نگاهی به یک نمایشی اجتماعی؛ پس از آزار و پس از تحقیر

نگاهی به یک نمایشی اجتماعی؛ پس از آزار و پس از تحقیر

نمایش «پس از» اثری جذاب و دیدنی است که به موضوعی اجتماعی می‌پردازد؛ موضوعی که به راستی همه‌ی ما باید با نگاه دیگری آن را مطالعه کنیم.
جزئیات زمانی توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

جزئیات زمانی توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال 1403 از روز سه شنبه می‌توانند کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.

تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب تهران

مراسم معرفی کتاب «مرد ابدی» روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران والامقام سردار حسن تهرانی‌مقدم به همراه تجلیل از نویسنده و خانواده معظم شهید در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

چاووشی در اوج می خواند

قطعه «جهان لاغر»، تازه‌ترین اثر محسن چاووشی، همچون آثار قبلی این خواننده، به‌صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفت و در برخی از پلتفرم‌ها رتبه یک را به‌ دست آورد.

اولین تصاویر از عموپورنگ در سریال جدیدش

داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها غیبت این بار با یک سریال نمایشی و متفاوت برمی‌گردد.

کتابخانه شخصی رهبر انقلاب چند جلد کتاب دارد؟

دکتر حدادعادل مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به گستردگی و تنوع کتب موجود در کتابخانه شخصی رهبر انقلاب، طی گفتگویی در سال ۸۸ اینچنین روایت کرده‌اند:ایشان کتابخانه بزرگی دارند؛ حدوداً ده سال پیش [حدود سال ۱۳۷۸]، می‌گفتند این کتابخانه سی هزار جلد کتاب دارد. جالب است که کسانی مانند مرحوم آیت‌الله نجفی مرعشی اصلاً نیتشان این بود که کتابخانه درست کنند اما کتابخانه‌‌ آقا به‌طور طبیعی درست شده است. بخشی از این کتابخانه در منزل شخصی‌ ایشان جا گرفته. آقازاده‌هایشان هم کمک می‌کنند تا این کتابخانه به‌خوبی اداره ‌شود.
برنامه امتحانات کشوری دانش‌آموزان پایه ششم تغییر کرد

برنامه امتحانات کشوری دانش‌آموزان پایه ششم تغییر کرد

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم تغییر کرد و دانش‌آموزان باید به جای ۸ خرداد در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در امتحان هماهنگ کشوری درس ریاضی شرکت کنند.
روایت حسن فتحی از "مولانا و شمس"

آیا «مست عشق» واقعا تولید مشترک است؟

«تولید مشترک» یعنی بازار مشترک، یعنی امکان اکران فیلم در ۲ یا چند کشور. کمتر فیلمی در سال‌های بعد از انقلاب بوده که به‌معنای واقعی کلمه تولید مشترک بوده باشد.

۱۰ روش قطعی برای پاک کردن انواع لکه از روی فرش

همیشه این احتمال وجود دارد که فرش ما به دنبال یکی از فعالیت‌های روزانه دچار لکه شود، اما خبر خوب این است که حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها را نیز می‌توان با استفاده از روش‌های ساده خانگی از میان برد.

سوال عجیب خبرنگار از دوست صمیمی جواد نکونام | به خاطر رفیقت با قدرت بازی می‌کنی؟

سرمربی هوادار در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به دلیل دوستی با جواد نکونام تیمش با قدرت بیشتری مقابل پرسپولیس بازی کند؟ گفت: عذرخواهی می‌کنم ولی شبیه خاله بازی است اگر چنین فکری کنید.
۳