بار ديگر اين ضايعه سنگين را تسليت گفته و از خداوند منان براي جنابعالي و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو مي‌كنم.


نظرات بینندگان
امید 17ساله
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۱
۵۹
همه جا حتی تو پیام های تسلیت هم بوی انحراف حس میشه!
امید 17ساله
|
UNITED STATES
ا ا ا من که وی پی ان استفاده نمیکنم چطور رفتم امریکا؟؟؟؟!!!!
مجید اردبیلی
|
UNITED STATES
لعنت خدا بر دجال

دجال وقتی ظهور میکنه ادعای امام زمانی میکنه
لعنت بر دجال و لعنت بر دجالیان
فخری
|
UNITED STATES
... دچار بیماری افراط وتفریط شده ؟!.... کشور را بااین رفتار بیمارگونه اداره کرده؟!
محمد (م .....)
|
UNITED STATES
احتمالا ناخواسته از زبونت زنده باد بهار خارج شده ! لذا بصورت ناخواسته طی الارض کردی و رفتی آمریکا و ونزوئلا و برگشتی
نورا
|
UNITED STATES
بزرگترت استفاده کرده یادش رفته ببندش !!!
ناشناس
|
UNITED STATES
چاوز مرد بزرگی بود که فقط به فکر اسایش و رفاه مردمش بود و به همین دلیل علیرغم مخالفتهای امریکا درمان رایگان و غذای رایگان و رفاه را به جامعه هدیه کرد و بر عکس ...که فقر و گرانی و بدبختی را به قشر مستضعف با دادن صدقه و تورم 1000 درصدی هدیه داد و با اندک افزایش حقوق کارمندان منت بر سر انها میگذارد و در حالی که قانون افزایش حقوق را به اندازه تورم خواسته با افزایش کمتر از تورم خود را قانونی ترین دولت می خواند . انشا ا... ......................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
من که کافرم"
شما که ادعای شیعه علی دارید، چیکار کردید؟؟؟؟؟

جز اینکه به مرگ یه انسان آزاده میخندید و هردقیقه فحش و توهین و آرزوی مرگ میکنید؟؟؟؟؟

این است اخلاق و رفتار اسلام؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
اميد..حالمو پس آوردي . خيلي بامزه بود
ناشناس
|
UNITED STATES
وحی آمد سوی موسی از خدا............ بنده‌ی ما را ز ما کردی جدا
تو برای وصل کردن آمدی............ یا برای فصل کردن آمدی
تا توانی پا منه اندر فراق............ ابغض الاشیاء عندی الطلاق
هر کسی را سیرتی بنهاده‌ام............ هر کسی را اصطلاحی داده‌ام
در حق او مدح و در حق تو ذم............ در حق او شهد و در حق تو سم
ما بری از پاک و ناپاکی همه............ از گرانجانی و چالاکی همه
من نکردم امر تا سودی کنم............ بلک تا بر بندگان جودی کنم
هندوان را اصطلاح هند مدح............ سندیان را اصطلاح سند مدح
ما زبان را ننگریم و قال را............ ما روان را بنگریم و حال را
ناظر قلبیم اگر خاشع بود ............ گرچه گفت لفظ ناخاضع رود
آتشی از عشق در جان بر فروز............ سر بسر فکر و عبارت را بسوز
موسیا آداب‌دانان دیگرند............ سوخته جان و روانان دیگرند
ملت عشق از همه دینها جداست............ عاشقان را ملت و مذهب خداست

صراط عزیز، مسخره کردن پیام تسلیت رییس جمهور برای درگذشت هوگو چاوز ، کسی که به عنوان یک چهره استکبار ستیز و ضدامپریالیستی در تمام دنیا شناخته میشد و میشه و بزرگترین همپیمان ما در آمریکای لاتین، کار بسیار زشت و بچگانه ای هست. شما چندتا عکس از چاوز گذاشتی، بعد میخوای ثابت کنی که آدم بدی بوده. شما انتظار داشتی چاوز رو در حال سینه زنی یا نماز خوندن یا در کنار زنهای محجبه ببینی. چاوز مسیحی بوده و مسیحی ها در اینجا بیحجابن و دست دادن و یا روبوسی با یک زن یه چیز معمولیه، و بالعکس روبوسی یا بغل کردن مرد با مرد، یک چیز غیرمتعارف و ناخوشاینده. این خیلی زشته با چندتا عکس به دیگران انگ کافر بودن بزنی. همین آقای چاوز خاری بود در چشم صهیونیستها و کاخ سفید. مردم به اندازه ای که بهشون موقعیت داده شده و شرایط زمانی و مکانیشون ازشون انتظار میره. همین آقای چاوز میتونست نوکر آمریکا بشه و توی پول و ثروت غلطت بزنه. همینکه تحت تاثیر صحبتهای دکتر احمدی نژاد رابطه دیپلماتیکش رو با رژیم صهیونیستی قطع کرد و در سفارتخونشون رو در ونزوئلا بست،و بعد از اونها در سخنرانیهاش به عنوان آدمکش، بچه کش و اشغالگر یاد میکرد، این خودش خیلی کار بزرگیه. توی همین تحریمها چقدر به ایران مستقیم و غیر مستقیم کمک کرد. آدم نباید اینقدر نمکنشناس باشه. آراء آقای چاوز در هر دوره آرای محرومین و قشر کم در آمد کشورش بود. چقدر در طول صدارتش برای محرومین خونه ساخت، بیمارستان ساخت، بهشون امکانات داد. من واقعاً نمیفهمم، شما طرف مظلومین هستید یا طرف صهیونیست ها و استکبار جهانی.
ناشناس
|
UNITED STATES
بهتره احمدی نژا یک ترم شیوه نامه نگاری را پیش بشار اسد بگذرونه . دیدید که چه پیام وزینی به مردم ونزوئلا داد؟ متاسفانه در تمانم نامه های احمدی نژاد رد پای القائات ... دیده میشه.
ناشناس
|
UNITED STATES
لعنت بر طیف دجال
محمد (م .....)
|
UNITED STATES
صدها بار تکرار میکنم کلیه اعمال گروهک حجتیه نوین از حرم حضرت معصومه تا حرم حضرت امام و دقیقا خلاف منویات ولایت رفتار کردن ها ، در راستای همه تحرکات دشمن از جنگ تحمیلی ، ترور شهیدان مطهری ، رجایی ، صیاد شیرازی شهریاری احمدی روشن و .... هست جریان انحرافی ظاهرش مثل دشمن نیست ولی هدفش همان هدف دشمن است مثل هدف گرفتن اصل نظام، آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه هر وقت دیدید بسیج و سپاه و ولایت را هدف گرفتن بدونین اونا یاران ابلیس هستن ، آمریکا و اسراییل و منافقین دشمنان نشانه دار نظام هستن منتها اینا ظاهرا نظام رو قبول دارن ولی باطنا .... !! و همین هم هست که نشون دهنده اوج نفاق و فتنه ایناس نگاه کنین به همین مسخره بازی های روزهای اخیر و نتیجه بگیرین !! خجالت باید بکشیم که ............... دست چنین افرادی افتاده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷۴
۶۶
چقدر بدبو هستید. مانیتورم بوی... گرفت وقتی سایتتون رو باز کردم.
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایراد از شلوارته خودتو در سوگ چاوز و حرفای ولی نعمتت خراب کردی
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
3 بار با صدای بلند جیغ بزن زنده باد بهار !! یه جن پرستار و نظافتچی ظاهر میشه و 3 سوت شلوارتو تمیز میکنه و یدونه اسپری خوشبو کننده هم چاشنی ش میکنه !!
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب ... ؟؟ نیا تو این سایت
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چند روز حمام نرفتي ؟؟؟؟؟؟
برو خودتو بشور
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
........نه از مانيتور !!!!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هشدار:
به مانيتورت ور نرو، بوی .... از خود کاربره!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جور شلوار و ....ه تو را هم باید صراط بکشه ، توی خودت ر....
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادران ارزشی خجالت خجالت
اندکی هم نزاکت نزاکت!!!!!!
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا من لرزشی ام !
علیقلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا شناس جان از بس دور و برتان بوی ........ دارند به شما سرایت و الوده شدهای به خدا پناه ببرید تا بوی ولایت شمارا تطهیر کند
مبینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا که عجب ادمایی میان تو این سایت .بچه مذهبی که میگن شمایین؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بندگان جاهل. بوی مانیتورش از بوی شماهاست که احمقانه و جاهلانه یک فتنه ایجاد شده از سوی مخالفان دولت را که دزدیهایشان در زمان احمدی نژاد قطع شده، دنبال میکنید و نفهمیده جریان انحرافی میگویید و تهمت میزنید. تهمتی بزنید و به کسانی بزنید که بتوانید پاسخگوی ملک الموت باشید
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۸
۴۴
احمدی نزاد که از چاوز یک قدیس ساخته چاوز تا آخرین لحظه مرگش در مورد رابطه با آمریکا صحبت نکرد و پای اعتقادش وایساد پس چطور ایشون انقدر در مورد رابطه با آمریکا مسره و به رفیقش و همرزمش اقتدا نمیکنه
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا حالا نفاق و منافق به گوش ت خورده ؟ انحرافات و فتنه های عمیق آخرالزمان که امامان ما و بزرگان ما شیعیان رو نسبت به اونا هشدارباش دادن به گوش ت خورده ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مصر عزیز!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ملا لغطی صراط ؛ نورا
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لغت درسته نه لغط!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا خانم لغت را غلط نوشته تذکر بده معلم املا در صراط
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶۱
۵۱
.
بسیار متاسفم برای صراط که دوسه ساله خیال میکند مخاطبانش عده ای بیسواد هستند که هرچه جوسازی کند، در اینان تأثیر میذاره"

هرچی نباشه، چاوز احتمال یار امام زمانی اش بیشتر است تا امثال، ش. !!!

