۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

حزب ندا: 9 میز انتخاباتی داریم

سالک رئیس کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان از تلاش حزب متبوعش برای رسیدن به کاندیداهای نهایی خبر داد و گفت: ما در تهران ۹ میز انتخاباتی تشکیل داده‌ایم.
کد خبر : ۲۳۸۲۱۳
صراط: سجاد سالک رئیس کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گویی با سایت ندای ایرانیان آخرین وضعیت انتخاباتی حزب متبوع خود را تشریح کرده است که بخشی از آن در ادامه می‌آید:

- اکنون در چه مرحله‌ای هستید؟ آیا کاندیداهای احتمالیتان مشخص شده است؟

سالک: ما فعلا در حال بررسی سناریوهای آتی و تدوین فرمول‌های پیشنهادی برای رسیدن به کاندیدای نهایی هستیم
البته در همین روز‌ها مراجعات متعددی از سوی افراد علاقمند به کاندیداتوری صورت گرفته و تمایل چهره‌های سیاسی مختلف برای حضور در لیست ندای ایرانیان نشان می‌دهد هم اعتماد خوبی از جانب نخبگان سیاسی نسبت به ندای ایرانیان وجود دارد و هم اینکه انتخابات پرشوری در پیش داریم

*پس یعنی شما مذاکره با کاندیداهای احتمالی را شروع کردید؟ 

سالک: خیر. ما در حال حاضر مشغول تهیه شاخص‌ها و معیارهای انتخاباتی هستیم اما در عین حال همه حوزه‌های انتخابیه را زیر نظر داریم. هم اکنون در دفتر مرکزی حزب جلسات منظمی برای رصد فضای انتخاباتی استان‌ها تشکیل شده و کوچک‌ترین تحرکات انتخاباتی از جانب تحلیلگران کمیته، ثبت و ضبط می‌شود

*یعنی همه حوزه‌های انتخابیه در تمام استان‌ها را هم زیر نظر دارید؟ حزب تازه تاسیس شما با چه توان و پتانسیلی چنین کاری را انجام می‌دهد؟ 

سالک: ما در تهران 9 میز انتخاباتی تشکیل داده‌ایم که اعضای هر میز موظف هستند تحولات استان‌های تحت نظر خود را زیر ذره بین قرار دهند. به عنوان مثال دوستان آذری زبان ما مسئولیت رصد مناطق آذری زبان را بر عهده داشته و در میز خراسان هم تحولات هر سه خراسان را زیر نظر داریم و به همین ترتیب برای تمام استان‌ها و همه حوزه‌ها حداقل یک تحلیلگر قرار داده‌ایم و از اطلاعات اعضای ندا در استان‌ها هم استفاده می‌کنیم. فراموش نکنید حزب ندا هسته‌های اولیه‌اش را در تمام استان‌ها تشکیل داده و از نظر کانال‌های کسب خبر مشکل و دغدغه‌ای نداریم. به هرحال تصور ما این است با تکمیل بانک اطلاعاتی می‌توانیم گمانه زنی دقیقی از تحولات انتخاباتی داشته و در عین حال بهترین تصمیم ممکن در مورد هر حوزه را اتخاذ کنیم.