۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

ماجرای نامه به رئیس‌جمهور درباره کودکان کار؛ شهرداری تنها نظارت می‌کند

ماجرای نامه به رئیس‌جمهور درباره کودکان کار؛ شهرداری تنها نظارت می‌کند
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران در خصوص نامه به رئیس‌جمهور برای متولی شدن شهرداری تهران در زمینه کودکان کار توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : ۶۲۸۴۷۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران در حاشیه مراسم فرزندان غدیر که در استادیوم آزادی در حال برگزاری است گفت: این افراد فرزندان ایران هستند که در معرض آسیب قرار گرفته‌اند، اما این کودکان آینده‌سازان این کشور هستند که استعداد و توانایی‌های آن‌ها مورد توجه باید قرار گیرد.

وی ادامه داد: با جمع‌آوری کودکان کار و خیابان موافق نیستیم تا کنون بیش از ۳۰ بار این طرح انجام شده و موفقیت‌آمیز هم نبوده ما معتقدیم که حل مشکل معیشتی می‌تواند با پای کار آمدن همه سازمان‌های دخیل در این امر حل شود.

احمدی صدر با تأکید بر این موضوع که استعدادیابی کودکان امر مهمی است، گفت: ما مجتمع استعدادیابی کودکان کار را امروز افتتاح می‌کنیم و نسبت به این کار اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی در خصوص نامه به رئیس‌جمهور در زمینه متولی شدن شهرداری تهران درباره کودکان کار گفت: رئیس‌جمهور کلیات این موضوع را پذیرفته است و ما می‌توانیم به عنوان نماینده رئیس‌جمهور از دستگاه‌ها و نهاد‌ها سوال بپرسیم و بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشیم و تأکید می‌کنم قرار نیست اعتبارات به شهرداری داده شود بلکه اعتبارات به سازمان‌ها و نهاد‌ها داده می‌شود و ما تنها نظارت می‌کنیم.

ادامه دارد...

برچسب ها: شهرداری