۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

کاظمی: تراکتور مدیون دروازه‌بانش است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تراکتورسازی در دیدار با ما یک امتیازش را مدیون دروازه‌بان جوانش است.
کد خبر : ۲۵۳۳۶۹
صراط: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تراکتورسازی در دیدار با ما یک امتیازش را مدیون دروازه‌بان جوانش است.

فرهاد کاظمی پس از تساوی یک بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تراکتورسازی داشتیم، آنها یکی از تیم‌های خوب در لیگ برتر هستند. ما امروز برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان شده بودیم، اما متأسفانه محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. فکر می‌کنم تراکتوری‌ها یک امتیاز را مدیون او هستند.

وی در مورد داوری مسابقات گفت: قضاوت در بازی امروز مشکلی نداشت، همه مربیان در لیگ برتر سعی می‌کنند در صورت کسب نتیجه ضعیف مقابل حریفان، همه تقصیرها را گردن داور بیندازند، اما همانطور که دیدید داور مسابقه اشتباه چندانی نداشت، امیدوارم با حمایت از داوران جوان، آنها بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی راه‌آهن گفت: باید قبول کنیم که راه‌آهن زمان می‌برد که به یک تیم باشخصیت تبدیل شود. بازیکنان ما خیلی جوان هستند و باید فرصت داد که به شرایط ایده‌آل و مدنظر کادر فنی برسند.

کاظمی در خصوص آفساید اعلام شدن گل این تیم اعلام کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم، اما مطمئن باشید داور مسابقه به آن صحنه از من نزدیک‌تر بود.

کاظمی با اشاره به اینکه تشویق بی‌امان هواداران تراکتورسازی باعث شد تمرکز بازیکنان جوان ما به هم بخورد، تأکید کرد: بدون شک اگر تراکتورسازی هوادارانش را نداشته باشد، به مشکلات زیادی برمی‌خورد. این تیم علاوه بر اخباری، خارجی‌های خوبی هم دارد که تأثیر زیادی بر روند مسابقه گذاشتند.
منبع: فارس