۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

اژدر مسلح دستگیر شد+عکس

این پدر سالخورده به ماموران گفت: اسم پسرم اژدر است و تازه از زندان آزاد شده است و به خاطر شرارت‌های بسیارش من اجازه ورود به خانه را به او نمی‌دهم ولی او هرشب جلوی درب خانه آمده و با عربده کشی، فحاشی و شکستن شیشه آسایش و امنیت را سلب کرده است و قصد دارد به زور وارد خانه شود
کد خبر : ۱۶۰۰۳۶
صراط: اژدر مسلح تهران که تازه از زندان آزاد شده بود با شکایت والدینش مجدد دستگیر و به دادسرا فرستاده شد.

چند شب گذشته مردی به کلانتری 110 شهدا مراجعه کرد و از دست پسر خود شکایت کرد.

این پدر سالخورده به ماموران گفت: اسم پسرم اژدر است و تازه از زندان آزاد شده است و به خاطر شرارت‌های بسیارش من اجازه ورود به خانه را به او نمی‌دهم ولی او هرشب جلوی درب خانه آمده و با عربده کشی، فحاشی و شکستن شیشه آسایش و امنیت را سلب کرده است و قصد دارد به زور وارد خانه شود.

 

  ماموران در بررسی سوابق متهم دریافتند که این فرد چنیدن سابقه شرارت و حمل اسلحه را دارد و یکی از اراذل و اوباش به نام تهران محسوب می‌شود.

در ادامه ماموران با تجربه‌ای که دارند متوجه شدند که اصرار‌های پسر شرور برای ورود به منزل می‌تواند، تنها برای بر داشتن اشیاء مهمی باشد که قبلا از افتادن به زندان آنان را در خانه پنهان کرده است.

لذا ماموران با اجازه صاحب ملک، خانه را مورد بازرسی قرار داده و موفق شدند در بازرسی دقیق از اتاق خواب متهم یک کلت کمری به همراه 53 تیر جنگی کشف و ضبط کنند.

در ادامه ماموران کلانتری با انجام یکسری فعالیت‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را ردیابی و اژدر را در یک عملیات ضریتی دستگیر کردند.

در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه 14 تهران منتقل شد.

منبع: مشرق