۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

جر و بحث شدید یک بازیکن با مدیر استقلال/ بازیکنی که به خاطر پول، در را به هم کوبید و رفت!

جر و بحث شدید یک بازیکن با مدیر استقلال/ بازیکنی که به خاطر پول، در را به هم کوبید و رفت!
داستان‌های مالی باشگاه استقلال همچنان حل نشده است.
کد خبر : ۶۳۵۵۸۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرورزشی، برخلاف پیش بینی کادر مدیریتی باشگاه استقلال، پرداخت ۱۰ درصد از مطالبات این فصل بازیکنان استقلال موجب رضایت آنها نشد به طوری که با صراحت اعلام کردند فقط به حرمت هواداران و جواد نکونام به تمرین بازگشته‌اند! البته به نظر می‌رسد این بازگشت چندان هم بی سر و صدا نبوده و اتفاقاتی به وقوع پیوسته است که کم کم رسانه‌ای می‌شوند.

از قرار معلوم سه شنبه شب هنگامی که بحث پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال مطرح شد و آنها فراخوانده می‌شوند، یکی از آبی‌پوشان که اتفاقاً بازیکن آرامی هم محسوب می‌شود، از برآورده نشدن انتظارات خودش در بحث مالی حسابی شاکی شده و از کوره در می‌رود. عصبانیت او موجب می‌شود تا جلسه‌اش با مدیران باشگاه بسیار کوتاه‌تر از حد تصور باشد. او که از وضعیت حسابی ناراحت بود، خیلی زود باشگاه را ترک کرد و هنگام خارج شدن از اتاق، به نشانه اعتراض در را چنان به هم کوبید که خیلی‌ها صدایش را شنیدند! 

در مورد این بازیکن فعلاً ترجیح می‌دهیم بنابر دلایلی اطلاعات بیشتری ندهیم ولی همین قدر بگوییم که هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارد و البته سابقه بازی در خارج از کشور را هم دارد.