۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

موشکهای جدید ایرانی آزمایش می‌شوند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در آینده نزدیک خط تولید موشک هایی با دقت بالا افتتاح می شود که هم اکنون مراحل آزمایش نهایی آنها به پایان رسیده است.
کد خبر : ۷۲۷۱۶
به گزارش صراط به نقل از مشرق، سردار احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: به زودی آزمایش های جدیدی درباره موشک های جدید خواهیم داشت و شناورهای پرنده مسلح نوع جدیدی را هم وارد دور خواهیم کرد.

وی در پاسخ به بعضی اظهار نظرها درباره تنگه هرمز نیز گفت: هر نهادی اختیاراتی دارد و طبق وظایف خود عمل می کند اما در این گونه موارد، نظر نهایی را مراجعی خاص خواهند داد.

سردار وحیدی جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین حامی امنیت منطقه خواند و افزود: ایران در عین حال اجازه نخواهد داد منافعش به خطر بیفتد.

وزیر دفاع در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا خبر اصابت های ناوهای آمریکایی به کشتی های اماراتی را تأیید می کنید یا نه؟ گفت: ظاهراً چنین اتفاقی رخ داده است و این نشان می دهد که این ناوها حتی قدرت شناسایی شناورهای دوست خود را هم ندارند.

وحیدی افزود: به همین دلیل است که ما حضور ناوهای آمریکایی را مایه ناامنی می دانیم و برخی اوقات دستپاچگی آنها موجب می شود که چنین اتفاقاتی بیفتد.
برچسب ها: موشک ایران صراط
نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بالا بردن دفاع نظامی در مقابل دشمنان باعث افتخار و مباهات است . اما یادم می آید در جماران دانش آموزانی در ملاقات با امام پلاکاردی نوشته بودند با این شعار : "اگر امام اجازه دهند قلم ها را بر زمین گذاشته و سلاح بر دست می گیریم ". امام فرمودند : کاش بشر به جایی برسد که سلاح ها را بر زمین گذاشته و قلم به دست گیرد.