فیلم / واکنش وزیر صمت به خبر تولید نوکیای تقلبی

فیلم / واکنش وزیر صمت به خبر تولید نوکیای تقلبی

وزیر صمت درباره گوشی همراه با برند نوکیا گفت: اگر محرز شود تولید نوکیا در داخل تقلبی است، تولید آن متوقف خواهد شد. عباس علی‌آبادی در ادامه افزود: اگر تقلبی بودن این گوشی در بازار محرز شود از همه امکانات از جمله تخصیص ارز هم محروم خواهد شد.
نماینده مجلس: رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد

بیرانوند پس از مصدومیتش باز هم نتوانست تیمش را در یک بازی حساس همراهی کند.

طرح کالابرگ الکترونیک چقدر موفقیت‌آمیز بود؟

طبق آمارها و گزارش‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است.

بانک‌ها چگونه قیمت مسکن را در تهران بالا می‌برند؟

یک کارشناس بازار مسکن گفت: مشخص است که بانک‌ها می‌توانند با تجدید ارزیابی و ایجاد بحران و سونامی در قیمت مسکن در شرایط تراز منفی و ناترازی‌های بانکی، خود را با اعتبارسنجی جعلی از مخمصه نظارت بانک مرکزی نجات بدهند و از سوی دیگر نیز با این افزایش قیمت لجام گسیخته، به راحتی وثیقه‌های بیشتر برای اخذ وام‌های بیشتر نیز دریافت می‌کنند.

زن کشی فجیع در حمام یک خانه در لواسان

مرد عصبانی در اقدامی هولناک اقدام به قتل همسرش در حمام کرد.

هزینه درمان این افراد رایگان شد

​رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی و واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد.

تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران

در حالی که مدیران شهری اعلام کرده‌اند بازنگری طرح ترافیک در تهران طی امسال قطعی است ولی رییس‌پلیس‌راهور می‌گوید؛ هنوز در مورد طرح ترافیک به جمع بندی نرسیده‌ایم وطرح امسال تغییری نخواهد داشت.

آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی درگذشت ​

آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی مسئول حوزه علمیه شرق تهران درگذشت.

یک خبر خوش برای سهام عدالتی‌ها

 مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، گفت: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.