۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

برخورد مرگبار سه خودروی سمند در جنگل

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی اعلام کرد که بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سمند با یکدیگر در محور رباط به جنگل گلستان در غرب استان ، سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
کد خبر : ۳۲۳۵۱۲
صراط: رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی اعلام کرد که بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سمند با یکدیگر در محور رباط به جنگل گلستان در غرب استان ، سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علیرضا حسین‌زاده اظهار کرد: سه دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 19 محور رباط به جنگل گلستان با یکدیگر برخورد کرده که مأموران پلیس‌راه چمن بید برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان داشت: طی بررسی‌های محل تصادف مشخص شد یکی از خودروها که از مسیر جنگل گلستان به رباط در حرکت بوده با خودروی سمند که از روبرو رخ‌به‌رخ شد و باهم برخورد کردند.

حسین زاده افزود: در همین حین یک خودروی سمند دیگر نیز در این حادثه دچار سانحه می‌شود که رانندگان دو خودرو به همراه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم جان باختند.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان  خراسان شمالی دو نفر از سرنشینان خودروها نیز به‌شدت مجروح و به بیمارستان‌های پور سینا شهرستان آشخانه و امام علی(ع) بجنورد منتقل شدند.

وی یادآور شد: کارشناسان پلیس‌راه، علت اصلی این سانحه را بی‌احتیاطی از جانب راننده خودرو سواری سمند که از مسیر جنگل گلستان به رباط در حرکت بود به علت انحراف به چپ نسبت به خودروهای دیگر تشخیص دادند.

گفتنی است در محور بجنورد به جنگل گلستان در غرب خراسان شمالی تصادفات مرگبار زیادی روی می دهد.

پزشکی قانونی خراسان شمالی هم شمار جان‌باختگان سوانح رانندگی در این استان در شهریورماه را تا روز گذشته 11 نفر اعلام کرده است.