۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

دفاع مجید واشقانی از متین سلطانخواه هفت سر اژدها

کد خبر : ۶۵۷۶۲۷

به گزارش صراط به نقل از مهر دفاع مجید واشقانی از متین سلطانخواه هفت سر اژدها نظرها را به خوب جلب کرده است. این بازیگر سریال‌های صداوسیما می‌گوید: شخصیت بسیار متفاوتی است و شاید دیگر در پرونده کاری‌ام نتوانم چنین کاراکتری را بازی کنم ولی از آن نقش‌هایی بود که هر بازیگری دوست دارد آن را تجربه کند.

او در ادامه می‌گوید: در این شخصیت بحث قهرمان و ضد قهرمان نداریم و فراتر از اینهاست. شخصیت اصلی اینجا ستون سریال است و داستان و بازیگرها همه بر آن شخصیت سوار است.

واشقانی در واکنش به انتقادهای گسترده‌ی مطرح‌شده از سریال هفت سر اژدها دفاع قاطعی کرده و گفت: این سریال قضاوت‌های مغرضانه‌ای مواجه شد. به نظرم وقتی نقد منفی براساس استانداردها به هر کاری وارد شود سازنده هم است اما برخی نقدها مغرضانه است به عنوان نمونه دوستانی هستند که به سریال انتقاد دارند، اما می‌شنوم درحالی‌که ۳۰ قسمت از سریال پخش شده آنها تنها یک قسمت آن را دیده اند و بر همین اساس می‌گویند کار چقدر بد بود. این یعنی نقد مغرضانه.

 
دفاع مجید واشقانی از متین سلطانخواه هفت سر اژدها

این بازیگر سریال‌های صداوسیما به خبرنگار مهر گفت:  «هفت سر اژدها» دیده می‌شود و تمام این آمار و اعدادی که برخی صفحات ارائه می‌کنند به ضرس قاطع می‌گویم همه‌اش سیاست‌زده و جناحی و کاملاً مغرضانه است. به جد می‌توانم بگویم به‌عنوان یکی از عواملی که در ویترین این کار قرار گرفته‌ام بازتاب کف جامعه برای من بازتاب بسیار قابل قبولی بوده است. کمااینکه اگر چنین بازتابی نبود خودم هم منتقدش می‌شدم و این را بازگو می‌کردم که اشتباه رفتیم و الان می‌توانم بگویم درست رفتیم.

مجید واشقانی فراهانی که با حضور در برنامه‌های مافیا شناخته‌شده‌تر از قبل شده است گفت: هر کسی که در مظان اتهام قرار گرفته و راز مگوی او برای مردم فاش شده است جبهه‌ای برای مردم درست می‌کند برای تخریب اثری که مردم می‌بینند و این از تمسخر و تحقیر شروع می‌شود تا به مسائل فنی و سیاسی و محتوایی موجود در سریال برسد.