۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹

درخواست محاکمه برای فائزه هاشمي

رئيس فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حوادث ۲۵ بهمن گفت: فراكسيون زنان در مجلس شوراي اسلامي از قوه قضاييه خواستار تسريع در محاكمه زهرا رهنورد و فائزه هاشمي به عنوان سران فتنه شدند.
کد خبر : ۱۷۴۲۵

به گزارش صراط نیوز، طيبه صفايي نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور فائزه هاشمي در فتنه هاي اخير گفت: فر اكسيون زنان خواستار تسريع در محاكمه فائزه هاشمي و زهرا رهنورد بعنوان سران فتنه شدند چرا كه آنها در جريان فتنه هاي اخير بلندگوي آمريكا و اسرائيل بوده و منجر به شهادت دو تن از جوانان كشور شدند.

وي با اشاره به حضور فرزندان برخي خواص در فتنه ۸۸ از آ‌زادكردن اين افراد بلافاصله بعد از دستگيري انتقاد كرده و اظهار داشت: از دستگاه هاي ذيربط انتظار مي رود با رويكرد عدالت محور با اغتشاشگران برخورد كرده و بعلت نسبت آنها با برخي خواص، آنها را از محاكمه و دستگيري معاف نكنند چرا كه لزوم برخورد جدي با اين افراد در جامعه احساس مي شود .

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به اينكه محاكمه سران فتنه از مطالبات مردم و نمايندگان ملت است افزود: دستگاه قضا بايد هر چه سريعتر به محاكمه اغتشاشگران بپردازد و در اين ميان پرونده فائزه هاشمي و زهرا رهنورد هم بايد بعنوان سران فتنه مورد بررسي صورت گرفته و با آنها برخورد جدي صورت گيرد.

برچسب ها: فائزه هاشمی فتنه