۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

حملات پهپادی یمن به کشتی‌های جنگی آمریکا

حملات پهپادی یمن به کشتی‌های جنگی آمریکا
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که امروز در چند عملیات موفق شده‌اند کشتی‌های جنگی آمریکا، مناطق حساس رژیم صهیونیستی در بندر «ام الرشراش» و یک کشتی انگلیسی را هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دهند.
کد خبر : ۶۴۹۳۴۵
 به گزارش صراط به نقل ازفارس؛ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز سه‌شنبه خبر داد که در جریان یک عملیات نظامی، با چند پهپاد، شماری از کشتیهای جنگی آمریکا را در دریاهای سرخ و عرب هدف قرار دادند.شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد، نیروهای مسلح یمن همچنین با چند فروند پهپاد، مواضع مهم و حساس متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه «ام الرشراش» هدف قرار دادند.
نیروی دریایی یمن هم در جریان یک عملیات، یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن، با چند موشک دریایی هدف قرار داد.سریع تأکید کرد که این عملیاتها، در راستای پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که تا این لحظه، با تجاوز و محاصره صهیونیستها روبرو هستند.سرویسهای امنیتی دولت نجات ملی یمن امروز از انجام یک عملیات پیش‌دستانه در منطقه «الخشعه» واقع در استان البیضاء (مرکز یمن) خبر دادند.در جریان این عملیات، منطقه الخشعه پاکسازی شد و شماری از خطرناکترین عناصر داعش از جمله چند سرکرده این گروه تروریستی کشته شدند.
به گفته این سرویسها، عناصر تکفیری داعش قصد داشتند طی روزهای آینده در صنعاء و چند استان دیگر عملیات انتحاری انجام دهند؛ در واقع سرویسهای جاسوسی آمریکا و انگلیس این عوامل را تحریک کرده بودند.در ادامه ضربات یمن به آمریکا، مقام‌های آمریکایی بامداد سه‌شنبه سرنگونی یک فروند پهپاد تهاجمی این کشور توسط ارتش یمن در آسمان این کشور را تایید کردند. .نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.
برچسب ها: یمن حملات پهپادی