شما که به خیال خودتون مومن هستید و چاوز رو بی دین مینامید"

کی به شما اجازه داده، جای خدا هم تصمیم گیری کنید؟؟؟؟؟؟

اگر به شما باشه، 313 یار امام زمان رو از توی دفتر ... انتخاب میکنید:

5 نفر پیشنهادی ولایتمداران برای یاران امام زمانی بودن:

1-ح...
2-فی..
3-ل..
4-س..
5-ذ...
___________________________
خجالت بکشید دیگه"
هیچ شرم وحیایی هم ندارید"

مشروب بخور ولی خودتو جای خدا نذار"

با رقاصه ها برقص، ولی به اسم خدا و پیغمبر، بر مردم ظلم نکن"

زندگی خودتون رو اگه دربیارن، از کجا معلوم کثیف تر از اینی که هستید نباشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه به شما باشه که همه رو میخواید مسلمون کنید و هرکی شیعه نباشه، جاش توی جهنمه"

لعنت به همتون که دارید امثال من و خیلیای دیگه رو از دین زده میکنید"

این دینی که شما مروج اون هستید، به شما اجازه همچین چیزی رو داده؟؟؟

دلتون خوشه که یه ... مثل این ممل چند اسمه، میاد خودشو .... !؟؟؟؟؟!

درود بر احمدی دلاور، که شده خار در چشم شماها و سپاه و آنانی که فکرمیکنند مردم نیاز به قیم دارند"

درود بر احمدی دلاور که عدالتش همچون عدالت مولا علی است و برادر نمیشناسد"

بمیرید از دستش،از این عصبانیت تون بمیرید"
تا عمر دارم،احمدی دلاور رو میپرستم"

و ......... احمدی دلاور رو هم نمیگیرم که امثال .........سرمقاله نویس ولایتمدار!!! زنده هستند یا نه"
___________________________
بدبخت ها هنوز توی موی زنان ماندید و همه چیز رو از دید بیخردانه خودتون مینگرید"

اسلام رو خلاصه کردید در مسائل جنسی و محرم نامحرم و اینان"
همیناست که اینقدر بدبختیم دیگه"

فلان دختر توی پارک دامنش دوسانت کوچیکتره، فریاد وااسلامتون .......... رو ...میکنه"

ولی اگه یه ولایتمدار !!! رشوه بخواد،فساد کنه، حق مظلوم رو بخوره"جیک تون درنمیاد"

گل بگیرید در این عدالت ویرانه را"
خاک بر سرتون کنن"با این عقاید مزخرف تون"
___________________________
علی....:

آیا تو خودت آنچه هستی می نمایی؟؟؟؟؟

تقوا......تقوا.......تقوا

منتشر هم نکنی اصلا مهم نیست، همین که خودت بخونی کافیه!
سین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر هر هر هر هر !!!!!!!!

" تا عمر دارم،احمدی دلاور رو میپرستم""
عجب ... !
مدعیان اسلام و دین چه فردی رو می پرستن ؟!
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از این حرفا .... میزد حالا مردمو به این .. انداخته قرار بود با حضور عشقت ایران گلستان بشه..این چیزی که امروز میبینیم بهتره با حرفای انحرافی ... بیشتر نکنید عشقتم روز اول میگفت مشکل جوونای ما یعنی یه حجابه حالا اگر اونروز مشکل یکی بود حالا شده هزار و یک مشکل پس حرف نزنی نمیگن لاله
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از قدیم و ندیم عشاق خیلی سفت و سخت رفتارهای غیرمتعارفی داشتن ! کسی که تا حد بی نهایت عاشق دنیوی و مادی شو در حد پرستش اونو قبول داره میتونه .... در خونه اون معشوق بشه و یه عمر دم در خونه معشوق ..کنه تا بتونه ارادتش نسبت به اون فرد رو اثبات برسونه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط مثبت منفی هات دوباره قاط زده!
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای اینکه امین زنده رو خوشحال کنیم اسم حوزه مونو به تبعیت از زنده باد بهار میذاریم حوزه شهید چاوز !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
جناب امید 17 ساله [سین] :

مگه گفتم ........ جنابعالی رو میپرستم که میخندی؟؟

من هیچ ادعایی ندارم"یه کافر منحرفم" به این دینی که شما هستید، من نیستم"

ننگ به اون دینی که توش شرافت نباشه"

ننگ به اون دینی که مدعیانش به مرگ یه انسان آزاده بخندند"

ننگ به اون دینی که مدعیانش به اسمش هر فسادی میخواهند بکنند و خودشون رو اصول آن معرفی کنند"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل عزیز:

همینجا میگم که اگه تو بسیجی باشی، من از هرچی بسیجی هست، بیذارم"

بخدا که مشی بسیجی این نیست که تو پیاده میکنی"

طرف مسلمون نبود، ولی یه انسان آزاده که بود"
من که از کامنت هایت در مطلب قبلی خجالت کشیدم"
بخدا که خجالت کشیدم"
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین من مثل تو نیستم اسم عوض کنم لذا سین من نیستم!
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با لفظ بسيجي بازي نكن پسر . . .
امين تو هم بلا شك يك ...............هستي .
اي خدا اينا ميخان بشن ياران حجت تو !!!!!!
امام زمان برا چي بياد ؟؟؟؟؟؟؟
يك آدمي كه تو م......كيه شركت ميكنه حالا اومده دم از امام زمان ميزنه به خبال خودش ميخاد بشه يار امام زمان مثلا ميخاد ايران رو از اسلام گرايي در بياره و براي ظهور آماده كنه . . .
اين هم از دست پروردش كه كم بود ... و ... رو نعوذ بالله يار امام زمان (عج) بدونه . . .
سین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب امین انحرافی صادره از امین آبــاد ! سین یه شخصیت دیگس !!
ذهنت هم عین عملت منحرفه ..

شما نمی د ونم چرا رو این احمدی نژاد اینقدر تعصب داری .......
موقعی می فهمی چی به چیه که دیگه دیر شده ...
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته تقصیر تو و ... نیست چون اون کلاه گشادی که سر ...تو رفته خیلی گشاد بود اما کار از کار گذشته آش خیلی شور شد با این ژستای وطن پرستی و عدالت طلبی نمیشه گ.... جبران کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بنده خدا کاملا خودشو معرفی کرد دیگه،هیچکس به مرگ چاوز نمیخنده،من خودم از خبرش عمیقا ناراحت شدم،ولی پیام احمدینژادو اصصلا نپسندیدم،خیلی زیاده روی کرد،جناب امین تو سعی نکن مثل حاج محمود به همه ...... بزنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چقدر تاثیر گذار!!
یه کلام از ...
برو خدا روزیتو جای دیگه بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا هر جا که نظرات مثبت و منفی به نفعش نباشه میگه قاط زده . مثل اینکه بعذد از گذشت چهار سال هنوز ویروس تغلب از جان ایشون خارج نشده . بابا فقط 4 در صد از مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات ها در فضای سایبری حضور دارند . به این را یها زیاد دل خوش نکنید تا دچار توهم سال 88 شوید .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان آورین آورین!
تقلب میکنی با اینکه تغلب مینویسیش!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا یه چیزی بگو تقلب را غلط نوشته بدو تذکر بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ازمامانت اجازه گرفته بودی دست به کامپیوترزدی جلوی این ...... رابگیرید فردا نیاد بگه من امام زمانم از کی عدالت ع م ر باعدالت علی(ع)یکی شده.تواول برو معنای تقوا رایادبگیر بعد نطق یا بهتربگم ...
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدي نژاد...........حيف اون همه راي.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه ويروس "توهم تقلب" با گذشت چهار سال از آن رسوائي طرح جورج سورس صهيونيست هنوز از جان نورا خارج نشده .
سید ازقم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۵
بسته صراط چند تا پست برای یه مطلب می گذاری! مخاطبین درباره پیام تسلیت نظرات خودشون رو دادن در پستهای قبلی! تو هم دیگه شورشو در آوردی!
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به تو چه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گل مراد عصبانی شده
گل مراد کلاس چندمی پسرم؟ :))
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل جان (مراد):

زشته که یه بسیجی ، بی منطق باشه و همش به بقیه بگه به تو چه!!!!

بسیجی منطق داره و مودب است"و سعی نمیکنه با هوچی گری بقیه رو محکوم کنه"

اسم پایگاه تون رو به من میدی؟خواهش میکنم،لازم دارم
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین (...) :
1- نکنه با اجنه گروهک از عالم غیب خبر داری که من کی ام ؟ !
2- من مرادم مراد ! دشمن دروغگو
3- پایگاه ...
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین ما پایگاه نداریم ! ......................................................
..................................................................................
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین ما به عناصری خواسته و ناخواسته نهایتا با تلاویو و موساد ارتباط دارن اطلاعات نمیدیم گ ل ا ب ی
اسماعیل
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۲۴
قبلا میخندیدیم الان باید گریه کنیم و دعا کنیم این چند ماه زود بگذره
گرگان
|
UNITED STATES
الان سرت تو آخور کجاست پرچمت که نشون میده ...
ناشناس
|
UNITED STATES
باید هم MI6 انگلیس گریه کنه که با تمام هزینه هایی که در ظرف 20 سال برای فتنه 88 کرد شکست خورد . گریه کن تا سبک بشی
ناشناس
|
UNITED STATES
احتمالا حاج اسماعیل در حال نبرد مجازین
خب عیبی داره؟ دارن جهاد میکنن :)))
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۳
این امین آقا باز هم زنده شده؟!!

میشه بگی در موارد زیر کجا بودی و کامنت نمیگذاشتی؟

1- وقتی که حضرت آقا کار بگم بگم ... را غیر شرعی و حرام و خلاف مصالح اساسی و خلاف قانون دانست. در کامنتها غادب بودی!!

2-افشاگری های حاج داوود احمدی نژاد
3- خانه نشینی....
4-بحثهای مربوط به تورم و گرانی
5....
.....
امید 17ساله
|
-
راس میگی به خصوص تو مورد یک خیلی منتظرش بودم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
من همون زنده ای که به عشق احمدی دلاور بودم،هستم"

اما ظاهرا دکتر ...، تراول و نهار وشام انتخاباتی به شما نمیداده، که یهو زنده شدید به عشق ...!!!!
____________________________
در تمامی این موارد در صراط کامنت گذاشتم، شما دوماهه که اینجایی کم دیدی!!!

قبول داریم کار خلاف قانون بوده و هست"حرفی نیست"

چه کسی میخواهد به مناظرات 88 و یکشنبه مجلس رسیدگی کنه؟؟

اگر واقعا تهمته !!! واقعا دروغه !! که احمدی دلاور رو عزل کنید"
بسم الله محاکمه کنید!!!
______________________
افشاگری های اون حاجی هم بذارید در کوزه آبشو بخورید"
شب و روز داره افشاگری میکنه که !! کجا رو گرفته؟؟؟؟؟
__________
بقیه هم که تکرار مکررات است و ربطی به این بحث نداره"
=========================
آقا مجید،دوست عزیزم:

آزاده باش"هیچوقت بخاطر منافع خودت،کسی رو تخریب نکن"طوری رفتار نکن که بعدها پشیمان شوی"
من کسی نیستم که به کسی نصیحت کنم"صلاحیت هم ندارم، ولی امیدوارم منطقی باشی و منطقی فکر کنی"
گرگان
|
-
میشه بگی وقتی ... بحث خانه عفاف پیش آورد کجا بودی بحث آزادی، قتل های زنجیره ای و...
عزیز
|
-
آقای امین در همین حد هم که میگی فهمیدی خیلی پیشرفت بزرگیه چون اصولا شماها خیلی در مقابل فهمیدن خیلی مقاومت میکنین
محمد (م ....)
|
-
آقا مجید ایشون تشریف داشتن منتها کامنتاش بدجور انحرافی بود لذا پرتاب میشدن به سمت تلاویو !!
بی خیالش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۱۹
آقا عجب دل پری دارن این ملت.
تو خود ونزوئلا از این خبرها نیست که تو ایران اینقدر شلوغش کردن. فردا بزن و به رقص ونزوئلی ها به راه است و ما تا شب سوم و هفت و چهلم و سال و سالگرد چاوز درگیر و ماتم زده ایم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
درود بر دلیر مردان و مبارزان انقلابی همچون احمدی دلاور، چاوز و چه گوارا"

هرسه علیه ظلم و دیکتاتوری و بی عدالتی بودند و هستند"

"انقلابی ها همیشه در تاریخ میمانند"انانی که رفتند،یادشان هست"
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ملت مقصر نيست عزيز من دولتشونو جو گرفته كاسه داغ تر از آش شده . . .
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا تورو خدا عاشق ....ا رو دیگه به لجن نکش اون حسابش از اون دوتای دیگه جداس اون مثل تو و ولی نعمتت مثل کبک نبود در جایی که چراغ هست چه نیازی به چراغ پیسوزه
حمید شمسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر دلیر مردان و مبارزان واقعی و انقلابی همچون امام خامنه ای، سید حسن نصرالله، شهید عماد مغنیه و شهید چمران
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه گوارای نازنین رو با اونای دیگه قاطی نکن خواهشا!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
حمیدخان شمسی:

من که نمیتونم تمامی اسامی رو بیارم"در جای دیگر هم احتمالا دیده باشی، همین وصف رو برای سیدحسن نصرالله بردم"

من نمیدانم چرا همه میخواهند ما رو ضد اسلام و رهبر قرار بدن"
این راهش نیست بخدا"
درود برهرکسی که مبارز انقلابی و برای مردمش تلاش میکنه و دیکتاتور ستیز است"

چه شیعه علی باشد" چه بی خدا
_______________________________

نورا جان:
مبارز، مبارز است"مشی و مرام شون یکی هست"
روحیه انقلابی گری شون باعث محبوبیت است"
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا اینجور نیست که تو میگی امین جونم!
باید ببینی آرمانش چیه و واسه چی مبارزه میکنه!
هدف خیلی مهمه!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۸
هوگو چاوز سال ۸۸ در حرم امام رضا(ع) گفته بود: ما باید زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح را فراهم کنیم.

15 شهریور سال 88 که هوگوچاوز به ایران سفر کرده بود، به همراه احمدی‌نژاد عازم حرم امام رضا(ع) شد و در جریان نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود که در تالار آئینه حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، در بخشی از سخنانش مطالبی درباره ظهور حضرت مسیح و امام زمان(عج) بیان کرد که اکنون پس از درگذشت رئیس‌جمهور ونزوئلا شاید بازخوانی سخنان آن شب، خالی از لطف نباشد.
چاوز در نشست خبری مشترک با احمدی‌نژاد با اشاره به حضور خود در حرم امام رضا (ع) گفت: واقعاً مردم ایران و مردم مشهد توجه بسیار زیادی به خدا دارند و میلیون‌ها زائر بر اساس ایمان قلبی خود به زیارت امام رضا (ع)‌ می‌آیند.

وی افزود: مقبره‌ای که امروز به همراه آقای احمدی‌نژاد افتخار زیارت آن را داشتم مکانی بسیار مقدس است که من به عنوان یک مسیحی این تقدس را به خوبی دریافت کردم.

چاوز با بیان اینکه احساس قلبی خود را نثار امام رضا (ع) می‌کنم تصریح کرد: می‌دانم که احساس مثبتی در همین راستا بود؛ مسیح دوباره زنده خواهد شد و روزی به همراه حضرت مهدی (عج) قدرت را در دست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌ما باید تلاش کنیم که آنها ظهور کنند و دنیایی مملو از عدالت داشته باشیم.
جانم فدای رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو جمع کن شما چه میدونین امام زمان کیه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی با بصیرت، چه اسمی برا خودت انتخاب کردی
میگن هرکی هرچیزی نداره عقده داشتنش رو داره
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستش مطمئنم انجمن یهودی صفت به تنها چیزی که اعتقاد نداره امام زمان واقعی هست ! و به تنها چیزی که اعتقاد داره دجال هست !! ناشناس تو فکر کن این اظهارنظر من از روی هواست !
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی با این طرز صحبتت یعنی تو میدونی امام زمان کیه! ولی کسی که امام زمان رو شناخته باشه هیچوقت با این ادبیات صحبت نمیکنه پس نتیجه میگیریم دروغ گفتی!
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امید جون مطمئنم اینایی که زیادی دارن دم از امام زمان میزنن سر تا پاشون چاخانه !!!
ایمان رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۹
خدا رحمت کنه چاوز را اما من می گم بعضی حرف ها که بد و خوب را با هم قاطی می کنه تا آدم را دچار گمراهی کنه و نفهمه که چه چیزی حقیقته و چه چیزی سیاهی ظلمت کفر محض و دست رنج شیطان است پروردگارا پیش از آن که آخرتم را به صندلی قدرت بفروشم مرا از شر شیاطین جن و انس در امان بدار و قلب و روح مرا در راه اسلام ثابت کن.ان شاء الله
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۱۲
واقعا برای شما متاسفم که به مقدسات خودمان ( شهید ) توهین میکنید.
شما حتما فکر می کنید جایتان در بهشت رزرو شده است.
چاوز در قلب ماست
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دجال هم در قلب شماست !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد (م.....)
تو که خودت دجالی
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشاالله اون دنیا با چاوز مشهور شی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ملا لغتي صراط نورا خانم؛ چرا دانيال محشور را غلط نوشته تذكر نميدي؟
adel
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۸
صراط با وجودي اينكه امين ادبياتش خيلي تند بود وبايد با ادبيات بهتر حرفش و مي زد ولي قبول كنيد اين روز ها همه اش گير داديد به احمدي نزاد او شده آدم بده يكم به عقب برگرديد و به عملكرد خودتون نگاه كنيد در مورد اين بنده خدا- اين رفتار ها باعث مشه مردم نسبت به دين واسلام بدبين بشن- مگر نه اين است كه نصراني مياد در راه حق و حقيقت در كربلا پسر رسول الله و ياري مي كنه و شهيد مشه سليمان صرد خرائي با اون علم و درجه فتواي مكروه بودن جنگ و تو شك وترديد ميمره - پس اين قدر واسه ما اراجيف نبافيد. بخدا اين كارهاي شما حمايت از رهبري نيست بلكه خيانت به اون سيد آزاده است كه شما ها داريد با اين كارها به او هم ضربه مي زنيد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
دوست عزیز:
ادبیات بهتر؟؟؟؟؟؟؟
منطقی ندارند این آقایان که بشه باهاشون بحث کرد"
همه چیز را به سخره میگیرند"حتی مرگ یه انسان آزاده را"

نمیدانم اینان باطن شون چقدر کثیفه که از مرگ یه انسان آزاده و دلیر، ناراحتی که ندارند هیچ، به مسخره بازی روی آوردند"
_____________________________
استفاده از کلمات نامناسب است"خب صراط بیاد محترمانه نقد کنه"

بیاد بگه استفاده از چنین کلماتی در وصف یک انسان هرچقدر هم آزاده و مبارز باشه صحیح نیست"

بخدا اگه اینطور بود، منم از صراط حمایت میکردم و از احمدی دلاور گله میکردم که باید بعضی جاها اصلاح میکرد"

اما صراط به تخریب چاوز روی آورده" از اون عکس هایی که گذاشته ببین"

بخدا اینها باعث میشه همه رو از ....... دور کنند"
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار ما روشنگری هست تا ... ...... که چاوز که هیچ ، یواش یواش قصد داره اوباما و شیمون پرز رو هم توی داستان یاران عدالت و ظهور جا بزنه ! و این چیزی نیست جز انحراف !! چون یاران امام ع همگی از شیعیان خالص حضرت هستن نه افراد دروغگو و دله دزد ! هر چند بعد از ظهور حضرت تعداد بسیاری از اهل کتاب با مشاهده نماز خواندن حضرت مسیح و همراهی ایشون با امام مسلمون میشن منتها اینجوری نیست که یه نفر که کافر از دنیا رفته از یارای امام باشه !!!
اینو من نمیگم دین اسلام میگه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل جون، تو یهبار شده جواب کامنت منو بدی بدون صغری کبری چیدن؟؟؟
بدون کپی پیست کردن؟؟؟

خب مثل همه کامنت بذار،حرف خودتو بگو"
_______________________________
عزیزمن:

همین کمونیست به قول شما ملحد !!!
این حرف رو زده:

حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند"

بنظرت چطور شده که یه کمونیست میاد همچین چیزی میگه؟؟؟؟؟

ممل جون،آخرتت رو برباد نده بابت این کارهات"

طرف با این یه جمله اش نشون داد، اعتقاداتش از کسانی که توی ایران فقط شناسنامه ای شیعه اند، بیشتره"

ممل عزیز:
در روایات بسیاری داریم که نقلا به مضمون اینطورین:

منتظران و پیروان مهدی موعود، موقع ظهور به دشمنی با حضرت میپردازند و از صف ایشان خارج میشوند و آنهایی که الان شما بهشون میگی بی دین و نمیدونم چی چی، آنها به صف حضرتند"

این روایتی هم که گفتم مشهوره"پس به خودت نناز که شناسنامه ای شیعه هستی و مسلمون و خودت هم مشرک نمیدونی!

