۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

تجهیزات نظامی یا اسباب بازی اوباش؟!

فروش و جابجایی لوازم نظامی مثل: شوکر , اسپره اشک اور , باتوم برقی و... که از مرزهای غربی کشور بصورت قاچاق وارد کشور میشود ازادانه در مراکز شهر تهران و شهرستانها بفروش می رسد.
کد خبر : ۷۳۲۱۹

به گزارش صراط به نقل از انقلاب نیوز ، فروش آزادانه برخی وسایل و ابزارآلات نظامی در مراکز تهران و شهرستانها انقدر ازادانه خرید و فروش میشود که از خرید اسباب بازی راحت است.

به گزارش خبرنگار ما , شوکر ها و باتوم های برقی که با همراه با اسباب بازی ها و وسایل صوتی و تصویری بصورت قاچاق وارد میشود هم اینک در مرکز بازار اصلی شهر تهران و در دست دست فروشان خیابانی و در برخی شهرستانها بصورت عادی و ازاد بفروش می رسد البته نیروی انتظامی برخورد هایی داشته است اما این مسئله انقدر بطور فراوان مشاهده میشود که قادر به برخورد نیستند.

IMAGE634195601524918750

این وسایل نظامی که برای زور گیری و تهدید افراد توسط ارازل و اوباش قرار میگیرد و موارد بیار زیادی هم مشاهده و در نیروی انتظامی به ثبت رسیده است باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

فروش این وسایل خطرناک فقط به دستفروشان خیابانی ختم نمیشود بلکه انقدر ازادانه بفروش میرسد که در اینترنت هم خرید اینترنتی میتوان کرد و پست سفارشی برایتان ارسال شود فقط کافیست سرچ کوچی در اینترنت کنید تا از موضوع اگاه شوید.

صدور هر گونه مجوز در خصوص تجهيزات دفاع شخصي صرفاً بر عهده نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات است و هيچ سازمان و ارگان دیگیری حق صدور و توزيع تجهيزات دفاع شخصي را در سطح کشور ندارد.

رد وبدل کردن این وسایل نظامی در برخی شهرها بخصوص شهر تهران انقدر ازاد است که اکثر ارازل و اوباش و سلب کنندگان اسایش مردم یکی از این وسایل را همراه خود دارند و در بین یکدیگر رد وبدل می کنند.

طلافروش ها، صراف ها، متصديان عرضه سوخت، جامعه پزشکان، کانون وکلا، رانندگان وسايل نقليه درون و برون شهري تحت نظارت اتحاديه مربوطه شامل اتحاديه تاکسيراني، فروشندگان سلاح و مهمات و متصديان داروخانه هاي شبانه روزي مي توانند تجهيزات دفاع شخصي حمل کنند و قانون استفاده خاص خود را دارد .

شوک ها برقی که در بعضی از موراد برای ترس بانوان توسط ارازل و اوباش به جهت تسلیم شدن در برابر ارازل اوباش مورد استفاده قرار میگیرد باعث نارضایتی و شکایات مردم از این موضوع شده است.

اسپره های اشک اور غیر مجاز  که دیر تر از شوکر عمل می کند خطرات بیشتری از جمله بینایی چشم و بیماری های پوستی دارد اما افرادی که از این تجهیزات غیر مجاز استفاده می کنند اصلا به چنین مواردی توجه ندارند و فقط به خواسته های پلید خود فکر می کنند.

این وسایل نظامی که بصورت قاچاق و با شدتی افسار گسیخته وارد کشور میشود به طور ازاد در مراکز تهران و شهرستانها بصورت ازاد و اشکار مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرد.

این وسایل نظامی خطرناک که بصورت قاچاق و با هدف ناامنی برای مردم و اغتشاشات خیابانی وارد کشور میشود با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسد.

ورود شوکر های برقی و اسپره ها اشک اور و سلاح و مهمات به کشور هدفی جز نا امنی عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است .

 شوکرهاي غيرقانوني در چند ثانيه 1800 ولت برق وارد بدن مي کنند و با توجه به اينکه هنگام استفاده از اين وسيله، شوک الکتريکي به بدن وارد مي شود به همين منظور براي استفاده از شوکر نقاط خاصي در بدن مشخص شده و اگر ندانسته به قسمتي ديگر از بدن شوک وارد گردد فرد به کما مي رود.همین مسئله باعث شده است که در برخی موارد مشاهده شده افراد متحمل شوک های برقی به حال کما و در بعضی موارد دیگر منجر به فوت میشوند.

این تجهیزات نظامی خطرناک همچون شوکر برقی و اسپره اشک اور که قادر است فرد مورد حمله را از پا در اورد به طور ازاد در بین برخی جوانان و نوجوانان به فروش می رسد که از فروش ازاد و اشکار چنین وسایلی به طور ازاد معلوم است دشمنان این ملت و مرز و بوم نقشه دیگیری را طراحی و به اجرا گذاشته اند که با همت نیروی انتظامی و سپاه و دیگر نهاد ها این نقشه انها هم مثل گذشته خنثی خواهد شد.