۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

مربی استقلال خوزستان: پول تغذیه نداریم، چطور به عمان برویم؟

کد خبر : ۳۴۸۷۶۲
صراط: سرمربی استقلال خوزستان با گلایه از مسئولان این استان گفت: دیدید یک ایران برای استقلال تهران بسیج شد اما اینجا تمام وعده‌ها دروغ محض بود.

به گزارش فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت:اول اجازه می‌خواهم که این برد را به شرف و تعصب بازیکنانم تقدیم کنم. بازیکنان من 7 ماه است فقط قول و وعده شنیده‌اند. ما باید با مردم صادق باشیم. اگر اینگونه باشد نمی توانیم به آسیا برویم. من از مدیر عامل گلایه دارم.

سیروس پورموسوی با گلایه از مسئولان استان خوزستان گفت: امروز به اینجا آمده‌ام تا این حرف‌ها را بزنم چون فقط به ما دروغ گفتند. مردم بدانند به کسانی رای دادند که انها هیچ کمکی به ما نکردند. بازیکنان من فقط وعده شنیدند و خدا را شکر می‌کنم که لطف خدا شامل حال ما شد ولی باید این را بگویم که من روزهای خوبی برای استقلال خوزستان نمی‌بینم.

وی افزود: در هفته گذشته قبل و بعد از تمرین تیم برای بازیکنان تغذیه نداشتیم و به همه جا بدهکار هستیم. به آژانس و به لباس‌فروشی‌ها و هتل حتی به سرویسی که بازیکنان را به زمین تمرین می‌آ‌ورد بدهکار هستیم. اینها همه دردل من عقده شده است. الان هم به عشق مردم و طرفداران استقلال خوزستان در اینجا مانده‌ام ولی شرایط اگر اینگونه باشد نمی‌مانم.

وی تاکید کرد: الان که با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم چگونه باید به مصاف پیکان برویم ما بلیت را سفارش دادیم ولی باید پول بدهیم تا بلیت‌ها را بگیریم. با این شرایط چگونه باید به عمان برویم؟ خواستم اینها را بگویم که مردم بدانند تمام قول‌هایی که به ما داده شده کذب بوده و فقط دکتر شریعتی بود که دست ما را گرفت. همه آن وعده‌ها و آن 10 میلیاردها دروغ محض بود.

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: استاندار چندین بار با مسئولان صحبت کرده ولی سه ماه است آقایان یا در جلسه هستند یا در خارج از کشور. دو روز پیش خودم با استاندار حرف زدم و او گفت دستور را گرفته اما شاید باور نکنید پول اروند را هنوز به ما ندادند. جالب است که یک روز می‌گویند پول را نمی‌توانیم به خودتان بدهیم و یک روز می‌گویند پول را از طریق شرکت نفت پرداخت می‌کنیم. ما 8-7 میلیارد پول لازم داریم. شما بگویید آخری سال است آیا وقتی تیم به عمان می‌رود بازیکنان نباید 3-2 میلیون دست زن و بچه‌شان بدهند؟ هفته گذشته مینی‌بوسی که بازیکنان را به تمرین می‌آورد به خاطر بی‌پولی نیامد و بازیکنان با تاخیر به تمرین رسیدند.

وی افزود: استقلال تهران را دیدید؟ یک ایران برایش بسیج شدند ولی آیا در استان خوزستان چنین چیزی دیدید؟ من وقتی بازیکنم مصدوم می‌‌شود نمی‌توانم او را جایی ببرم امیدوار م مسئولان تا بازی با پیکان مشکلات را حل کنند.

خبرنگاری گفت: چرا تیم شما زود عقب می‌کشد که پورموسوی پاسخ داد: ما در بازی با پدیده 20 دقیقه در بازی نبودیم. تیمی که می خواهد به آسیا برود باید باهوش باشد. انشاءالله این مشکل را تا بازی آینده حل می‌کنیم.

وی درخصوص اعتراض تماشاگران و اتفاقی که برای آرش افشین رخ داد گفت: افشین بازیکن بزرگی است و بسیار تحت فشار قرار دارد. او در نیم فصل اول رفتار مناسبی را ندید و باید به او کمک شود. امیدوارم مشکل گل زنی او مثل مهدی مومنی که هفته گذشته گل زد برطرف شود. من از خرید افشین خوشحالم چون از روزی که آمده یک ریال پول نگرفته است. او 4 پیشنهاد خوب داشت ولی به اینجا آمد تا به ما کمک کند. من از هواداران خواهش می‌کنم که به او کمک کنند.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا نانگ از تعویضش ناراحت شد، گفت: او در بازی قبل تعویض شد و ناراحتی کرد که به او گفتیم مستقیم به هتل برود. امروز هم می‌خواست این کار را انجام بدهد ولی آمد و کارش را اصلاح کرد و روی نیمکت نشست ولی قهر نکرده است.