خودتو جای خدا هم میذاری؟؟؟؟؟؟
خب یه بارکی 313 یار امام زمان رو از توی دفتر ک......ن انتخاب کنید، نفر اول هم سرمقاله نویس ولایتمدار باشه"

همه رو راحت کنید"هرکی هم مخالفت کرد، بگید کمونیسته!!!!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بحث زیادی باهات ندارم
گفته که گفته مگه کسی این حرف رو بزنه مسلمون شده ؟ اگه مسلمان شیعه میشد و اسلام واقعی میاورد قبول داشتیم منتها اگه هر حرفی زده باشه ایشون مسلمون نیست ، هرچند اگه آدم خوبی بوده باشه ،
کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز و اوباما و ....)
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان. (مثل کسایی که الان در کشورمون داریم !)
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۷
واقعا برای شما متاسفم که به مقدسات خودمان ( شهید ) توهین میکنید.
شما حتما فکر می کنید جایتان در بهشت رزرو شده است.
چاوز در قلب ماست
یک کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۳
بهار بدون چاوز می آید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اخلاق و گفتارمون هم مثل دین مان، سوری است"

به ظاهر مسلمانیم و شیعه" بخاطر همینم اخلاق و رفتارش هم نداریم"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۲۲
صراط اميدوارم به قانون خودت كه منتشر نكردن نظرات حاوي توهين و هتاكي است پايبند باشي اين مزخرفات چيه از اين حامي دلاور پخش ميكني. مگر اينكه نظر خودت باشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
مزخرف اون چرندیاتی است که در روزنامه 200 تومنی ........توسط سرمقاله نویس ولایتمدار منتشر میشود"

نه حرف حق من"
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس محترم اینا منتشر میشه تا بعضیا متوجه بشن توی کله اینا چیا میگذره !!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲۰
امین زنده به عشق احمد بمون که لیاقت تو بیش از این نیست چرا که ملاک سنجش تو اعتقادات باطلته نه خداو پیامبر و ولایت ضمنا ..... که محال بنظر میرسه که ولی خدا را بشناسی تا بتونی اطاعت کنی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممنون از نصیحتت"

ولی حسین آقا:
ملاک سنجش من، ح.....نیست"

اصول من، خلاصه نشده در وجود آقایان خاص شهر قم و مدیرمسئول .... و آقایان فراموش کار ائمه جماعت!!!

هرکسی از راه شما کج باشه، یا منحرفه یا فتنه گره، یا منافقه"

چرا چنین خیال میکنید؟؟؟
چرا خودتون رو حق میدانید؟؟؟؟؟
محمد ( م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین ملاک سنجش تو اگه ولایت باشه که ایشون فرمودن کار احمدی نژاد خلاف شرع و قانون و اخلاق و .... هست ! لذا چنین شخصی که به این کار و رفتار مداومت داره رو چه به امام زمان و تعیین یارای امام زمان ؟
حسني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۴
صراط خدا رو تو تك تك كلماتي كه مينويسي حاضر و ناظر ببين.
بعضي وقتها به چيزايي گير ميدي در حد خودت!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
ضمن عذرخواهی از هموطنان عزیزم- آقای احمدی نژاد فرمودند """او (چاوز)انساني عميقاً موحد و مؤمن """ بنده در تکمیل فرمایشات احمدی نژاد عرض می کنم حتی چاوز .... های معنوی داشت که متاسفانه احمد نژاد به این مقوله نپرداخت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۴
به به: رجعت چاوز از زبان احمدی نژاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این افضات از ترشحات القاء شده توسط .... است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توسط م....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشائي
حسني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲
صراط خدا رو تو تك تك كلماتي كه مينويسي حاضر و ناظر ببين.
بعضي وقتها به چيزايي گير ميدي در حد خودت!!!!!!
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۳
حضرت علی علیه السلام:

ندیدم نادان را مگر در دو حالت
1-افراط
یا
2-تفریط
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناز نفست همین!
محسن ق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲۰
امین جان زنده به عشق...تو مختاری پای عشقت بمونی ولی عدالت علی هیچ وقت اختلاسای دوران ....جون شمارو توی خواب هم نمیدید...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
صراط جان لطف کن جواب منو بذار"
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روو که نیست سنگ پای قزوینه !! انشالله 3 ماه دیگه دیدن داره !!!

رونوشت :
- امین زنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر چه رای مثبت دادم ولی اختلاس کنندگان همه از نظر سیاسی طرفدار ک... و سبز های اموی بودند و هستند که متاسفانه با چاپلوسی و تظاهرکماکان در قدرتهای اقتصادی کشور چنگ زده و حضور دارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۳
گردانندگان صراط قطعا به خاطر بی ادبی ها باید محاکمه بشود این وقت ها همه محاکم کور می شوند چون احمدی نژاد بنا داشته لانه زنبور را خراب کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۵
گردانندگان صراط قطعا به خاطر بی ادبی ها باید محاکمه بشود این وقت ها همه محاکم کور می شوند چون احمدی نژاد بنا داشته لانه زنبور را خراب کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۳
قتي شركت س...ز اردبيل بررسي نشد و.... رئيس جمهور شد بالتر از اين انتظار نداشته باشيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۹
شهید مطهری .....
شهید ... به امید ان روز
صراط زنده به تخريب احمدي نژ اد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۷
اين سايت تا انتخابات همينطور توپخونه اش كار ميكنه ، بعد از اون ديگه تعطيل ميشه.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه من اجازه میدم تعطیل بشه!؟!
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باباخیلی این سایت راجدی گرفتين
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۸
قابل توجه دوستان :شهید در لغت، به معناى حاضر، ناظر، به معناى گواه و گواهى دهنده و خبر دهنده راستین و امین و هم چنین به معنى آگاه و نیز به معنى محسوس و مشهود، کسى که همه چشم‏ها به او است و بالاخره به معنى نمونه، الگو و سرمشق است.من متوجه نشدم مشکلتون با تسلیت رئیس جمهور چیه؟!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهيد يعنی کسی که در راه اعلای کلمه توحيد و برقراری حکومت خدا کشته شده است.
آنچه شما نوشته ايد معنای لغوی شهيد است و ربطی به بار مفهومی آن در اصطلاحات قرآنی و دينی ندارد. مگر صدام محسوس نيست پس شهيد است. البته هرگز صدام خبيث با چاوز مرد و شجاع و خدمتگزار قابل قياس نيست.
لطفا با اعتقادات بازی نکنيد.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا تو هیچ چیزو متوجه نمیشی!
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲۰
امان از انــــــــــحـــــــــــــــــراف !!!!!!!!!!!!
پناه بر خدا
زنده باد رهبر عزيزم
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خجالت بکش.

اینقدر از رهبری مایه نذار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لایک به بردیا
+++++++++++++++
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
Like بردیا!
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همتون جمع کنید برین که هیچی حالیتون نیست . . .
اون شعار آخرم در مقابل زنده باد بهار انحرافیونه به بهانه حمایت از رهبرم .
درک و فهمتون رو ببرید بالا دوستان . . .
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۶
چاوز هر چی که بود ، می ارزید به خیلی از نا مسلمونای ما
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
زنده باد هرکسی که علیه ظالم و دیکتاتور قیام کنه"

چه شیعه علی باشد چه بی خدا"
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین دین اصلی و واقعی انجمن یهودی صفت چیه ؟ این دین حضرت علی رو قبول داره ؟
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان کل العمال به النیات.
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره والله مطمئنم به امثال این امین زنده و روساش می ارزید !
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱۷
بهتر براي شادي انحرافيون بگيم
شـــهـــيــــد راه بهار هــــوگو چــــاوز

اگه خوده چاوز الان زنده ميشد به . . . . ميگفت تو چرا كاسه داغتر از آش شدي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی.... امثال این بسیجی که بخاطر عقده ای که از احمدی نژاد دارند چاوز رو میکوبن
خاک بر سرشون واقعا
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۹
اين جناب امين زنده به عشق احمدينژاد جرات داره ادرسشو برام mail كنه تا د.......... تو .....ي كه اين اراجيفو منتشر مي كني.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ببین جناب مجتبی جان:

من اگه ترسی از امثال شما داشتم؛با آی پی ایران کامنت نمیذاشتم"

برای شما که کاری نداره"از جماعت ا....شما هم ترسی ندارم"


ع... و زنجیری و باتومی چاره من نمیکنند"
اگه ........ دارید و فکرمیکنی خیلی شجاعی؛آی پی من به راحتی برای شما قابل ردیابی هست"
استقبال میکنم"تو س... کردن خیلی ماهرم،شما هم روش
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- امین تو که عددی نیستی که ترسیدن و نترسیدت برای ما فرقی داشته باشه
2- گنده های تفکر انجمن یهودی صفت هم که حداکثر اگه ..... 3 ماه دیگه دیپورت میشن ت... !!
3- بعضی کامنتات منتشر میشه تا ملت بفهمن اینکه گنده های این طیف اینگونه رفتارهای غیر طبیعی دارن دنبال سرشون هم یه سری امین آبادی !! هستن و تفکرات یهودی صفتی یعنی چه که اینقدر ما میگیم !
شیرفرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو راست میگی خودت آدرس میلت رو بذار تا من د..... کنم ....
فک کردی خیلی گنده ای؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آهای مگه اینجا چاله میدونه!!!؟؟؟
همه تون برین سینه ی دیوار دست و پای مخالف بالا ببینم!بی ادبا!
هی واسه هم شاخ و شونه میکشن!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مامان نورا ببخشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۶
اصحاب كهف نه مسلمان بودند و نه شيعه اما جزء ياران امام زمان خواهند بود ، بنابر ان چاوز هم ممكن است جزء ياران حضرت باشد.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آدم ناشناس، اولا اصحاب کهف اگر زمان ظهور اسلام بودند حتما مسلمان می شدند. ثانياً در باره آنها معصومان چنين خبری را داده اند. آيا احمدی نژاد هم به منبع وحی متصل شده که چنين خبرهايی می دهد؟!
برای تقدير از چاوز همان را بگوييم که مردمش می گويند چرا از اعتقادات خودمان مايه می گذاريم؟!
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشی جان.اون زمان شیعه و اسلام محمدی نبود
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۰
باسلام
دوستان خواهشا منطقی باشید واخلاق رورعایت کنید وجلوتر از ولی فقیه نرید
من این جمله آخر متن پیام احمدی نژاد رو یه جای دیگه دیدم که مربوط به بخشی از سخنرانی هوگو چاوز بود...
پس این دعواها روبذارید کنار
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۴
خداوند لعنتتان کندکه همه چیز رو و هر اسمی رو به لجن می کشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا لعنت کند غ... را
آمــــــــــــــــــــــــــــــین
جلالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۷
شما اگر میدانستید که چاوز چه خدمتی به جمهوری اسلامی کرد جانش را در این رابطه با جمهوری اسلامی از دست داد اینگونه فتنه گری نمیکردید خدا را در نظر بگیرید جامعه را ملتهب نکنید کی گفته دوستان جمهوری اسلامی فقط مسلمانان جهان هستند امام تمام مستضعفین جهان را دوستان جمهوری اسلامی میدانست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا می بافی؟! چاوز بزرگ و قابل احترام اما چرا پای امام زمان و مقدسات و اعتقادات را به ميان می کشيد؟!
محمد ( م.....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انحراف و فتنه عمیق یعنی شما یعنی زبان شیطانی شما !! مگه چند تا عالم شیعه و پاسدار اسلام این چند روزه از دنیا نرفتن ؟ چرا اینجوری ازشون تجلیل نشد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد (م.....)
تو هنو زنده ای؟
انقد حرص خوردی من گفتم ایشالا تا الان تل.. شدی :)))
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس محمد (م ......) تا کلک انجمن یهودی صفت رو به گند نکشه ول کن دنیا نیست !
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۸
اونجایی که مساله رجعت رو مطرح کرده کاملا مضحک وپوچه.ولی طراط تو هم دیگه صراط مستقیم رو نمیری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۷
نه شرافت داريد نه انسانيت به چه كثافتي افتادي صراط به چه كثافتي براي شماها متاسفم
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به تو چه با شرافت انجمنی !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مراد جان درستش بابی است نه انجمنی
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱۲
طبق گفته مرحوم آیت ا... طالقانی هر کس در راه مبارزه با امپریالیسم کشته شود شهید است
ناشناس
|
UNITED STATES
چنين دروغی را به آية الله طالقانی نبنديد.
محمد (م ....)
|
UNITED STATES
اگه آیت الله طالقانی همین الان پاشه بگه از ولایت فقیه تبعیت کنین بهش فحش میدین انجمنی !!!
ناشناس
|
UNITED STATES
بیچاره آیت اله طالقانی ! اگه زنده بود می دید چه برداشتی از جمله اش شده چه می کرد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲۱
به صدام و قذافی پیوست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
نمیدونم چی بگم"

هرچی بود، زد پوز این بوش و اوباما رو به خاک مالید"

شما هم از دستش عصبانی باشید که اجازه نداد حیات خلوت اربابانت باشد"

"چاوز قهرمان زنده است"
"مش و مرام و آزادگی او هنوز هست"
مرعشی
|
UNITED STATES
احسنت به شما جناب ناشناس (۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶)

هوگو چاوز به معنای واقعی کلمه به صدام حسین جنایت پیشه پیوست.
امید 17ساله
|
UNITED STATES
خداییش دیگه مقایسه ی صدام با چاوز بی انصافیه!
مجید
|
ROMANIA
|
۱۸:۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۲
/ تسویه عقده ها با قهرمان یک ملت دیگر /

موافقان و مخالفانش در سراسر قاره آمریکا به احترامش کلاه از سر برداشته اند، آنوقت یه عده بی سوادِ از خود راضی در کشور ما عقده های داخلی شان را با قهرمان یک ملت دیگر تسویه میکنند!
اگر نقشه جهان را جلویشان بگذاری کشور ونزوئلا را نمیتوانند مشخص کنند، اما یک در میان "پوپولیسم" و "پوپولیست" را نشخوار و نثار رئیس جمهور فقید آن کشور میکنند!

عجیب مدعیان متکبری هستیم ما ایرانی ها!
محسن فاضلی
|
ROMANIA
عقده ای کسی است که کلاه مردمش را به احترام او بر می دارد! کلاه مقدسات و اعتقادات مردم را بر می دارد! آخه مگه امام زمان بازيچه است که اين ... گويی ها را به اسم آن عبد صالح و امام منتظر مرتکب می شوند؟!
چاوز قهرمان بود و مبارز اما اين ... چيست که خواهد آمد و ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
ROMANIA
.
ما ملتی هستیم که واسه مردمان جهان فقط باید آرزوی مرگ کنیم!!!

یه روز مرگ بر آمریکا" بعدش انگلیس، بعدش فرانسه، بعدش ایتالیا" بعدش کاستاریکا"بعدش آلمان"بعدش بورکینافاسو" بعدش میگیم مرگ بر دانمارک" بعدش میگیم مرگ بر هلند"

تمام کشورها رو ردیف میکنیم و پرچم اتش میزنیم و هیچ احترامی برای مردم شان قائل نیستیم"

به مرگ انسان آزاده ای میخندیم و برایمان اهمیتی ندارد و از مرگ رییس جمهور شجاع یک ملت،نه تنها ناراحت نمیشویم"
بلکه لوده بازیمان گل میکند!!!!

ما مردم ایران هستیم که ادعای اخلاق داریم و به همه توصیه اخلاق و رفتار اسلامی میکنیم، اما خودمان رعایت نمیکنیم"

من که به واقع بعد از شنیدن این خبر،متأثر شدم و برایم سخت بود"
نمیدانم شما چیجور آدمی هستید که از مرگ انسان آزاده ای ناراحت نمیشوید"

لااقل اگر از خدا برایش طلب مغفرت نمیکنید"فحش و توهین هم نکنید"
عکسایش را منتشر نکنید، بخدا این راه و رسمش نیست"

مگر طرف شیعه بوده که شما دارید اینجور رفتار میکنید؟؟؟

طرف دست یه خانومی رو گرفته، صراط هم عکسشو میذاره"

یکی به من بگه این یعنی چی؟؟؟؟؟؟واقعا مضحک است"بخدا ارزششو نداره،آخرتمون رو خراب کنیم واسه دو روز این دنیا"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱۰
شهید چاوز نمونه یک مبارزه ولایی و معتقد بود...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
چاوز ((مرد بزرگ)):

حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند.
_______________________________

میبینید؟؟؟
اعتقادش از خیلیا که فقط شناسنامه ای شیعه اند، بیشتره"

خداوند او را رحمت کند"کاری به دینش ندارم،ولی بعنوان یه انسان بزرگ و آزاده و مبارز برایش احترام قائلم"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸
ا انقدر کارهای منفی تو کارنامه اش هست که برای دشمنی کردن با او بهانه لازم ندارید! حتی دوستان قدیمی
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۶
دیگه این هم صراط گیر دادن دارد بخدا صراط این انحراف بسه بخدا متشنج کردن جامعه خیانت بزرگی هست
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امثال تو فضا رو متشنج میکنن انجمنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان انجمنی نگو بگو بابی
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا سعید جلیلی رو خراب میکنی اون چه گناهی کرد که امثال تو باید ازش حمایت کنن !
قدیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۷
این آقای زنده به عشق!!! اینقد عاشق محمودخانه که هیچ چیز رو قبول نمیکنه و مثل ...به همه می تازه ! خوب بگو مرحوم چاوز شیعه شده بود و خودتو راحت کن!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
چاوز شیعه نبود، اما شرافت داشت و آزاده بود"

توی ایران خیلیا داریم که لقب شیعه بودن رو یدک میکشند"دنیا که میان میشن شیعه !!!

جناب قدیری، خودتو در جای خدا نبین"
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همشون نوفهمن ! (برره ای بخون)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۷
..... دست از سر همه چیز بردار حتی ایران عزیزم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳
آیا حضرت مسیح ومهدی(ع) نمی آیند مگر اینکه آزادگی ومحبت وبرابری وبرادری را نهادینه کنند پس رجعت آزادیخواهان درجهان دور از تصور نیست مراقب باشید مثل قوم بنی اسرائیل دچار عجب برتر بودن وبنده خاص خدابودن ونظر کرده شده از خداوند و... نکنیم وما در شیعه بود ومسلمان بودن وموئمن بودن و....دچار عجب نشویم صهیونیسم بیشترین ظلم وجنایت را در آمریکای لاتین کرد امروز پرچم اسلام وحزب الله در آنجا به احتزاز در آمده وانشاءالله مقدمات ظهور مهدی(ع) عزیز وحضرت مسیح (ع) را فراهم می نماید بلی هوگوچاوز شاید رجعت کند وخیلی از نماز شب خوان ها ودعای ندبه خوان ها هرگز !خیلی از دوستان که به پیام احمدی نژاد انتقاد دارند بگویم اگر یک ونزوئلایی دل پاک به فکر فرو رود وبه دنبال حقیقت از این پیام شیعه شود آنموقع هست که کارکرد پیام محبت وبرادری مسلمان به یک انسان خواهد رسید هرچند اگر با برخی ماها آشنا شود در این اعتقاد دچار تشکیک خواهد شد ضمنا جهت اطلاع شما کارکرد این پیام کارکرد داخلی ندارد که اینگونه تحلیل می فرمایید
زغال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۵
مدیر محترم سایت صراط حتما این جمله امام حسین (ع) را قبول دارید که گفت اگر دین ندارید وپس آراد مرد باشید هوگو چاوز در زندگیش این را ثابت کرد ولی افراد در این کشور اسلامی به بهانه دین ورهبری با خون شهدای ما بازی سیاسی می کنند بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید دکتر احمدی نژاد ممکن است در کار اجرایی مشکلاتی داشته باشد اما به مرور زمان ثابت خواهد شد ایشان توهینهای که به ایشان شده از روی حسادت برخی سیاسیون بود
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو ناقص می فهمی و شاید تا آخر هم متوجه نشی کج و معوج میفهمی
مرگ میگیره بفهمین ولایت و عدم تبعیت از ولایت یعنی چه ؟ سخنرانی روز 22 بهمن براساس تبعیت از ولایت بود ؟ نامه 4 خطی بعد از افتضاح مجلس به مقام عظمای ولایت با نامه به چاوز و مشایی رو مقایسه کن !
ایراندوووووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۹
بابا کی میگه چاوز بد بوده ما میگیم اینهمه غلو کردن نداره به خدا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳
از یکی از بچه های خبری شنیدم که یکی از سایت های خبری که بالای سایتش نوشته ما باکسی عقد اخوت نبسته ایم اخیرا بایکی از نامزدهای ریاست جمهوری عقد اخوت بسته وبعد از کمک برادرانه مالی برای پرداخت طلبکارها و کمی کمک مالی برای شیرینی برادران انقلابی از ایشان حمایت میکند و خلاصه کلی باهم عقد اخوت بسته اند
بعد از دیدن این خبر متوجه شدم که واقعیت دارد
خواستم بگویم : این تذهبون
ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینها با نورای جیره خوار خودشان هم عقد دائمی بسته اند .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا کور شودهرآنکه نتواند دید!!!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
ما هوگو رافائل چاوز فاریاس هستیم.
چاوز در قلب ماست.
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه قلبت تانکره ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
همین جا بود که اقا فرمودند نظر من به ایشون نزدیکه. پس ازریاد کار از کجاست ؟مجید دلبندم این که میگند چاوز شهیده یعنی شهیده دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چاوز شهید خدمت به ملت ونزوئلاست
نوای نی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۰
آقای زنده به عشق ... عزیز برادر، ما هم از مرگ چاوز خدا بیامرز ناراحت شدیم چرا که یک انسان ازاده ای بود و عدالت طلب. چرا می خوای اینجوری وانمود کنی که ما داریم غش غش می خندیم؟؟؟ شما که اینقدر ازاده ای و عدالت رو دوست داری، به نظر بنده همین نکته که تند می ری و می خوای غیر حقیقتی رو برا همه جا بندازی و جوری سیاه نمایی کنی که مثلا ادمای ولایتمدار امروزی خود رای هستند و فقط خودشونو دوست دارن و ... خودش می تونه دلیل بر بی عدالت بودن تو و همفکرات باشه.
امین زنده به عشق دلاور افتاد تو ش داور
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۷
شهید چاوز به ما درس های زیادی داد...
ناشناس
|
UNITED STATES
چاوز در قلب ماست
محمد (م .....)
|
UNITED STATES
باشه ناشناس منتها مواظب باش روو قلب (روو دل!) نکنی !!
ناشناس
|
UNITED STATES
بله درست می فرمایید درسهای ...... شون مشهور خاص و عامه
بسیجی
|
UNITED STATES
قلبت منفجر نشد ؟؟؟؟؟؟
چی جوری جاش کردی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
این تیتر چی اسم ایت الله تهرانی را با چاوزبه خاطر مسائل سیاسی و.......
منتشر می کنید .
صدهزران گل شکفته بانگ مرغی برنخاسته
حد وحدود خود را بدان کم کم منفور نشوی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۴
سایت زرد = صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سایت زرد زرده دیگه
اینا کلا نونشون تو جنجال و درگیریه
به هر بهانه میخوان بازدید رو ببرن بالا و در آمدشون زیاد بشه
امیرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳
من به مرحوم چاوز و احمدی نژاد کاری ندارم ولی شک ندارم که صراط عامل بیگانگان و منافق است.
برادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
1- اگه چاوز و احمدی نژاد مهم نیستند چرا روش مانور میدید حتما خبری هست نیست!!!
2- چاوز برای ایران خیلی مهم بود خیلی!!!
3- پیام که طرف نمیبره بهشت یا جهنم انسان با اعتقاداتش اخرت را میسازه.
4- ...
جمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
جناب استاد صراط!
تعجب میکنم از وضعیت عمومی کردن کامنتا
ما محترمانه کامنت می زاریم منتشر نمیشه...اما کامنتای +18 عمومی میشن!!
ایمیل برامون میاد که کامنت شما غیر قابل انتشار است....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
... هست دیگه
خدا نیاره روزی رو که یکی چپ کنه
همین ... یه روز خودش عبد و عبید مشایی بوده ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تعجب نکن زیرا کامنتهای باند مافیایی صراط در یک گزارش چندین نوبت چاپ میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۱
درسته که ا... زیادی داره تو جاده خاکی میره اینم همش به خاطر حلقه انحرافی با سردم داری .... هست ولی اینو یادتون باشه 1 روزه این دولت را نمیدیم به 8 سال اصلاحات.
همچنین باید همه صبرکنیم ببینیم آقا چی میگن.
طبق دستور اخیر ایشان فعلا نصیحت میکنیم.
وقتی گفتند شروع کنید تا پایانش فقط چند ساعت طول میکشه!
پس همچنان صبر میکنیم به دستور آقا...
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس مرسی پسر/دختر احسنت
یکی پیدا شد حرف دل مارو زد
داداش به دقیقه نمیکشه حالا چه برسه به ساعت . . .
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۵
جناب احمدی نژاد تو ونزوئلا تورم چند درصده ؟ لا اقل این یکی را از این مرد آسمانی و ملکوتی یاد میگرفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گل مراد تو میدونی چند درصده تو ونزوئلا؟
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به تو چه ناشناس !
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر وقت مراد رییس جمهور شد لازم میشه که بدونه!
درضمن به تو چه!؟
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
رئیس جمهور محترم احساساتی شد و از کلماتی استفاده کرد که برای یک مسلمان بلند مرتبه استفاده میشه .چاوز مرد بزرگی بود و به مردمش خدمت کرد و استکبار ستیز بود ...میشد از او حتی بیشتر تجلیل کرد ...بدون استفاده از این کلمات...
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۰
حالا شانس اوردیم تو عاشورا یا روز خاصی نمردش.اون وقت چه لقبی به خدا بیامرز میدادن
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۲
متاسفانه سایت صراط شده عرصه یقه ویقه کشی وهرکسی بازبان های مختلف در حال توهین به یکدیگر است فکر نمی کنم این عرصه تحمل وصبر ودینداری باشد صرف نظر از اینکه انسان اشتباهاتی دارد تا حدودی سایت صراط در این عرضه نا موفق عمل می کند ولی به حرحال اینه که هست
1- پیام احمدی نژاد کارکرد خارجی داشت ونه داخلی
2-توصیه می کنم این دوستان که کامنت گذاشتن وقت بگذارند وحداقل 2 ساعت مطالعه کنند وهمینطور بی دلیل سیاه وسفید نکنند مسائل مربوط به این حوزه واظهار نظر در این خصوص نیاز به اطلاعات دقیق وکارشناسی دارد
در آخر برای سایت فخیمه صراط بسیار متاسفم که تحلیل های بسیار سطحی عوامانه ای را منتشر وباعث تشویش اذهان عمومی می شود
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو سوادت پایین هست
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت جناب آقا مراد خان

نظر حضرت آیت الله هاشمی نیز همین است.

متاسفانه هوگو چاوز و دار و دسته اش فوق العاده آدمهای بی سوادی هستند.
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۱
!!!الله اکبر!!!
چه پیامی!چاوز قراره برگرده؟!آیت الله خوشوقت چی؟آقا مجتبی چی؟!
این حدیث از امام صادق درباره علما رو بخونید:
مجارى امور و حكم ها در دست عالمان به خدا و امینانِ بر حلال و حرام الهى است.(تحف العقول، ص 238 و عوائد الایام، ص 534.)
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این حدیث با پیام احمدی نژاد تعارض ندارند
جعفر
|
UNITED STATES
|
۰۷:۵۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۶
درمناظره 88 آقای موسوی به دکتر می گفت با این شیوه شما من نگران آینده کشورم . انگار این روزها رو می دید و انگار بصیرت واقعی رو اونا داشتند . الان چقدر راحت با اعتقادات و مقدسات مردم و دین خدا داره بازی می شه . عزای عمومی بخاطر چاوز واقعا مسخره اس
محسن فاضلی
|
UNITED STATES
البته موسوی پيش از احمدی نژاد همه چيز را به مسخره گرفت و به دشمنان امام حسين عليه السلام لقب «مردم خداجو» داد!
ناشناس
|
UNITED STATES
تو را بخدا از سرباز اسرائیل برای براندازی چیزی نگو دیگه که حالمون بهم میخوره با اون مردمان خدا جوی !!! هتاکش به امام حسین(ع).
سلمان
|
UNITED STATES
ادامه نوشته جعفر که منتشر نشد:
میر حسین عزیز،دوستت دارم.از طرف خودم ، اوباما ،شیمون پرز ، نتانیاهو ،فاالاند ، منافقین ، سلطنت طلبا و باقی رفقا...
بسیجی
|
UNITED STATES
هنوز هم موسوی و فتنه 88 !!!!!!!!!!!!!!
بــــــــــــابــــــــــا اون تموم شد رفت پی کارش . . .
هنوز هم حرف از موسوی میزنین شما!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
حالا اون یه خ . . . بود یه غ . . . کرد شما چرا ولش نمیکنین . . .
بچسبین به انتخابات 92 . . .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲
او اگر با کفش وارد حرم امام رضا شد بهتر از اونهایی است که بدون کفش وسینه خیز به داخل حرم می روند ونفاق وتعفن درچاپلوسی از بوی بد جوراب چاوز برای انسان وخداوند متعفن تر است بترسید از آن روزی که انسان باور نمی کن از قائمی که سر بسیاری از آیت الله نما ها ونماز شبخوان ها را از بدنشان جداکند اسلام دین برادری ومحبت است اسلام آن دینی نیست که برخی با تصورات خود در خود پرورانده اند آن روزی را می بینم که شیعیان دچار عجب وغرور شده به سرنوشت قوم بنی اسرائیل ویهود دچار وگرفتار شوند امروز پرچم حزب الله وایران اسلامی در یکی از مظلوم ترین کشورهای آمریکای جنوبی به احتزاز در آمده است هنگام ظهور مهدی (ع)کسانی رجعت خواهند کرد که در بامر خیلی از آیت الله ها هم نمی گنجد آیا آیت الله شریعت مداری مجتهد نبود منتظری قائم مقام رهبری نبود و.....سرنوشتشان چه شد؟پس بترسیم وبترسید از آن روزی که پرده ها کنار رود وهمه چیز هویدا شود
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پرده ها کنار رفته و داعيه داران عدالت برای اجرای عدالت در حق دوستان خود خط قرمز تعيين می کنند.
اختلاس هزار ميلياردی با حمايت تئوريسين .... شکل گرفته است! و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محسن اینها که تو گفتی توفیق حضور در حرم را نخواهند داشت مثل خیلی ها که تا آخر مرگشان با اینکه توان داشتند به حرم نرفتند تا مردند .
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- هر چقدر تو و اون گندهات از این مهملاتی که توی کامنت اول بافتی ، ببافین دیر نیست زمانی که به تاریخ بپیوندین
2- سیصدو سیزده نفر كه در روايات اشاره شده از ياران خاص و ويژه امام می باشن همگي از شيعيان خالص و بسيار با ايمانند (نه امثال م ... و ا ... و چ ...) البته غير از اونا هم يارای متعدد ديگه ای هم برای اون حضرت وجود داره ولي علي القاعده همگي بايد همسو و هم انديشه با اون حضرت و آرمانهاي ايشون باشن (نه دارای تفکر مکتب ایرانی و کوروش و 11 روز خانه نشینی در برابر احکام ولایی) علاوه بر اين روایاتی هست که نشون میده كه پس از ظهور اون حضرت بسياري از مسيحي ها مسلمون میشن منتها يارای اولیه و اصلی اون حضرت همگی مسلمان و شيعه خواهند بود.
3- کافران بر چند گروه‏ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است. (مثل چاوز) منتها خیلی از پیروان دیگر ادیان با ظهور امام به صف یارای ایشون می پیوندن ، اما نه اینکه کسی که در حالت کفر از دنیا رفته از یاران اصلی امام باشه !!!
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
4- ضمن اینکه اینقدر جوش نزن کسایی که دوست مردم اسراییل هستن و کلیه تحرکاتشون رفتارشون و عملکردشون از قبیل ایجاد انشقاق در صفوف نیروهای اسلام و تقابل با ولایت فقیه مقبول تلاویو هست و استراتژی تقابل با ولایت فقیه رو که از اصلی اهداف استکبار و اسراییل محسوب میشه که سالها براش برنامه ریزی و کار کردن و میکنن رو خواسته یا ناخواسته پیگیری میکنن و تبعات ناشی از تفکراتشون به جیب تلاویو میره رو میگن تفکرات انجمن یهودی صفت !!! بنظر تو تلاویو در مقابل 11 روز خانه نشینی قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل سخنرانی روز 22 بهمن و اعمال خوارج در حرم حضرت معصومه و حضرت امام قند توو دلش آب نمیکنه ؟ در مقابل شعار زنده باد بهار قند توو دلش آب نمیکنه ؟ خب آب میکنه دیگه !! پس به این تفکر گفته میشه تفکر انجمن یهودی صفت !
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب دوست عزیز وگرامی محمد (م ....)خدمت شما سلام عرض می کنم به فرمایش قرآن کریم اذا خاطبهم جاهلون قالو سلاما برادر عزیز خیلی خودتو اذیت نکن آنچیزی که تقدیر الهی است انجام می شود مدتی است شما را رصد می کنم بدجوری بالا پائین می پرید به هرحال چه شکم هایی دریده شود تا موسی بیاید به فرمایش رهبری ما در یک پیچ تاریخی هستیم که امید وارم از آن به خوبی عبور کنیم نظر رهبری این است تا این مدت با قیمانده از دولت احمدی نژاد با تمام نقاط مثبت ومنفی آن حتی آن هنگام که فرمودند نظر ایشان به نظر من نزدیک تر است با تمام سختی هایش به پایان برسد و انشاءالله ببینیم فرد بعدی چه گلی به سر ملت ایران می زند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
جدی؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۷
ما هوگو رافائل چاوز فاریاس هستیم.
چاوز در قلب ماست.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قلب تو قلب پرنده
پوستت اما پوست شیره!!!
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چاوز چه جوری جا شد تو قلبت !!!!!!؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲
صراط بر کسی پوشیده نیست که زدی به جاده خاکی اگر این روند ادامه بدهید اعتبارت از دست میدهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۴
او انساني عميقاً موحد و مؤمن و پايبند به ارزش‌هاي انساني و آسماني و باورمند به راه انبياء الهي و حاكميت جهاني عدالت و عشق به رهبري صالحان بود.
جای تاسف از رئیس جمهور یک مملکت که هنوز تعریف مومن از غیر مومن نمی شناسد......
خدایا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استغفار کن عزیزم
استغفار کن عزیزم
از کجا شما میدونی مومن بوده یا نه
چه بساافرادی که ما آنها را خوش نداریم ولی از اولیا باشند(کلی گفتم)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۷
... بیشعور الان چی رو داری مسخره میکنی؟
پیام رییس جمهور رو درست بخون بعد عقدتو خالی کن
چاوز رو شهید راه خدمت به ملت ونزوئلا خطاب کردند
کشته شدن در راه ملت خودش رو شهادت دونسته رییس جمهور
چه کنیم که ما با امثال خوارج طرفیم که پیشونیشون جای مهر افتاده و ولی قلبهاشون پر از کینه و نفاقه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فحش نده ........!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون سه نقطه ای که گذاشته اسم مدیر سایت صراط بود که نمیدونم چرا میترسه اسم خودش رو منتشر کنه
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ادب هم خوب چیزیه که خیلیا ندارن متاسفانه . . .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۳
عبادت بجز خدمت خلق نیست . اگه مردم ونزوئلا از چاوز راضی هستند معلومه کارش درسته .بنا بر این از دست دادن یه خدمت گذار فاجعه و مصیبته اگر مردم از مسئولین راضی نباشند زنده هم که باشه مرده است
مهدی
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
آقا جان عیبی نداره.اینقدر هرچیزی رابزرگنمائی نکنین.نمیخوام ازآقای احمدی نژاددفاع کنم اما این را هم درنظر بگیرین که این پیام تسلیت درسطح بین المللی پخش میشه واز همه مهمتر مردم نیکاراگوئه آنرا میشنون.ما به لحاظ استراتژیکی یک "جاپای" بسیارخوب درآمریکای جنوبی داشتیم که بامرگ چاوز ممکنه به خطر بیفته و اون رااز دست بدیم بنابراین باید هرکاری ازدستمون برمیاد انجام بدیم تا اعتماد مردم ودولت اینده ان کشور رابدست بیاریم((البته اگر هم نشد اصلا مهم نیست)) ولذا این پیام ابتدابه ساکن نمیتونه بد باشه ونمیتونیم بگیم آقای احمدی نژاد(مثلا) برای چاوز ارزش واحترام بیشتری نسبت به حاج آقا مجتبی قائل بوده.
نورا
|
-
عزیز ونزوئلا بوده نه نیکاراگوآ!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
اجازه خانم معلم (نورا)شما ببخشش !!!!!!
ناشناس
|
-
بنازم نورا را که خوب غلط های املائی و ایضا انشائی را میگیره
مهدی
|
-
نورا خانوم:
حق باشماست.ببخشید.یک لحظه اسامی راباهم قاطی کردم.به هرحال به اصل مطلب اگر رسانه ها عنایت بفرمایند اینقدر بزرگ نمیکنند هرچیزی را..گرچه بعد ازاین خبر حرکت جدید رئیس جمهور را داشتیم که مادر جناب هوگو را (به نوعی) درآغوش گرفته!! واین یکی دیگه جای هیچ دفاع وبحثی نداره وحرکتی کاملا غلط وبرخلاف ارزش های ماست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
شهید لفظی عربی و صیغه مبالغه از ریشه «شَهَدَ» و به معنای شاهد و حاضر بودن و گواهی دادن است. صیغه مبالغه بر این دلالت دارد که عمل گواه بودن از آن فرد زیاد صادر می‌شود. در زبان انگلیسی، معادل شهید لفظ Martyr است، که از کلمه یونانی martys به معنای گواه گرفته شده است.
در باره این‌که چرا کشته راه خدا را شهید می‌نامند، دلایل مختلفی بیان شده است‌ مانند:شهید، گواهی بر مظلومیت حق، و نیز پیروزی حق در برابر باطل است در مجمع البحرین آمده است: «شهید از اسامی خداوند است؛ یعنی آن‌که ا. شاهد و گواه بر همه چیز است، و چیزی از او پنهان نمی‌ماند(قابل توجه نورا و...)در ضمن مفهوم شهید که در بالا نوشتم از نوشته های دکتر عزیز،شریعتی بود یکم درک و سوادتون رو بالا ببرید فهم این متون برای شماآسون تر میشه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صغری کبری نچین!
.... زدین دیگه!
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
در فرهنگ مکاتب، ادیان، مذاهب و اجتماعات بشری واژه هایی یافت می شود که آنان را هاله یی از نور فراگرفته است. یکی از کلمات، واژه «شهید» است. شهید به حق پیوسته است؛ آن گونه که خدایش او را توصیف می کند؛

شهید با فداکاری، ازخودگذشتگی و با سوختن و ساختن و خاکستر شدن محیط را برای دیگران مساعد می کند؛ به گفته شهید مرتضی مطهری «مثل شهید، مثل شمع است که خدمتش از نوع سوختن و فانی شدن و پرتو افکندن است تا دیگران در این پرتو که به بهای نیستی او تمام شده بنشینند و آسایش بیابند و کار خویش را انجام دهند. آری شهدا شمع محفل بشریتند، سوختند و محفل بشریت را روشن کردند، اگر این محفل تاریک می ماند، هیچ دستگاهی نمی توانست کار خود را آغاز کند یا ادامه دهد».شهید به چنان جایگاهی دست می یابد که او را به بالاترین مرتبه نیکی ها می رساند؛ این هم قابل توجه سرکار خانم نورا(الان تو دفتر صراط غیرمستقیم ماهی چقدر میگیری با حمایت کردن)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا اگر از عوامل صراط نیست پس چیست ؟ مردم را ....فرض کرده اید.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گرگان .
1.فعلا من پام شکسته .
2.مشکلتو دقیقا مشخص کن تا برات حلش کن!
3.اینقدر از اینور اونور شاهد نیار به جاش اون دوگوله رو به کاربنداز و متوجه باش که شهید درمفهوم مصطلح به چه کسی میگن!
4.یادت باش هر کلمه یک کعنای لعوی داره و یک معنای مصطلح!که بیشترمعنای مصطلحشون مورد استفاده قرار میگیره!
5.وای خدا جون اینجا باید واسه این انحرافی ها ادبیات فارسی هم تدریس کنم!!!
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا:شهادت در مفهوم اسلامي آن عبارت است از: مرگي كه انسان با توجه به خطرات احتمالي يا ظني يا يقيني فقط به خاطر هدفي مقدس و انساني و به تعبير قرآني «في سبيل الله» از آن استقبال كند.این برداشتی از بیانات امام خمینی از اونجا که چاوز با صحبت های خودش در سازمان ملل و مراسمات مختلف دشمنی مستقیم خودش با آمریکا رو اعلام کرده بود هرلحظه و هرجا احتمال ترورش بود مثل سید حسن نصراله در ضمن واژه شهيد به معني كشته شدن در راه خدا هيچ گاه در قرآن نيامده است پس حتما نباید در جنگ باشه كساني كه در راه آرمان‌هاي يك جامعه كشته مي‌شوند از سوي جوامع مورد تكريم قرار مي‌گيرند، در نزد انسان‌ها در سراسر جهان كساني هستند كه نزد مردم قابل احترام بوده و براي مبارزه با ظلم و جور و ستم و جهل كشته شده‌اند، وقتي از ايشان ياد مي‌شود، همواره هاله‌اي از احترام در اذهان نقش مي‌بندند و همه ملت‌ها براي چنين كساني، مراسم، آيين‌ها و يادبودهاي خاصي برگزار مي‌كنند. در اكثر كشورها وجود بناي «يادبود سرباز گمنام» حكايت از احترام به اين افراد دارد
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلمه شهید در قرآن به معنای مصطلح نیامده و بعدها در احادیث و روایات به کشته شده در راه خدا (قتیل فی سبیل الله ) لفظ شهید اطلاق شده است در علت و سبب این نامگذاری موارد متعددی ذکر شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا صد در صد از عوامل صراطه در این شک نکنید
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گرگان ! شهادت و ولایت فقیه تناسبی با گروهک انحرافی ندارد !! دجال ارتباطی با شهادت ندارد ! دجال تلف می شود یعنی تلف می کنیم دجال شهید نمی شود
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۱
صراط شک ندارم گروه انحرافی با نفوذ در شما وارائه مطالب سخیف بعنوان مقاله سعی در باتلاقی که رفتی غرق کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۷
سایت فحاش یعنی صراط
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۹
پیام تسلیت آقای احمدی نژاد به دکتر ارنست ، برای فوت معلمی دلسوز ! مادری مهربان ! فداکار ؛ مادام روزالین بای کروما رو ننوشتید !!!!!!!!!!!!!!
از پیام های تاریخی بودا...
خدایا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
بابا شما حرف حسابتون چیه
خدا نکنه بخواین یکیا بگین بد یا یکیا بگین خوب
بخدا بخدا بخدا قیامت حقه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۴
الهی به حق مادرم فاطمه زهرا چوب این همه بی تقوایی وتفرقه افکنیتان را بخورید .واقعا برای صراط متاسفم . کاش اسمتان را عوض می کردین
رباب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۷
فکر می کنم این پیام ها را جناب .... دیکته می کنند و رییس.. انحرافی هم که منحرف روزگار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۶
الهی به حق مادرم فاطمه زهرا چوب این بی تقوایی ها وتفرقه افکنیهایتان را می خوردین . کاش اسم صراط را عوض می کردین . یه روزی هم گند شما در خواهد آمد که از کجا واسه این همه افترا وتفرقه افکنی ساپورت مالی می شین
جواد ج از خلخال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
ایراد گرفتن از دیگران کار درستی نبست همین حرف ها رو می زنید که وهابی های مزدور میگن ریختن خون تشیع حلال است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۳
بچه ها فاتحه صراط هم خونده شد مطالبی رو که دوست نداره را نمایش نمی ده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
بچه ها فاتحه صراط هم خونده شد مطالبی رو که دوست نداره را نمایش نمی ده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
بچه ها فاتحه صراط هم خونده شد مطالبی رو که دوست نداره را نمایش نمی ده .
سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
حالم از این سایت کثیف و خائن به هم میخوره. میخواید بگید چی؟ یه مشت آدم جمع شدید که فقط احمدی نژاد رو بکوبید.
وای بر شما....
فاتحه شمارو باید خوند
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲
الان با چند بار تکرار نظر قبلی متوجه شدم هیچ دقتی تو نوشتن اخبار و... ندارید فاتحه برای صراط غیرمستقیم وقتی یه چندتا بچه بشینن سایت خبری بزنن اینه آخر و عاقبتش برید خدارو شکر کنید که تو همین دولت بهتون مجوز کار دادن دولت های قبلی یادتون باشه تا چرت می نوشتن عاقبتشون ...
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه بابا!!!؟؟؟
گرگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
کلمه شهید در قرآن به معنای مصطلح نیامده و بعدها در احادیث و روایات به کشته شده در راه خدا (قتیل فی سبیل الله ) لفظ شهید اطلاق شده است در علت و سبب این نامگذاری موارد متعددی ذکر شده است چاوز هم بدلیل مبارزات آشکار خودش علیه آمریکا و... میتونست کشته بشه و...(قابل توجه نورا که خودش قبول داره پا شکسته است و هیچی نمیشه بهش گفت وای مامانش اینا)
داوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
صراط کم تجربه کامنتهای حاوی توهین هتاکی افترائت داره زیاد میشه مواظب باش مشمول قانون فیلتر نشی
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
هر کسی برای یه امر مهم جونش رو تقدیم کنه شهید حساب میشه مثل همین چاوز . منظور احمدی نژاد و پیامش برای من و تو صراط نفهم نیست برای شخصیت ونزوئلائی نوشته شده . پس چرا اینقدر بهش ایراد میارید . چاوز تو کشور خودش و تو مرام خودش واقعا شهید شده و از نظر مردم ونزوئلا واقعا آدم مهم و روحانی و ... اینجور حرفا بوده . گریه هاشونو ندیدید از تلوزیون پخش شد . من که واقعا بغض گلومو گرفت و نزدیک بود گریه کنم
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
احمدی نژاد چاوز را یک شهید برای ونزوئلا خوانده که با شجاعت و قاطعیت در مقابل هژمونی قدرت های مستکبر ایستاد.در این پیام اظهار اطمینان کرده که چاوز بار دیگر به همراه مسیح و امام غایب شیعیان ظهور خواهد کرد.اینها دو نمونه از مطالبی است که خود صراط آورده و این نشون میده ظهور امام زمان ( عج ) و نیز شهادت و استکبار ستیزی در روزنامه نیویورک تایمز تیتر شده و این خیلی خیلی عالی است
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
صراط : واقعا شما با چه کسائی که عقد اخوت نبسته اید ؟ آمریکا . اسرائیل . وهابیت .وطن فروش ها . سبزی ها . چه کسائی ؟ خیلی بیخودید . خیلی خیلی خیلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲
صراط دست بردار
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
قل اعوذ برب ناس
من شر وسواس خناس = (صراط)
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
متن رو درست بخونید
مگه ما تو دعاها وبخصوص بعد از صلوات فرستادن بر حضرت محمد وآل محمد(ص)ودعای فرج نمیخونیم واحشرنا معهم .مگه تو دعای ندبه از خدا نمیخواهیم که روز فرج اگر از مردئگان بودیم مارا زنده کند وبه کمک آقا واز سربازان ایشان باشیم .پس این سخن دکتر کاری به 313 همراه امام زمان روحی فداه نداره.

او سرانجام در پي يك بيماري مشكوك همه وجود و جان خود را نيز در اين راه پرافتخار تقديم كرد.

او در حقيقت شهيد راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداري از ارزش هاي انساني و انقلابي است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صميمي و مهربان مردم، در بين ما نيست اما اطمينان دارم كه روح آسماني و انديشه پاك او هر روز و در افقي بالاتر در دل و جان تك تك مردم آمريكاي لاتين و ونزوئلا و همه ملت هاي عالم و با درخششي بيشتر طلوع مي كند و راه عزت و سربلندي را فرا روي همگان قرار خواهد داد.

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادي زنده است. او زنده است تا ايمان و پاكي و انسانيت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و براي استقرار استقلال و مهرباني و عدالت تلاش مي كنند.

ترديد ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسيح (ع) و تنها باقيمانده از نسل پاكان، انسان كامل، خواهد آمد و جامعه بشري را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهرباني و كمال ياري خواهد كرد.

يك بار ديگر اين ضايعه سنگين را تسليت گفته و از خداوند منان براي جنابعالي و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو مي‌كنم.
سيد فخر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
روح چاوز: خدايا مرا برگردان از طلا بودن پشيمان گشته ايم مرحمت فرموده مارامس كنيد بابا دست وردارين اين كه اولين بار نيست مسلما اخرين بارافاضات وصد البته توجيهات پيامدي ويقه پاره كردن پاورقي نخواهد بود اين چندماه اخرهم بايددندان هايمان رادرمقابل درفشاني ها جيگري كنيم تا بعدببينيم چه ميشود
بماند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
اینکه چاوز برای کشورش خیلی زحمت کشیده جای خود دارد و شهید محسوب میشه رو هم خدا داند
اما اینکه چاوز رو یکی از 313 نفر یاران اما زمان ( عج ) قرار داده ایراد داره ؟
مگه چاوز مسلمون بوده ؟
یه سرچ کوچولو تو اینترنت بکنیم از چاوز عکس های رو میاره که نگو ...
این حرکت ها واقعا از سوری مسیح ( ع ) و امام زمان ( عج ) ما پسندیده هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدی نژاد در این پیام به نظر من افراط و تفریط کرده
محمد رضا از اصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
سلام ...

بچه ها بجای حرف زدن سر این مسائل
و سرگرم کردن خودتون ، دعواو مرافه کردن ...

بدونید که الآن زمان نظر دادن نیست.

زمان خود سازیست.آماده شدن برای یاری نه گیج بازی درآوردن!!

وقت این نیست که یه گو شه بشینی و بگی ای وای دشمن سوریه رو اشغال کرده!!!

به تو چه که اون چی کار کرده!


تو خودت چی کار کرده ایی ؟ به جای این که گزارش گر خوبیباشی و یه گوشه بشینی و فقط نگاه کنی ! پا به عرصه بگذار و خود سازی کن که آماده حوادث بعدی باشی و نگذاری اتفاق سوریه تکرار بشه


بچه ها با همتونم الآن نیاز به اقدامه باید ذهن هارو روشن کرد >>>


دیگه خسته شدم از این همه حرص خوردم


به عشق امیرالموئمنین یا علی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
این دیگه چه بازی جدیدی تو رو خدا از حضور امام زمان(عج) حیا کنید
اگه کاری واسه گسترش دین نمیکنید حداقل تیشه به ریشه ش نزنید
کدوم شهید کدوم کشک کدوم بازگشت، ؟
بیاد فال منم رو بگیره ببینم منم بازگشت دارم؟