۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

شروع کار نکونام و حجت کریمی با اختلافات/ نقل و انتقالات استقلال جنجالی شد

شروع کار نکونام و حجت کریمی با اختلافات/ نقل و انتقالات استقلال جنجالی شد
در حالی که حجت کریمی پیش‌تر در یک برنامه تلویزیونی درباره جذب بازیکنان خارجی گفته بود باید با پرداخت به شیوه ارز دیجیتال (بیت کوین و...) بتوانیم چنین بازیکنانی را به خدمت بگیریم، به تازگی در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شده و اعلام کرده باید جلوی ورود باز
کد خبر : ۶۲۶۵۰۳

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبر ورزشی، کریمی درست زمانی صحبت از بی‌میلی خود به جذب بازیکن خارجی کرده که جواد نکونام در لیست خرید خود نام چند بازیکن خارجی را قرار داده و تأکید کرده باشگاه باید در راستای جذب بازیکنان خارجی اقداماتی را انجام دهد. سرمربی استقلال حتی نام یک مربی اسپانیایی را نیز به باشگاه داده تا در راستای جذب آن نیز اقدام شود، اما روشن نیست که با اظهارات جدید سرپرست باشگاه استقلال آیا اقداماتی در راستای جذب خارجی‌ها انجام شود یا خیر؟! اینکه چه اتفاقی رخ داده که سرپرست باشگاه استقلال به این شدت تغییر عقیده داده و از شخصیتی که می‌خواست با پرداخت از طریق ارز دیجیتال بازیکن خارجی بگیرد، به شخصیتی تبدیل شده که با حضور بازیکنان خارجی مخالف است و حتی موضوع منع جذب بازیکن خارجی را به مجلس پیشنهاد می‌دهد از آن دسته سؤالاتی است که پاسخ دادن به آن دشوار است و لازم است خود آقای سرپرست درباره اینکه چه اتفاقی رخ داده که چنین تصمیمی را اتخاذ کرده، شفاف‌سازی کند. این تفاوت عقیده در سیاست‌های سرپرست باشگاه استقلال در حالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که جواد نکونام در لیستی که به باشگاه استقلال ارائه داده صراحتاً خواستار جذب برخی بازیکنان خارجی در پست‌های گوناگون شده است.

برای مثال نکونام به جذب دروازه‌بان یا مهاجم خارجی تأکید کرده که حالا مشخص نیست حجت کریمی که از عقاید خود برگشته و مخالف بازیکن خارجی شده، چطور می‌خواهد از پس درخواست مهم سرمربی تیمش برآید؟ علاوه بر این مسائل باشگاه استقلال باید با برخی بازیکنان خارجی خود نظیر یامگا نیز توافق‌های تازه‌ای انجام دهد که با سیاستگذاری‌های جدید مشخص نیست سرنوشت این بازیکنان چه خواهد شد. البته اظهارات اخیر حجت کریمی به احتمال زیاد برای این فصل کاربردی نخواهد داشت و هیچ بعید نیست سرپرست استقلال نظر کلی خود درباره برخورد با بازیکنان خارجی را بیان کرده باشد و این هدف در واقع به یک برنامه بلندمدت از نگاه او تبدیل شود. با این حال ممکن است تغییر رویه کریمی و مخالفت او با جذب بازیکنان خارجی در نوع همکاری او با نکونام تأثیر بگذارد یا اینکه دو طرف بتوانند با یک برنامه‌ریزی مناسب از پس این مشکل برآیند. آنچه نباید در این ماجرا به دست فراموشی سپرده شود این است که هواداران استقلال نسبت به اظهارات سرپرست استقلال در موافقت با منع ورود بازیکنان خارجی، واکنش منفی نشان داده‌اند.