۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸

پرونده باغ قلهك دوباره به جريان مي‌افتد

رئيس كميته مطالبات ملي كميسيون امنيت ملي مجلس از به جريان افتادن مجدد پرونده باغ قلهك در اين كميته و تغيير در رويكرد و نحوه بررسي اين پرونده خبر داد.
کد خبر : ۷۵۵۱۶
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران : مهدي داوتگري نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس  گفت: رسيدگي به موضوعاتي مانند پرونده باغ قلهك ، دريافت غرامت جنگي و استرداد ميراث فرهنگي كه در موزه هاي خارج از كشور نگه‌داري مي‌شوند از وظايف كارگروه كميته مطالبات ملي مجلس است.

وي در ادامه افزود: پرونده باغ قلهك  و رويكرد حقوقي  آن در جلسه اين هفته بررسي مي‌شود و اين در حالي است كه بايد از ابزارهاي حقوقي به نتيجه رسيدن پرونده باغ قلهك استفاده كرد.

رئيس كارگروه مطالبات ملي مجلس همچنين افزود: اين كميته در نظر دارد تا با استفاده از وكلا و صاحبنظران حقوق بين‌الملل پرونده‌هاي قضايي در حوزه ديپلماسي را به ثمر برساند و رويكرد جديدي در مسير رسيدگي به پرونده باغ قلهك اتخاذ كند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بکار افتادن این پرونده خوبه به شرطیکه که نیت آ قایانی که دنبالش هستند تبدیل این تنها فضای سبز برجای مانده در خیابان شریعتی درختانش ریشه کن نگردد وتراکمش در 20یا30طبقه به برجسازان وسرمایه داران فرروخته نگرددو پولش درشهرداری حیف ومیل نگردد .
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم