۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵

مالکيت ابومسلم به مردم واگذار مي‌شود

مديرکل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: مالکيت تيم ابومسلم از شخصي‌محوري خارج و به مردم واگذار مي‌شود.
کد خبر : ۹۹۵۲۵
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علي اکبر هاشمي جواهري در خصوص مالکيت تيم فوتبال ابومسلم اظهار داشت: بر اساس تصميمي که کارگروه فوتبال خراسان رضوي با بررسي همه جانبه موضوعات و مباحث مالکيتي تيم ابومسلم گرفت، از فصل آينده 30 درصد سهام تيم به پيشکسوتان و هواداران، 20 درصد متعلق به کساني خواهد بود که مي‌خواهند تيم را هدايت و مديريت کنند و 50 درصد سهام تيم متعلق به موثران اقتصادي خواهد بود که خود من نيز در هيئت مديره آن حضور خواهم داشت.

وي ادامه داد: بر اساس اين مدل تيم فوتبال ابومسلم خراسان از باشگاه فرهنگي ورزشي ابومسلم جدا شده و به موسسه "مسلم خراسان رضوي" انتقال مي‌يابد و از فصل آينده زير نظر اين موسسه فعاليت خواهد داشت اما نام تيم همان تيم فوتبال ابومسلم خراسان خواهد بود و تغييري در نام نخواهيم داشت.

بنا بر اعلام مديرکل ورزش و جوانان خراسان رضوي اين مدل از ابتداي فصل آينده اجرا خواهد شد و مجموعه مديريتي فعلي در فصل جاري به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

مديرکل ورزش و جوانان خراسان رضوي تاکيد کرد: فدراسيون فوتبال با اين مدل مالکيتي موافقت کرده و بدهي‌هاي فوتبالي باشگاه ابومسلم توسط مديران جديد پرداخت خواهد شد و بدهي‌هاي غيرفوتبالي نيز با راي دادگاه تعيين تکليف مي‌شود.
منبع: فارس