ظریف: تحولات در غزه دانشگاه‌های آمریکا را دوباره زنده کرد

محمد جواد ظریف گفت: مدتی بود که دانشگاه‌های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه‌کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه‌های آمریکا دوباره زنده شوند.
بررسی سریال "جنگل آسفالت"

"جنگل آسفالت" از ستایش نوید محمدزاده تا کسل‌کننده بودن سریال

«جنگل آسفالت» ساخته پژمان تیمورتاش که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، ‌ در باره دختری است که برای نجات برادر در حال اعدامش، دست به کار خطرناکی می‌زند.

زهره فکور صبور؛ قتل یا خودکشی خانم بازیگر؟

فارغ از سویه‌های قضایی و اخلاقی این پرونده، آنچه در چنین اتفاقاتی قابل تأمل است سویه‌های ملتهب و پرمخاطره شهرت و زیست سلبریتی‌هاست که به واسطۀ فناوری‌های دیجیتالی می‌تواند جان آن‌ها را هم در معرض فشار و تهدید قرار دهد و حتی به مرگ منتهی کند. به همان اندازه که جهان رسانه‌ای تکنیکال می‌تواند به نام‌آوری بیشتر بینجامد می‌تواند به بدنامی یا قضاوت‌های کشنده هم دامن بزند و شمشیری دو سر است.

تبریک تولد مجید صالحی به رضا عطاران

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان در صفحه اینستاگرامش سالروز تولد رضا عطاران را تبریک گفت.

توصیه‌های پلیس به زائران خانه خدا

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا اظهارکرد: تجارب مناسک حج در سال‌های گذشته ثابت کرده است عدم آگاهی زائران از مقررات کشور میزبان ممکن است برای حجاج عزیز در این سفر معنوی مشکل ساز شود.

چند کتاب تاکنون در نمایشگاه کتاب فروش رفته است؟

سخنگوی نمایشکاه کتاب تهران گفت: در مجموع ۳۹ هزار و ۱۰۰ سفارش در بخش مجازی نمایشگاه ثبت شده است و ۵۸ هزار و ۳۰۰ نسخه فروخته شده است.

روش دریافت سود سهام عدالت متوفیان

افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند. امیدواریم.

اعلام جزئیات تیراندازی در شهرک غرب تهران

ربیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین‌گیر شدن و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منازل در خیابان درختی محدوده شهرک غرب در منطقه غرب پایتخت خبر داد.
کرامت‌هایی از حضرت معصومه که از آن بی‌خبریم

کرامت‌هایی از حضرت معصومه که از آن بی‌خبریم

آیت الله بهجت(ره) می‌فرمود: «خدا می‌داند چه برکاتی به واسطه وجود شریف حضرت معصومه (س) در قم و سایر امامزادگان برای شیعه است.»
نمایشگاه کتاب امشب تا ساعت ۲۱ تمدید شد

نمایشگاه کتاب امشب تا ساعت ۲۱ تمدید شد

سی و پنجمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز دوم خود را درحالی دارد به پایان می‌رساند که زمان نمایشگاه تا ساعت ۲۱ تمدید شد.
۴