۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰

درفتنه‌هاي‌آينده‌خودرابه‌رهبري‌متصل‌کنيد

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه نبايد حرف مقام معظم رهبري را با راي خودمان توجيه وتفسير کنيم گفت: در فتنه آينده خودتان را با "آقا" تنظيم کنيد.
کد خبر : ۹۹۶۲۰
به گزارش صراط،حجت‌الاسلام و المسلمين "مرتضي آقا تهراني" در مراسم بزرگداشت حضرت آيت‌الله خوشوقت که با همت شاخه جوانان جبهه پايداري و انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد با بيان اينکه آيت الله خوشقوت از موحدين بودند گفت: عده‌اي ساحت دين را از اخلاق جدا مي‌کنند.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه غربي‌ها دين مسيحيت دارند دم از جدايي دين از سياست مي‌زنند گفت: البته من يک مقدار به آنها حق مي‌دهم؛ مسيحيت عُرضه پرداخت به ساحت‌هاي مختلف زندگي را ندارد.

وي با تاکيد بر اينکه اين مسيحيت و يهوديت واقعي نيستند گفت: برخي خيال مي‌کنند اسلام هم مثل مسيحيت و يهوديت است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: از ويژگي‌هاي  آيت‌الله خوشوقت اين بود که علاوه بر اينکه عارف و سالک، از همه کم حرف تر و با ملاحظه‌تر بود اما در مسائل سياست صراحتا ورود پيدا مي‌کرد.

حجت‌الاسلام آقا تهراني در بخش ديگري از سخنان خود به خلاء اسلام در علوم انساني اشاره کرد و گفت: هنوز علوم انساني ما از اينکه بحث اسلامي در آن نيست رنج مي‌برند.

وي به دانشجويان توصيه کرد بايد در اين مسائل مهم بايستيم و براي تحقق آن فعاليت کنيم.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي ولايت‌مداري را از ارکان حاکميت دانست و عنوان کرد: عدول از ارکان توجيح پذير نيست؛ در موضوع انتخابات رياست جمهوري ولايت پذيري يکي از معيارهاي بسيار مهم است کانديداها بايد در اين موضوع نمره 100 داشته باشند و کمتر از 100 قابل قبول نيست.

وي با بيان اينکه کارآمدي از ديگر ويژگي‌هاي يک رئيس جمهور بايد باشد عنوان کرد: برخي ضعف در اين ارکان مهم را توجيه مي‌کنند اما توجيه يک بار، دوبار و نه بيشتر.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه در موضوع ولايت مداري نبايد شل بياييد گفت: ما در نظام امامت و ولايت کارمان با ديگر الگوهاي مديريتي فرق مي‌کند.

وي درباره معاني ولايت پذيري گفت: عده‌اي از اين واژه را به معناي "قرابت" تعبير مي‌کنند اين به اين معناست که صرف ولايي به مردم نزديک است و وضع زندگي و معيشتي آنها را درک مي‌کند.

حجت‌الاسلام آقا تهراني درباره معني ديگر ولايت مداري گفت: برخي اين واژه را به نصرت و ياري کردن تعبير مي‌کنند و فرد ولايي بايد ياري کننده مردم باشد.

وي در ادامه سخنراني خود تاکيد کرد: بايد از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشکر بکنيم؛ اگر هزار بار هم تشکر بکنيم باز هم کم است، مخصوصا از اقشار پايين و کم درآمد جامعه.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه رهبري در مسائل اقتصادي بيش از همه ناراحت شدند گفت: ايشان دولت و مجلس را به دفترشان بردند و درباره حل و بررسي مسائل با آنها صحبت کردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي همچنين عنوان کرد: همه به ويژه اساتيد و دانشجويان بايد ولايت پذيري را در خودشان نهادينه کنند؛ نبايد حرف آقا(مقام معظم رهبري) را با راي خودمان توجيه و تفسير کنيم.

وي در اين باره تاکيد کرد: مگر اينگونه نيست که حرف ولي فقيه در زمان غيبت امام زمان(عج) حجت است پس چرا بايد کاري کرد که رهبري بگويد اين کار خلاف شرع و قانون بود.

حجت‌الاسلام آقا تهراني ادامه داد: نفس کشيدن تحت حاکميت ولايت بسيار متفاوت است با زندگي در فضاي خارج از مرزهاي اين سرزمين؛ ولايت نعمت بسيار بزرگي است که بايد قدر آن را بدانيم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در فتنه آينده خودتان را با آقا(مقام معظم رهبري) تنظيم کنيد؛ رئيس مجلس و رئيس جمهور شما را نگيرد؛ و تقواي سياسي، اقتصادي و غيره و .... مي‌توان از گردنه‌هاي سخت پيش رو عبور کرد.

گفتني است؛ دقايقي پيش آيت‌الله مصباح يزدي در مراسم بزرگداشت آيت‌الله خوشوقت حضور يافت.