۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

زوج بازیگر مهمان "زنده باد زندگی"

محمدجعفر خسروی اعلام کرد مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» امشب یكشنبه 14 اردیبهشت میزبان زوج هنری امیر جعفری و ریما رامین فر است.
کد خبر : ۱۷۶۴۶۰
صراط: محمدجعفر خسروی مجری برنامه «زنده باد زندگی»  گفت: در برنامه امشب «زنده باد زندگی» امیر جعفری و ریما رامین‌فر حضور خواهند داشت تا درباره زندگی خانوادگی خود و مسائلی كه علاوه بر همكار بودن ممكن است در زندگی شخصی هنرمندان به وجود بیاید، مطالبی را عنوان كنند.

وی خاطرنشان كرد: از دیگر مباحثی كه در برنامه امشب مطرح خواهد شد موضوع مهمترین شاخصه‌ها در مشاوره قبل از ازدواج است كه دكتر فاطمی به عنوان كارشناس این بخش از برنامه به آن خواهند پرداخت.

امیر جعفری از سال 72 فعالیت خود را در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر آغاز كرد. او مدرك کارشناسی مدیریت دارد و دوره دو ساله بازیگری را در كلاس‌های آزاد و در سال 71 زیر نظر حمید سمندریان آموخت. بازی در سینما را در سال 1380 با بازی در فیلم «نان و عشق و موتور 1000» آغاز کرد و با بازی در فیلم «قارچ سمی» ادامه داد. همچنین بازی در مجموعه «بدون شرح» مهدی مظلومی در سال 80 اولین حضور او در تلویزیون بود.

همسر او ریما رامین فر نیز دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر است. وی کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور 1000» پا به عرصه سینما نهاد. ثمره ازدواج این زوج هنرمند، پسری با نام آیین است.

مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیما است كه با تهیه كنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی از یكشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 از شبكه دو روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر