۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

دستیاران سرمربی جدید استقلال مشخص شدند

دستیاران سرمربی جدید استقلال مشخص شدند
جواد نکونام اصلی‌ترین گزینه ایرانی هدایت استقلال برای فصل آینده است و حتی دستیارانش هم مشخص شده‌اند.
کد خبر : ۶۲۵۳۷۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبر ورزشی، انتخاب سرمربی جدید استقلال کاملا پیچیده شده و هنوز مدیران این باشگاه نتوانستند به یک گزینه مشخص برسند. خوان رامون لوپس کارو سرمربی اسپانیایی که جدی‌ترین گزینه خارجی برای هدایت آبی‌ها به شمار می‌رود، دیروز وارد تهران شد و در اقدامی عجیب بدون بستن قرارداد با استقلال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. با این حال خیلی‌ها معتقدند سرمربی بعدی استقلال ایرانی است و جواد نکونام فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مدیرعامل استقلال چند شب قبل با نکونام خارج از باشگاه استقلال جلسه مفصلی برگزار کرد و دو طرف در اکثر موضوعات به توافق نهایی هم رسیدند. با این حال هنوز موانعی برای سرمربیگری نکونام در استقلال وجود دارد. اگر این موانع خیلی زود برطرف شود، به احتمال فراوان جواد به عنوان مربی بعدی استقلال معرفی خواهد شد. در غیر اینصورت مدیران این باشگاه به سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت و شاید هم همین مربی اسپانیایی را انتخاب کنند.

نکته جالب در خصوص مربیگری نکونام در استقلال این است که او حتی دستیارانش را هم برای آوردن به استقلال به مدیران این تیم معرفی کرده است. آنطور که شنیدیم دو دستیاری که در فولاد هم به همراه نکونام بودند از جمله مهدی هاشمی‌نسب و البته ۳ دستیار خارجی برای حضور در استقلال مدنظر نکونام هستند. برای مربی گلر‌ها هم نکونام با توجه به ارتباط نزدیکی که با بهزاد غلامپور دارد، ترجیح می‌دهد با او همکاری کند.

هرچند نکونام برنامه ریزی‌های لازم را برای حضور در استقلال انجام داده و حتی دستیارانش را هم انتخاب کرده، ولی ابتدا باید منتظر مرتفع شدن مشکلش باشد تا مجوز حضور او روی نیمکت استقلال صادر شود.